Geros naujienos. Tik būtų šaunu, jeigu naujų soliarių vidaus išplanavimas būtų kiek geresnis, nei dabartinių. Dabartiniuose sėdimų vietų mažokai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąKitąmet Kaunas sulauks 24 naujų „Solaris“ autobusų
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...utobusu-387185
4. gintaras
2011 11 04 15:01
o dieve vėl lauzus pirks , jau dabartine solariu bukle apie ja patilesiu , su jeis nevazuoju nes bijau iluzti per išrudyjusias grindis, ypac kad uzsidegs (jau yra degusiu 5 solariai) ir garantuoju vėl pirks kazkokius kelmus ant kuriu neymanoma sedėti, ka jau kalbet apie konfortiškuma
O šiaip, džiugu, galės pagaliau nurašyti kai kuriuos apgailėtinos būklės autobusus, kuriuos jau turėtų būti gėda leisti į maršrutus.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKažkaip nematau jokio skirtumo tarp senos ir naujos ŽA2, 5 ir 7 trasų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąZa4 marsrutas idomus tuo, kad iki sanciu pesciom turbut bus greiciau nueiti nei atvaziuoti autobusu
P.S. O kokie autobusai "ŽA" maršrutais važinėja? Soliariai ar senesni ? (pvz: Scania ar Van Hool)
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa tikrai, manau, praktiškiau būtų jį atvirkščia trasa paleisti, pro Šančius į Petrašiūnus ir K.Baršausko g.
P.S. O kokie autobusai "ŽA" maršrutais važinėja? Soliariai ar senesni ? (pvz: Scania ar Van Hool)
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa tikrai, manau, praktiškiau būtų jį atvirkščia trasa paleisti, pro Šančius į Petrašiūnus ir K.Baršausko g.
P.S. O kokie autobusai "ŽA" maršrutais važinėja? Soliariai ar senesni ? (pvz: Scania ar Van Hool)
Bet pritariu Gator, kad ŽA turėtų būti patrauklūs maršrutai, kad pritrauktų kauniečius naudotis VT bent jau į renginius (kad nekiltų parkavimo problemų).
Tačiau pasižiūrėję į schemą, gerai matome, kad trasos sudarytos taupant - kad kuo trumpesne trasa būtų aprėpta kuo didesnė miesto dalis ir su kuo mažiau maršrutų. Taigi esminis rodiklis čia buvo kaštai.
Įvertinus visus plius ir minus, mano nuomone, trasos sudarytos beveik be priekaištų. O jei būtų galimybė, tiesiog 6 maršrutą trumpinčiau iki Petrašiūnų ir sukurčiau dar vieną - į Vaidoto g. trumpiausiu keliu - pro Juozapavičiaus pr.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO jei būtų galimybė, tiesiog 6 maršrutą trumpinčiau iki Petrašiūnų ir sukurčiau dar vieną - į Vaidoto g. trumpiausiu keliu - pro Juozapavičiaus pr.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTame straipsnyje paskaičiau komentarus. Vienas jų:
Kaip manote, ar tik ne buvęs narys "Scania" vėl reiškia savo mintis? Kažkaip jo braižas. Sprendžiu ir neapykantos Solariams bei žodžio "konfortiškas"
o šiaip gerbiu kauniečių sprendimą pirkti autobusus "Solaris"
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąo šiaip gerbiu kauniečių sprendimą pirkti autobusus "Solaris"
Man išvis kyla klausimas, kad reikėjo tuos autobusus vasarą išbandyti, jei tai nedavė jokios naudos. Konkurso sąlygos buvo parengtos beveik standartiškai, nenusikratant prastesnės produkcijos gamintojų. Taip pat Kauno transporto skyriui kažkodėl nerūpi autobusų ekonomiškumas, kodėl nebuvo galima Kaune surengti panašių bandymų, kaip Vilniuje...?
O didžiausias minusas, kad vėl visi autobusai bus standartinio ilgio, tas pats Solaris gamina įvairių ilgių autobusus.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKauniečiai čia nieko nenusprendė, Solaris pasiūlė mažiausią kainą, todėl ir laimėjo.
Man išvis kyla klausimas, kad reikėjo tuos autobusus vasarą išbandyti, jei tai nedavė jokios naudos. Konkurso sąlygos buvo parengtos beveik standartiškai, nenusikratant prastesnės produkcijos gamintojų. Taip pat Kauno transporto skyriui kažkodėl nerūpi autobusų ekonomiškumas, kodėl nebuvo galima Kaune surengti panašių bandymų, kaip Vilniuje...?
O didžiausias minusas, kad vėl visi autobusai bus standartinio ilgio, tas pats Solaris gamina įvairių ilgių autobusus.
O kauniečius čia turbūt turi omenyje ne Kauno gyventojus, bet apskritai kauniečius - Kauną.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad Kaunui ir nereikia ilgesnių - ypač tiek daug.
O kauniečius čia turbūt turi omenyje ne Kauno gyventojus, bet apskritai kauniečius - Kauną.
Taip, kalbėjau apie kauniečius, kaip visumą.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad Kaunui ir nereikia ilgesnių - ypač tiek daug.
O kauniečius čia turbūt turi omenyje ne Kauno gyventojus, bet apskritai kauniečius - Kauną.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNereikia ilgesnių? Pabandyk kada nors piko metu Soliariu pasivažinėt..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąReikėtų kokių 10-15 vnt. 15 metrų ilgio ir iki 10 vnt. sudvejintų. O daugiau nelabai reikia. Daugiausia reikėtų jų 3, 37 maršrutams, 39 tinka sudvejinti, 23 sudvejintų ar kažkiek reikėtų, nes esamų neužtenka... O kuriuose maršrutuose dar reikia?
Comment
-
Man atrodo, kad Kaune ilgų 18m autobusų yra pakankamai. O problemą su pergrūstais 3, 10, 37 galima spręsti dažninant reisus arba perkant 15m ilgio autobusus. Tiesa, pastarųjų komplektaciją reikėtų rinktis atsargiai - reikėtų žymiai galingesnio variklio ir pasiruošti didelėms degalų (dujų) sąnaudoms. Beje, o 15m autobusai kada nors važiavo į Parodos kalną?
Comment
-
Parašė MettalMan atrodo, kad Kaune ilgų 18m autobusų yra pakankamai. O problemą su pergrūstais 3, 10, 37 galima spręsti dažninant reisus arba perkant 15m ilgio autobusus. Tiesa, pastarųjų komplektaciją reikėtų rinktis atsargiai - reikėtų žymiai galingesnio variklio ir pasiruošti didelėms degalų (dujų) sąnaudoms. Beje, o 15m autobusai kada nors važiavo į Parodos kalną?
Comment
Comment