Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Moka minimumą kiek žinau. Tai tokia publika ir dirba toje kontrolėje. Pažėkit kas ten per žmonės stovi, ten net normaliai fiziškai pasirengusių žmonių nėra. Kokių treniruoklių ar bokso pamokų išvis net nematę. O ka jau kalbėt apie kažkokį psichologinį pasirengimą ir bendravimo kultūrą. Būtų algos, bent po 1500 litų tai matytume šiektiek geresnį vaizdą.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąMoka minimumą kiek žinau. Tai tokia publika ir dirba toje kontrolėje. Pažėkit kas ten per žmonės stovi, ten net normaliai fiziškai pasirengusių žmonių nėra. Kokių treniruoklių ar bokso pamokų išvis net nematę. O ka jau kalbėt apie kažkokį psichologinį pasirengimą ir bendravimo kultūrą. Būtų algos, bent po 1500 litų tai matytume šiektiek geresnį vaizdą.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąMoka minimumą kiek žinau. Tai tokia publika ir dirba toje kontrolėje. Pažėkit kas ten per žmonės stovi, ten net normaliai fiziškai pasirengusių žmonių nėra. Kokių treniruoklių ar bokso pamokų išvis net nematę. O ka jau kalbėt apie kažkokį psichologinį pasirengimą ir bendravimo kultūrą. Būtų algos, bent po 1500 litų tai matytume šiektiek geresnį vaizdą.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąIr ką, neateisi? ;DD Ką tu išmanai apie kontrolierių darbą, jei "pamyžęs ant machalkės" esi? ;DD
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąČikupakai,mes ne akmens amžiaus žmonės ir ne ,,marozai' tiesiog nors vienas žmogus iš šio forumo,bent 8 valandas nors viena diena iš 16 lai padirba šį darba, tada galėsim kviesti į muštynes. Ne karta minėjau dirbu šį darba jau 5 metai, tiesiog sakau, kas nori paderinsiu padaryt eksperimenta,kas norės,paderinsiu su valdžia,nors valanda padirbkit,tada kalbėkit.apie ši darba.Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.01.28, 23:55.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąČikupakai,mes ne akmens amžiaus žmonės ir ne ,,marozai' tiesiog nors vienas žmogus iš šio forumo,bent 8 valandas nors viena diena iš 16 lai padirba šį darba, tada galėsim kviesti į muštynes. Ne karta minėjau dirbu šį darba jau 5 metai, tiesiog sakau, kas nori paderinsiu padaryt eksperimenta,kas norės,paderinsiu su valdžia,nors valanda padirbkit,tada kalbėkit.apie ši darba.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr čia tvarkaraščių sudarinėtojų klaida, ar 21 mikroautobuso maršrutas tikrai panaikintas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTai papasakok, kuo tas darbas toks sunkus? Plytų juk nereik nešiot.Paskutinis taisė Ametistas; 2012.01.29, 03:55.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė AmetistasKažkada jau komentavo kažkas, kad 21 ir 24 trasos yra identiškos, vežėjas tas pats. Tiesiog kai dar nebuvo "Megos", 24-as kursavo iki "Kaustos" (Vakarinė Kuršių g. dalis), o 21-as važiavo iki Panerių g. galo. Atsidarius "Megai", 21-ojo trasa keitėsi bent 1 kartą, 24-ojo - bent 2 kartus ir galiausiai trasos sutapo. Dabar atsirado poreikis tiesiog panaikinti 21 maršrutą, kuriuo realiai vis tiek kursavo mikroautobusai su 24 numeriu.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąIlgos darbo valandos, žiemą šalta, nuolat burbantys keleiviai, daugiau neigiamų faktorių nelabai sugalvoju. Siūlyčiau pasėdėti Maximoje kasoje 12h per dieną 4 dienas iš eilės ir dar eiti 1 dieną per laisvadienius, vakare dar skaičiuoti kasos pinigus ir padengti trūkumą arba pasiruošti algos sumažinimui, jei per mėnesį yra daugiau nei 4 nukrypimai nuo kasos likučio, didesni nei 3 Lt. Kaip nemokamas darbo priedas - sužvėrėję pirkėjai, kurie net ir keliais centais neatitikus kainai, nesvarbu, ar tai kasos darbuotojo, ar vadybininko klaida, rėkdami ir besispjaudydami koneveiks, o tuo metu privalėsi toliau skenuoti kitų prekes (jokiu būdu negalima sustoti, nes pamačiusi valdžia kaip mat surašys tarnybinį papeikimą). Dar dažnas atvejis: žiemą pirkėjai tiesiog kosti arba čiaudi neprisidengdami tiesiai į kasininkės veidą, tarsi tai būtų ne žmogus, bet niekas. Dar tenka dažnai išgirsti nepasitenkinimų: greičiau skenuok, ilgai reikėjo laukti; lėčiau skenuok, nespėju susidėti; kodėl nesisveikini? (kasininkė sveikinosi) Pasisveikink dar kartą, negirdėjau! Maxima - vienintelė vieta, kur bet kuris ubagas gali sau leisti kelti sparnus aukščiau, nei jis to vertas, net kasininkei burbtelėjus, norint save apginti, ir išgirdus ilgoms valdžios ausims, teks pamiršti nuostabųjį, net iki 1150 Lt į rankas vertą atlyginimą - tą mėnesį už atsikalbinėjimą su benamiu teks tenkintis 850-900 Lt išmalda. Tada įdomu kuris iš minėtų darbų bus didesnis pragaras
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąViskas ten normaliai su tais kontrolieriais, po uzsienius kiek pavazinejas, panasi bendravimo kultura visur. Maziau reikia imt i galva..
Comment
-
Del 21 mikriuko tai Ametistai siek tiek neteisus. 24 marsruta aptarnauja Ignataviciaus imone, o 21 aptarnavo Girobusas. Ir pats paradoksas, kad realiai sausio 2 dar maciau vaiduokli 21, tik vienetas labai jau i ketvertuka padailintas Masina Girobuso. Cia kaip ir piratavimas gaunasi. Tam marsrute kazkaip nesigauna be piratu. 1996-97 ten irgi vazinejo 13 ir 31 marsrutai realiai be jokiu leidimu ar licenciju.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTik nelabai supratau, ką norėjai pasakyti, kalbėdamas apie maximas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBūtent, kad ikarusas turbūt pasiūlė atvykti prie Kauno pilies IKI ir iš arčiau pažiūrėti į kontrolierių darbą (o gal ir pačiam paragauti kontrolieriaus duonos). Tik kažkas pagalvojo, kad kviečia vyriškai pasiaiškinti.
Comment
Comment