kas čia ką keis... gi pirmas darbas bus "snukučius" prie lovio išrikiuoti.... kol visi viską pasidalins pusmetis prabėgs... dirbti kasdieninius darbus nėra laiko, juk svarbiausia postai ir kėdės, kėdutės, taburetės
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTai kad Kaune dėl įlaipinimo tvarkos skundų nesigirdi kaip kad dėl Vilniaus budavo vis kažkur rašinėlis išlįsdavo kaip žmonės skundžiasi...
Comment
-
Parašė AmetistasTaip, žiemą tikėtina, kad tvarkos bus laikomasi tik ne piko metu, kai mažai keleivių - tada netgi naudingiau laipinti pro priekines duris, nes atidarant visas duris išeina šiluma. O kitu metu galės būti laipinama pro visas duris... Keleiviai nors ir truputį, bet ne visiški kopūstgalviai - atėjus pavasariui, vėl persiauklės.
Comment
-
Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimąbet visgi atsiras tokių, kurie bandys įlipti į autobusą/troleibusą ne pro priekines duris, kai atšils orai
Comment
-
Savo akimis mačiau kaip prieš 8 ryto Šilainiuose, Apuolės stotelėje, 10 autobuso laukė nemenkas būrys, sakyčiau virš 20 žmonių. Autobusas atvažiavęs atidarė visas duris, ir geriausiu atveju tik trečdalis įlipo ne per priekines, visi kiti tvarkingai stovėjo eilutėje prie priekinių durų, nors ir vidurinės durys buvo atviros... Taip kad sakyčiau keleiviai per daug uoliai laikosi naujos tvarkos ir nematau priežasčių dramatizmui ar nepasitenkinimui iš keleivių pusės, nes piko metu vairuotojai tikrai atidaro visas duris...
Comment
-
Nepasitenkinimas tame, kad VT lėtas. Žinoma, iš pensininkų to neišgirsi. Jie neskuba. Užtat kiti ir nesinaudoja VT. O valdžia nemąsto kaip persodinti kuo daugiau žmonių iš automobilių į VT ir daro tai, dėl ko tik mažiau žmonių naudojasi VT. Dar po 10 metų VT keleivių sumažės iš esmės - dabartiniai pensininkų dalis išmirs, dalis visiškai nukarš ir niekur iš namų nosies nekels. O dabartinė priešpensijinė karta automobilizuota. Taip kad ir išėję į pensiją nelabai keis savo įpročius. Žinoma, daliai jų teks automobiliu mažiau naudotis dėl mažų pensijų. Bet ir dabar yra dalis pensininkų, kurie VT nesinaudoja - milijonų neturi, bet automobiliu važinėja. Vaikų ir studentų tik mažės.
Comment
-
Kauno maršrutinių taksi vežėjai trikdo keleivius
http://m.lrytas.lt/-1319354919131787...-keleivius.htm
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąĮdomu ką pirmiausiai nurašys - likusias Karosas ar raudonąsias Scanias?
Comment
-
Nuo lapkricio men keiciasi Kauno naktiniu troleibusu vaziavimo periodiskumas. 13 ir 14 marsrutu troleibusai vaziuos naktimis :ketvirtadieniais, penktadieniais ,sestadieniais .dalinai koreguojama marsruto trasa. Troleibusai uzsuks i Kauno pili. Ketvirtadieninis marsrutas yra eksperimentinis.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.10.24, 07:05.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNuo lapkricio men keiciasi Kauno naktiniu troleibusu vaziavimo periodiskumas. 13 ir 14 marsrutu troleibusai vaziuos naktimis :ketvirtadieniais, penktadieniais ,sestadieniais .dalinai koreguojama marsruto trasa. Troleibusai uzsuks i Kauno pili. Ketvirtadieninis marsrutas yra eksperimentinis.
O 37N grafikas nesikeičia?
Comment
-
Vis norejau parasyti sita posta, bet neprisiruosiau...
Daug kas komentuoja, kad viesasis transportas Kaune eina tik i blogaja puse, kad keleiviu mazeja/mazes. Imu save kaip pavyzdi ir manau tai netiesa. Bet apie viska nuo pradziu...
Praktiskai nuo pirmu universisteto kursu tapau vairuojantis su nuosavu auto. Finansiskai buvau ir esu pajegus susimoketi uz kura ir automobilio islaikyma. Tad visur ir visada vaziuodavau su masina, jei negaledavau, pvz del alaus kiekio, kviesdavaus taxi. Viesasis atrode nepatrauklus, ypac prisiminus mokyklos laikus, kai kasdien su 10 truliku kratydavaus nuo Kreves pradzios iki Saules gimnazijos. Ir siaip visi Ikarus ir Skodos. Tad kazkur tarp 2003 ir 2009 visuomeniniu buvau vaziaves sumoje galbut tik 10 kartu. Vis kildavo prisminimai apie saltus nesvarius autobusus, ilga laukima stotelese, nezinojima kaip pasiekti norima vieta visuomeniniu transportu, nesauguma ir pan.
Taciau prie 1-2 metus viskas kardinaliai pasikeite... Dabar i Z arena ir is jos vaziuoju tik visuomeniniu. Savaitgaliais centre isgerti alaus ar siaip laika praleisti, tik visuomeniniu. Nesenai teko isbandyti ir naktinius marsrutus, labai uzskaiciau.
Priezastys kodel taip atsitiko (bandau vardinti prioritetu tvarka):
1. marsrutai.lt ...panaikino laukimo stotelese minusa, nueini i internetini puslapi, pazymi stotele is kurios vaziuosi, i kuria vaziuosi, ir kada i ja nori atvykti ir tau parodo kada turi ateiti i savaja stotele ir kokio marsruto laukti. Uzsimeti pora minuciu pries, jei netycia skubetu, ir jokio laukimo nera. Tuo paciu nejauciu to viso "reto" kursavimo.
2. nauji autobusai ir trolebusai ... panaikino saltu nepatogiu transporto priemoniu minusa
3. elektronines svieslentes stotelese.... labai gerai zinoti kas ir uz kiek atvaziuoja
4. priekiniu duru ivedimo tvarka... nekurie cia ja kritikuoja, bet mano nuomne ji labai gerai. Kardinaliai pasikeite vazinejanciu zmoniu kontingentas, neliko besisklaidanciu kieminiu bachuriuku, kvepianciu bomzu, plius siaip net miela ziureti kaip visi pavyzdingai musa lipdami talonelius ir zinai, kad nesi kazkoks don kichotas saziningai vazinejantis. Tai kelia psichologini pasitenkinima pacia visuomeninio transporto sistema.
5. elektronio bilieto sistema... nors kol kas dar musu popieriniu talonelius ar perku is vairuotojo, taciau planuoju isigyti kortele. Nes daznai neturiu grynu po ranka, o kortele tai issprestu. Klausimas: jei nusipirkes isimetu koki tarkim 200 lt i kortele, jie ten gali guleti kiek nori, ar reikia per kazkuri laika ta suma isnaudoti butinai?
6. pasikeitus zmoniu kultura... nzn ar mes cia brestam kaip visuomene, bet kontingentas koki pamenu senais laikais ir dabar tai labai pasikeites
7. ismanusis telefonas ... pamenu po Blunto koncerto isejau ~12 is arenos, draugai buvo is Vln ir pilna masina tai isjudejo i Vln. Tad as, kaip toje reklamoje, isstraukiau savo ismanuji telefona, paziurejau, kad uz 45 min donelaicio stoteleje 37N autobusas, nuejau i bara Republic, uzkandau, dar isgeriau alaus, nurodyta minute atejau i stotele, atvaziavo autobusas ir sekmingai, pigiai grizau namo. Kitas pvz: grizau is Vln traukiniu (beje, panasios priezastys mane sugrazino ir i traukinius), nezinojau kaip man nusigauti namo nuo stoties. Pasirinkau "suformuoti marsruta" telefone ir suzinojau kad uz tiek ir tiek minucium toje ir toje stotele bus 3 autobusas kuris nuves mane namo
Aisku visada lazda turi du galus, reiktu nepamirsti pamineti keleta dalyku:
1. viesaji naudoju tik laisvalaikiui ar vadinkim "neitemptu" rezimu ir tai tikrai nera pagrindine mano transporto priemone. I darba vaziuoju su masina, tai galima sakyti piko valandomis nevazineju. Masina renkuosi, nes dazniausiai man dar reikia apvaziuoti keleta vietu su reikalais. Tokiu atveju, kai reikia judeti po miesto ivairius taskus, visgi masina patogiau.
2. Is principo nevazinju mikriukais. Man jie yra transporto sistemos piktzaizde ir, mano nuomone, turetu buti panaikinti is miesto centro ir palikti tik uzmiesciui privezti prie auto/troley liniju. Didziuliai bardako ir netvarkos kelejai. Net marsrutai.lt, manau, be reikalo ju grafikus rodo, nemanau kad bent kuris to grafiko laikos. Tai tik klaidina zmones.
Tad nezinau ar mane galima laikyti tuo "statistiniu" vienetu, taciau jei taip, ir galima sakyti, kad tokiu yra daugiau kaip as - Kauno visuomeninio transporto sistema jude teisinga linkme. Neaisku ar pakankamai greitai.Paskutinis taisė taspac; 2011.10.24, 15:38.
Comment
Comment