Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.
    Kiek teko tais mikrais naudotis tai nei šis nei tas. Tiesą sakant, vengiu jų, geriau rinksiuos kitas priemones ar net pėsčiomis smagiau nueiti jei ne per toli (kad ir kokį pusantro kilometro). Suprantu mikrai buvo gerai kai jie veikė kaip "maršrutinis taksi" ale mikrobas. Galėjai už litą ar pusantro nuvažiuot į kitą miesto galą su vairuotojo pasirinktu greičiu. Savivaldybės mikrai yra nei šis nei tas, sunkiai pasiteisinantis dalykas, kai turi laikytis visokių 3 minutės įveikt tarp stotelių iš kurių 2 minutes stovi ir lauki, "nes grafikas".
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.28, 21:19.

    Comment


      Maršrutiniai taksi nebūdavo tokie perpildyti, nes važiuodavo dažnai, taipogi keleiviai su lengvatom (mokiniai, studentai, pensininkai) jų vengdavo, nes pilna kaina visiems ir jokių “nuolatinių”. Geras transportas būdavo paprastam dirbančiajam.
      Dabar monopolija
      Kol buvo privatūs mikriukai nors kažkiek buvo paskata savivaldybei gerinti keliones autobusais/troleibusais, dažninti jų tvarkaraščius, o dabar ką matom metai iš metų tai tik maršrutų retinimas arba vasaros sezono tvarkaraščių palikimas visiems sezonams.
      Paskutinis taisė Kriugeris; 2024.12.29, 10:42.

      Comment


        Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.

        Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.

        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
        Attached Files
        Paskutinis taisė Effka; Vakar, 21:18.

        Comment


          Buvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.

          Comment


            Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
            Buvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
            O jos kartais nebuvo sovietmetyje įrengiamos potencialioms tramvajaus linijoms?

            Comment


              Parašė Effka Rodyti pranešimą
              Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.

              Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.

              https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
              Mokamas straipsnis, tai negaliu pilnai pasakyti, bet iš to, ką matau, labai labai panašu į tai, ką jau prieš 3 metus esu pasiūlęs šitam forume, net kaina labai panaši (nors dabar tikrai bus brangiau negu 250 milijonų). Pats pasiūlytas maršrutas šiaip tikrai taisytinas, jau vien tai, kad siūloma ne per patį miesto centrą, o per KM prospektą jį tiesti, yra bėda, nors ką žinau, gal ten mato ateityje daugiau keleivių kai pilnai bus užbaigta savotiška kaunietiško NMC versija

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                Buvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
                Man atrodo kad prioritetas buvo nedubliuoti troleibusų maršrutų, todėl ir gavosi tokia linija. Aišku dar galėjo eiti į Šilainius.

                Kad eina per KM prospektą sunku pasakyti ar gerai. Kadangi ten dabar nėra iš vis jokio VT, negaliu sakyti kad tai tramvajus ten blogai, gal ir neblogai labiau prijungti salos objektus ir Akropolį, bei turėti express centro apvažiavimą į Vilijampolę ar Šilainius, bei nekanibalizuoti esamų maršrutų, nors aišku minusų irgi daug

                Comment


                  Iš vienos pusės, tikrai atrodo, kad siūloma linija eis tik tomis gatvėmis, kurios labai plačios ir/arba turi veją viduryje ir nebus skriaudžiami automobiliai (išskyrus Šv. Gertrūdos g.), iš kitos pusės, ši linija eina per tankiausias Kauno dalis - Eigulius, Dainavą ir Gričiupį, kuriuose gyvena beveik 40 proc. miesto gyventojų. Nors man norėtųsi, kad linija iš Šiaurės pr. pasuktu S. Žukausko, paskui P. Lukšio gatve per "Savą" eitų Kovo 11-osios g. iki 6 forto žiedo, ir dar gaila, kad linija neina iki Klinikų, kurios yra didžiausias darbdavys Kaune (bent jau vienoje lokacijoje dirbančių). Bet čia tik diletantiški pasvarstymai, reikia manyti, kad studija buvo atlikta kruopščiai. Smagu, kad linija eis išilgai pailgo Kauno centro (nors KMP tikrai gal nėra tinkamiausia gatvė).

                  Click image for larger version

Name:	Kauno-miesto-gyventoju-tankumas-1536x1108.jpg
Views:	1
Size:	174,1 kB
ID:	2174569

                  https://geodata.lt/kauno-miesto-gyventoju-skaicius/

                  Bet kokiu atveju, jei bus imamasi šito projekto, tai būtų didžiulis proveržis. Kažkaip sunku patikėti, kad bus žalia šviesa, nes bus laaabai daug verkimo iš didelės dalies visuomenės.

                  Comment

                  Working...
                  X