Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą...Absurdas, kai "grietinėlė" lieka "verslininkams", o visos kitos sąnaudos mums, mokesčių mokėtojams...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai nevažiuokit ...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKalba ne apie tai, važiuoti, ar nevažiuoti. Aš, pvz. dviračiu važiuoju į darbą. Čia principinis klausimas. Ar mes jau Europa, ar vis dar exCCCP? Kol kas matau ex...
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąLol, pagal tokią logika, tai Europa būsim tik tada, kada metro turėsim.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Daugelis mikrobais vazinejanciu mikrobais dar tai is iprocio, prisimindami sovietmeti ar veliau, kai VT buvo prastai organizuojamas ir kelia neper geriausius prisiminimus. Panasiai kaip marsute VILNIUS-KAUNAS, kur traukinys visais atzvilgiais lenkia autobusus, nors pastareiji vazineja kas 15min pakankamai pilni..
Del vairuotoju nereikia verklsenti, autobusu-troelibusu parke jau pradeda trukti vairuotoju, jau nekalbant apie tolimuosius pervezimus, tad apie kazkokius perskvalifikuojamus ne ta vieta diskutuot..
Ir galu gale turim mes apsisprest, ar norim gyvent kaip daugelis normaliu europos valstybiu ar toliau ziuredami labai siauros zmoniu grupes interesu..
Comment
-
Daug buvusiu troleibusų-autobusų vairuotojų dirba "mikrobais". Tad kiek su jais šnekėjau, tai mielai sugrižtu į autobusų-troleibusų parkus. Naikinant "mikrobus" didėtu autobusų-troleibusų maršrutų kiekis, bei reisų skaičius. Tad šie "mikrobininkai" bus mielai laukiami. Jie ir dabar teiraujasi dėl įsidarbinimo VT įmonėse. Nes atlyginimai daug didesni negu "mikrobuose", darbo valandos ir pamainos pastovios, yra laiko ir poilsiui, bei nereikia sukti galvos dėl šiandienos išgyvenimo (šiandien šeimai duonos uždirbsiu ar ne).
Comment
-
Labai įdomus požiūris. Vilniuje yra priešingai - visi baiminasi netekti pelningo darbo. Kaip gi čia taip - dirbi kokiu 2 ar 5 maršrutu, vežioji žmones kaip silkes statinėje, uždarbis priklauso nuo to, kiek tu bilietų neišmuši, o čia dabar - darbo laikas fiksuotas, yra griežtas grafikas, uždarbis priklauso nuo valandų skaičiaus, talonų parduosi nedaug, nes naujoko niekas neleis į tokius maršrutus kaip 10, 26 ar 53.
Comment
-
Į Parodos kalną dar negreitai kils troleibusai
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...eibusai-381821
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąĮ Parodos kalną dar negreitai kils troleibusai
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...eibusai-381821
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąApie tą patį kalbame ir [KAU] Kauno infrastruktūros projektų temoje. Manau, kad nereikėtų tų pačių naujienų dėt į dvi atskiras temas.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąna nesvaikite tik cia labai aiski tema, cia ateina skaityt apie transportą, visada naijienas susijusias su transportu dedame čia, reguliuokite eismą pas save infrastruktūroj ar kur kitur
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNaujiena tinka tiek ten, tiek čia. Kartais reikėtų žvilgtelgti ir į kitas temas, neapsiriboti vien tik viešojo transporto temomis..
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimą13 trol. nuo Čečėnijos aikštės iki S. Daukanto g. st. - 24 min. d.d. 7h - čia daug?
Tavo minėtas ekspresas nuo Čečėnijos aikštės važiuotų per 15-17 min. + pėsčiomis iki Laisvės al. ar Kęstučio g. 2-4 min. Taigi būtų beveik tas pats, o maršrutas neabejotinai važiuotų pustuštis.
Man abejonių kyla ir dėl:
1. Ryte ir dieną Jonavos g. intensyvus eismas, todėl iš Šiaurės pr. įsukti į Jonavos g. yra problematišką, tenka laukti net 2-3 min. Panašiai ir Jonavos g. prie K. pilies žiedo.
2. Dėl jau esamų maršrutų, norint nuvykti nuo st. Čečėnijos aikštė į centrą, žmonės transporto lauktų vienoje gatvės pusėje, o tavo minėto ekspreso turėtų laukti kitoje pusėje - tai neabejotinai atsilieptų maršruto (ne)populiarumui. Be to, dar ir pakenktų, nes išsidarko keleivių srautai. Geriau vengti tokių atvejų.
laisva tik 1 juosta
o 2 uzkista nuo sukanciu i kaire
Comment
Comment