Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Patikėkit, kas važiavo zuikiu tas ir važiuos,pirmas 2 dienas nedirbau,tai nežinau,bet vakar,per 6,5 valandas papuolė 4,šiandien 6 ausuotieji,panaši statistika mėnesio bėgyje buvo irankščiau,tik mėnesio pradžioje ir gale ju būdavo daugiau,(gaudau jau 5 metai,kad nesakytumėt kad erezijas skleidžiu ).

    Comment


      /\ na šiandien vienas potencialus zuikis gavo lipti lauk, nes ėjo iš pradžių link galinių durų, paskui pamatęs plytą, nuėjo per priekį, žymėjo negaliojantį el. bilietą, teisinosi, kad pamiršo pasipildyt, tai vairuotoja parodė duris ir jam teko išlipti. 1-0 sistemos naudai

      Comment


        esu vilnietis. sostinėje po 10dienų bus metai, kai Vilniuje galioja priekinių durų tvarka. beveik visuose senesnio modelio autobusuose [mercedes, man, dujinėse "volvo", neoplan] yra pertvara viduryje, kuri tikrai trukdo įlipti. o naujų "volvo" [taip pat daugumos ir mažų dujinių "volvo"] vairuotojai atidaro tik vieną pusę.

        esu žiemą važiavęs su vienu iš senesnių mažiuku mercedesu, tai vairuotoja paaiškino, kad tuose autobusuose, kuriose nėr pertvaros, viena durų pusė užkalta, kad neeitų šaltis vairuotojams atidarius duris
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          /\Vakar teko šiek tiek pasivažinėti Kauno viešuoju transportu. Priekinių durų tvarka veikia praktiškai idealiai. Jos pavyzdingai laikosi tiek autobusų, tiek troleibusų vairuotojai, nors pirmiesiems, kiek teko skaityti, atitenka mažesnis procentas pinigų, uždirbtų už bilieto pardavimą.
          Keleiviai taip pat pavyzdingi, mačiau tik 1-2, kurie įlipo ne pro tas duris. Gera pradžia- pusė darbo, bet tai juk tik pradžia Rudenį, žinoma, gali kilti ir problemų. Nors gal Kaune vairuotojų ir keleivių entuziazmas neišblės taip greitai, kaip išblėso Vilniuje
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            /\Vakar teko šiek tiek pasivažinėti Kauno viešuoju transportu. Priekinių durų tvarka veikia praktiškai idealiai. Jos pavyzdingai laikosi tiek autobusų, tiek troleibusų vairuotojai, nors pirmiesiems, kiek teko skaityti, atitenka mažesnis procentas pinigų, uždirbtų už bilieto pardavimą.
            Keleiviai taip pat pavyzdingi, mačiau tik 1-2, kurie įlipo ne pro tas duris. Gera pradžia- pusė darbo, bet tai juk tik pradžia Rudenį, žinoma, gali kilti ir problemų. Nors gal Kaune vairuotojų ir keleivių entuziazmas neišblės taip greitai, kaip išblėso Vilniuje
            Vakar man taip pat teko pasivažinėti Kaune. Ir įspūdžiai diametraliai priešingi. Tvarka neveikia. Beveik visi vairuotojai atidaro visas duris iš karto ir laiko jas atidarytas. Taip kad įlipti galima per visas duris, ką dalis keleivių ir daro. Taip pat ir aš, kadangi popierinius bilietus žymintis komposteris yra ir gale. Kai prasidėjo lietus, tai beveik visi vairuotojai ignoravo priekinių durų tvarką ir tik keli matyti ožiai vertė keleivius lipti pro priekines duris. Keleivių buvo daug ir per pusę minutės, kol visi sulipdavo, permirkdavo kiaurai.

            Bomžus taip pat mačiau važiuojančius ir jų dvoką uosčiau. Įlipimas truko iki 30-40 sekundžių, ko Kaune nebūdavo, jei įlipa 10-15 keleivių... Nors popierinius bilietus žyminčių buvo labai nedaug. Tačiau kelis kartus teko matyti, kaip popierinius bilietus žmogus kaišiojo po kelis kartus. Vieną kartą ir man tik iš 4 ar 5 karto atžymėjo, nes buvo bilieto kampukas šiek tiek užlinkęs...

            Viename troleibuse priekyje nebuvo popierinius bilietus žyminčio komposterio!
            Vos vieno kito troleibuso ar autobuso atidaromos abi priekinių durų varčios. O ir naudos, jei būtų atidaromos abi varčios tiek "Solaris" troleibusuose, tiek autobusuose mažai, nes apie 20 cm perkeltas turėklas maišo. Taip kad būtų galima įlipti tik per 2/3 durų angos.

            Be to vakar Vilniuje mačiau "Škodą" 2606 su naujai sumontuotu turėklu prie priekinių durų, kuris trečdaliu susiaurina įlipimo angą. Tai štai tokie priekinių durų tvarkos "privalumai". Tai kur tas VT greitis ir patrauklumas? Jei keleiviai verčiami lipti po vieną, kiek užtruks 15-20 keleivių įlaipinimas? Vieno keleivio įlipimas trunka apie 2 sek. Tau pasiskaičiuokite. Bet jei lipa seni, jei perkamas bilietas ar žymint popierinį jis iškrenta...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vakar man taip pat teko pasivažinėti Kaune. Ir įspūdžiai diametraliai priešingi. Tvarka neveikia. Beveik visi vairuotojai atidaro visas duris iš karto ir laiko jas atidarytas. Taip kad įlipti galima per visas duris, ką dalis keleivių ir daro. Taip pat ir aš, kadangi popierinius bilietus žymintis komposteris yra ir gale. Kai prasidėjo lietus, tai beveik visi vairuotojai ignoravo priekinių durų tvarką ir tik keli matyti ožiai vertė keleivius lipti pro priekines duris. Keleivių buvo daug ir per pusę minutės, kol visi sulipdavo, permirkdavo kiaurai.

              Bomžus taip pat mačiau važiuojančius ir jų dvoką uosčiau. Įlipimas truko iki 30-40 sekundžių, ko Kaune nebūdavo, jei įlipa 10-15 keleivių... Nors popierinius bilietus žyminčių buvo labai nedaug. Tačiau kelis kartus teko matyti, kaip popierinius bilietus žmogus kaišiojo po kelis kartus. Vieną kartą ir man tik iš 4 ar 5 karto atžymėjo, nes buvo bilieto kampukas šiek tiek užlinkęs...

              Viename troleibuse priekyje nebuvo popierinius bilietus žyminčio komposterio!
              Vos vieno kito troleibuso ar autobuso atidaromos abi priekinių durų varčios. O ir naudos, jei būtų atidaromos abi varčios tiek "Solaris" troleibusuose, tiek autobusuose mažai, nes apie 20 cm perkeltas turėklas maišo. Taip kad būtų galima įlipti tik per 2/3 durų angos.

              Be to vakar Vilniuje mačiau "Škodą" 2606 su naujai sumontuotu turėklu prie priekinių durų, kuris trečdaliu susiaurina įlipimo angą. Tai štai tokie priekinių durų tvarkos "privalumai". Tai kur tas VT greitis ir patrauklumas? Jei keleiviai verčiami lipti po vieną, kiek užtruks 15-20 keleivių įlaipinimas? Vieno keleivio įlipimas trunka apie 2 sek. Tau pasiskaičiuokite. Bet jei lipa seni, jei perkamas bilietas ar žymint popierinį jis iškrenta...
              O laukdami transporto, net ir kai nėra paviljono, jie nepermirksta?

              Visa kita tavo rašliava man primena tuos, kuriems nerūpi, kad transporte anksčiau važinėdavo krūvos zuikių.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                O laukdami transporto, net ir kai nėra paviljono, jie nepermirksta?

                Visa kita tavo rašliava man primena tuos, kuriems nerūpi, kad transporte anksčiau važinėdavo krūvos zuikių.
                Kas važiavo,tas ir toliau važiuoja be bilieto,tiesiog apgaudinėja kad žymisi bilieta,o ištiesų jį žymi koki 6-ajį karta .

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  O laukdami transporto, net ir kai nėra paviljono, jie nepermirksta?

                  Visa kita tavo rašliava man primena tuos, kuriems nerūpi, kad transporte anksčiau važinėdavo krūvos zuikių.
                  Viena, kai reikia laukti stotelėje po stogu, ir kita, kai dėl idiotiškos įlaipinimo tvarkos reikai ilgai laukti eilėje įlipant. Ko anksčiau buvo galima išvengti, kai įleisdavo pro visas duris. Taip kad vienintelis argumentas zuikiai. Bet juk jie vis tiek važinėja ir važinės. Bomžai taip pat. Kodėl keleiviai verčiami litpi net ne pro priekines, o pro pusė priekinių durų?
                  Gal ir gatves reikia daryti tik dviejų juostų, po vieną į abi puses? Pabandyk tokią idėja pasiūlyti reikalaudamas A juostų VT. Išgirsi krūvas argumentų, nuo to kad gatvėse bus kamščiai, pralaidumas sumažės, iki kad esi durnas. O gal keleivių įlipimui negalioja paralaidumo (durų) dėsnis?

                  Comment


                    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                    Kas važiavo,tas ir toliau važiuoja be bilieto,tiesiog apgaudinėja kad žymisi bilieta,o ištiesų jį žymi koki 6-ajį karta .
                    Tai ne argumentas, kodėl sistema bloga. Panaikins popierinius ir bus viskas ok.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Viena, kai reikia laukti stotelėje po stogu, ir kita, kai dėl idiotiškos įlaipinimo tvarkos reikai ilgai laukti eilėje įlipant. Ko anksčiau buvo galima išvengti, kai įleisdavo pro visas duris. Taip kad vienintelis argumentas zuikiai. Bet juk jie vis tiek važinėja ir važinės. Bomžai taip pat. Kodėl keleiviai verčiami litpi net ne pro priekines, o pro pusė priekinių durų?
                      Gal ir gatves reikia daryti tik dviejų juostų, po vieną į abi puses? Pabandyk tokią idėja pasiūlyti reikalaudamas A juostų VT. Išgirsi krūvas argumentų, nuo to kad gatvėse bus kamščiai, pralaidumas sumažės, iki kad esi durnas. O gal keleivių įlipimui negalioja paralaidumo (durų) dėsnis?
                      Na ir kas palaukti eilėje. Jei transportas spėja, tai koks skirtumas, ar važiuoti lėtai, ar palaukti eilėje ir važiuoti greičiau...
                      Dėl bomžų, tai vairuotojai tiesiog turi akyliau stebėti įlipančius ir tiek - susitvarkytų šitas klausimas.
                      Dėl vienos varčios reikia skųstis.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kai prasidėjo lietus, tai beveik visi vairuotojai ignoravo priekinių durų tvarką ir tik keli matyti ožiai vertė keleivius lipti pro priekines duris. Keleivių buvo daug ir per pusę minutės, kol visi sulipdavo, permirkdavo kiaurai.
                        Cia geras pavyzdys kur ir vienoks ir kitoks vairuotoju elgesys ivardijamas neigiamae kontekste
                        Beje siandien lietaus atveju teko maloni galimybe ilipt per vidurinias duris, teisingai viskas. Beje as uz tave Kaune vazinejau jau turbut daugiau (jau apie 10-12 kartu su nauja tvarka), bet nepastebejau nei puses tiek blogybiu

                        Zodziu as labiau linkes tiketi Vilnietizz ispudziais, nei tokio nuolat priekabiu ieskancio zmogaus kaip tu. Tuo labiau, kad jo ispudziai labai panasus i mano.

                        Comment


                          Aš nesikabinėju, o sakau, ką mačiau.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Aš nesikabinėju, o sakau, ką mačiau.
                            Visi matome tą patį, tik skirtingomis spalvomis piešiame.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Deja, ne.

                              Comment


                                Ir man teko išbandyti tą tvarką važiuojant į ir iš Operetės Kauno pilyje. Važiuojant pirmyn viskas buvo gana gerai,vairuotojos darė viską gerai, bet keliolika minučių vėlavo ir praktiškai visą kėlė važiavo labai greitai o to pasekoje ir stabdydavo staigiai, tad stovintiem žmonėm buvo labai nesmagu važiuoti. (Labai patiko tolia ryški ryški žalia lemputė, kuri užsižiebia kai prideda kas nors galiojantį e-bilietą.) Žmonės, kiek mačiau tvarkos laikosi stropiai: viena senyvo amžiaus moteris nenorėjusi laukti kol porą žmonių nusipirks bilietus iš vairuotojo, prasigrūdo pro juos, pridėjo e-bilietą ir nuėjo toliau, bet iš šono atrodė taip, lyg pažymėti bilietą būtų mirties ir gyvybės klausimas. Vienas žmogus pasitaikė, kuris bandė įlipti pro vidurines duris, bet stropiai tvarkos besilaikantys keleiviai išlipdami pasakė jam, kad pro vidurines duris įlipti negalima ir informavo, kad reikia lipti pro priekines.
                                Važiuojant atgal, nors masė buvo didelė, vairuotojas vistiek atkakliai laikėsi tvarkos ir visi po Operetės Kauno pilyje lipo pro priekines duris ir tik prieš pat išvažiuojant atidarė vidurines ir galines, todėl visi žmonės lipdami turėjo pasižymėti ar nusipirkti bilietą, o kadangi daugiausiai važiavo pagyvenę žmonės tad jokių incidentų nebuvo. Stotelėse vairuotojas matydavo ar kas nori įlipti ir kartais net neatidarydavo priekinių durų, tik vidurines ir galines, nes buvo tik išlipantys žmonės.

                                Apibendrinus: nors naudojausi tvarka tik 2 kartus, bet galiu pasakyti, jog ji man visai patinka, nors prieš tai aš buvau nusiteikęs prieš. Aišku, visi gražumai pasirodys rudenį, žiemą, kai pargrįš į viešąjį transportą moksleiviai su studentais. Ir kai žiemą atšals oras o benamiai norės pasišildyti. Tada pamatysime kaip veikia įlaipinimo per priekines duris tvarka

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vakar man taip pat teko pasivažinėti Kaune. Ir įspūdžiai diametraliai priešingi. Tvarka neveikia. Beveik visi vairuotojai atidaro visas duris iš karto ir laiko jas atidarytas. Taip kad įlipti galima per visas duris, ką dalis keleivių ir daro. Taip pat ir aš, kadangi popierinius bilietus žymintis komposteris yra ir gale. Kai prasidėjo lietus, tai beveik visi vairuotojai ignoravo priekinių durų tvarką ir tik keli matyti ožiai vertė keleivius lipti pro priekines duris. Keleivių buvo daug ir per pusę minutės, kol visi sulipdavo, permirkdavo kiaurai.
                                  Na juk niekas nedraudžia vairuotojams atidaryti visas duris esant blogoms oro sąlygoms. Kiek žinau, buvo stipri liūtis- argi tai ne pasiteisinimas?

                                  Rugsėjį gal ir kils problemų, bet DABAR galiu traktuoti, kad sistema KOL KAS veikia idealiai, be priekaištų.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.07.07, 23:15.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    /\ galiu tik pritarti, pirmąjį išbandymą sistema atlaikė daugiau nei sėkmingai, tačiau pagrindinis patikrinimas laukia rugsėjį, kai studentai ir moksleiviai užtvindys viešąjį, jeigu pavyks atsilaikyti tada +/- kokybiškai, tai sistema tikrai pasiteisins, o bet kokiu atveju ne piko metu ji tikrai funkcionuos gerai manau

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Na juk niekas nedraudžia vairuotojams atidaryti visas duris esant blogoms oro sąlygoms. Kiek žinau, buvo stipri liūtis- argi tai ne pasiteisinimas?

                                      Rugsėjį gal ir kils problemų, bet DABAR galiu traktuoti, kad sistema KOL KAS veikia idealiai, be priekaištų.
                                      Sistema veikia, bet toli gražu ne idealiai. Tai dar tik dabar, kol mažesni keleivių srautai negu bus rugsėjį...

                                      Comment


                                        /\ teisingai, gyvenkim visada laukdami, kad atsitiktų kas nors blogai

                                        Comment


                                          šiandien vos nenugriuvau pamatęs didelę švieslentė stoteleje Aleksoto poliklinika(link centro) ten savaitgali tepla visas grafikas kas per proto bokštas sugalvojo ją pakabnti tenai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X