Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tas pats. Iki kapiniu tikrai nera tikslo leisti miesto VT, nera jos dideles, tiesa dabar pleciasi. Labai reiketu iki rajono ribos. Dabar pristatyta gausybe kotedzu, privaciu namu, iki mikriuko reikia eiti koki kilometra. beveik neabejoju, kad zmoniu butu pakankamai. Bet tas Kavaliauskas is transporto skyriaus vadovaujasi gatviu plociais ir galvoja apie oro veziojima laukais..
    Taip, važiuotų iki Vijūkų (Liucijanavos g.), o iki Ledos kapinių- tik per Vėlines. Bet ne dabartine trasa pro laukus, o Bivylių gatve.

    Nors... man atrodo, Vijūkams jau ir taip iki VT bus netoli, kai 9-asis pradės važiuoti iki Šalčių gatvės. Tai net nežinau, ar reikalingi ten net du maršrutai.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.05.04, 23:24.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Na, yra toks dalykas kaip STR 2.06.01:1999 “MIESTŲ, MIESTELIŲ IR KAIMŲ SUSISIEKIMO SISTEMOS”. Šitas reglamentas VT organizatoriams lyg koks „tėve mūsų...“. Jo, deja, tenka laikytis ir kartais jis lyg rakštis. Kita vertus, jame yra naudingų ir keleiviams punktų, tik retas pilietis juo naudojasi.
      Jame nieko gero keleiviams parašyta nėra. Tik parašyta, kad stotelė gyventojams turi būti netoliau, kaip už 300 metrų. Bet praktika rodo, kad stotelės artimiausios yra už 1 km., - 4 km.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
        Jame nieko gero keleiviams parašyta nėra. Tik parašyta, kad stotelė gyventojams turi būti netoliau, kaip už 300 metrų. Bet praktika rodo, kad stotelės artimiausios yra už 1 km., - 4 km.
        Tai va būtent. Šitas punktas kartais labai naudingas. Beje, dar paminėta kelionės trukmė. Jei neklystu, didmiesčiuose kelionė neturėtų trukti daugiau kaip 50 min.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Tai va būtent. Šitas punktas kartais labai naudingas. Beje, dar paminėta kelionės trukmė. Jei neklystu, didmiesčiuose kelionė neturėtų trukti daugiau kaip 50 min.
          Yra miestuose maršrutų, kur kelionės trukmė ilgesnė nei 50 min., tai yra važiuoja 60 min, -1 val.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
            Yra miestuose maršrutų, kur kelionės trukmė ilgesnė nei 50 min., tai yra važiuoja 60 min, -1 val.
            Žinau.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
              Yra miestuose maršrutų, kur kelionės trukmė ilgesnė nei 50 min., tai yra važiuoja 60 min, -1 val.
              Tokių maršrutų yra, bet važiuojant su persėdimu beveik visada galima kelionės laiką sumažinti.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Tokių maršrutų yra, bet važiuojant su persėdimu beveik visada galima kelionės laiką sumažinti.
                Kai kada su persėdimais gaunasi važiuoti ilgiau, nei tiesioginiu maršrutu.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  As siandien buvau Kaune ir pamaciau idomu dalyka. Anksciau buvo ant ziediniu troleibusu marsrutu (soliariuose) rodykleles , pvz 14=> Gelezinkelio stotis. Siandien tokia rodykle maciau ant 1-mo marsruto. gal kas gali pasakyt ka ji reiskia?

                  Comment


                    Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                    As siandien buvau Kaune ir pamaciau idomu dalyka. Anksciau buvo ant ziediniu troleibusu marsrutu (soliariuose) rodykleles , pvz 14=> Gelezinkelio stotis. Siandien tokia rodykle maciau ant 1-mo marsruto. gal kas gali pasakyt ka ji reiskia?
                    Ji nieko nereiškia ir būdavo naudojama ne tik žiediniuose maršrutuose. Iš tiesų, reikėtų savivaldybės paprašyti tvarkos. Kurį laiką tvarka buvo, o dabar vėl bet kur ir bet kada ta rodyklė nustatoma. Manyčiau, ji įsipainioja tuo atveju, kai troleibusas padirba žiediniame maršrute, o vėliau vėl dirba ne žiediniame. Tas rodyklės rodymo nustatymas tėra borto kompiuterio nustatymuose - lengva nuimti ir uždėti, tad vairuotojai gali tai daryt ir šiaip, „dėl grožio“. Sunku pasakyti, kam tos rodyklės dedamos, reikėtų paklaust pačių vairuotojų.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Ji nieko nereiškia ir būdavo naudojama ne tik žiediniuose maršrutuose. Iš tiesų, reikėtų savivaldybės paprašyti tvarkos. Kurį laiką tvarka buvo, o dabar vėl bet kur ir bet kada ta rodyklė nustatoma. Manyčiau, ji įsipainioja tuo atveju, kai troleibusas padirba žiediniame maršrute, o vėliau vėl dirba ne žiediniame. Tas rodyklės rodymo nustatymas tėra borto kompiuterio nustatymuose - lengva nuimti ir uždėti, tad vairuotojai gali tai daryt ir šiaip, „dėl grožio“. Sunku pasakyti, kam tos rodyklės dedamos, reikėtų paklaust pačių vairuotojų.
                      Čia jau ne vairuotojų kaltė, o pačių programuotojų kaltė. Ir čią nėra skirtumo, ar tas troleibusas išvakarėse dirbo žiedinių maršrutų ir todėl liko rodyklė. Čią yra įvelta klaida įvedant į kompiuterį tam tikrą maršrutą. Ir vairuotojas panaikinti šią rodykle neturi galių, tai gali padaryti centre esantis programuotojai centriniu kompiuteriu. Vairuotojas gali tik daryti korekcijas, pvz. pradedant maršrutą viduri trasos. Kitaip sakant ne nuo maršruto pradžios, reikiant atsirinkti stoteles ir jų buvimo laikus. O nenuklystant nuo temos, tai ne perseniausiai mačiau 7 maršrutą su rodykle. Manau čia daug problemu nesukele, nes daugialis keleivių nesupranta kam tos rodyklės. Kaunas nedidelis miestas tad tos rodyklės neturi reikšmės.

                      Comment


                        Gal kas nors jau žino kada pradės kursuoti 9 ir 12 maršrutų troleibusai iki Kauno marių stotelės? Nuvažiuočiau ryte pafotografuoti pirmų šių metų reisų.

                        Comment


                          Parašė Robert Rodyti pranešimą
                          Gal kas nors jau žino kada pradės kursuoti 9 ir 12 maršrutų troleibusai iki Kauno marių stotelės? Nuvažiuočiau ryte pafotografuoti pirmų šių metų reisų.
                          Kaip visad - nuo birželio.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            kauno marios.

                            bet tikrai ne nuo pirmos dienos .......... tiksi tada nezinoma. gali buti, kad uzdarius tilta Panemuneje, aptarnaujantis marsrutas stos sustojime pries posuki i desine stoteleje.

                            Comment


                              Netoli senamiesčio Kaune užsidegė autobusas (skaitytojų foto/video)

                              Comment


                                Kaune dviračių maratono metu keičiami autobusų maršrutai

                                Šį sekmadienį, gegužės 13 d., vyks Kauno dviračių maratonas. Šio renginio metu nuo 9 val. iki 17.30 val. bus sustabdytas transporto eismas M. K. Čiurlionio tiltu ir Europos pr. atkarpa nuo M. K. Čiurlionio tilto iki Veiverių gatvės.

                                Renginio metu 13-ojo maršruto autobusai iš Kleboniškio važiuos iki Kauno pilies, 24-ojo maršruto autobusai nuo Šv. Gertrūdos g. iki Piliakalnio g. važiuos Gimnazijos g., Birštono g., Karaliaus Mindaugo pr., Vytauto Didžiojo tiltu, H. ir O. Minkovskių g. ir grįš tomis pačiomis gatvėmis, 35-ojo maršruto autobusai nuo Savanorių pr. iki Europos pr. ir Veiverių g. sankryžos važiuos Šv. Gertrūdos g., Gimnazijos g., Birštono g., Karaliaus Mindaugo pr., Vytauto Didžiojo tiltu, Veiverių g. ir grįš tomis pačiomis gatvėmis.

                                <..>
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  bet tikrai ne nuo pirmos dienos .......... tiksi tada nezinoma. gali buti, kad uzdarius tilta Panemuneje, aptarnaujantis marsrutas stos sustojime pries posuki i desine stoteleje.
                                  Ką turi omeny su "aptarnaujantis maršrutas"?

                                  Comment


                                    Parašė Robert Rodyti pranešimą
                                    Ką turi omeny su "aptarnaujantis maršrutas"?
                                    Turbūt laikinas 5-asis autobusų maršrutas - A. Juozapavičiaus pr - M. K. Čiurlionio tiltas - Piliakalnio g. - Vaidoto g. - Raudonojo Kryžiaus g. - Petrašiūnai.

                                    Maršruto autobusai pradės važiuoti nuo birželio, uždarius Panemunės tiltą.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Jei gerai įžiūrėjau video, autobuso garažinis numeris- 673
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Kioskuose nebeliks popierinių bilietų

                                        Jei miesto taryba kitą savaitę pritars, popieriniai viešojo transporto bilietai Kaune galios iki rugsėjo, o įsigyti juos kioskuose bus galima iki liepos 1 d. Viešajame transporte ir toliau bus prekiaujama popieriniais bilietėliais, jų kaina nesikeis.

                                        Be šių pakeitimų, miestiečiams planuojama ir daugiau naujovių. Viena jų – terminuotas mėnesinis elektroninis bilietas, taip pat mėnesinis bilietas, galiojantis tik darbo dienomis. Skirtingai nei paprastas mėnesinis elektroninis bilietas, terminuotasis galios 30 dienų nuo pirmo jo panaudojimo. Už paprastą elektroninį mėnesinį bilietą jis bus brangesnis 8 litais ir kainuos 92 litus. Darbo dienomis galiosiančio bilieto kaina – 82 litus.

                                        „Sulaukėme daug pageidavimų, kad atsirastų tokie bilietai. Pavyzdžiui, žmonės nori įsigyti mėnesinį bilietą einamojo mėnesio 10 d., tačiau jiems jau nebeapsimoka mokėti visą kainą už bilietą“, – sakė savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

                                        Dar viena žadama naujovė – vienkartinis elektroninis bilietas, suteikiantis teisę persėsti iš vieno autobuso ar troleibuso į kitą. Svarbiausia, antrą kelionę pradėti ne vėliau kaip 25 minučių laikotarpiu po bilieto aktyvavimo pirmą kartą. Tuomet už antrą kelionę bus nuskaitoma 30 ct. Taip keleivis sutaupys.

                                        Kaip vieną priežasčių, kodėl Kaune bus atsisakoma popierinių viešojo transporto bilietėlių, P.Keras įvardijo, kad juos miestiečiai žymi po kelis kartus.

                                        Pasak jo, atlikus analizę, nustatyta, kad popieriniai bilietai sudaro 5 proc. – dėl to per mėnesį į miesto biudžetą nepatenka apie 50 tūkst. litų. Atsisakius popierinių bilietėlių, gamybos sąnaudos sumažėtų apie 180 tūkst. litų per metus.


                                        kaunodiena.lt

                                        Comment


                                          Balvonai. Popierinių talonėlių atsisakymas tik padidins mikroautobusų pelną. Nes tie, kas atvyksta į Kauną retai, važiuos mikrobu, užuot pirkę brangią plastikinę kortelę ir pildę ją bilietais. Taip pat padidins spūstis ir VT stovėjimą stotelėse, kol likusi dalis atvykėlių, nevažiuojančių mikrobais, pirks bilietus pas vairuotoją.
                                          Ne kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2012.05.10, 08:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X