Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąas anksciau apie tai rasiau, kad sumazes pirkeju ir nereik cia jokiu stoteliu perkelimu ir liniju tiesimu...perfrazavai ir viskas po nauju metu viskas bus taip lyg tos prismos niekada nebuvo...pamatysite
Po metų srautai padidės, nes „Banginis" paaugs jau po pusmečio.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąA15 iš tiesų nieko nevežtų, jis tik privežtų Gričiupio ir Dainavos gyventojus prie naujos parduotuvės. Manau A28 geresnis variantas, bėda, kad nekursuoja savaitgaliais, o paleisti tomis dienomis jo eismą be „Banginio" finansavimo neapsimokėtų.
Nuo centro „Banginį" nesunku pasiekti jau esamais T15, T16 maršrutais be jokių pakeitimų, reikėtų tik stoteles patraukti arčiau sankryžos ir viskas.
O kad jau kai kurie čia labai taip nori eismo Pramonės pr. toje dalyje, kur tik mikroautobusai dabar kursuoja, tai ir pasiūliau paleisti kokį vieną autobusų maršrutą. Būtų naudinga ten esančioms įmonėmis.
E. bilietu naudojasi ir persėda ketvirtadalis-trečdalis žmonių - tokia realybė. Žmonės prie to pradeda priprasti ir pripras, tai jokia tragedija. Priimtinas, neskleisk erezijų
Ne Onemillion, o aš sakiau, kad po švenčių srautai bus kitokie, Onemillion siūlė nekeist T6 trasos - palaukti Parodos g. elektros.
Sankryžoje transporto pakanka, bet baisiai nepatogu pėsčiomis pasiekti „Prismą".
Pirmiausia reikia ne kitiem galvot, o pačio Banginio savininkams. Kadangi pertvarkant sankryžą ir Banginio apylinkes buvo įrengta šviesoforų ir visai nenumatyta vieta stotelei, galima spręsti, kad Banginio savininkai nelaukia VT keleivių.
Antra nukreipus tiek A15, tiek A28 pro Banginį, t.y. Pramonės prospektu, būtų žengtas pirmas žingsnis šių maršrutų uždarymo link. Vienintelis svarstytinas variantas gali būt A41, nors vakare jis daug keleivių perveža nuo Chemijos g. gamyklų iki Girstučio, toliau vėl rieda pustuštis iki Urmo. Dėl T6 manau visai tiktų jį derint su T15,T16 ir leist Pramonės prospektu pro Urmą, o ne pro Pasimatymą.
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąPirmiausia reikia ne kitiem galvot, o pačio Banginio savininkams. Kadangi pertvarkant sankryžą ir Banginio apylinkes buvo įrengta šviesoforų ir visai nenumatyta vieta stotelei, galima spręsti, kad Banginio savininkai nelaukia VT keleivių.
Antra nukreipus tiek A15, tiek A28 pro Banginį, t.y. Pramonės prospektu, būtų žengtas pirmas žingsnis šių maršrutų uždarymo link. Vienintelis svarstytinas variantas gali būt A41, nors vakare jis daug keleivių perveža nuo Chemijos g. gamyklų iki Girstučio, toliau vėl rieda pustuštis iki Urmo. Dėl T6 manau visai tiktų jį derint su T15,T16 ir leist Pramonės prospektu pro Urmą, o ne pro Pasimatymą.
A15 keisti trasos neapsimoka, bet dėl A28 nesutinku. Jo pakeista trasa neprivestų prie maršruto žlugdymo, o tik pagerintų susisiekimą, kadangi pro tą vietą pravažiuoja M15, kuris keliauja į Chemijos g. ir M54, važiuojantis į Kauno ligoninę, o į kitą pusę - Savanorių prospektu į Šilainius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
chebra, gana rupintis oligarchu gerove patys tegul suka galvas del privaziavimu gi yra kur kas svarbesniu problemu musu mieste paziurekit vilniuje Ozas kok didelis ir jo prisma tuscia visada...ir privaziavimas superinis,aplinik miegamieji rajonai ir srautai dideli o cia kazkoki angara pastate kur kosmones kainos, o kitapus parduotuve visada pilna pirkeju baikime sia temaPaskutinis taisė OneMillion; 2010.12.16, 17:36.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąchebra, gana rupintis oligarchu gerove patys tegul suka galvas del privaziavimu gi yra kur kas svarbesniu problemu musu mieste paziurekit vilniuje Ozas kok didelis ir jo prisma tuscia visada...ir privaziavimas superinis,aplinik miegamieji rajonai ir srautai dideli o cia kazkoki angara pastate kur kosmones kainos, o kitapus parduotuve visada pilna pirkeju baikime sia temawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTurbūt juokauji
1. Naująja linija neatvažiuotų tiek pirkėjų, kad tai padengtų išlaidas linijos tiesimui. Atsiperkamumas ilgas ir nuobodus. Linijos tiesimo išlaidos - apie milijonas litų (2,5 mln. kainavo Neries kr., Nuokalnės ir Varnių g. linija).
Kam mąstyti kažkokius utopinius nuostolingus ir neracionalius projektus, jei galima esamomis priemonės išsiversti???
Geriau jau „Banginis" pasirūpintų mažesniais, bet vertingesniais darbais: patraukti stotelę „Pramonės pr.", esančią Draugystės g. link galinio Draugystės g. punkto arčiau sankryžos, patraukti arčiau tos pačios sankryžos abi stoteles „Kauno gelžbetonis".
Geriau jau pasisiūlytų iš dalies finansuoti nuostolingus A28 reisus ir jį paleisti mano minėta trasa.
Čia belieka pritarti Aisčiui, kad "Banginio" savininkai išties nepageidauja mažesnes pajamas gaunančių klientų (t.y. tų, kurie atvyks VT), o laukia tik storesnės piniginės šeimininkų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO Pramonės pr.-Draugystės g. sankryžos modernizavimas, šviesoforais reguliuojamų įvažiavimų įrengimas jiems kažkaip atsipirks?? O juk tai sankryžai jie skyrė 2,5 mln. litų- tiek pat, kiek ir linijos tiesimas kainuotų.
Čia belieka pritarti Aisčiui, kad "Banginio" savininkai išties nepageidauja mažesnes pajamas gaunančių klientų (t.y. tų, kurie atvyks VT), o laukia tik storesnės piniginės šeimininkų.
1. Nežinia, ar tavo kišami pinigai atsiperka, ar pusė keleivių pas tave net nevažiuoja, tik naudojasi.
2. VT atvykusių perkamoji galia iškart mažesnė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąNezinau,gal niekam ir nebus idom,gal zinios jau ir pasene,bet 16 marsrutiniam taksi pradejo kursuoti girobuso technika,uzvakar teko vaziuoti su sprinteriu matytu seniau 92 marsrute,dar vienas toks pats kursuoja tik be emblemu jokiu,bet numeriu serija ta pati.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMatyt, vienas iš vežėjų atsisakė savo veiklos ir perėmė „Girobusas". Arba pastarasis nuomoja savo mašinas kitiems vežėjams.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąAptarnauja ir senieji vezejai,kafra,litaksa,tiek kad jau kelias dienas kafros vienas sprinterijis vazineja nuluptom geltono juostom,tik su emblemom,stebesim pasikeitimus toliau,bet itariu bus kaip su 44 .www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąČia belieka pritarti Aisčiui, kad "Banginio" savininkai išties nepageidauja mažesnes pajamas gaunančių klientų (t.y. tų, kurie atvyks VT), o laukia tik storesnės piniginės šeimininkų.
paziurekit vilniuje Ozas kok didelis ir jo prisma tuscia visada...ir privaziavimas superinis,aplinik miegamieji rajonai ir srautai dideli o cia kazkoki angara pastate kur kosmones kainos, o kitapus parduotuve visada pilna pirkejuIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinoma atsipirks. Patogi infrastruktūra ir geras privažiavimas - potencialūs ratuoti pirkėjai. O patogus privažiavimas VT, kai objektas nėra miesto pakraštyje yra nuostolis, nes:
1. Nežinia, ar tavo kišami pinigai atsiperka, ar pusė keleivių pas tave net nevažiuoja, tik naudojasi.
2. VT atvykusių perkamoji galia iškart mažesnė.
Kas geriau- vien nuosavu transportu atvykstantys pirkėjai ar ir tokie, ir tokie (VT keleiviai)?. Atsakymas, manau, aiškus.
Comment
-
Parašė DGroove Rodyti pranešimąŠiandien įdomus įvykis - 3 maršrutu triašis Saffle Pirma kartą per tris metus matau triašį autobusą, kuris važiuoja per Parodos kalną Ašigalio g. stotelė. P.S. Sorry už kokybę, labai artinta.
http://img529.imageshack.us/i/dsc08589modified.jpg/
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNedaug investavus viso labo į 1-2 stotelių patraukimą arčiau PC, ratuoti klientai nepradings, užtat prie jų prisidės ir VT atvykę pirkėjai. Taip, jų perkamoji galia mažesnė, bet juk ir jie tam tikrą pelną verslui atneš.
Kas geriau- vien nuosavu transportu atvykstantys pirkėjai ar ir tokie, ir tokie (VT keleiviai)?. Atsakymas, manau, aiškus.
Comment
Comment