Patikėkit, kas važiavo zuikiu tas ir važiuos,pirmas 2 dienas nedirbau,tai nežinau,bet vakar,per 6,5 valandas papuolė 4,šiandien 6 ausuotieji,panaši statistika mėnesio bėgyje buvo irankščiau,tik mėnesio pradžioje ir gale ju būdavo daugiau,(gaudau jau 5 metai,kad nesakytumėt kad erezijas skleidžiu ).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
esu vilnietis. sostinėje po 10dienų bus metai, kai Vilniuje galioja priekinių durų tvarka. beveik visuose senesnio modelio autobusuose [mercedes, man, dujinėse "volvo", neoplan] yra pertvara viduryje, kuri tikrai trukdo įlipti. o naujų "volvo" [taip pat daugumos ir mažų dujinių "volvo"] vairuotojai atidaro tik vieną pusę.
esu žiemą važiavęs su vienu iš senesnių mažiuku mercedesu, tai vairuotoja paaiškino, kad tuose autobusuose, kuriose nėr pertvaros, viena durų pusė užkalta, kad neeitų šaltis vairuotojams atidarius duris
Comment
-
/\Vakar teko šiek tiek pasivažinėti Kauno viešuoju transportu. Priekinių durų tvarka veikia praktiškai idealiai. Jos pavyzdingai laikosi tiek autobusų, tiek troleibusų vairuotojai, nors pirmiesiems, kiek teko skaityti, atitenka mažesnis procentas pinigų, uždirbtų už bilieto pardavimą.
Keleiviai taip pat pavyzdingi, mačiau tik 1-2, kurie įlipo ne pro tas duris. Gera pradžia- pusė darbo, bet tai juk tik pradžia Rudenį, žinoma, gali kilti ir problemų. Nors gal Kaune vairuotojų ir keleivių entuziazmas neišblės taip greitai, kaip išblėso Vilniuje
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą/\Vakar teko šiek tiek pasivažinėti Kauno viešuoju transportu. Priekinių durų tvarka veikia praktiškai idealiai. Jos pavyzdingai laikosi tiek autobusų, tiek troleibusų vairuotojai, nors pirmiesiems, kiek teko skaityti, atitenka mažesnis procentas pinigų, uždirbtų už bilieto pardavimą.
Keleiviai taip pat pavyzdingi, mačiau tik 1-2, kurie įlipo ne pro tas duris. Gera pradžia- pusė darbo, bet tai juk tik pradžia Rudenį, žinoma, gali kilti ir problemų. Nors gal Kaune vairuotojų ir keleivių entuziazmas neišblės taip greitai, kaip išblėso Vilniuje
Bomžus taip pat mačiau važiuojančius ir jų dvoką uosčiau. Įlipimas truko iki 30-40 sekundžių, ko Kaune nebūdavo, jei įlipa 10-15 keleivių... Nors popierinius bilietus žyminčių buvo labai nedaug. Tačiau kelis kartus teko matyti, kaip popierinius bilietus žmogus kaišiojo po kelis kartus. Vieną kartą ir man tik iš 4 ar 5 karto atžymėjo, nes buvo bilieto kampukas šiek tiek užlinkęs...
Viename troleibuse priekyje nebuvo popierinius bilietus žyminčio komposterio!
Vos vieno kito troleibuso ar autobuso atidaromos abi priekinių durų varčios. O ir naudos, jei būtų atidaromos abi varčios tiek "Solaris" troleibusuose, tiek autobusuose mažai, nes apie 20 cm perkeltas turėklas maišo. Taip kad būtų galima įlipti tik per 2/3 durų angos.
Be to vakar Vilniuje mačiau "Škodą" 2606 su naujai sumontuotu turėklu prie priekinių durų, kuris trečdaliu susiaurina įlipimo angą. Tai štai tokie priekinių durų tvarkos "privalumai". Tai kur tas VT greitis ir patrauklumas? Jei keleiviai verčiami lipti po vieną, kiek užtruks 15-20 keleivių įlaipinimas? Vieno keleivio įlipimas trunka apie 2 sek. Tau pasiskaičiuokite. Bet jei lipa seni, jei perkamas bilietas ar žymint popierinį jis iškrenta...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakar man taip pat teko pasivažinėti Kaune. Ir įspūdžiai diametraliai priešingi. Tvarka neveikia. Beveik visi vairuotojai atidaro visas duris iš karto ir laiko jas atidarytas. Taip kad įlipti galima per visas duris, ką dalis keleivių ir daro. Taip pat ir aš, kadangi popierinius bilietus žymintis komposteris yra ir gale. Kai prasidėjo lietus, tai beveik visi vairuotojai ignoravo priekinių durų tvarką ir tik keli matyti ožiai vertė keleivius lipti pro priekines duris. Keleivių buvo daug ir per pusę minutės, kol visi sulipdavo, permirkdavo kiaurai.
Bomžus taip pat mačiau važiuojančius ir jų dvoką uosčiau. Įlipimas truko iki 30-40 sekundžių, ko Kaune nebūdavo, jei įlipa 10-15 keleivių... Nors popierinius bilietus žyminčių buvo labai nedaug. Tačiau kelis kartus teko matyti, kaip popierinius bilietus žmogus kaišiojo po kelis kartus. Vieną kartą ir man tik iš 4 ar 5 karto atžymėjo, nes buvo bilieto kampukas šiek tiek užlinkęs...
Viename troleibuse priekyje nebuvo popierinius bilietus žyminčio komposterio!
Vos vieno kito troleibuso ar autobuso atidaromos abi priekinių durų varčios. O ir naudos, jei būtų atidaromos abi varčios tiek "Solaris" troleibusuose, tiek autobusuose mažai, nes apie 20 cm perkeltas turėklas maišo. Taip kad būtų galima įlipti tik per 2/3 durų angos.
Be to vakar Vilniuje mačiau "Škodą" 2606 su naujai sumontuotu turėklu prie priekinių durų, kuris trečdaliu susiaurina įlipimo angą. Tai štai tokie priekinių durų tvarkos "privalumai". Tai kur tas VT greitis ir patrauklumas? Jei keleiviai verčiami lipti po vieną, kiek užtruks 15-20 keleivių įlaipinimas? Vieno keleivio įlipimas trunka apie 2 sek. Tau pasiskaičiuokite. Bet jei lipa seni, jei perkamas bilietas ar žymint popierinį jis iškrenta...
Visa kita tavo rašliava man primena tuos, kuriems nerūpi, kad transporte anksčiau važinėdavo krūvos zuikių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO laukdami transporto, net ir kai nėra paviljono, jie nepermirksta?
Visa kita tavo rašliava man primena tuos, kuriems nerūpi, kad transporte anksčiau važinėdavo krūvos zuikių.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO laukdami transporto, net ir kai nėra paviljono, jie nepermirksta?
Visa kita tavo rašliava man primena tuos, kuriems nerūpi, kad transporte anksčiau važinėdavo krūvos zuikių.
Gal ir gatves reikia daryti tik dviejų juostų, po vieną į abi puses? Pabandyk tokią idėja pasiūlyti reikalaudamas A juostų VT. Išgirsi krūvas argumentų, nuo to kad gatvėse bus kamščiai, pralaidumas sumažės, iki kad esi durnas. O gal keleivių įlipimui negalioja paralaidumo (durų) dėsnis?
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąKas važiavo,tas ir toliau važiuoja be bilieto,tiesiog apgaudinėja kad žymisi bilieta,o ištiesų jį žymi koki 6-ajį karta .www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena, kai reikia laukti stotelėje po stogu, ir kita, kai dėl idiotiškos įlaipinimo tvarkos reikai ilgai laukti eilėje įlipant. Ko anksčiau buvo galima išvengti, kai įleisdavo pro visas duris. Taip kad vienintelis argumentas zuikiai. Bet juk jie vis tiek važinėja ir važinės. Bomžai taip pat. Kodėl keleiviai verčiami litpi net ne pro priekines, o pro pusė priekinių durų?
Gal ir gatves reikia daryti tik dviejų juostų, po vieną į abi puses? Pabandyk tokią idėja pasiūlyti reikalaudamas A juostų VT. Išgirsi krūvas argumentų, nuo to kad gatvėse bus kamščiai, pralaidumas sumažės, iki kad esi durnas. O gal keleivių įlipimui negalioja paralaidumo (durų) dėsnis?
Dėl bomžų, tai vairuotojai tiesiog turi akyliau stebėti įlipančius ir tiek - susitvarkytų šitas klausimas.
Dėl vienos varčios reikia skųstis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai prasidėjo lietus, tai beveik visi vairuotojai ignoravo priekinių durų tvarką ir tik keli matyti ožiai vertė keleivius lipti pro priekines duris. Keleivių buvo daug ir per pusę minutės, kol visi sulipdavo, permirkdavo kiaurai.
Beje siandien lietaus atveju teko maloni galimybe ilipt per vidurinias duris, teisingai viskas. Beje as uz tave Kaune vazinejau jau turbut daugiau (jau apie 10-12 kartu su nauja tvarka), bet nepastebejau nei puses tiek blogybiu
Zodziu as labiau linkes tiketi Vilnietizz ispudziais, nei tokio nuolat priekabiu ieskancio zmogaus kaip tu. Tuo labiau, kad jo ispudziai labai panasus i mano.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš nesikabinėju, o sakau, ką mačiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir man teko išbandyti tą tvarką važiuojant į ir iš Operetės Kauno pilyje. Važiuojant pirmyn viskas buvo gana gerai,vairuotojos darė viską gerai, bet keliolika minučių vėlavo ir praktiškai visą kėlė važiavo labai greitai o to pasekoje ir stabdydavo staigiai, tad stovintiem žmonėm buvo labai nesmagu važiuoti. (Labai patiko tolia ryški ryški žalia lemputė, kuri užsižiebia kai prideda kas nors galiojantį e-bilietą.) Žmonės, kiek mačiau tvarkos laikosi stropiai: viena senyvo amžiaus moteris nenorėjusi laukti kol porą žmonių nusipirks bilietus iš vairuotojo, prasigrūdo pro juos, pridėjo e-bilietą ir nuėjo toliau, bet iš šono atrodė taip, lyg pažymėti bilietą būtų mirties ir gyvybės klausimas. Vienas žmogus pasitaikė, kuris bandė įlipti pro vidurines duris, bet stropiai tvarkos besilaikantys keleiviai išlipdami pasakė jam, kad pro vidurines duris įlipti negalima ir informavo, kad reikia lipti pro priekines.
Važiuojant atgal, nors masė buvo didelė, vairuotojas vistiek atkakliai laikėsi tvarkos ir visi po Operetės Kauno pilyje lipo pro priekines duris ir tik prieš pat išvažiuojant atidarė vidurines ir galines, todėl visi žmonės lipdami turėjo pasižymėti ar nusipirkti bilietą, o kadangi daugiausiai važiavo pagyvenę žmonės tad jokių incidentų nebuvo. Stotelėse vairuotojas matydavo ar kas nori įlipti ir kartais net neatidarydavo priekinių durų, tik vidurines ir galines, nes buvo tik išlipantys žmonės.
Apibendrinus: nors naudojausi tvarka tik 2 kartus, bet galiu pasakyti, jog ji man visai patinka, nors prieš tai aš buvau nusiteikęs prieš. Aišku, visi gražumai pasirodys rudenį, žiemą, kai pargrįš į viešąjį transportą moksleiviai su studentais. Ir kai žiemą atšals oras o benamiai norės pasišildyti. Tada pamatysime kaip veikia įlaipinimo per priekines duris tvarka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakar man taip pat teko pasivažinėti Kaune. Ir įspūdžiai diametraliai priešingi. Tvarka neveikia. Beveik visi vairuotojai atidaro visas duris iš karto ir laiko jas atidarytas. Taip kad įlipti galima per visas duris, ką dalis keleivių ir daro. Taip pat ir aš, kadangi popierinius bilietus žymintis komposteris yra ir gale. Kai prasidėjo lietus, tai beveik visi vairuotojai ignoravo priekinių durų tvarką ir tik keli matyti ožiai vertė keleivius lipti pro priekines duris. Keleivių buvo daug ir per pusę minutės, kol visi sulipdavo, permirkdavo kiaurai.
Rugsėjį gal ir kils problemų, bet DABAR galiu traktuoti, kad sistema KOL KAS veikia idealiai, be priekaištų.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.07.07, 23:15.
Comment
-
/\ galiu tik pritarti, pirmąjį išbandymą sistema atlaikė daugiau nei sėkmingai, tačiau pagrindinis patikrinimas laukia rugsėjį, kai studentai ir moksleiviai užtvindys viešąjį, jeigu pavyks atsilaikyti tada +/- kokybiškai, tai sistema tikrai pasiteisins, o bet kokiu atveju ne piko metu ji tikrai funkcionuos gerai manau
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa juk niekas nedraudžia vairuotojams atidaryti visas duris esant blogoms oro sąlygoms. Kiek žinau, buvo stipri liūtis- argi tai ne pasiteisinimas?
Rugsėjį gal ir kils problemų, bet DABAR galiu traktuoti, kad sistema KOL KAS veikia idealiai, be priekaištų.
Comment
Comment