Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Ketvirto užpildymas buvo normalus, o penktas visą dieną mačiau praktiškai tuščias važinėjo. Nesuprantu, kam išvis šis maršrutas reikalingas, geriau daugiau autobusų į pirmą maršrutą, nes autobuso Šančiuose laukti reikia tikrai ilgai. Taigi ir prieš tilto remontą nebuvo žemiesiems Šančiams tiesioginio susisiekimo nei su Petrašiūnais nei su Panemune, kam jis reikalingas dabar? Į Petrašiūnus galima nuvažiuoti persėdus į troleibusą, į panemunę - analogiškai su autobusu, kurių dabar ten pilna važiuoja.
    Dėl Žemųjų Šančių pritariu- jie dabar tikrai nuskriausti, ypač jeigu palyginti, kiek ten maršrutų važiavo dar iki troleibusų eismo sustabdymo ir kiek važiuoja dabar. Jaučiu, piko metu autobusai važiuos sausakimši. 5-asis maršrutas išties nelabai reikalingas, ypač turint omeny, kad nuo liepos bus įvestas persėdimo bilietas. Gal jau geriau 1-asis važiuotų kas 8-10 min. piko metu ir kas 15-17 min. ne piko metu.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Del 5 asutobuso

      5 marsrutas reikalingas.ir ner ko cia loti. Jur nera i kiskiu gatve vaziuojancio autiko ,nepamirskite.ten yra seneliu slaugos ligonine.

      Comment


        Ko cia kimbat prie 5 autobuso vilnieciai

        123
        Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.06.08, 20:03.

        Comment


          Nereikia issigalvoti ,kad vaziuotu kas 2 kas 3 minutes . Yra duodami kilometrai marsrutui,taip jie ir panaudojami marsrutuose.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            Chebra juk 43 nevaziuoja i kiskiu gatve ,todel 5 autikas labai gerai. Nelokit ,nes numsim visus troleibusus.
            Nu nu, imsit ir nuimsit Jei transporto skyrius tvarkytis nemoka, tai bent paklausykit protingų entuziastų patarimų, o ne gąsdinkit čia..

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              5 marsrutas reikalingas.ir ner ko cia loti. Jur nera i kiskiu gatve vaziuojancio autiko ,nepamirskite.ten yra seneliu slaugos ligonine.
              Čia ne turgus: nebūtina įžeidinėti ir 3 komentarais tą patį teigti. Nuo to tamsta protingiau neatrodote. Visa kita retorika kalba už tamstą savarankiškai, tad nekomentuosiu.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Nerijus_kns
                O kur vairuotojams isdirbti kilometrus ir valandas?
                Aktualiuose marsrutuose galima ratu prideti. Nuskambejo sis pranesimas taip, lyg svarbu isdibt valandas ir viskas, bet kur

                Comment


                  autikai

                  jei ka pirmiausia reiktu didinti 46 marsrutu reisu.. nuolat uzimtumas didelis...o ne kur kitur. vadinasi dziaugiames tuo,kam kaip reikia....... kreikites i Auguliene jei ka, gal pades. bet abejoju. sausa.....
                  Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.06.08, 20:08.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                    5 marsrutas reikalingas.ir ner ko cia loti. Jur nera i kiskiu gatve vaziuojancio autiko ,nepamirskite.ten yra seneliu slaugos ligonine.
                    Tai į/pro Slaugos ligoninę nereikia taip dažnai kursuojančio transporto. Pakaktų ir poros reisų per dieną. Iki Panemunės tilto ten dalimi reisų užsukdavo 43-iojo maršruto autobusai, dabar galėtų užsukti 3 arba 4-ojo maršruto autobusai.

                    Kai bus baigta Panemunės tilto rekonstrukcija, gal būtų naudinga paleisti autobusus tokiu maršrutu (tiksliau, dviem maršrutais): Geležinkelio stotis- K. Baršausko g.- T. Masiulio g. - Raudonojo Kryžiaus g.- Vaidoto g.- Tilto g.- A. Juozapavičiaus pr. - Geležinkelio stotis. Abu maršrutai būtų žiediniai, vienas kitam priešingi.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      pasiulymus siuskite Augulienei. Autobusu ziediniai marsrutai nepraktikuojami Kaune tik troleibusai. .Iki ''slaugos ligonines'' stoteles panaikinimo ten vaziuodavo apie 10 autobusu reisu. Pasiulymas neblogas . Pastebima, kad Raudonojo kryziaus stoteleje ilipa po 3-5 keleivius, ne piko metu. Piko metu, dar nemaciau.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Kai bus baigta Panemunės tilto rekonstrukcija, gal būtų naudinga paleisti autobusus tokiu maršrutu (tiksliau, dviem maršrutais): Geležinkelio stotis- K. Baršausko g.- T. Masiulio g. - Raudonojo Kryžiaus g.- Vaidoto g.- Tilto g.- A. Juozapavičiaus pr. - Geležinkelio stotis. Abu maršrutai būtų žiediniai, vienas kitam priešingi.
                        pasak vienos schemos, kažkada šitaip važiavo mikriukas (pagal laikrodžio rodyklę), bet matyt buvo uždarytas.

                        Comment


                          Parašė abc Rodyti pranešimą
                          pasak vienos schemos, kažkada šitaip važiavo mikriukas (pagal laikrodžio rodyklę), bet matyt buvo uždarytas.
                          Labai įdomu būtų sužinoti (ir pamatyti), kas ten per schema .
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            5 maršrutas reikalingas! aš išvis nesuprantu, kaip tokio maršruto Kaune ligi šiol galėjo nebūti! Net įvedus persėdimo bilietą ir esant troleibusų eismui Panemunėj ir Ž.Šančiuose, kelionė iki Petrašiūnų truktų neatleistinai ilgai, nors važiuojant per HE vos kelios minutės. Pabaigus rekonstrukciją siūlyčiau keiti maršrutą, paleidžiant jį nuo Gel.Stoties, per Juozapavičiaus prospektą, Vaidoto gatvę (ar A.Smetonos alėją, gal ten labiau reikia,nežinau) HE, ir toliau T.Masiulio gatve, apsisukant žiedinėj sankryžoj ties R.Kalantos gatve. Taip būtų sujungti Ž.Šančiai, Panemunė, Petrašiūnai ir su persėdimu Amaliai bei Palemonas

                            Comment


                              Jau šį mėnesį planuojama pradėti Parodos kalno rekonstrukcijos darbus

                              http://www.kaunas.lt/index.php?2627468768

                              Comment


                                Visgi planuojama ir troleibusus paleisti.

                                Comment


                                  Visgi man rūpimas klausimas, tai KUR jie padės tuos visus autobusus, teigdami, kad nukreips juos nuo Parodos kalno ir centro? Jų niekaip neįmanoma pakeisti troleibusais.

                                  Šiuo metu į kalną kyla 3, 10, 21, 37, kurių trasa eina per Vydūno alėją, todėl jie ir toliau ten kils. Dar yra 34, 38, kurie yra kaip arterija Šilainių gyventojams greitai pasiekti centrą bei stotį.

                                  Tai galbūt ir įmanoma koreguoti vienintelį 6 maršrutą, nukreipiant jį savanoriais, daugiau kitų variantų nematau.

                                  Taigi, norisi pataisyti teiginį, kad ne autobusai bus išginti iš centro, o tiesiog optimizuotas TROLEIBUSŲ tinklas.
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                    Visgi man rūpimas klausimas, tai KUR jie padės tuos visus autobusus, teigdami, kad nukreips juos nuo Parodos kalno ir centro? Jų niekaip neįmanoma pakeisti troleibusais.

                                    Šiuo metu į kalną kyla 3, 10, 21, 37, kurių trasa eina per Vydūno alėją, todėl jie ir toliau ten kils. Dar yra 34, 38, kurie yra kaip arterija Šilainių gyventojams greitai pasiekti centrą bei stotį.

                                    Tai galbūt ir įmanoma koreguoti vienintelį 6 maršrutą, nukreipiant jį savanoriais, daugiau kitų variantų nematau.

                                    Taigi, norisi pataisyti teiginį, kad ne autobusai bus išginti iš centro, o tiesiog optimizuotas TROLEIBUSŲ tinklas.
                                    Būtent. Kita vertus, projektas yra tęstinis ir planuojama ateityje troleibusų tinklą plėsti Vydūno alėja iki Taikos pr. sankryžos. Tokiu atveju minėti maršrutai būtų keičiami, nes jų funkciją atliktų troleibusai. Be to, po pirmojo etapo būtų galima pagerinti susisiekimą troleibusais tarp troleibusų parko ir stoties pro Parodos g.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Manau, kad troleibusams labai palanku būtų važiuoti Vydūno al., A. Baranausko g. iki Taikos pr. ir ten įsijungti į esamą kontaktinį tinklą. Vydūno al. - labai tiesi gatvė, tai palanku troleibusų eismui. Šalia Ąžuolyno parkas ir Lietuvos zoologijos sodas - vietos kur labiau nei kitur nesinori išmetamųjų dujų. Prie zoologijos sodo posūkiuose išsirangyti į A. Baranausko gatvę troleibusams nebus patogu, bet tai nėra neįmanoma, o transporto eismą stabdytų tikrai ne daugiau nei žiedinėse sankryžose. Įrengti kotaktinį tinklą šiomis gatvėmis būtų neabejotinai efektyviau nei K. Petrausko gatve. Žinoma, dėl pinigų stygiaus artimiausiu metu to turbūt neturėsim, bet reikia tikėtis bent ateity.

                                      Comment


                                        Parašė Robert Rodyti pranešimą
                                        Manau, kad troleibusams labai palanku būtų važiuoti Vydūno al., A. Baranausko g. iki Taikos pr. ir ten įsijungti į esamą kontaktinį tinklą. Vydūno al. - labai tiesi gatvė, tai palanku troleibusų eismui. Šalia Ąžuolyno parkas ir Lietuvos zoologijos sodas - vietos kur labiau nei kitur nesinori išmetamųjų dujų. Prie zoologijos sodo posūkiuose išsirangyti į A. Baranausko gatvę troleibusams nebus patogu, bet tai nėra neįmanoma, o transporto eismą stabdytų tikrai ne daugiau nei žiedinėse sankryžose. Įrengti kotaktinį tinklą šiomis gatvėmis būtų neabejotinai efektyviau nei K. Petrausko gatve. Žinoma, dėl pinigų stygiaus artimiausiu metu to turbūt neturėsim, bet reikia tikėtis bent ateity.
                                        Ten kur važiuoja troleibusai, gatvės turi buti iš dviejų eilių į vieną pusę. Tad reiktu šias paminėtas gatves platinti. Jau toks standartas.

                                        Comment


                                          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                          Ten kur važiuoja troleibusai, gatvės turi buti iš dviejų eilių į vieną pusę. Tad reiktu šias paminėtas gatves platinti. Jau toks standartas.
                                          Autobusai bent jau nestabdo eismo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X