Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Faktas, kad, ištęsus grafikus, troleibusai vos velkasi, tik įrodo, kad dėl priekinių durų tvarkos stovėjimo stotelėje laikas jei ir pailgėjo, tai nestipriai. Priešingu atveju troleibusai važiuotų greitai net ir su tokiais ištampytais tvarkaraščiais.
    Tai nieko neįrodo. Nes galbūt pratampymas per didelis.

    Parašė Traf Rodyti pranešimą
    O visa kita jau nesvarbu? Nežinau, jei tau žodis ''patrauklumas'' turi tik vieną aspektą, tai mano atveju atvirkščiai.
    Pagrindinė priežasti, kodėl žmonės nesirenka VT yra jo greitis, o visa kita jau tolimesni dalykai. Todėl kol greičio nebus, tai važinės ar nevažinės bomžai, įtakos keleivių pasirinkimui mažai turės.

    Comment


      Mano supratimu VT greitį reikia vertinti ne vien kaip paties autobuso ar troleibuso važiavimo pagal grafiką greitį. Reikia vertinti visą laiką per kurį gali nusigauti iš taško A į tašką B. T.y. jei VT kažkokiu maršrutu važiuoja kartą per valandą, jis iš principo yra "lėtas". Jei VT važiuotu tuo pačiu maršrutu kas 5min., jis pasidarytų "greitas".
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Mano supratimu VT greitį reikia vertinti ne vien kaip paties autobuso ar troleibuso važiavimo pagal grafiką greitį. Reikia vertinti visą laiką per kurį gali nusigauti iš taško A į tašką B. T.y. jei VT kažkokiu maršrutu važiuoja kartą per valandą, jis iš principo yra "lėtas". Jei VT važiuotu tuo pačiu maršrutu kas 5min., jis pasidarytų "greitas".
        Butent. O tai ar visa marsruto trasa iveikai minute dviem leciau ar greiciau yra praktiskai niekinis dalykas.

        Comment


          Viskas susideda. Minutė šen, minutė ten, žiūrėk ir sumoje 5 minutės ar daugiau.
          Priekinių durų tvarka... Šiandien vakare nuėjau į PC. Žmonių daug, eilėse stovi po 15-20 žmonių, o dirba tik dvi kasos. Kad nors kas būtų be manęs garsiai pareikalavęs daugiau kasininkių... Ne, stovi visi kaip baronai...

          Comment


            Minute per visa trasa, o jei vaziuoji puse trasos jau tik puse minutes. Zodziu baik juokint voveres ir isputinet burbula is sito menkniekio.

            Comment


              Del popieriniu bilieteliu reiketu dar pamineti, kad tikrai nevisiems juos pavyksta greit pasizymeti. Sulamdo, sulanksto, po to kaisioja simta kartu taip uzlaikydami eile..

              Del troleibusu ir autobusu vilkimosi kiek vaziavau , tai to priezastis nebuvo priekines durys. Jau zmones sulipdavo, o dar kazkiek laiko stovedavo, be to tikra tiesa, kad palygint su senais laikas, dabar VT sliauzia, kaip pvz Vilniuje.

              Norint greicio reiketu daznint populiariausiu reisu skaiciu per pika. Nebutu tokie pergrusti autobusai ir trolikai ir nereiketu tiek laukt. VT patrauklumui tai labai svarbu. Tikuosi link to ir dirbama..

              Visa kita palygint tarkim pries kokius 7metus, Kauno VT tikrai pazenges i prieki. Cia mano subjektyvia nuomone. Siandien maciau isbandinejo gatvese naujus dujinius. Atrodo gerai

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Minute per visa trasa, o jei vaziuoji puse trasos jau tik puse minutes. Zodziu baik juokint voveres ir isputinet burbula is sito menkniekio.
                Ne minutė. Be to anksčiau buvo galima dar labiau suspausti grafikus, o dabar tokios galimybės jau mažiau yra. Na jei norite Kaune būti avių banda, tai prašom.

                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Visa kita palygint tarkim pries kokius 7metus, Kauno VT tikrai pazenges i prieki. Cia mano subjektyvia nuomone.
                Yra ir teigiamų dalykų ir neigiamų. Daugiau teigiamų, o neigiamiausi tai priekinių durų tvarka ir VT sulėtėjimas.

                Comment


                  Kaune troleibusai tikrai nešliaužioja taip lėtai, kaip Vilniuje. itin lėtai važiuoja tik pavojingose atkarpose (pvz: Tunelio gatve) Jei ne pasenęs kontaktinis tinklas ir duobėtos gatvės, galėtų ir greičiau važiuoti.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Visa kita palygint tarkim pries kokius 7metus, Kauno VT tikrai pazenges i prieki. Cia mano subjektyvia nuomone. Siandien maciau isbandinejo gatvese naujus dujinius. Atrodo gerai
                    Ar nebus taip, kad dabar zymia ireciau vazineja ir anksciau pravaziuoja paskutinis dienos reisas nei pries 7 metus? Nes kiek atsimenu tik retinimai ir marsrutu karpymai vyko. Ir dabar dar ir dar nukirpo, pvz. man aktualus 5 troleibusas dar +-10 minuciu anksciau pravaziuoja paskutinis nei pries metus. Cia tik vienas is pavyzdziu, kiti marsrutai irgi buvo trumpinami bei retinami.
                    Sutinku, kad daug geru pokyciu ivyko per 7 metus, taciau vienas esminiu blogu pokyciu turbut atsveriai dauguma geru.

                    Ne tu vienas mini ir tikiesi, kad daznins reisus ir panasiai, taciau kolkas nematau tokios vilties, nes is esmes pagrinde buvo tik marsrutu retinimas pastaraji desimtmeti ar 7 metus ar nesvarbu kiek. Labai noriu tiketi, kad jau pasiektas tas zemiausias taskas nuo kurio bus tik i virsu atsispirta...
                    Paskutinis taisė Gator; 2012.05.16, 22:34.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Mano supratimu VT greitį reikia vertinti ne vien kaip paties autobuso ar troleibuso važiavimo pagal grafiką greitį. Reikia vertinti visą laiką per kurį gali nusigauti iš taško A į tašką B. T.y. jei VT kažkokiu maršrutu važiuoja kartą per valandą, jis iš principo yra "lėtas". Jei VT važiuotu tuo pačiu maršrutu kas 5min., jis pasidarytų "greitas".
                      Lėtas ir greitas - žodžiai, nusakantys nuvažiuojamą laiką reiso metu, greitis, o ne intervalas.
                      Važiuoja kartą per valandą - tai jau intervalas, o ne greitis.
                      Tai apie ką tu norėjai pasakyti - dažnumą ar greitį?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Ar nebus taip, kad dabar zymia ireciau vazineja ir anksciau pravaziuoja paskutinis dienos reisas nei pries 7 metus? Nes kiek atsimenu tik retinimai ir marsrutu karpymai vyko. Ir dabar dar ir dar nukirpo, pvz. man aktualus 5 troleibusas dar +-10 minuciu anksciau pravaziuoja paskutinis nei pries metus. Cia tik vienas is pavyzdziu, kiti marsrutai irgi buvo trumpinami bei retinami.
                        Sutinku, kad daug geru pokyciu ivyko per 7 metus, taciau vienas esminiu blogu pokyciu turbut atsveriai dauguma geru.

                        Ne tu vienas mini ir tikiesi, kad daznins reisus ir panasiai, taciau kolkas nematau tokios vilties, nes is esmes pagrinde buvo tik marsrutu retinimas pastaraji desimtmeti ar 7 metus ar nesvarbu kiek. Labai noriu tiketi, kad jau pasiektas tas zemiausias taskas nuo kurio bus tik i virsu atsispirta...
                        O kodėl turėtų dažninti, jei tų gyventojų Kaune mažėja? Vilniuje gerai - gyventojų daugėja, tad ten kitaip.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          O todėl kad dažninimas tiesiogiai susijęs su VT patrauklumu. Keleivių ir toliau mažės greičiau nei gyventojų. Beje, Kaune gyventojų tik formaliai mažėja bene daugiausiai iš visų didžiųjų miestų. Niekur jie nedingsta - keliasi į artimus priemiesčius.

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            O kodėl turėtų dažninti, jei tų gyventojų Kaune mažėja? Vilniuje gerai - gyventojų daugėja, tad ten kitaip.
                            Keista tamstos pozicija - VT entuziastas, o kai pradedama kalbėti apie VT gerinimą iš esmės, tai jau randi visokiausių argumentų, kodėl to nereikia daryti.

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              O kodėl turėtų dažninti, jei tų gyventojų Kaune mažėja? Vilniuje gerai - gyventojų daugėja, tad ten kitaip.
                              Todel, kad pritrauktu keleivius, kompensuotu mazejima. Sudaznink reisa ir kompensuosi sumazejima, nes pritrauksi dar tuos, kuriem iki siol per retai kursavo. Tai ka tu siulai - mazinti pagal gventoju mazejima yra uzburtas ratas, nes tada mazeja ne tik isnyke gyventojai, bet ir esami VT keleiviai nusprendzia palikti VT del per reto kursavimo.
                              Siaurai mastai sioje vietoje.

                              Comment


                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Keista tamstos pozicija - VT entuziastas, o kai pradedama kalbėti apie VT gerinimą iš esmės, tai jau randi visokiausių argumentų, kodėl to nereikia daryti.
                                O iš kur tamsta rasi pinigų VT tuščiam važinėjimui? Aš tai nesutinku, kad iš mano mokamų mokesčių į miesto užkampius važinėtų tušti autobusai. Aš gi nesakau, kad reikia visus kaip silkes statinėje vežti. Dabar net ir piko metu Kaune VT nėra perkrautas, tik viename kitame maršrute reikėtų padažninti eismą. Bet tai nėra viso miesto VT sistemai būdinga bėda.
                                Dar pakartosiu - nejau manai, kad miesto biudžete pinigų kalnai?
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Todel, kad pritrauktu keleivius, kompensuotu mazejima. Sudaznink reisa ir kompensuosi sumazejima, nes pritrauksi dar tuos, kuriem iki siol per retai kursavo. Tai ka tu siulai - mazinti pagal gventoju mazejima yra uzburtas ratas, nes tada mazeja ne tik isnyke gyventojai, bet ir esami VT keleiviai nusprendzia palikti VT del per reto kursavimo.
                                  Siaurai mastai sioje vietoje.
                                  Deja, realybė kitokia. Kiek vykdyta apklausų (ne vien Kaune), gyventojai, kurie naudojasi automobiliais, sako, kad niekada negrįš į VT, nes jiems fui. Jiems VT iškart asocijuojasi su FUI. Tai pirma reikia išsiaiškinti kodėl fui. O be reikalo dažninti eismą žinant, kad keleivių nebus - kam taškyti pinigus? Taip, jų padaugės, bet ne tiek, kad atpirktų sąnaudas.
                                  Čia iš esmės problemų yra daug: reikia dar pasidomėti kaip tie pinigų srautai skirstomi už parduotus bilietus. Dažninti protingai, žinant tikslius keleivių srautus. Asmeniškai dabar Kaune nėra poreikio masiškai didinti VT dažnumą. Piko metu kažkiek, bet tik kai kuriuose maršrutuose.
                                  Žinoma, pavyzdžiu Vakarams, kur VT tuščiai važinėja ir dažnai, bet gi jie turi tam pinigų, jei taip daro.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Todėl VT ir toliau bus lochų ir ubagų transportas. Keičiantis demografinei situacijai keleivių dar labiau mažės. Nes visos ateinančios pensininkų kartos jau bus 2/3 automobilizuotos. Ne taip, kaip dabartiniai pensininkai. Tai kas važinės VT? Moksleiviai, studentai (abiejų grupių irgi drastiškai sumažės), nedidelė dalis mažas pajamas gaunančių ir dar mažiau pensininkų nei dabar...
                                    Tam, kad žmones persėstų į VT reikia valstybinės politikos, miestai iš tiesų nepajėgūs patys išspręsti problemų. Valstybė turi priimti atitinkamus teisės aktus, kurie labai pabrangintų automobilių eksploataciją, taip pat investuoti į VT plėtrą. Ne simboliškai, bet solidžiai. Deja, Lietuva to daryti nepajėgi. Nes per 22 metus viskas baisiai užleista.

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Deja, realybė kitokia. Kiek vykdyta apklausų (ne vien Kaune), gyventojai, kurie naudojasi automobiliais, sako, kad niekada negrįš į VT, nes jiems fui. Jiems VT iškart asocijuojasi su FUI. Tai pirma reikia išsiaiškinti kodėl fui. O be reikalo dažninti eismą žinant, kad keleivių nebus - kam taškyti pinigus? Taip, jų padaugės, bet ne tiek, kad atpirktų sąnaudas.
                                      Todėl, kad troleibusai yra lėti, juos visi iš kart lenkia, o jeigu nėra galimybės susidaro automobilių traukinukas. Kai kuriose vietose pasivijus reikia spausti stabdį iki dugno ir jungti pirmą pavarą, kad neatsirenkti į galą. Žodžiu, troleibusai tikrai per lėti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Todėl, kad troleibusai yra lėti, juos visi iš kart lenkia, o jeigu nėra galimybės susidaro automobilių traukinukas. Kai kuriose vietose pasivijus reikia spausti stabdį iki dugno ir jungti pirmą pavarą, kad neatsirenkti į galą. Žodžiu, troleibusai tikrai per lėti.
                                        Nes turime sovietinę ir neprižiūrėtą infrastruktūrą. Dėl greičio didinimo tai visiškai sutinku. Bet noriu pasakyti ir tai, kad idėjos ne visada pakanka - reikia suvokti esamas kliūtis, kad tinkamai suplanuotum, kaip tą idėją įgyvendinti. Nėra paprasta, bet ir nėra neįgyvendinama.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          vasaros sezono metu nuo birzelio 18 dienos . mazes troleibusu skaicius, ir trasos iveikimo laikas marsrutuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X