Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    musu savivaldybe su kautra kaip kokie giminaiciai Kautra galetu jau kaip kurorte viena kita troleibusu linija pastatyt va kur ekologija ir autrolis paskolintu troleibusu

    Comment


      Kada troleibusai kils Parodos kalnu?

      http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...s-kalnu-326993

      Comment


        Kiek plačiau apie Kauno ir Druskininkų e. bilietus:

        Kaunas ir Druskininkai kuria bendrą elektroninį transporto bilietą

        Antradienį Kauno miesto savivaldybėje Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas ir Druskininkų miesto meras Ričardas Malinauskas pasirašė ketinimų protokolą bendradarbiavimo elektroninio bilieto srityje.

        Kauno ir Druskininkų elektroninio bilieto kortelėmis bus galima naudotis abiejuose miestuose. Ateityje šių miestų elektroniniais bilietais taps įmanoma atsiskaityti ne tik už transporto paslaugas.

        „Šiandien tikrai reikšminga diena: elektroninio bilieto srityje išeiname už Kauno miestų ribų, prie projekto prisijungia ir Druskininkų miestas. Kauniečiams šis susitarimas leis sudaryti išskirtines galimybes keliaujant į šį Lietuvos sveikatingumo kurortą", - sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

        http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...o-bilieta.aspx
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
          musu savivaldybe su kautra kaip kokie giminaiciai Kautra galetu jau kaip kurorte viena kita troleibusu linija pastatyt va kur ekologija ir autrolis paskolintu troleibusu
          Socialdemokratai... Šiaip naujausias ekologiškumo klyksmas, kai Kautros Opalinus kabins ant kablio, kad keliotų keleivius į Druskininkų slidinėjimo trasą
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė groundzer
            Kaune troleibusai važiuos Parodos kalnu, Šilainiams teks palaukti geresnių laikų
            http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=40971821
            Šitą naujieną jau įkėlė OneMillion, kodėl dubliuoji ir vėl tą patį dedi? http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...u-tinklas.aspx
            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...s-kalnu-326993
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Šitą naujieną jau įkėlė OneMillion, kodėl dubliuoji ir vėl tą patį dedi? http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...u-tinklas.aspx
              http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...s-kalnu-326993
              Na, tai tada dar buvo nežinoma, ar miesto taryba patvirtins tą sprendimą. O naujienoje, kurią aš įkėliau pranešama, kad troleibusų tinklas tikrai bus plečiamas. Tad, aš jokios naujienos nedubliavau

              Comment


                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Na, tai tada dar buvo nežinoma, ar miesto taryba patvirtins tą sprendimą. O naujienoje, kurią aš įkėliau pranešama, kad troleibusų tinklas tikrai bus plečiamas. Tad, aš jokios naujienos nedubliavau
                Iš ko taip sprendi? Iš antraštės? O toliau paskaityk ką ten rašo: Ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės taryba turės apsispręsti dėl projekto „Troleibusų kontaktinio tinklo statyba Parodos ir K. Petrausko gatvėse Kauno mieste“. Šiandien antradienis, o apsispręs ketvirtadienį. Žurnalistai sužaidė būsimuoju laiku, o ne tariamąja nuosaka ir tu iškart naiviai patikėjai
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Iš ko taip sprendi? Iš antraštės? O toliau paskaityk ką ten rašo: Ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės taryba turės apsispręsti dėl projekto „Troleibusų kontaktinio tinklo statyba Parodos ir K. Petrausko gatvėse Kauno mieste“. Šiandien antradienis, o apsispręs ketvirtadienį. Žurnalistai sužaidė būsimuoju laiku, o ne tariamąja nuosaka ir tu iškart naiviai patikėjai
                  Pašalinau pranešimą su naujiena. Patenkintas ?

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Mikroautobusai gali sustoti bet kurioje stotelėje, o tas mikroautobuso ženklas nurodo 33 mikroautobusų maršruto galinio punkto vietą. Šiuo atveju nėra už ką juos bausti.
                    Taip yra sis zenklas 33 mikroautobusams. Bet arciau spaudos kiosko yra kitas zenklas, nurodantis kitu mikroautobusu sustojimo vieta. Tad jie ten ir turi stoti. Kazkokia reiketu ten tvarka ivesti. Pvz. aikstele, kur stovi taksistai, ten jie stovi issibarste bile kaip. Tad manyciau, reiketu juos sustumti i kampa, o likusioje aikstes dalyje stotu 50 marsruto autobusai. Kiti miesto autobusai galetu stoti ten pat kur ir troleibusai. O mikroautobusai stotu prie spaudos kiosku. Manau tada gal ir tvarka butu, vienas kitam nesimaisytu.

                    Comment


                      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                      Taip yra sis zenklas 33 mikroautobusams. Bet arciau spaudos kiosko yra kitas zenklas, nurodantis kitu mikroautobusu sustojimo vieta. Tad jie ten ir turi stoti. Kazkokia reiketu ten tvarka ivesti. Pvz. aikstele, kur stovi taksistai, ten jie stovi issibarste bile kaip. Tad manyciau, reiketu juos sustumti i kampa, o likusioje aikstes dalyje stotu 50 marsruto autobusai. Kiti miesto autobusai galetu stoti ten pat kur ir troleibusai. O mikroautobusai stotu prie spaudos kiosku. Manau tada gal ir tvarka butu, vienas kitam nesimaisytu.
                      Kad tvarkos ten reikia aš visiškai sutinku, tačiau mikroautobusai turi savo Kauno mašrutinių taksi vežėjų asociaciją, kuri gina saviškius. Autobusai/troleibusai privalo stoti tik nurodytose stotelėse, o su mikroautobusais kitaip - jie turi teisę stoti bet kur, kur nedraudžia KET. Taigi Klinikose jie gali sustoti bet kur tame žiede. Manyčiau, Taryba turėtų priimti išimtine tvarka potvarkį, pagal kurį susėdę mikroautobusų vežėjai nutartų, kur jiems geriausiai sustoti ir reikėtų priimti atskirą tvarką tame Klinikų žiede. Aš jau esu sukūręs vieną modelį, bet vis neatrandu laiko pateikti savivaldybei. Tačiau pagal mano modelį vienoje stotelėje stotų visi maršrutai, važiuojantys link Topolio, kitoje - link Savanorių pr., Šilainių ir Taikos pr. Taksi stovėtų kur dabar 33-ias, tik būtų apribotas automobilių skaičius iki 3 mašinų. 33-ias stovėtų ant kampo kur dabar autobusų stotelė. Link centro važiuojantys stotų esamoje troleibusų stotelėje, o link Topolio - esamoje taksi stotelėje, bet šitą modelį kiek pergalvojau prisiminęs, kad kiltų keblumų troleibusų vairuotojams. Todėl geriau būtų link centro (Šilainiai, Taikos pr. ...) važiuojantiems stoti esamoje taksi stotelėje prie gėlių kiosko (važiuojant nuo Eivenių g. pasukus į dešinę į žiedą iškart sustoti prie pirmo kelkraščio. O važiuojantys link Topolio stotų esamoje troleibusų stotelėje. Tokiems pokyčiams įgyvendinti reikėtų kiek pakoreguoti šakotuvų vietas ir ties mano siūloma stotele link centro (prie gėlių kiosko) padaryti dvi lygiagrečias troleibusų linijas, kad stovint troleibusui stotelėje į centrą, troleibusai, važiuojantys link Topolio, galėtų važiuoti lygiagrečia linija. Toliau būtų arba X formos sankryžos tipo gretainis, arba 2 linijų į vieną sujungimas, tačiau tokiu atveju būtų problema, kad į centrą važiuojantis turėtų stovėti už nugaros troleibusui, stovinčiam stotelėje link Topolio. O jei būtų X formos gretainis, tai žiede būtų 1 linijos įrenginiu daugiau ir tai kiek apsunkintų troleibusų vairuotojų darbą toje vietoje...

                      Faktas vienas - ten įvesti visiškos tvarkos neįmanoma. Nebent panaikinus žiedą padaryti 2 ar 3 šaligatvius su įvažų keliais, stoginėmis ir požeminėmis perėjomis, bet tai jau svajonės.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                        Pašalinau pranešimą su naujiena. Patenkintas ?
                        Be reikalo. Manau, amiko irgi be reikalo tave užsipuolė, nes tavo pranešime buvo rašoma apie Šilainius, ko nėra onemillion cituotame straipsnyje.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kad tvarkos ten reikia aš visiškai sutinku, tačiau mikroautobusai turi savo Kauno mašrutinių taksi vežėjų asociaciją, kuri gina saviškius. Autobusai/troleibusai privalo stoti tik nurodytose stotelėse, o su mikroautobusais kitaip - jie turi teisę stoti bet kur, kur nedraudžia KET. Taigi Klinikose jie gali sustoti bet kur tame žiede. Manyčiau, Taryba turėtų priimti išimtine tvarka potvarkį, pagal kurį susėdę mikroautobusų vežėjai nutartų, kur jiems geriausiai sustoti ir reikėtų priimti atskirą tvarką tame Klinikų žiede. Aš jau esu sukūręs vieną modelį, bet vis neatrandu laiko pateikti savivaldybei. Tačiau pagal mano modelį vienoje stotelėje stotų visi maršrutai, važiuojantys link Topolio, kitoje - link Savanorių pr., Šilainių ir Taikos pr. Taksi stovėtų kur dabar 33-ias, tik būtų apribotas automobilių skaičius iki 3 mašinų. 33-ias stovėtų ant kampo kur dabar autobusų stotelė. Link centro važiuojantys stotų esamoje troleibusų stotelėje, o link Topolio - esamoje taksi stotelėje, bet šitą modelį kiek pergalvojau prisiminęs, kad kiltų keblumų troleibusų vairuotojams. Todėl geriau būtų link centro (Šilainiai, Taikos pr. ...) važiuojantiems stoti esamoje taksi stotelėje prie gėlių kiosko (važiuojant nuo Eivenių g. pasukus į dešinę į žiedą iškart sustoti prie pirmo kelkraščio. O važiuojantys link Topolio stotų esamoje troleibusų stotelėje. Tokiems pokyčiams įgyvendinti reikėtų kiek pakoreguoti šakotuvų vietas ir ties mano siūloma stotele link centro (prie gėlių kiosko) padaryti dvi lygiagrečias troleibusų linijas, kad stovint troleibusui stotelėje į centrą, troleibusai, važiuojantys link Topolio, galėtų važiuoti lygiagrečia linija. Toliau būtų arba X formos sankryžos tipo gretainis, arba 2 linijų į vieną sujungimas, tačiau tokiu atveju būtų problema, kad į centrą važiuojantis turėtų stovėti už nugaros troleibusui, stovinčiam stotelėje link Topolio. O jei būtų X formos gretainis, tai žiede būtų 1 linijos įrenginiu daugiau ir tai kiek apsunkintų troleibusų vairuotojų darbą toje vietoje...

                          Faktas vienas - ten įvesti visiškos tvarkos neįmanoma. Nebent panaikinus žiedą padaryti 2 ar 3 šaligatvius su įvažų keliais, stoginėmis ir požeminėmis perėjomis, bet tai jau svajonės.
                          Tikrai pritarciau tavo modeliui." Suvedama iesma" perkelti ten kur dabar "automatinis iesmas", "automatini iesma" irengti uz suvedamo, tokiu principu kaip zieduose.

                          Comment


                            Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                            Taip, uzdes popierines svieslentes ir jos bus naujos,ir dideles.

                            Jo vakar vaziavau pro ten maciau kaip nuiminejo,maniau gal sugedo jos,kaip visada nuo salcio pradeda neberodyti,bet kad taip ir salta jau nebera...

                            Comment


                              Į tą žiedą pirmiausia draustų įvažiuoti lengviesiems automobiliams. Nes kai koks automobilis sustoja išleisti keleivio stotelėje tai užkemša visą žiedą, nes troleibusas neprivažiuoja iki stotelės. O dar mikriai sušoka į tarpus. Kita problemą, kurią pastoviai matau, tai troleibusų judėjimas Eivenių g. link žiedo. Kai aikštelė yra užkimšta, mašinos sustoja į vieną eilę gatvėje, o troleibusui tampa labai sunku ten pravažiuoti. Nes labai atitolsta nuo savo linijų. Jeigu sprendžiama problema, reik spręsti visas problemas kompleksiškai. Tiek troleibusų eismą, mašinų parkavimą, pėsčiųjų judėjimą. Savivaldybė pamiršo šitą vietą turbūt

                              Comment


                                Kaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.

                                Comment


                                  Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                  Kaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.
                                  laisvai įvažiuotų net 9 Tr
                                  Paskutinis taisė OneMillion; 2011.01.18, 18:57.

                                  Comment


                                    Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                    Į tą žiedą pirmiausia draustų įvažiuoti lengviesiems automobiliams. Nes kai koks automobilis sustoja išleisti keleivio stotelėje tai užkemša visą žiedą, nes troleibusas neprivažiuoja iki stotelės. O dar mikriai sušoka į tarpus. Kita problemą, kurią pastoviai matau, tai troleibusų judėjimas Eivenių g. link žiedo. Kai aikštelė yra užkimšta, mašinos sustoja į vieną eilę gatvėje, o troleibusui tampa labai sunku ten pravažiuoti. Nes labai atitolsta nuo savo linijų. Jeigu sprendžiama problema, reik spręsti visas problemas kompleksiškai. Tiek troleibusų eismą, mašinų parkavimą, pėsčiųjų judėjimą. Savivaldybė pamiršo šitą vietą turbūt
                                    Ir dabar į tą žiedą draudžiama įvažiuoti, yra "plytos" ženklas pakabintas viršuje. Tačiau jo daugelis nepaiso.

                                    Savivaldybė pamiršo, nes kauniečiai nepakankami aktyvūs.
                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Kaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.
                                    Įvažiuoti tai įvažiuotų. Troleibusai greičiau įgauna pagreitį, nei autobusai. Tik troleibusai ties tai vingiais turėtų primažinti greitį. Žinoma, tai šiek tiek lėtins eismą pirma juosta. Bet turint omeny tai, kad ten autobusai ir taip lėtai kyla į kalną, tai manau realiai niekas nepasikeis. Išskyrus tai, kad mažės dūmų kamuolių, nes autobusus žada keisti troleibusais. Tik man labai įdomu ką jie siūlo. A 27, 34, 38 nėra iki kur sutrumpinti, kad pakeistume troleibusais. Labiausiai tikėtina, kad Šilainių autobusai kursuos kaip dabar, o kitus maršrutus turėtų kiek pakoreguoti. Bet ir tai - žiūrėjau žiūrėjau į schemą ir nieko nematau, ką keisti. Kad ir A27 - trumpinti iš vienos pusės iki stoties, iš kitos (Šiaurės pr.) pusės išvis neaišku iki kur trumpinti; A16 nuo Kazliškių leisti iki pilies arba stoties, bet tada Partizanų g. gyventojai netenka susisiekimo su Savanorių pr. ... Žodžiu, Kaune autobusų maršrutų yra per mažai, kad būtų galima ką nors kardinaliai keisti. Nebent siekiama padidinti pajamas ryškiai sutrumpinus autobusų maršrutus, kur troleibusų tinklas yra, ten leisti daugiausia troleibusus, tokiu atveju surenkama daugiau pinigų dėl surežisuotų persėdimų, kurie kainuos.

                                    Jei dar mikroautobusai būtų nutrenkti į miesto pakraščius, tai tokia sistema būtų visai nebloga.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.18, 19:28.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Kad tvarkos ten reikia aš visiškai sutinku, tačiau mikroautobusai turi savo Kauno mašrutinių taksi vežėjų asociaciją, kuri gina saviškius. Autobusai/troleibusai privalo stoti tik nurodytose stotelėse, o su mikroautobusais kitaip - jie turi teisę stoti bet kur, kur nedraudžia KET. Taigi Klinikose jie gali sustoti bet kur tame žiede. Manyčiau, Taryba turėtų priimti išimtine tvarka potvarkį, pagal kurį susėdę mikroautobusų vežėjai nutartų, kur jiems geriausiai sustoti ir reikėtų priimti atskirą tvarką tame Klinikų žiede. Aš jau esu sukūręs vieną modelį, bet vis neatrandu laiko pateikti savivaldybei. Tačiau pagal mano modelį vienoje stotelėje stotų visi maršrutai, važiuojantys link Topolio, kitoje - link Savanorių pr., Šilainių ir Taikos pr. Taksi stovėtų kur dabar 33-ias, tik būtų apribotas automobilių skaičius iki 3 mašinų. 33-ias stovėtų ant kampo kur dabar autobusų stotelė. Link centro važiuojantys stotų esamoje troleibusų stotelėje, o link Topolio - esamoje taksi stotelėje, bet šitą modelį kiek pergalvojau prisiminęs, kad kiltų keblumų troleibusų vairuotojams. Todėl geriau būtų link centro (Šilainiai, Taikos pr. ...) važiuojantiems stoti esamoje taksi stotelėje prie gėlių kiosko (važiuojant nuo Eivenių g. pasukus į dešinę į žiedą iškart sustoti prie pirmo kelkraščio. O važiuojantys link Topolio stotų esamoje troleibusų stotelėje. Tokiems pokyčiams įgyvendinti reikėtų kiek pakoreguoti šakotuvų vietas ir ties mano siūloma stotele link centro (prie gėlių kiosko) padaryti dvi lygiagrečias troleibusų linijas, kad stovint troleibusui stotelėje į centrą, troleibusai, važiuojantys link Topolio, galėtų važiuoti lygiagrečia linija. Toliau būtų arba X formos sankryžos tipo gretainis, arba 2 linijų į vieną sujungimas, tačiau tokiu atveju būtų problema, kad į centrą važiuojantis turėtų stovėti už nugaros troleibusui, stovinčiam stotelėje link Topolio. O jei būtų X formos gretainis, tai žiede būtų 1 linijos įrenginiu daugiau ir tai kiek apsunkintų troleibusų vairuotojų darbą toje vietoje...

                                      Faktas vienas - ten įvesti visiškos tvarkos neįmanoma. Nebent panaikinus žiedą padaryti 2 ar 3 šaligatvius su įvažų keliais, stoginėmis ir požeminėmis perėjomis, bet tai jau svajonės.
                                      Troleibusams, važiuojantiems link Savanorių prospekto, iš viso nėra jokio reikalo apsisukinėti 360 žiede. Iš V. Lašo g. pasukus į Eivenių g. reikia įrengti stotelę ir viskas. Susitaupytų 2-3 minutės.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Troleibusams, važiuojantiems link Savanorių prospekto, iš viso nėra jokio reikalo apsisukinėti 360 žiede. Iš V. Lašo g. pasukus į Eivenių g. reikia įrengti stotelę ir viskas. Susitaupytų 2-3 minutės.
                                        bet gi visa beda bus pereiti per gatvę, tai gi bobutės bambės ir atsiras daug nepatenkintų. o pas mus visi nori išlipti prie pat slenksčio, tai sovietmečio mada kuri išmirs tik su senąja karta.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Troleibusams, važiuojantiems link Savanorių prospekto, iš viso nėra jokio reikalo apsisukinėti 360 žiede. Iš V. Lašo g. pasukus į Eivenių g. reikia įrengti stotelę ir viskas. Susitaupytų 2-3 minutės.
                                          Bet visą eismą uždarytų. Taip negerai.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X