Įdomu kokios markės bus autobusai. Delfyje minima, kad šio projekto vertė 20 milijonų, o žadama pikti 24 autobusus. Ko gero, MAN ir MB vargu ar bus, nes vieno autobuso kaina viršija 1 mln litų, o sudvejintas modelis dar brangesnis. Jau nekalbu apie neseniai pradėtus gaminti Man Lion's City Hybrid modelius, nes jų vertė gali siekti ir 2 mln. litų. Tiksliai nežinau dėl Solaris, bet jų modeliai su CNG varikliais grečiausiai viršija 1 mln. litų sumą. Aišku, nemažai dar priklauso ir nuo autobuso komplektacijos, tačiau paprastai modeliai su ekologiškais varikliais visada būna brangesni, nei jų giminaičiai su dyzeliais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąfantastika, net nesitikejau, kad Lietuvoj gali artimiausiu metu atsirasti hibridiniai autobusai... O dar ir Kaune! Laukiam nesulaukiam, visgi gal bus galima ir i viesaji persesti kartkartemis
O siaip kuo geri tie hibridiniai patogumo kelieviui prasme, kad taip entuziastinagi nori i juos persokti? Ar tieisog is idejos palaikyt gamtos tausojima?
Comment
-
tik is idejos vardan "zalumo". Sioj vietoj mane visi "zali" ar zalesni dalykai veza.
Patogumo greiciausiai turetu net maziau, nes dazniausiai baterijos buna po grindim, vadinas butu tarpinis tarp zemagrindzio ir iprastinio.
O siaip... Viesaji transporta isvis isgryninciau atsisakes tiek troleibusu tiek autobusu ir vietoj abieju situ paleides elektrinius autobusus. MB su better-place dirba tokia koncepcija, kad galinese ir pradinese stotelese irengia hot-swapinamus bateriju pakus, atvaziaves autobusas per pora minuciu pasikeicia visa paka ir vaziuoja toliau. Tokiu atveju netik vt tarsa eliminuojama is miesto, panaikinamas vt triuksmas (kuris nors ir mazas, bet vistiek yra) ir kas geriausiai - panaikinama ta vizualine troleibusu elektros stulpu siuksle. Pastarasis dalykas man slyksciausiai atrodo.
Na, o MB siulo pakus nuo 50km iki 400km, kas manau uztektu vieno marsruto pilnam ratui Bet apie toki dalyka Lietuvoj tiktai pasvajoti
Comment
-
Teisingai, kad palaikai ideja, bet net ir be tu ekologisku autobusu persedes is automobilio bent karta palaikytum ta ideja nemaziau - vien tuo, kad nesudegintum ta diena degalu As taip kartais darau (nors jau esu rases, kad del brangiu bilieteliu trumpesnese kelionese man tiek pat kainuoja nuvaziuot automobiliu kiek autobusu)
Comment
-
Tai vardan ekologijos geriau kontaktini tinklą ne tik Parodos/Petrausko gatve nutiestų, bet pratęstų ir Vydūno al./Baranausko gatve... O tada jau galėtų padaryti autobusų tinklo sumažinimą miesto centre... A10-A21-A37 nuo Kauno pilies iki Pramonės/Krėvės sankryžos dubliuoja vienas kitą... Dar ir A-3 šios atkarpos dalyje dubliuojasi taip pat...
Comment
-
Tik kaip bebūtų graudu, bet kai pakvimpa 200mln ES lėšų įsisavinimu tai susisuka per porą metų.... O dėl kelių kilometrų kontaktinio tinklo turbūt seiliosis 5 metus ... Įdomu iki sekančios savivaldybės kadencijos pabaigos (t.y. 2019 metų) įgyvendins šitą projektą ar ne? Kita savaitę turbūt mūsų "narcizas" grįš į mero postą, įdomu kokie dabar prioritetai bus numatyti, nes viena amžiaus statyba jau kaip ir baigta....
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, ar Kupčinskas (jei taps meru) nežengs Zuoko keliu priimdamas vieną sprendimą, susijusį su viešuoju transportu.
Turbūt suprantate, apie ką kalbu
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad čia su troleibusais nelabai susiję. Tiesa, susiję, bet kalbu ne apie juos.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąAr jūs čia apie tramvajų Kaune? Ar apie metro? Ar apie mikroautobusus?
Comment
-
-
Kas cia per rebusai?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNesuprantu ar cia ne apie priekine duris kalba (nesuprantu todel, kad niekas to nespeja, bet juk tai turbut elementaru). Siaip konkreciau rasyt galima, nebutina terst forumo speliojimo zaidimais
Comment
Comment