Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Vilniuje padidino? Žinoma, kai VT daugiausia naudojasi lengvatininkai - pensininkai, invalidai, studentai, moksleiviai ir labai mažas pajamas gaunantys, tai anot valdžios mąstymo, tegul džiaugiasi, kad iš viso veža. O kodėl VT nesinaudoja dirbantieji ir gaunantys vidutinę algą? Todėl kad jų VT kokybė - primiausia geitis ir kursavimo dažnumas netenkina. Kas daroma, kad tai padidinti? Nieko, tik kliūtys priekinių durų įlaipinimo pavidale.
Comment
-
Nu kam tiek nihilizmo ir bambejimo.. Visiems visada vistiek nebus viskas gerai. Jei bus laikomasi tvarkos saunu!Pamatys, kad sugaistama daugiau laiko, gal susipras paleisti daugiau autobusu ar troleibusu. O del VT prestizo labiausiai kaltas zmonius mastymas. Tureti savo masina LT pilieciams a la lygis, ir visiskai nesvarbu galetu,kad ir visi nauji autobusai kas 5min vazinet..
Comment
-
Kodėl tuomet gatvės reikia tiesti kelių esimo juostų. Juk pakanka ir po vieną į abi puses? Tegul grūdasi, ne dieli ponai, vis tiek mašinoje sėdi... Tai kodėl į VT turi būti laipinama pro pro vienas duris, nors realiai bent jau Vilniuje, gan dažnai pro 1/2 durų? Taip, žmonių mastymas toks, bet turi būti daroma tik taip - pirmiausia valdžia duoda kokybiškesnį VT, didina jo patrauklumą, ir tik po to uždeda ekonomines sankcijas automobiliams. Ne atvirkščiai.Paskutinis taisė Al1; 2011.04.04, 23:25.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl tuomet gatvės reikia tiesti kelių esimo juostų. Juk pakanka ir po vieną į abi puses? Tegul grūdasi, ne dieli ponai, vis tiek mašinoje sėdi... Tai kodėl į VT turi būti laipinama pro pro vienas duris, nors realiai bent jau Vilniuje, gan dažnai pro 1/2 durų? Taip, žmonių mastymas toks, bet turi būti daroma tik taip - pirmiausia valdžia duoda kokybiškesnį VT, didina jo patrauklumą, ir tik po to uždeda ekonomines sankcijas automobiliams. Ne atvirkščiai.
Priekinės durys yra gerai. Vilniuje gerai, Klaipėdoje gerai, bus ir Kaune gerai. Daugiau tvarkos.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTodėl Vilniuje reikėtų diegti greitąjį VT, nebandant automobilistų kišti į perkrautus troleibusus...
Priekinės durys yra gerai. Vilniuje gerai, Klaipėdoje gerai, bus ir Kaune gerai. Daugiau tvarkos.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTodėl Vilniuje reikėtų diegti greitąjį VT, nebandant automobilistų kišti į perkrautus troleibusus...
Priekinės durys yra gerai. Vilniuje gerai, Klaipėdoje gerai, bus ir Kaune gerai. Daugiau tvarkos.
Metro ar tramvajaus turbūt dar ilgai neturėsime, tai gal bent jau nelėtinkime dabartinio VT?
Bent jau į greituosius autobusus tai turėtų būti laipinama pro visas duris.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTodėl Vilniuje reikėtų diegti greitąjį VT, nebandant automobilistų kišti į perkrautus troleibusus...
Priekinės durys yra gerai. Vilniuje gerai, Klaipėdoje gerai, bus ir Kaune gerai. Daugiau tvarkos.
Priekinių durų tvarka Vilniuje nieko gero nedavė. Keleivių nepadaugėjo. Nes ne bomžuose problema, kad žmonės nesinaudoja VT.
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDel tvarkos tai neaisku. Bet ekspermentai ir naujoves visada gerai. Juolab manau, kitaip nei Vilniuje, Kaune atstatyti senaja tvarka nebutu neimanoma.Paskutinis taisė Al1; 2011.04.05, 18:15.
Comment
-
Kaip matome, niekas to nesiruošia daryti. Manau, kad racionaliausias sprendimas būtų toks (taip pat ir Vilniuje): į troleibusus įlipama pro visas duris, o vakare nuo 20 val tik pro priekines. Atliekamas autobusų maršrutų numeracijos pakeitimas - įvedami triženkliai numeriai. 1xx - įlipama kaip ir į troleibusus, o 2xx - autobusai važiuojantys į miesto pakraščius; visuomet įlipama tik pro priekines duris.
Comment
-
Nežinau ar buvo čia talpinta, bet teko kažkada skaityt ir vėl prisiminiau.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...sulauks-327414
Realu ar tik priešrinkiminis populizmas?
Troleibusai kursuos į Parodos kalną, Šilainiai jų nesulauks
aune Parodos kalnu kils troleibusai. Taip nutarė valdančioji dauguma. Opozicijos manymu, troleibusų linijos labiau reikia Šilainiams.
Kauno taryba pritarė projekto „Troleibusų kontaktinio tinklo statyba Parodos ir K.Petrausko gatvėse Kauno mieste“ paraiškos rengimui ir teikimui ES struktūrinių fondų finansinei paramai gauti. Įgyvendinus šį projektą, iš miesto centro į Parodos kalną kils troleibusai.
Opozicija pasipiktino: "Iš miesto žemėlapio tarsi išbrauktas visas Šilainių rajonas. Užsimojusi Parodos ir K.Petrausko gatvėse, o vėliau ir šalia Zoologijos sodo nutiesti troleibusų kontaktinį tinką, miesto valdžia išsižadėjo seniai parengto Šilainių troleibusų linijos projekto."
Tarybos dauguma motyvavo, kad troleibusų linija, nutiesta Parodos kalnu, o pakilus juo – Žaliakalnio gatvėmis, leis sumažinti oro taršą. Esą autobusai, kuriuos pakeis troleibusai, nebevažinės Vytauto pr., Parodos g. ir Savanorių pr., o tai leis labiausiai užterštose miesto gatvėse sumažinti anglies monoksido koncentraciją. Šį pokytį pajus gyventojai, kurių šioje miesto dalyje yra apie 40 tūkst.
„Šilainiai yra didžiausias Kauno miegamasis kvartalas, todėl stebina, kad iš ES gauti pinigai skiriami ne šiame rajone gyvenančiųjų kauniečių susisiekimo problemos spręsti, – pareiškė opozicijoje esantys liberalcentristai. – Pikčiausia, kad dėl to nepatogumų patiria bene 80 tūkst. kauniečių."
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBepročiai. Nežiūri, kad Vilniuje tvarka neveikia (t.y. nepasiekti tie tikslai, kurie buvo kelti prieš įvedant priekinių durų tvarką) ir tik sukelia bereikalingų nepatogumų keleiviams, besibraunantiems per saloną, ilgiau užtrunkantiems kelyje. Jei Kaune įves privalomą visų e-bilietų žymėjimą (o tai yra būtina, nes kitaip priekinių durų tvarka netenka prasmės, nes vizualiniu būdu neužtinkrinama bilietų patikra, kaip kad Vilniuje), tai įlipimas truks bent dvigubai ilgiau nei dabar Vilniuje, įlipant tam pačiam keleivių skaičiui. Juk kiekvienam reikės pridėti bilietą prie terminalo. O tai trunka ilgiau nei praeinant rodyti e-bilietą. Be to vėlgi nebus jokios naudos, nes garantuoju, kad vairuotojai žiūrės į lipančius be bilieto taip pat atsainiai kaip dabar Vilniuje, o terminalo pyptelėjimų tikrai neskaičiuos ir nežiūrės, ar kas prasmuko be bilieto. Tai kokia nauda iš priekinių durų tvarkos? Tuo labiau, kad Kaune dalyje maršrutų netgi didesni keleivių srautai nei Vilniuje.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąNežinau ar buvo čia talpinta, bet teko kažkada skaityt ir vėl prisiminiau.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...sulauks-327414
Realu ar tik priešrinkiminis populizmas?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSakyčiau, kad pirma reikia radikaliai peržiūrėti ir optimizuoti maršrutų tinklą/grafikus, o tik tada įvedinėti laipinimo pro priekines duris tvarką.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemanau, kad yra prasmės iš naujo kelti diskusiją apie teigiamas/neigiamas tokios laipinimo tvarkos puses. Apie tai jau viskas šimtą kartų perpasakota :-)
domina, kuriuose Kauno maršrutuose, pačių kauniečių nuomone, sistema bus pradėta taikyti?Nauja tvarka nuo liepos 1 dienos įsigalios ne miesto centre ir ne piko metu važiuojančiame visuomeniniame transporte.Parašė music Rodyti pranešimąNežinau ar buvo čia talpinta, bet teko kažkada skaityt ir vėl prisiminiau.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...sulauks-327414
Realu ar tik priešrinkiminis populizmas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaigi jau pritarta Tai koks dar gali būti populizmas? Rengiami dokumentai, šįmet skelbs konkursą.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąNa pritarta ir kas? Stadiono statybai Šeškinėje irgi buvo pritartawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAš jau parašiau, kad darbai vyksta, nestovi vietoj.
Šiaip kai bus pasirašyta darbų sutartis, patikėsiu, o galutinai, kai pradės laidus kabint
Comment
Comment