Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    kasdien vaziuoju apie 19 val namo is centro. Tai va, kelinta diena is eiles atvaziuoja 2 ar net 3 marsruto nr 1 troleibusai. Siandien atvaziavo du -1 ir vienas 2. Ir vienas paskuj kita.
    KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

    Comment


      #62
      Parašė Aidzius Rodyti pranešimą
      kasdien vaziuoju apie 19 val namo is centro. Tai va, kelinta diena is eiles atvaziuoja 2 ar net 3 marsruto nr 1 troleibusai. Siandien atvaziavo du -1 ir vienas 2. Ir vienas paskuj kita.
      ka siulai dabar daryt?

      Comment


        #63
        Parašė Aidzius Rodyti pranešimą
        kasdien vaziuoju apie 19 val namo is centro. Tai va, kelinta diena is eiles atvaziuoja 2 ar net 3 marsruto nr 1 troleibusai. Siandien atvaziavo du -1 ir vienas 2. Ir vienas paskuj kita.
        Pastebėjau ir aš šitą, bet kaikuriems maršrutams tai yra reikalinga, nes dažnai būna tokių atvejų, kai piko metu, sulipa tiek žmonių, kad visi net netelpa.

        Comment


          #64
          Keista.. Galvojau jau ispresta 1 ir 2 vazinejimo vienas paskui kita problema..

          Comment


            #65
            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
            Pastebėjau ir aš šitą, bet kaikuriems maršrutams tai yra reikalinga, nes dažnai būna tokių atvejų, kai piko metu, sulipa tiek žmonių, kad visi net netelpa.
            pirmas troleibusas pilnas, kiti visi tusti
            KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

            Comment


              #66
              o tai jums neatrodo, kad uz lango ziema ir pilna sniego, gatves blogai valomos...norit kad sekunde i sekunde jums atvaziuotu troleibusas?

              Comment


                #67
                Ok,bet kodel tuomet pirmas veluoja,o kiti paskui velkasi?Aniem salygos tokios pat. Suprasciau 2 bent..

                Comment


                  #68
                  tai paziurekite kokios spustys pavakare centre...senamiesty...Nemuno gatve uzkimsta troleibusu...todel ir atvaziuoja jie po kelis kai isvaziuoja is centro...blemba kaip mazi vaikai, o sakot kasdien vazinejat...

                  Comment


                    #69
                    MAnau tai normalus reiškinys žiemą, ypač kai tokios gatvės šalia stotelių.

                    Vakar 10h prie Akių klinikos st. įstrigo T12, bandė pirmyna ir atgal važinėti gal 10-15min, jau padangos buvo smarkiai įkaitusios, dūmino iš visų pusių. Net techninė pagalba nesugebėjo patraukti troleibuso nuo stotelės, tad už jo susidarė eilė: T2, T1, T12. Tai va taip ir gaunasi, kad važiuoja keli iš eilės, nes juk nelauks vidury trasos, kol kitas labiau į priekį nuvažiuos.

                    Šiandien ~15h gana įdomiai važiavo A37. Kuršėnų st. laukiau apie 20 minučių, po kurių atvažiavo net trys iš eilės. Kaip ir tikėjausi, pirmasis buvo sausakimšas, o kiti du tušti. Tai bevažiuojant link Kauno pilies, jie vienas kitą retkarčiais aplenkdavo, taip į stoteles atvažiuodami pirmi Rezultatas: ties Sporto st. jau visi buvo pakankamai užpildyti

                    Žodžiu, linkiu visiem kantrybės. Reikia suprasti eismo sąlygas šiomis dienomis, dar tikrai bus ne vienas toks atvejis, kai reikės ilgiau palaukti tai vieno, tai kito autobuso/troleibuso
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      #70
                      speju virnas iš ju buvo 657 nes panašiu laiku jis važiavo ta kryptimio o jo vairuotojas neskubėdamas spaudžia ant 50-60km/h.

                      Comment


                        #71
                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                        MAnau tai normalus reiškinys žiemą, ypač kai tokios gatvės šalia stotelių.

                        Vakar 10h prie Akių klinikos st. įstrigo T12, bandė pirmyna ir atgal važinėti gal 10-15min, jau padangos buvo smarkiai įkaitusios, dūmino iš visų pusių. Net techninė pagalba nesugebėjo patraukti troleibuso nuo stotelės, tad už jo susidarė eilė: T2, T1, T12. Tai va taip ir gaunasi, kad važiuoja keli iš eilės, nes juk nelauks vidury trasos, kol kitas labiau į priekį nuvažiuos.

                        Šiandien ~15h gana įdomiai važiavo A37. Kuršėnų st. laukiau apie 20 minučių, po kurių atvažiavo net trys iš eilės. Kaip ir tikėjausi, pirmasis buvo sausakimšas, o kiti du tušti. Tai bevažiuojant link Kauno pilies, jie vienas kitą retkarčiais aplenkdavo, taip į stoteles atvažiuodami pirmi Rezultatas: ties Sporto st. jau visi buvo pakankamai užpildyti

                        Žodžiu, linkiu visiem kantrybės. Reikia suprasti eismo sąlygas šiomis dienomis, dar tikrai bus ne vienas toks atvejis, kai reikės ilgiau palaukti tai vieno, tai kito autobuso/troleibuso
                        Gražu buvo vakar, kai A10 popiet visi autobusai vėlavo apytiksliai 20 min., tai nors važiavo ir ne savo laiku, bet už tai tolygiais intervalais O A21 važinėjo po du

                        Pritariu Onemillion, kad kai kurie, vaidinantys nusimanančius, čia tikrai kelia labai kvailus klausimus.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #72
                          Nera kvailu klausimu,o tik kvaili atskymai..Vieni kazkodel sugeba tuo paciu marsutu vaziuot laiku,kiti ne.Jei jau veluoja,tai tegu stengiasi vytis,o ne velkasi ir sudaro tokius velavimus

                          Comment


                            #73
                            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                            Nera kvailu klausimu,o tik kvaili atskymai..Vieni kazkodel sugeba tuo paciu marsutu vaziuot laiku,kiti ne.Jei jau veluoja,tai tegu stengiasi vytis,o ne velkasi ir sudaro tokius velavimus
                            Taigi tau aiškiai parašė, kad atsiranda netikėtų kliūčių. O pasivyti grafiką žiemos metu tai utopija. Turėtum daugiau suprasti šiuose dalykuose, o ne rašyti tokias kvailystes.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #74
                              Na,pateiksiu pavyzdi:pries koki menesi vaziavau tuo paciu 37 is centro link silainiu. Prie kraujo centro Kanto g jau buvo susidares kamstis,kur matesi jau Mindaugo pr. Vairuotojas ilgai negalvojes pasuko i Nemuno gatve,paskui Birstono gatveje pirma juosta ir prie pat sankryzos leke ir ilindo i antra.Isvenge baisaus kamscio. Vaziavo nekoks Solaris,o supuvus apipaisyta Karosa. Aisku pritaikoma ne visur. O del greicio nesakykit..Ir dabar tenka prie sankryzos su trulikais palenktyniaut
                              Paskutinis taisė Garbanius; 2010.12.21, 23:16.

                              Comment


                                #75
                                šiandien, stotelė "statybininkų rengimo centras", antra stotelė nuo maršruto pradžios, T15 turi būti 17,44, bet atvažiuoja tik 17,49. poto lekia, prie saulėtekio lenda į žiedą iš pirmos juostos beveik tiesiogine to žodžio prasme stumdamas kitas mašinas. žiede pirmumą turintys automobiliai sustoja, kad neįvyktų avarija, nes T15 skuba čia irgi sniegas ir nevalyti keliai kalti turbūt nesakau, kad visi tokie, bet nemažai daliai sniegas ir gatvės tiesiog pasiteisinimas

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                  Na,pateiksiu pavyzdi:pries koki menesi vaziavau tuo paciu 37 is centro link silainiu. Prie kraujo centro Kanto g jau buvo susidares kamstis,kur matesi jau Mindaugo pr. Vairuotojas ilgai negalvojes pasuko i Nemuno gatve,paskui Birstono gatveje pirma juosta ir prie pat sankryzos leke ir ilindo i antra.Isvenge baisaus kamscio. Vaziavo nekoks Solaris,o supuvus apipaisyta Karosa. Aisku pritaikoma ne visur. O del greicio nesakykit..Ir dabar tenka prie sankryzos su trulikais palenktyniaut
                                  Tokiu atveju vairuotojas padarė du pažeidimus:
                                  1. Važiavo ne pagal numatytą trasą.
                                  2. Nesustojo (neįlaipino ir neišlaipino keleivių) vienoje maršrutui priskirtoje stotelėje.

                                  Tokia vairuotojo savivalė yra netinkama (būtų tinkama, jei nebūtų praleista stotelė).

                                  Kažkokias nesąmones čia rašinėji arba per gerai, kaip VT entuziastą, tave vertinau
                                  Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                  šiandien, stotelė "statybininkų rengimo centras", antra stotelė nuo maršruto pradžios, T15 turi būti 17,44, bet atvažiuoja tik 17,49. poto lekia, prie saulėtekio lenda į žiedą iš pirmos juostos beveik tiesiogine to žodžio prasme stumdamas kitas mašinas. žiede pirmumą turintys automobiliai sustoja, kad neįvyktų avarija, nes T15 skuba čia irgi sniegas ir nevalyti keliai kalti turbūt nesakau, kad visi tokie, bet nemažai daliai sniegas ir gatvės tiesiog pasiteisinimas
                                  Tai tu tokį lėkimą pateisini? Jei transportas vėluoja, jis turi toliau važiuoti saugiai ir stengtis pasivyti grafiką, bet kai galiniuose punktuose skiriama tik po kelias minutes, tai pasivyti grafiko po piko spūsčių ir apsnigtų kelių - itin sudėtinga.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.21, 23:26.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #77
                                    vertink mane kaip nori.. Esme,kad tiek as tiek kiti keleiviai buvo patenkinti situo sprendimu,o tie Birstono gatveje galejo laukt kito autobuso(koks juk jiem skirtumas,vistiek abu vienas paskui kita atvaziuotu) Vairuotojas pasielge protingiau.Be to pvz tam paciam simtakart minetam Londone viskas labai panasiai: varuotojas pasako,kad keicia trasa ir kam reikia,ispausdina bileta ir perlipi i paskui vaziuojanti..

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                      vertink mane kaip nori.. Esme,kad tiek as tiek kiti keleiviai buvo patenkinti situo sprendimu,o tie Birstono gatveje galejo laukt kito autobuso(koks juk jiem skirtumas,vistiek abu vienas paskui kita atvaziuotu) Vairuotojas pasielge protingiau.Be to pvz tam paciam simtakart minetam Londone viskas labai panasiai: varuotojas pasako,kad keicia trasa ir kam reikia,ispausdina bileta ir perlipi i paskui vaziuojanti..
                                      Pirmiau rašydamas nepaminėjai fakto, kad už nugaros važiuoja ir kitas to paties maršruto autobusas. Tokiu atveju šį įvykį, kaip ir tu, vertinu teigiamai. Tačiau vairuotojas turėtų pirmiau susitarti su dispečere, ji turi duoti leidimą ir susisiekti su už nugaros esančio autobuso vairuotoju, kad šis važiuotų jau reikiama trasa.

                                      Londonas yra Londonas, ten autobusai važiuoja be tikslaus grafiko, o tik intervalais, ten ir sistema visai kita, ir autobusų maršrutuose daug.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #79
                                        Nemaciau ar paskui vaziavo,bet jei butu ilindes i ta kamsti tikrai butu kitas tuoj atsirades paskui,37 juk daznai vaziuoja.. Su visom dispecerem geras variantas,bet manau,vairuotojas patingetu skambint.. Londonas ne Londonas, bet reikia galvot sveika galva ir suktis is situacijos, visada juk mazesne blogybe reikia rinktis..

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                          Nemaciau ar paskui vaziavo,bet jei butu ilindes i ta kamsti tikrai butu kitas tuoj atsirades paskui,37 juk daznai vaziuoja.. Su visom dispecerem geras variantas,bet manau,vairuotojas patingetu skambint.. Londonas ne Londonas, bet reikia galvot sveika galva ir suktis is situacijos, visada juk mazesne blogybe reikia rinktis..
                                          Kaip tai tingėtų skambinti? Vairuotojams (bent jau troleibusų tai tikrai) išdalyti darbo telefonai ir jie privalo informuoti dispečerę apie situaciją.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X