Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nerodo dėl to, kad nebūtų klaidinami žmonės. Jei matys jį ten stovintį, manys, kad autobusas tuoj atvyks, jei gyvena šalia galinio punkto.
    O jeigu galinėje stotelėje stovintis autobusas/troleibusas būtų rodomas, tik kita spalva, o užvedus ant jo pelės rodyklę, pasirodytų užrašas "šiuo metu stovi galinėje stotelėje, į maršrutą išvažiuos po XX min." . Nežinau kiek tai būtų naudinga paprastiems keleiviams (nebent tai juos įtikintų, kad autobusas nesugedęs ir į maršrutą grafike nurodytu laiku išvažiuos). Bet entuziastams būtų patogiau- žinotų, ar verta eiti į galinį punktą fotografuoti, ar ne

    P.S. sugedęs autobusas ar troleibusas irgi žemėlapyje galėtų būti žymimas kita spalva ar kokiu specialiu ženklu. Jei vietoj jo parkas išsiunčia rezervinę transporto priemonę, keleivis galėtų matyti, po kiek minučių tas rezervinis atvyks į jo stotelę. Bet įtariu, techniškai visa tai įgyvendinti yra labai sunku, ir turbūt niekas tuo neužsiims.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      P.S. sugedęs autobusas ar troleibusas irgi žemėlapyje galėtų būti žymimas kita spalva ar kokiu specialiu ženklu. Jei vietoj jo parkas išsiunčia rezervinę transporto priemonę, keleivis galėtų matyti, po kiek minučių tas rezervinis atvyks į jo stotelę. Bet įtariu, techniškai visa tai įgyvendinti yra labai sunku, ir turbūt niekas tuo neužsiims.
      Gal stovintį galinėje stotelėje ir būtų galima kaip nors išskirti, bet sugedusį - jau nelabai. Tam tektų visus borto kompiuterius perprogramuoti iš naujo ir įvedinėti naujas funkcijas. Žymiai paprasčiau yra tiesiog išjungti borto kompiuterį, kad jis nieko nerodytų.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        O jeigu galinėje stotelėje stovintis autobusas/troleibusas būtų rodomas, tik kita spalva, o užvedus ant jo pelės rodyklę, pasirodytų užrašas "šiuo metu stovi galinėje stotelėje, į maršrutą išvažiuos po XX min." . Nežinau kiek tai būtų naudinga paprastiems keleiviams (nebent tai juos įtikintų, kad autobusas nesugedęs ir į maršrutą grafike nurodytu laiku išvažiuos). Bet entuziastams būtų patogiau- žinotų, ar verta eiti į galinį punktą fotografuoti, ar ne

        P.S. sugedęs autobusas ar troleibusas irgi žemėlapyje galėtų būti žymimas kita spalva ar kokiu specialiu ženklu. Jei vietoj jo parkas išsiunčia rezervinę transporto priemonę, keleivis galėtų matyti, po kiek minučių tas rezervinis atvyks į jo stotelę. Bet įtariu, techniškai visa tai įgyvendinti yra labai sunku, ir turbūt niekas tuo neužsiims.
        Nemanau, kad tai reikalinga. O dėl vietoj sugedusio paleisto kito - tai juk rodo tokį žemėlapyje, bet neišskirtinai. Kam išskirt? Keleiviui rūpi - atvyksta ar ne. Mato ir tai, ar vėluoja ir kiek vėluoja.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Vieni melyni, kiti zalsvi... kodel taip?
          marsrutai.lt
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Vieni melyni, kiti zalsvi... kodel taip?
            marsrutai.lt
            Jei kalbi apie stebėjimo realiu laiku sistemą:
            Mėlyna spalva pažymėti autobusai/troleibusai važiuoja pagal maršruto pavadinime nurodytą kryptį (pavyzdžiui, jei 3 autobuso maršruto pavadinimas yra 2-oji ligoninė - Onkologijos ligoninė, tai mėlyna spalva bus pažymėtas autobusas, važiuojantis link Onkologijos ligoninės). Tuo tarpu žaliai žymimi autobusai/troleibusai, važiuojantys prieš pavadinime nurodytą kryptį (t.y. A3 maršruto atveju žalia spalva bus pažymėtas autobusas, važiuojantis link 2-osios ligoninės). Kryptį patikslinti galima užvedus pelės rodyklę ant autobuso simbolio.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Jei kalbi apie stebėjimo realiu laiku sistemą...
              Ar ne patogiau butu važiuojantys link žalio žiedo - žali, o link rausvo - rausvi?
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                Ar ne patogiau butu važiuojantys link žalio žiedo - žali, o link rausvo - rausvi?
                Gera mintis, ačiū!
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  CITATA: Jeigu 9 važiuos maršrutu Romainiai-Lampėdžiai-K.Pilis, tai Šilainių gyventojai turbūt praras tiesioginį susisiekimą su įmonėmis Raudondvario plente.[/QUOTE][/QUOTE]

                  Nepamirškim, kad visą Raudondvario plentą aptarnauja Šilainių poliklinika Baltų pr., be to Vilijampolės seniūnija yra Lampėdžių gatvėje (nemaišykit su pačiais Lampėdžiais), tai turbūt reikalinga ir ši papildoma 9 autobuso funkcija, kurią jis ir atlieka šiuo metu... Nes jei dėl Dainavos rajono bobučių T8 rangosi per visą Krėvės ir Pramonės pr. kad privežtų jas iki Dainavos poliklinikos, tai ir Raudondvario pl. bobutėms reikia tokios galimybės....
                  Paskutinis taisė vilijampolietis; 2011.10.03, 17:37.

                  Comment


                    Iš miesto centro Kauno valdžia ketina išgrūsti maršrutinius taksi

                    http://www.lrytas.lt/-13176545711316...nius-taksi.htm

                    Comment


                      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                      Iš miesto centro Kauno valdžia ketina išgrūsti maršrutinius taksi

                      http://www.lrytas.lt/-13176545711316...nius-taksi.htm
                      Šaunu, kad siekiama tokių sprendimų. Seniai jau laikas. Tikėsimės ir Klaipėdoje šitų kenkėjų nebeliks.

                      Comment


                        /\ seniai laikas... nekenciu mikrobu...
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Jei Kauno valdzia padarys sita, tai bus vienas is geriausiu darbu per 20metu. Rimtai... Nelabai tiket norisi pa kolkas..

                          Comment


                            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                            Iš miesto centro Kauno valdžia ketina išgrūsti maršrutinius taksi

                            http://www.lrytas.lt/-13176545711316...nius-taksi.htm
                            Seniai jau tokio briedo nebuvau skaitęs.
                            " planuojama sujungti dvi savivaldybei priklausančias įmones – troleibusų parką valdantį „Autrolį“ ir „Kauno autobusus“."
                            Aha, ir kas atsisakys šiltos direktoriaus vietos? Seniai bardakai buvo?
                            O žingsnis tai labai rimtas žengtas lyg sujungimo, net "Pirmasis žingsnis jau žengtas šių įmonių valdyboms vadovauja valdančiajai daugumai priklausančios Darbo partijos frakcijos deleguotas žmogus." Kaip galvojant koks sekantis žingsnis? Ir apskritai kiek šitas žingsnis truks?
                            Aš manau iki tol, kol "Kitų metų pabaigoje baigsis daugelio maršrutinių taksi įmonių licencijų galiojimas". Tiesiog pabrangs licenzijos ir tiek. Silpnesni atkris, kiti liks patenkinti. Patenkinta ir valdžia liks.
                            Ir apie koki išgujimą šnekama, jei staiga darbietis prabyla: "Norime, kad mikroautobusuose būtų sumontuota GPS įranga, o keleiviai transporto stotelėse esančiose švieslentėse galėtų matyti tikslų grafiką, žinoti, kur ir kaip važiuoja maršrutiniai taksi“, – lrytas.lt sakė Kauno savivaldybės Ūkio komiteto pirmininkas, „darbietis“ Rytis Šatkauskas."
                            Ir apskritai, gal ne nuo to galo pradeda, nes, jei "Kol kas savivaldybės valdoma įmonė neturi galimybių konkuruoti su mikroautobusais, kurių vairuotai dirba po 12–14 valandų per dieną“, – svarstė R.Šatkauskas." Tai gal pirma tikrinkit darbo valandas.
                            Ir t.t. kiekviena pastraipa belekas

                            Comment


                              Parašė Ametistas
                              Kai taip po pastraipą skaitai, tai ir atrodo "belekas". Yra įvairių svarstymų, kaip būtų galima daryti, o tu, kaip daugelis kvailokų skaitytojų, įsikniaubia į vieną ar kitą sakinį ir jau sako, kad taip bus.
                              Gerai, kad yra įvairių svarstymų. Bet tik tie svarstymai kainuoja mūsų pinigus, o finale rezultatas ne tai, kad nulinis, bet priešingai - kažkieno papilnėjusios kišenės. Bet, kniaubdamasis į visumą, gal nevadinkit kitų kvailokais skaitytojais, jau nekalbant apie tujinimasi

                              Comment


                                Tiesiog įsiskaitykite į Rokiškio tekstą. Nors ir apie Vilnių, bet tinka ir Kaunui: "Visų pirma, bus staigus darbuotojų skaičiaus mažinimas, nes staigiai optimizavus maršrutus, vienam vairuotojui tenkančių keleivių skaičius padidės labai smarkiai. Vairuotojai bus atleidžiami.
                                Antra vertus, kadangi atsiras monopolinė situacija, o taip pat bedarbiais taps didelis būrys privatiems vežėjams dirbusių vairuotojų, bus karpomi atlyginimai. Nes vairuotojai neturės ko pasirinkti. Dirbk dvigubai pigiau arba eik iš darbo.
                                Trečia vertus, bus drastiškai keliamos bilietų kainos, nes konkurencijos tarp miesto vežėjų iš principo neliks nei kvapo. Ir tas kainas kels taip pat nevaržomai, kaip dabar įveda kažkokius abonentinius mokesčius už kažkokią išsigalvotą skaitliukų esą priežiūrą.
                                Ketvirta vertus, susisiekimo situacija dar labiau pablogės, nes monopolininkai savo paslaugas optimizuoja ne pagal pardavimų maksimizavimą ir kainų minimizavimą, o pagal bendrų savikainų minimizavimus, esant maksimaliai kainai ir verčiant klientą pirkti paslaugas kuo daugiau kartų. Žmoniškai šnekant, maršrutų mažės, susisiekimas prastės, o kainos kils.
                                Penkta vertus, dar labiau kritus susisiekimo kokybei, gausime dar didesnį privačių automobilių kiekį, o tuo pačiu – ir dar didesnius kamščius Vilniaus gatvėse. Ir žinoma, kad dar mažiau stovėjimo vietų miesto centre. Kaip galima to pasekmė – dar ir papildomi transporto judėjimo apribojimai mieste. Tam kad žmonės labiau važinėtų UAB Vilniaus Viešasis transportas autobusais."
                                O dėl "tu", tai suprantu, tik kai greta eina dar žodeliai "kaip daugelis kvailokų skaitytojų", šiek tiek užkliūna

                                Comment


                                  Nereikia čia pradėti apie monopolijas. Daugumoje Europos miestų vežėjas yra vienas, na pora. Ir nėra jokios tiesioginės konkurencijos. T.y. vežėjas parenkamas konkurso būdu, o ne duodama rinktis keleiviui. Mikroautobusai nėra jokia alternatyva viešajam transportui, išskyrus kai kuriuos maršrutus, kur jie graibo grietinėlę važiuodami kada nori, t.y. tuomet, kai daugiausia keleivių. Taip, man irgi abejonių kelia sprendimas, kodėl būtent "Transrevio" visi maršrutai užraukiami. Bet gal mes ne viską žinome. Gal tik "Transrevis" bando atkreipti dėmesį, o kiti privatininkai tyli, nors jų maršrutus irgi likviduos. Taip pat nėra jokių garantijų, kad likvidavus tikrai populiarius maršrutus, kuriais pervežama gan ženkli dalis keleivių, bus deramai sustiprintas autobusų kursavimas.

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas
                                    Verkšlenti visi mes mokame. Situaciją pavaizduoti sau naudinga linkme - taip pat. Bet reikia būti protingu ir suvokti, kas yra kas teisingiausia. Nebegyvename sovietmečiu - netekus darbo reikėtų stengtis persikvalifikuoti, jei esama kvalifikacija nebetinkama.
                                    Panašu, kad pats ir gyvenate sovietmečiu. Ir panašu, kad esate pats protingiausias ir žinote kas yra teisingiausia. Tik kažkaip iš viso teksto pasirenkant tik vieną sakinį, nors dar prieš tai mokėte žiūrėti į visumą

                                    Comment


                                      įdomu, kuris iš Lietuvos miestų pirmas atsisakys mikrobų...
                                      Aš už Kauną
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        įdomu, kuris iš Lietuvos miestų pirmas atsisakys mikrobų...
                                        Aš už Kauną
                                        Panevėžys jau atsisakė, tad jie pirmieji
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Būtų puiku, jei pagaliau atsirastų tvarka... Absurdas, kai "grietinėlė", t.y. pelnas kaip pervežimo verslo lieka "verslininkams", o VT kaip socialinė paslauga, t.y. visos kitos VT sąnaudos lieka mums, mokesčių mokėtojams....

                                          Įdomu, ar sugebės miesto valdžia išnaudoti šią susidariusią galimybę (turiu omenyje besibaigiančias sutartis su "mikriukų" operatoriais) ir imsis ryžtingų veiksmų VT pertvarkoms, išnaudojant jų "stipriąsias" puses (turiu omenyje greitį), ar čia tik gudrus "pijaras", kad mikriukų savininkams laikas taupyti "sutarties sėkmės mokesčiui"....
                                          Paskutinis taisė vilijampolietis; 2011.10.06, 15:34.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X