Parašė OneMillion
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimązinau tik kiek surenka per pamaina torleibuso vairuotojas, apie 70 litu, geresne dienia ir 100 buna. 14 aisku daugiau, nes patys zinot koks geras ir pinigingas marsrutas.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimą8 maršrute po 30, 40 litų. 9 maršrute 70 litų retai kada surenkama. O maršrutai, kurie eina per miesto centrą, renka ir iki 200 litų. Autobusistai renka daug daugiau.
Beje, kaip Kaune su komposteriais? Ar jie ne tik priekyje bus palikti?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąTai aisku, kad ne tik, jei laipins pro visas duris. Galimas juk ivairus blokavimas is vairuotojo kabinos.. Krokodilu pas mus jau 100metu kaip nebera juk!!!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąHm, negi įmanoma blokuoti tik tam tikrus komposterius? Man atrodo, galima tik visus iš karto išjungti.. Nors gal Kaune ir kitaip nei Vilniuje.
Beje Kaune jau mazai kas atsimena kaip krokodilai atrode, kai tuo tarpu Sostineje tik negarsiai kalba apie elektroninio bilieto ivedima. Jei dar viesasis transportas vazinetu taip tankiai, kai Vilniuje, tai ... .
O kas del priekiniu duru, tai Vilniuje idiegta sistema man patiko ir tokiu problemu apie kurias cia sapalioji nemaciau ir abejoju ar buna.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąOho. Vadinasi, vis dėlto nemažai keleivių perka bilietus iš vairuotojo. Jeigu tas skaičius nesumažės, priekinių durų tvarka tikrai žlugs. Be to, nereikia pamiršti, kad Kaune reikės glausti prie komposterio visų rūšių bilietus. Tikimės, niekas nebandys šią tvarką taikyti piko metu.
Beje, kaip Kaune su komposteriais? Ar jie ne tik priekyje bus palikti?
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąGreitai manau is vis neliks tokiu popieriniu vienkartiniu bilietu, kuriuos reikia kisti i skyle, nes bus pakeisti i RFID technoligijos principu veikiancius popierinius vienkartinius bilietus ir tokiu zingsniu bus baigtas E- bilieto diegimas Kaune.
Ps: Pamirsau ar atsakyta buvo, bet maciau, kad priekyje montuojami konposteriai be skyliu, tai kaip as su vienkartiniu ilipes ji pazymet turesiu?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPlaciau papasakok. Ir kokia nauda is pazangesniu vienkartiniu popieriniu bilietu bus? Tuo labiau, kad turbut ir atspausdinti juos brangiau atsieis?
Ps: Pamirsau ar atsakyta buvo, bet maciau, kad priekyje montuojami konposteriai be skyliu, tai kaip as su vienkartiniu ilipes ji pazymet turesiu?
O nauda tokia, kad niekas neuzgincys, kad tikras keleivis, kuris mokejo tikrus pinigus vaziavo butent ta viesojo transporto priemone, kurioje pazymejo ta bilieta.Paskutinis taisė e2ards; 2011.06.26, 23:28.
Comment
-
Bet kaip jis gali nebut brangesnis jei paprastas talonelis tik popieriaus lapukas, o cia bus lapukas su technologija.
O del naudos tai jei teisinga isupratau tik tokia, kad bus galima tiksliau sekti kiek zmoniu vaziuoja tam tikru marsrutu? O dabartiniu vienkartiniu atzymejimu ar negalima skaiciuot? Niekas gi per daug neklastos rezultatu kaisiodami paprastus popieriaus lapukus i komposterius.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąO kas del priekiniu duru, tai Vilniuje idiegta sistema man patiko ir tokiu problemu apie kurias cia sapalioji nemaciau ir abejoju ar buna.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKomposteriai bus kaip buve. Nes piko metu bus atidarinėjamos visos durys. Ne piko metu gale ir per vidurį stovintis komposteriai nebus blokuojami. Nėra tam tikslo.
O šiaip, ar techniškai įmanoma išjungti tik dalį komposterių, tai yra, palikti įjungtą tik esantį ties priekinėmis durimis, o esančius ties vidurinėmis ir galinėmis - užblokuoti?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet kaip jis gali nebut brangesnis jei paprastas talonelis tik popieriaus lapukas, o cia bus lapukas su technologija.
O del naudos tai jei teisinga isupratau tik tokia, kad bus galima tiksliau sekti kiek zmoniu vaziuoja tam tikru marsrutu? O dabartiniu vienkartiniu atzymejimu ar negalima skaiciuot? Niekas gi per daug neklastos rezultatu kaisiodami paprastus popieriaus lapukus i komposterius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąDabartiniu vienkartiniu bilietu nepamatuosi srautų, nes nežymimi terminuoti, o e.bilietą reikės žymėti visada, nesvarbu, kokios rūšies.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai, kad e. bilieta reikes zymet jau supratau. Bet kas ten per RFID principu veikiantys vienkartiniai popieriniai bilietai bus?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai, kad e. bilieta reikes zymet jau supratau. Bet kas ten per RFID principu veikiantys vienkartiniai popieriniai bilietai bus?
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO ar tai nėra jau dabar naudojama technologija, kai nuo e. bilieto, kortelę priglaudus prie komposterio, nuskaitoma vienkartinio bilieto kaina?
O siaip as klausiau apie POPIERINI vienkartini, apie kuri kalbejo sis zmogus:
Parašė e2ards Rodyti pranešimąGreitai manau is vis neliks tokiu popieriniu vienkartiniu bilietu, kuriuos reikia kisti i skyle, nes bus pakeisti i RFID technoligijos principu veikiancius popierinius vienkartinius bilietus ir tokiu zingsniu bus baigtas E- bilieto diegimas Kaune.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeapsimoka daryti vienkartinių bilietų su čipais. Per brangu. Kas kita paros ar kelių parų bilietai. Tuomet bilieto laikmenos kaina jau sudaro nedidelę dalį bilieto kainos.
Mano klausimas:
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr kokia nauda is pazangesniu vienkartiniu popieriniu bilietu bus? Tuo labiau, kad turbut ir atspausdinti juos brangiau atsieis?
Parašė e2ards Rodyti pranešimąir jis tikrai nebus technologiskai brangesnis uz tradicini
Comment
Comment