Parašė ikarusas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.28, 21:19.
- 4 patinka
-
Maršrutiniai taksi nebūdavo tokie perpildyti, nes važiuodavo dažnai, taipogi keleiviai su lengvatom (mokiniai, studentai, pensininkai) jų vengdavo, nes pilna kaina visiems ir jokių “nuolatinių”. Geras transportas būdavo paprastam dirbančiajam.
Dabar monopolija
Kol buvo privatūs mikriukai nors kažkiek buvo paskata savivaldybei gerinti keliones autobusais/troleibusais, dažninti jų tvarkaraščius, o dabar ką matom metai iš metų tai tik maršrutų retinimas arba vasaros sezono tvarkaraščių palikimas visiems sezonams.Paskutinis taisė Kriugeris; 2024.12.29, 10:42.
- 2 patinka
Comment
-
Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.
Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706Paskutinis taisė Effka; Vakar, 21:18.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąBuvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąAtlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.
Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąBuvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
Kad eina per KM prospektą sunku pasakyti ar gerai. Kadangi ten dabar nėra iš vis jokio VT, negaliu sakyti kad tai tramvajus ten blogai, gal ir neblogai labiau prijungti salos objektus ir Akropolį, bei turėti express centro apvažiavimą į Vilijampolę ar Šilainius, bei nekanibalizuoti esamų maršrutų, nors aišku minusų irgi daug
- 2 patinka
Comment
-
Iš vienos pusės, tikrai atrodo, kad siūloma linija eis tik tomis gatvėmis, kurios labai plačios ir/arba turi veją viduryje ir nebus skriaudžiami automobiliai (išskyrus Šv. Gertrūdos g.), iš kitos pusės, ši linija eina per tankiausias Kauno dalis - Eigulius, Dainavą ir Gričiupį, kuriuose gyvena beveik 40 proc. miesto gyventojų. Nors man norėtųsi, kad linija iš Šiaurės pr. pasuktu S. Žukausko, paskui P. Lukšio gatve per "Savą" eitų Kovo 11-osios g. iki 6 forto žiedo, ir dar gaila, kad linija neina iki Klinikų, kurios yra didžiausias darbdavys Kaune (bent jau vienoje lokacijoje dirbančių). Bet čia tik diletantiški pasvarstymai, reikia manyti, kad studija buvo atlikta kruopščiai. Smagu, kad linija eis išilgai pailgo Kauno centro (nors KMP tikrai gal nėra tinkamiausia gatvė).
https://geodata.lt/kauno-miesto-gyventoju-skaicius/
Bet kokiu atveju, jei bus imamasi šito projekto, tai būtų didžiulis proveržis. Kažkaip sunku patikėti, kad bus žalia šviesa, nes bus laaabai daug verkimo iš didelės dalies visuomenės.
Comment
Comment