Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Medūza Rodyti pranešimą

    Ketvirtadieniai buvo pridėti 2011-ų galę, bet nepraėjus net 3-ms mėnesiams šie kurdavimai buvo panaikinti
    Tikrai taip. Tais laikais kai vaziuodavo ,, naktiniai' nebuvo nei Bolt, nei paspirtuku.

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

      Tikrai taip. Tais laikais kai vaziuodavo ,, naktiniai' nebuvo nei Bolt, nei paspirtuku.
      Tuo metu ir taksi brangūs buvo, ypač studentams

      Comment


        Parašė Medūza Rodyti pranešimą

        Tuo metu ir taksi brangūs buvo, ypač studentams
        Tai ir dabar taksi brangūs, ypač studentams. Nepalyginama su 50% lengvatiniu VT.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Tai ir dabar taksi brangūs, ypač studentams. Nepalyginama su 50% lengvatiniu VT.
          O mėnesinis VT bilietas studentams su 80% nuolaida, kas lygu 5,6 euro, kitaip tariant, pigiau grybo

          Comment


            Parašė gazebo Rodyti pranešimą

            O mėnesinis VT bilietas studentams su 80% nuolaida, kas lygu 5,6 euro, kitaip tariant, pigiau grybo
            Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
            Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
              Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
              Tiksliai, aš gal tik porąkart važiavęs naktiniu, ir neatsimenu jau kaip su atsiskaitymu. Bet vis tiek gaila, kad net nesvarsto galimybės atkurti.

              Comment


                Vyksta taupymas, dieniniai maršrutai eilę metų neatstatytais tvarkaraščiais važinėja. Apie naktinius maršrutus neverta net kalbėt.

                Comment


                  Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                  Vyksta taupymas, dieniniai maršrutai eilę metų neatstatytais tvarkaraščiais važinėja. Apie naktinius maršrutus neverta net kalbėt.
                  sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui

                  Comment


                    Įdomu kas bus daroma su autobusų ir troleibusų maršrutų dažniais jei būtu pastatytas tramvajus. Tikėkimes nevažiuos dar rečiau.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                      sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui
                      Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
                      Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
                      O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
                      Paskutinis taisė Etransport; Vakar, 22:26.

                      Comment


                        Parašė Etransport Rodyti pranešimą

                        Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
                        Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
                        O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
                        Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu. Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
                          Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
                          Su naktiniu maršrutų atsiskaitymu būdavo vos ne kas savaitę vis kitaip - buvo ir taip kad nesvarbu kas važiuos visiem viena kaina perkant vienkartinį pilna kaina. Buvo kad negaliojo nuolatiniai bet galiojo papildyti pinigais atsiskaitant be nuolaidos, buvo kad ir nuolatiniai galiojo, buvo kad vairuotojas galėjo parduoti ir su 80 50 procentų nuolaidomis

                          Comment

                          Working...
                          X