Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
    Tikra tiesa, pritariu nuomonei. Organizavimas yra labai prastas. Ziediniai marsrutai gerai T 9/12 13/14 15/16 taciau keleiviu pervezama skirtingai, del to koordinuomi marsrutai, nors taip buti neturetu

    Comment


      Pastebėjau, kad nuo Kovo sutankintuame 40 ne tik atsiranda po papildomą autobusą visą dieną, o 37 tik nuo vakarinio piko, bet ir reisai yra pagreitinami. Kas reiškia autobusas trasą įveikia kai kuriais 40-o reisais net ir iki 4 minutėmis greičiau. Piko metu vidutiniškai vieną minutę. 37 panašiai, bet mačiaui r minute lėtesnį reisą. Taip kad dėl stop mygtukų tikrai daromos korekcijos į keleivių naudą.
      Taip pat duoda žinoti, kad Kaune šiuo metu autobusų vairuotojų tikrai netrūksta (primenu kad 2 vis dar važiuoja autobusai vietoje troleibusų)

      Bei atradau, kad važiuos ir iki vėlesnių valandų (labiau galioja 37)
      Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.26, 22:07.

      Comment


        Skundžiasi mobingu, o „Kauno autobusai“ tikina, kad nėra taip, kaip sako vairuotojas
        Darbuotojų nešamos dovanos administracijai siekiant palankesnių darbo grafikų, mažesni nei žadama atlyginimai ir pastovus laikas rezerve – taip darbo sąlygas UAB „Kauno autobusai“ nupasakojo vienas su portalu „Kas vyksta Kaune“ susisiekęs skaitytojas. Visgi darbuotojų profesinė sąjunga teigia, jog korupcijos apraiškos nėra sisteminės, o pati įmonė paaiškino, kokiu principu sudaromi darbo grafikai ir apskaičiuojamas atlyginimas.

        Portalo redakcija sulaukė niūraus skaitytojo laiško – vyras pasakoja, jog pats ne vienerius metus dirba autobuso vairuotoju, tačiau negali patikėti tuo, kas vyksta įmonėje.

        „Tokio mobingo ir klestinčio verslo neteko matyti. Primena 1990-uosius“, – skundėsi skaitytojas.

        Vairuotojas savo tapatybės neatskleidė, bet teigė, jog tikisi pagalbos iš žiniasklaidos, siekiant problemą išviešinti, nes darbuotojų profesinė sąjunga yra „fiktyvi“, pagalbos nesitiki ir iš Valstybinės darbo inspekcijos (VDI).

        Skaitytojas laiške dėsto, jog darbuotojų grafikai įmonėje yra sudarinėjami nesąžiningai – priklausomai nuo simpatijų ar antipatijų konkrečiam darbuotojui.

        Esą vairuotojai patys neša tvarkaraščius sudarinėjančiai darbuotojai dovanas, kad galėtų užsitikrinti sau palankesnį darbo grafiką.

        Comment


          Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

            Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.
            O koks skirtumas yra kokie maršrutai tavo grafike sudėti (man dar dirbant ten nesudarė jokio skirtumo pvz 3 ar 37 ar kiti visi likusieji. Kas nepatikdavo jei reikėdavo dirbti su mikriuku ir rezervo dieną) Vistiek bendras darbo laikas turi būti visiems daugmaž max kelių valandų skirtumu vienodai
            ​​​​

            Comment


              Viena didžiausių Kauno VT problemų yra prastas autobusų dažnis, autobusai dažnai važiuoja kas 20min, bet kai yra daug dubliuojančių maršrutų, tai nebūtu problema. Tačiau dažnai maršrutai tarp kurių persėdimų nebus, jie vistiek važiuoja porose ( pvz iš Saulėtekio, 7 ir 10 stoteles būna beveik tokiu pačiu metu, tačiau niekas tarp jų nerpersės, arba 9 ir 16 kai mokiniam baigesi mokykla, 11 ir 14/13 ir t.t ), net gi jei būtu norinčių persėsti, kai dažnai vėluoja ar skuba autobusai, o tarp jų tarpai būna ~1min tarpai, tai didelė rizika, kad persėsti nepavyks.

              Kalbant apie persėdimus, kodėl stotelės tokiose keistose vietose, toli nuo perėjų ir kitų stotelių ( pvz Utenos g. kur persėdant pvz iš 4 link Troleibusų parko į 14 link Eigulių, reikia pereiti 3 perėjas ir 300m žygį ).

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                Viena didžiausių Kauno VT problemų yra prastas autobusų dažnis, autobusai dažnai važiuoja kas 20min, bet kai yra daug dubliuojančių maršrutų, tai nebūtu problema. Tačiau dažnai maršrutai tarp kurių persėdimų nebus, jie vistiek važiuoja porose ( pvz iš Saulėtekio, 7 ir 10 stoteles būna beveik tokiu pačiu metu, tačiau niekas tarp jų nerpersės, arba 9 ir 16 kai mokiniam baigesi mokykla, 11 ir 14/13 ir t.t ), net gi jei būtu norinčių persėsti, kai dažnai vėluoja ar skuba autobusai, o tarp jų tarpai būna ~1min tarpai, tai didelė rizika, kad persėsti nepavyks.

                Kalbant apie persėdimus, kodėl stotelės tokiose keistose vietose, toli nuo perėjų ir kitų stotelių ( pvz Utenos g. kur persėdant pvz iš 4 link Troleibusų parko į 14 link Eigulių, reikia pereiti 3 perėjas ir 300m žygį ).
                Viskas daroma tam, kad zmogus nespetu per 30 min persesti,
                Paskutinis taisė Nerijus_kns; Vakar, 18:14.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Viskas daroma tam, kad zmogus nespetu per 30 min persesti, ir kuo daugiau nauju bilietu. vairuotojo parduotas bilietas - yra auksinis parkui. 70 ct gauna parkas grynojo pelno, nereikia dalintis su su platintojais, kurie ima apie 13 proc
                  Nesąmones kalbi, jei darytų specialiai, kad daugiau žmonės išleistų (ir aišku mažiau važinėtų, nes brangiau) tai išvis neykeistų persėdimų nemokamų.
                  Antra - jei žmogus nespėja į norimą persedimą tai visų pirma akivaizdu, kad jis turėjo kortelę arba žiogą, tad ir antrą bilietą ne iš vairuotojo pirktų.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    O koks skirtumas yra kokie maršrutai tavo grafike sudėti (man dar dirbant ten nesudarė jokio skirtumo pvz 3 ar 37 ar kiti visi likusieji. Kas nepatikdavo jei reikėdavo dirbti su mikriuku ir rezervo dieną) Vistiek bendras darbo laikas turi būti visiems daugmaž max kelių valandų skirtumu vienodai
                    ​​​​
                    Tai gal ne kokie maršrutai, o kuriomis valandomis dirbi yra esmė pagal gerumą.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Nesąmones kalbi, jei darytų specialiai, kad daugiau žmonės išleistų (ir aišku mažiau važinėtų, nes brangiau) tai išvis neykeistų persėdimų nemokamų.
                      Antra - jei žmogus nespėja į norimą persedimą tai visų pirma akivaizdu, kad jis turėjo kortelę arba žiogą, tad ir antrą bilietą ne iš vairuotojo pirktų.
                      Jei zioga turi ar kortele, tai analogiskai zymetu ir antraji bilieta.

                      O del pirkimu is vairuotoju- tai parasyta aplamai nesiejant jokio ivykio. Tiesiog parkui visi pinigai lieka, bilietu platintojams( Maksima Rimi, Kuno spauda, Narvesen, Silas ) nulis. Vilnius geriausiai padare su pirkimu transporto priemoneje.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Tai gal ne kokie maršrutai, o kuriomis valandomis dirbi yra esmė pagal gerumą.
                        O tai kokie tie geri maršrutai ?
                        Man dirbant visi buvo vienodi nes visada dirbau vienodu tempu svarbu tik neskubėti.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                          O tai kokie tie geri maršrutai ?
                          Man dirbant visi buvo vienodi nes visada dirbau vienodu tempu svarbu tik neskubėti.
                          Tu skaityt išmok. Ne maršrutai geri rašiau.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Tu skaityt išmok. Ne maršrutai geri rašiau.
                            Ir valandos ką įtakoja? Piko metu eismas lėtesnis važiuoji lėčiau, ne piko greičiau. Jei proto galvoj yra nei vienu nei kitu atveju nebandai daryti kažko neįmanoma tai yra lėkti tipo kad vėluoju.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              Ir valandos ką įtakoja? Piko metu eismas lėtesnis važiuoji lėčiau, ne piko greičiau. Jei proto galvoj yra nei vienu nei kitu atveju nebandai daryti kažko neįmanoma tai yra lėkti tipo kad vėluoju.
                              Tu kvailas ar kas tau yra? Gali važinėti nuo 8 ryto, gali važinėti nuo 4 ryto, gali važinėti iki 19 gal, gali važinėti iki 23 val.
                              Nekalbu apie savaitgalio valandų kiekius.
                              Ta prasme Kauno autobusų vairuotojas nesupranta kuo skiriasi palankūs ir nepalankūs grafikai, čia jau bukimo viršūnė.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Tu kvailas ar kas tau yra? Gali važinėti nuo 8 ryto, gali važinėti nuo 4 ryto, gali važinėti iki 19 gal, gali važinėti iki 23 val.
                                Nekalbu apie savaitgalio valandų kiekius.
                                Ta prasme Kauno autobusų vairuotojas nesupranta kuo skiriasi palankūs ir nepalankūs grafikai, čia jau bukimo viršūnė.
                                Pradedant nuo 4 ryto taip turėsi 2 valandas naktinių valandų. Nuo 22h iki 6h ryto mokamas naktinis tarifas 1.5 karto daugiau valandinis įkainis vietoj 6 eurų 9 eurai.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  Pradedant nuo 4 ryto taip turėsi 2 valandas naktinių valandų. Nuo 22h iki 6h ryto mokamas naktinis tarifas 1.5 karto daugiau valandinis įkainis vietoj 6 eurų 9 eurai.
                                  Prie ko čia tie tarifai. Esmė, kad vieni žmonės nori vienokių valandų, kiti kitokių ir tos valandos, kurių nori dauguma pasidaro geresnėmis, kurių ne visiems užtenka. Todėl ir yra simpatijos antipatijos skirstant valandas.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Prie ko čia tie tarifai. Esmė, kad vieni žmonės nori vienokių valandų, kiti kitokių ir tos valandos, kurių nori dauguma pasidaro geresnėmis, kurių ne visiems užtenka. Todėl ir yra simpatijos antipatijos skirstant valandas.
                                    Aš skaitau geresnėmis valandomis tik tas už kurias daugiau apmokama.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Aš skaitau geresnėmis valandomis tik tas už kurias daugiau apmokama.
                                      Bet tu ir bukas kaip bato aulas:

                                      1. Skirtingi vairuotojai skirtingas valandas laiko geresnėmis. Ir nesigauna, kad kiekvienam paskirti tas valandas, kurias būtent tas vairuotojas laiko geresnėmis. Kas reiškia, kad vienas bus nuskriaustas, o kitas laimingas.

                                      2. Imkime, kad visi vairuotojai geresnėmis laiko tas pačias valandas kaip ir tu. Netgi šituo atveju taip pat gaunasi, kad visiems tų geresnių valandų neužtenka. Ir kažkas bus laimingas jas gavęs, o kažkas nuliūdęs jų negavęs.

                                      Abiem atvejais gaunasi kad kažkas bus gavęs blogesnes, o kažkas geresnes valandas.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Bet tu ir bukas kaip bato aulas:

                                        1. Skirtingi vairuotojai skirtingas valandas laiko geresnėmis. Ir nesigauna, kad kiekvienam paskirti tas valandas, kurias būtent tas vairuotojas laiko geresnėmis. Kas reiškia, kad vienas bus nuskriaustas, o kitas laimingas.

                                        2. Imkime, kad visi vairuotojai geresnėmis laiko tas pačias valandas kaip ir tu. Netgi šituo atveju taip pat gaunasi, kad visiems tų geresnių valandų neužtenka. Ir kažkas bus laimingas jas gavęs, o kažkas nuliūdęs jų negavęs.

                                        Abiem atvejais gaunasi kad kažkas bus gavęs blogesnes, o kažkas geresnes valandas.
                                        Ir dabar kur ta bukumą tu matai ?

                                        Comment


                                          Labiausiai nuskriausti yra naujausiai įdarbinti vairuotojai.
                                          Pvz dviejų pamainų grafikų yra 100 o vairuotojų jais dirbančių 220 tai 200 vairuotojų gaus iškarto beveik visas dienas jau su suplanuotais maršrutais o like 20 beveik visas dienas su suplanuotais darbu rezerve kurios gali keistis jau mėnesio eigoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X