musu savivaldybe su kautra kaip kokie giminaiciai Kautra galetu jau kaip kurorte viena kita troleibusu linija pastatyt va kur ekologija ir autrolis paskolintu troleibusu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Kiek plačiau apie Kauno ir Druskininkų e. bilietus:
Kaunas ir Druskininkai kuria bendrą elektroninį transporto bilietą
Antradienį Kauno miesto savivaldybėje Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas ir Druskininkų miesto meras Ričardas Malinauskas pasirašė ketinimų protokolą bendradarbiavimo elektroninio bilieto srityje.
Kauno ir Druskininkų elektroninio bilieto kortelėmis bus galima naudotis abiejuose miestuose. Ateityje šių miestų elektroniniais bilietais taps įmanoma atsiskaityti ne tik už transporto paslaugas.
„Šiandien tikrai reikšminga diena: elektroninio bilieto srityje išeiname už Kauno miestų ribų, prie projekto prisijungia ir Druskininkų miestas. Kauniečiams šis susitarimas leis sudaryti išskirtines galimybes keliaujant į šį Lietuvos sveikatingumo kurortą", - sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...o-bilieta.aspxwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąmusu savivaldybe su kautra kaip kokie giminaiciai Kautra galetu jau kaip kurorte viena kita troleibusu linija pastatyt va kur ekologija ir autrolis paskolintu troleibusu
Comment
-
Parašė groundzerKaune troleibusai važiuos Parodos kalnu, Šilainiams teks palaukti geresnių laikų
http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=40971821
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...s-kalnu-326993www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠitą naujieną jau įkėlė OneMillion, kodėl dubliuoji ir vėl tą patį dedi? http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...u-tinklas.aspx
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...s-kalnu-326993
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąNa, tai tada dar buvo nežinoma, ar miesto taryba patvirtins tą sprendimą. O naujienoje, kurią aš įkėliau pranešama, kad troleibusų tinklas tikrai bus plečiamas. Tad, aš jokios naujienos nedubliavauwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIš ko taip sprendi? Iš antraštės? O toliau paskaityk ką ten rašo: Ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės taryba turės apsispręsti dėl projekto „Troleibusų kontaktinio tinklo statyba Parodos ir K. Petrausko gatvėse Kauno mieste“. Šiandien antradienis, o apsispręs ketvirtadienį. Žurnalistai sužaidė būsimuoju laiku, o ne tariamąja nuosaka ir tu iškart naiviai patikėjai
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMikroautobusai gali sustoti bet kurioje stotelėje, o tas mikroautobuso ženklas nurodo 33 mikroautobusų maršruto galinio punkto vietą. Šiuo atveju nėra už ką juos bausti.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTaip yra sis zenklas 33 mikroautobusams. Bet arciau spaudos kiosko yra kitas zenklas, nurodantis kitu mikroautobusu sustojimo vieta. Tad jie ten ir turi stoti. Kazkokia reiketu ten tvarka ivesti. Pvz. aikstele, kur stovi taksistai, ten jie stovi issibarste bile kaip. Tad manyciau, reiketu juos sustumti i kampa, o likusioje aikstes dalyje stotu 50 marsruto autobusai. Kiti miesto autobusai galetu stoti ten pat kur ir troleibusai. O mikroautobusai stotu prie spaudos kiosku. Manau tada gal ir tvarka butu, vienas kitam nesimaisytu.
Faktas vienas - ten įvesti visiškos tvarkos neįmanoma. Nebent panaikinus žiedą padaryti 2 ar 3 šaligatvius su įvažų keliais, stoginėmis ir požeminėmis perėjomis, bet tai jau svajonės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąPašalinau pranešimą su naujiena. Patenkintas ?
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKad tvarkos ten reikia aš visiškai sutinku, tačiau mikroautobusai turi savo Kauno mašrutinių taksi vežėjų asociaciją, kuri gina saviškius. Autobusai/troleibusai privalo stoti tik nurodytose stotelėse, o su mikroautobusais kitaip - jie turi teisę stoti bet kur, kur nedraudžia KET. Taigi Klinikose jie gali sustoti bet kur tame žiede. Manyčiau, Taryba turėtų priimti išimtine tvarka potvarkį, pagal kurį susėdę mikroautobusų vežėjai nutartų, kur jiems geriausiai sustoti ir reikėtų priimti atskirą tvarką tame Klinikų žiede. Aš jau esu sukūręs vieną modelį, bet vis neatrandu laiko pateikti savivaldybei. Tačiau pagal mano modelį vienoje stotelėje stotų visi maršrutai, važiuojantys link Topolio, kitoje - link Savanorių pr., Šilainių ir Taikos pr. Taksi stovėtų kur dabar 33-ias, tik būtų apribotas automobilių skaičius iki 3 mašinų. 33-ias stovėtų ant kampo kur dabar autobusų stotelė. Link centro važiuojantys stotų esamoje troleibusų stotelėje, o link Topolio - esamoje taksi stotelėje, bet šitą modelį kiek pergalvojau prisiminęs, kad kiltų keblumų troleibusų vairuotojams. Todėl geriau būtų link centro (Šilainiai, Taikos pr. ...) važiuojantiems stoti esamoje taksi stotelėje prie gėlių kiosko (važiuojant nuo Eivenių g. pasukus į dešinę į žiedą iškart sustoti prie pirmo kelkraščio. O važiuojantys link Topolio stotų esamoje troleibusų stotelėje. Tokiems pokyčiams įgyvendinti reikėtų kiek pakoreguoti šakotuvų vietas ir ties mano siūloma stotele link centro (prie gėlių kiosko) padaryti dvi lygiagrečias troleibusų linijas, kad stovint troleibusui stotelėje į centrą, troleibusai, važiuojantys link Topolio, galėtų važiuoti lygiagrečia linija. Toliau būtų arba X formos sankryžos tipo gretainis, arba 2 linijų į vieną sujungimas, tačiau tokiu atveju būtų problema, kad į centrą važiuojantis turėtų stovėti už nugaros troleibusui, stovinčiam stotelėje link Topolio. O jei būtų X formos gretainis, tai žiede būtų 1 linijos įrenginiu daugiau ir tai kiek apsunkintų troleibusų vairuotojų darbą toje vietoje...
Faktas vienas - ten įvesti visiškos tvarkos neįmanoma. Nebent panaikinus žiedą padaryti 2 ar 3 šaligatvius su įvažų keliais, stoginėmis ir požeminėmis perėjomis, bet tai jau svajonės.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTaip, uzdes popierines svieslentes ir jos bus naujos,ir dideles.
Jo vakar vaziavau pro ten maciau kaip nuiminejo,maniau gal sugedo jos,kaip visada nuo salcio pradeda neberodyti,bet kad taip ir salta jau nebera...
Comment
-
Į tą žiedą pirmiausia draustų įvažiuoti lengviesiems automobiliams. Nes kai koks automobilis sustoja išleisti keleivio stotelėje tai užkemša visą žiedą, nes troleibusas neprivažiuoja iki stotelės. O dar mikriai sušoka į tarpus. Kita problemą, kurią pastoviai matau, tai troleibusų judėjimas Eivenių g. link žiedo. Kai aikštelė yra užkimšta, mašinos sustoja į vieną eilę gatvėje, o troleibusui tampa labai sunku ten pravažiuoti. Nes labai atitolsta nuo savo linijų. Jeigu sprendžiama problema, reik spręsti visas problemas kompleksiškai. Tiek troleibusų eismą, mašinų parkavimą, pėsčiųjų judėjimą. Savivaldybė pamiršo šitą vietą turbūt
Comment
-
Kaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.Paskutinis taisė OneMillion; 2011.01.18, 18:57.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąĮ tą žiedą pirmiausia draustų įvažiuoti lengviesiems automobiliams. Nes kai koks automobilis sustoja išleisti keleivio stotelėje tai užkemša visą žiedą, nes troleibusas neprivažiuoja iki stotelės. O dar mikriai sušoka į tarpus. Kita problemą, kurią pastoviai matau, tai troleibusų judėjimas Eivenių g. link žiedo. Kai aikštelė yra užkimšta, mašinos sustoja į vieną eilę gatvėje, o troleibusui tampa labai sunku ten pravažiuoti. Nes labai atitolsta nuo savo linijų. Jeigu sprendžiama problema, reik spręsti visas problemas kompleksiškai. Tiek troleibusų eismą, mašinų parkavimą, pėsčiųjų judėjimą. Savivaldybė pamiršo šitą vietą turbūt
Savivaldybė pamiršo, nes kauniečiai nepakankami aktyvūs.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.
Jei dar mikroautobusai būtų nutrenkti į miesto pakraščius, tai tokia sistema būtų visai nebloga.Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.18, 19:28.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKad tvarkos ten reikia aš visiškai sutinku, tačiau mikroautobusai turi savo Kauno mašrutinių taksi vežėjų asociaciją, kuri gina saviškius. Autobusai/troleibusai privalo stoti tik nurodytose stotelėse, o su mikroautobusais kitaip - jie turi teisę stoti bet kur, kur nedraudžia KET. Taigi Klinikose jie gali sustoti bet kur tame žiede. Manyčiau, Taryba turėtų priimti išimtine tvarka potvarkį, pagal kurį susėdę mikroautobusų vežėjai nutartų, kur jiems geriausiai sustoti ir reikėtų priimti atskirą tvarką tame Klinikų žiede. Aš jau esu sukūręs vieną modelį, bet vis neatrandu laiko pateikti savivaldybei. Tačiau pagal mano modelį vienoje stotelėje stotų visi maršrutai, važiuojantys link Topolio, kitoje - link Savanorių pr., Šilainių ir Taikos pr. Taksi stovėtų kur dabar 33-ias, tik būtų apribotas automobilių skaičius iki 3 mašinų. 33-ias stovėtų ant kampo kur dabar autobusų stotelė. Link centro važiuojantys stotų esamoje troleibusų stotelėje, o link Topolio - esamoje taksi stotelėje, bet šitą modelį kiek pergalvojau prisiminęs, kad kiltų keblumų troleibusų vairuotojams. Todėl geriau būtų link centro (Šilainiai, Taikos pr. ...) važiuojantiems stoti esamoje taksi stotelėje prie gėlių kiosko (važiuojant nuo Eivenių g. pasukus į dešinę į žiedą iškart sustoti prie pirmo kelkraščio. O važiuojantys link Topolio stotų esamoje troleibusų stotelėje. Tokiems pokyčiams įgyvendinti reikėtų kiek pakoreguoti šakotuvų vietas ir ties mano siūloma stotele link centro (prie gėlių kiosko) padaryti dvi lygiagrečias troleibusų linijas, kad stovint troleibusui stotelėje į centrą, troleibusai, važiuojantys link Topolio, galėtų važiuoti lygiagrečia linija. Toliau būtų arba X formos sankryžos tipo gretainis, arba 2 linijų į vieną sujungimas, tačiau tokiu atveju būtų problema, kad į centrą važiuojantis turėtų stovėti už nugaros troleibusui, stovinčiam stotelėje link Topolio. O jei būtų X formos gretainis, tai žiede būtų 1 linijos įrenginiu daugiau ir tai kiek apsunkintų troleibusų vairuotojų darbą toje vietoje...
Faktas vienas - ten įvesti visiškos tvarkos neįmanoma. Nebent panaikinus žiedą padaryti 2 ar 3 šaligatvius su įvažų keliais, stoginėmis ir požeminėmis perėjomis, bet tai jau svajonės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusams, važiuojantiems link Savanorių prospekto, iš viso nėra jokio reikalo apsisukinėti 360 žiede. Iš V. Lašo g. pasukus į Eivenių g. reikia įrengti stotelę ir viskas. Susitaupytų 2-3 minutės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusams, važiuojantiems link Savanorių prospekto, iš viso nėra jokio reikalo apsisukinėti 360 žiede. Iš V. Lašo g. pasukus į Eivenių g. reikia įrengti stotelę ir viskas. Susitaupytų 2-3 minutės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment