Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąChebra juk 43 nevaziuoja i kiskiu gatve ,todel 5 autikas labai gerai. Nelokit ,nes numsim visus troleibusus.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą5 marsrutas reikalingas.ir ner ko cia loti. Jur nera i kiskiu gatve vaziuojancio autiko ,nepamirskite.ten yra seneliu slaugos ligonine.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
autikai
jei ka pirmiausia reiktu didinti 46 marsrutu reisu.. nuolat uzimtumas didelis...o ne kur kitur. vadinasi dziaugiames tuo,kam kaip reikia....... kreikites i Auguliene jei ka, gal pades. bet abejoju. sausa.....Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.06.08, 20:08.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą5 marsrutas reikalingas.ir ner ko cia loti. Jur nera i kiskiu gatve vaziuojancio autiko ,nepamirskite.ten yra seneliu slaugos ligonine.
Kai bus baigta Panemunės tilto rekonstrukcija, gal būtų naudinga paleisti autobusus tokiu maršrutu (tiksliau, dviem maršrutais): Geležinkelio stotis- K. Baršausko g.- T. Masiulio g. - Raudonojo Kryžiaus g.- Vaidoto g.- Tilto g.- A. Juozapavičiaus pr. - Geležinkelio stotis. Abu maršrutai būtų žiediniai, vienas kitam priešingi.
Comment
-
pasiulymus siuskite Augulienei. Autobusu ziediniai marsrutai nepraktikuojami Kaune tik troleibusai. .Iki ''slaugos ligonines'' stoteles panaikinimo ten vaziuodavo apie 10 autobusu reisu. Pasiulymas neblogas . Pastebima, kad Raudonojo kryziaus stoteleje ilipa po 3-5 keleivius, ne piko metu. Piko metu, dar nemaciau.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKai bus baigta Panemunės tilto rekonstrukcija, gal būtų naudinga paleisti autobusus tokiu maršrutu (tiksliau, dviem maršrutais): Geležinkelio stotis- K. Baršausko g.- T. Masiulio g. - Raudonojo Kryžiaus g.- Vaidoto g.- Tilto g.- A. Juozapavičiaus pr. - Geležinkelio stotis. Abu maršrutai būtų žiediniai, vienas kitam priešingi.
Comment
-
Parašė abc Rodyti pranešimąpasak vienos schemos, kažkada šitaip važiavo mikriukas (pagal laikrodžio rodyklę), bet matyt buvo uždarytas.
Comment
-
5 maršrutas reikalingas! aš išvis nesuprantu, kaip tokio maršruto Kaune ligi šiol galėjo nebūti! Net įvedus persėdimo bilietą ir esant troleibusų eismui Panemunėj ir Ž.Šančiuose, kelionė iki Petrašiūnų truktų neatleistinai ilgai, nors važiuojant per HE vos kelios minutės. Pabaigus rekonstrukciją siūlyčiau keiti maršrutą, paleidžiant jį nuo Gel.Stoties, per Juozapavičiaus prospektą, Vaidoto gatvę (ar A.Smetonos alėją, gal ten labiau reikia,nežinau) HE, ir toliau T.Masiulio gatve, apsisukant žiedinėj sankryžoj ties R.Kalantos gatve. Taip būtų sujungti Ž.Šančiai, Panemunė, Petrašiūnai ir su persėdimu Amaliai bei Palemonas
Comment
-
Jau šį mėnesį planuojama pradėti Parodos kalno rekonstrukcijos darbus
http://www.kaunas.lt/index.php?2627468768
Comment
-
Visgi man rūpimas klausimas, tai KUR jie padės tuos visus autobusus, teigdami, kad nukreips juos nuo Parodos kalno ir centro? Jų niekaip neįmanoma pakeisti troleibusais.
Šiuo metu į kalną kyla 3, 10, 21, 37, kurių trasa eina per Vydūno alėją, todėl jie ir toliau ten kils. Dar yra 34, 38, kurie yra kaip arterija Šilainių gyventojams greitai pasiekti centrą bei stotį.
Tai galbūt ir įmanoma koreguoti vienintelį 6 maršrutą, nukreipiant jį savanoriais, daugiau kitų variantų nematau.
Taigi, norisi pataisyti teiginį, kad ne autobusai bus išginti iš centro, o tiesiog optimizuotas TROLEIBUSŲ tinklas.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąVisgi man rūpimas klausimas, tai KUR jie padės tuos visus autobusus, teigdami, kad nukreips juos nuo Parodos kalno ir centro? Jų niekaip neįmanoma pakeisti troleibusais.
Šiuo metu į kalną kyla 3, 10, 21, 37, kurių trasa eina per Vydūno alėją, todėl jie ir toliau ten kils. Dar yra 34, 38, kurie yra kaip arterija Šilainių gyventojams greitai pasiekti centrą bei stotį.
Tai galbūt ir įmanoma koreguoti vienintelį 6 maršrutą, nukreipiant jį savanoriais, daugiau kitų variantų nematau.
Taigi, norisi pataisyti teiginį, kad ne autobusai bus išginti iš centro, o tiesiog optimizuotas TROLEIBUSŲ tinklas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Manau, kad troleibusams labai palanku būtų važiuoti Vydūno al., A. Baranausko g. iki Taikos pr. ir ten įsijungti į esamą kontaktinį tinklą. Vydūno al. - labai tiesi gatvė, tai palanku troleibusų eismui. Šalia Ąžuolyno parkas ir Lietuvos zoologijos sodas - vietos kur labiau nei kitur nesinori išmetamųjų dujų. Prie zoologijos sodo posūkiuose išsirangyti į A. Baranausko gatvę troleibusams nebus patogu, bet tai nėra neįmanoma, o transporto eismą stabdytų tikrai ne daugiau nei žiedinėse sankryžose. Įrengti kotaktinį tinklą šiomis gatvėmis būtų neabejotinai efektyviau nei K. Petrausko gatve. Žinoma, dėl pinigų stygiaus artimiausiu metu to turbūt neturėsim, bet reikia tikėtis bent ateity.
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąManau, kad troleibusams labai palanku būtų važiuoti Vydūno al., A. Baranausko g. iki Taikos pr. ir ten įsijungti į esamą kontaktinį tinklą. Vydūno al. - labai tiesi gatvė, tai palanku troleibusų eismui. Šalia Ąžuolyno parkas ir Lietuvos zoologijos sodas - vietos kur labiau nei kitur nesinori išmetamųjų dujų. Prie zoologijos sodo posūkiuose išsirangyti į A. Baranausko gatvę troleibusams nebus patogu, bet tai nėra neįmanoma, o transporto eismą stabdytų tikrai ne daugiau nei žiedinėse sankryžose. Įrengti kotaktinį tinklą šiomis gatvėmis būtų neabejotinai efektyviau nei K. Petrausko gatve. Žinoma, dėl pinigų stygiaus artimiausiu metu to turbūt neturėsim, bet reikia tikėtis bent ateity.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTen kur važiuoja troleibusai, gatvės turi buti iš dviejų eilių į vieną pusę. Tad reiktu šias paminėtas gatves platinti. Jau toks standartas.
Comment
Comment