Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Negalėčiau teigti, kad Kauno VT geresnis už Vilniaus. Taip, transportas naujesnis, bet kas iš to jei to naujo transporto reikia ilgai laukti. Kitas dalykas irgi jau paminėtas mikriukai mieste.. Nesolidu - ypač tokiais maršrutais kaip 54-57.
    Dar viena blogybė Kaune savaitgaliais transportas pradeda važiuoti per vėlai, jeigu reikia savaitgalį būti darbe 7 ryte - be šansų.

    Comment


      Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
        Na po kelių metų jau Vilnius turės kaip ir naujesnį troleibusų parką.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
          Tada rezerve, buvo likęs tik vienas, vairuotojas,kuris su dideliais autobusais nevažiuoja,tai kad padengtų reisą išsiuntė mikra, vėliau išvažiavo didelis.

          Comment


            Mikriukai apskritai buvo puikus sprendimas viešajame transporte, kol nenusprendė jo panaikinti. Anksčiau galėdavai be didesnio laukimo greitai nuvykti iš taško A į tašką B, priedo dar Kauno užmiestį priartindavo prie centro.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
              37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?

              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
                Šitų tik dvi bevažiuoja, viena 18, kita 23 maršrutu.
                Paskutinis taisė digital; 2024.12.18, 13:42. Priežastis: ištrinta cituota foto

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
                  Maršrutuose kurie važiuoja per Parodos kalną šie autobusai jau senokai nebevažiuoja, pagrindas 18, 23 ir kartais 46 maršrutai.
                  Paskutinis taisė digital; 2024.12.18, 13:42. Priežastis: ištrinta cituota foto

                  Comment


                    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                    Teisingai, trūksta ten VT, ir manau tltas bus į naudą. Manau niekas nieko neprarastų jei visi autobusų maršrutai einantys nuo vieno iki kito Brastos g. galo, t.y. 41, 48, 49 eitų per Brastos g., kaip ir 44 dabar.
                    Grįžtant prie šitos temos, nedaug ką gautų vietiniai jeigu pro ten tiesiog būtų nukreipti autobusų maršrutai, važiuojantys arba tik iki Senamiesčio (31, 48, 49), iki kurio jau greitai bus galima labai patogiai nueiti, arba apvažiuojantys centrą pro mikrorajonus (41). Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.

                    Comment


                      Parašė Elis Rodyti pranešimą

                      Grįžtant prie šitos temos, nedaug ką gautų vietiniai jeigu pro ten tiesiog būtų nukreipti autobusų maršrutai, važiuojantys arba tik iki Senamiesčio (31, 48, 49), iki kurio jau greitai bus galima labai patogiai nueiti, arba apvažiuojantys centrą pro mikrorajonus (41). Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
                      o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja

                      Comment


                        Parašė Elis Rodyti pranešimą
                        Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
                        Ir taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                        o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
                        Tą kad bendrai pritrauktų daugiau keleivių, nes Jurbarko ir Raudondvario atkarpoje ir taip pilna maršrutų, o važiuojant Brastos g niekuo nepralaimima. Bent jau į centro pusę, pagal tvarkaraščiais abejais atvejais 4 minutės

                        Comment


                          Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                          Ir taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.

                          Tą kad bendrai pritrauktų daugiau keleivių, nes Jurbarko ir Raudondvario atkarpoje ir taip pilna maršrutų, o važiuojant Brastos g niekuo nepralaimima. Bent jau į centro pusę, pagal tvarkaraščiais abejais atvejais 4 minutės
                          Sutinku, kad su maršrutais yra bardakas. Reiktų organizuoti VT zonas, atsižvelgiant į tai, kad skirtingos miesto dalys turi skirtingą gyventojų tankį.
                          VT ašis ir pagrindiniai maršrutai turėtų būti daugiabučių rajonai-Centras + maršrutai organizuojami pagrindinėmis arterinėmis gatvėmis (Šančiai, Aleksotas, Raudondvario plentas...). Maršrutai organizuojami ilgais dviašiais autobusais ir troleibusais (galima ir triašiais). Iš žemesnio tankio zonų organizuojami privežamieji maršrutai suderinti su pagr. maršrutais. Užtektų ir paprastų autobusų. Arterinių maršrutų VT greitis neturėtų būti kompromituojamas šviesoforų, t. y. šviesoforai turi būti sureguliuoti su VT priemonėmis. Tarp stotelių užtrukti turėtų 1 minutę, o 2 minutes skirti piko metu tam tikriems ruožams. A juostų plėtra kur važiuoja arteriniai maršrutai.
                          Didžiausias VT poreikis ir išliks ašiniuose maršrutuose, daugiabučių rajonų gyventojams, studentams/moksleiviams norintiems pasiekti miesto centrą ar pakeliui esančias mokymo įstaigas.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.21, 22:27.

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                            o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
                            Nu ten šiaip jau visas daugiabučių kvartalas pastatytas.

                            Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                            Ir taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
                            Iš principo dėl 48 gal ir sutikčiau, bet ne dėl 49, Lampėdžiai nuo centro nutolę tokiu pačiu atstumu kaip ir Kaniūkai, net neskaityčiau jų priemiesčiu. Mano pasiūlymas buvo specifiškai dėl Brastos g., pro ją tiesiog nukreipus dabartinius autobusų maršrutus gautųsi mažai naudos be važiavimo (toliau į) centrą.

                            Comment


                              Parašė Elis Rodyti pranešimą

                              Nu ten šiaip jau visas daugiabučių kvartalas pastatytas.



                              Iš principo dėl 48 gal ir sutikčiau, bet ne dėl 49, Lampėdžiai nuo centro nutolę tokiu pačiu atstumu kaip ir Kaniūkai, net neskaityčiau jų priemiesčiu. Mano pasiūlymas buvo specifiškai dėl Brastos g., pro ją tiesiog nukreipus dabartinius autobusų maršrutus gautųsi mažai naudos be važiavimo (toliau į) centrą.
                              Kvartalas, tuo bus kitas kvartalas, bet keleiviu per diena 8-10 atzymu. Nauji namai, gyvena uzdirbantis jaunimas, kuriems vaziavimas pro Brasta neaktualus.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                Kvartalas, tuo bus kitas kvartalas, bet keleiviu per diena 8-10 atzymu. Nauji namai, gyvena uzdirbantis jaunimas, kuriems vaziavimas pro Brasta neaktualus.
                                Su tokiu požiūriu keleivių ten nepadaugės.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                  Su tokiu požiūriu keleivių ten nepadaugės.
                                  44 darbo dienomis pakankamai daznai vaziuoja. O kam ir kaip ir su kuo vaziuoti yra keleivio pasirinkimas. Jau treti metai paleistas ten 44, rezultato jokio.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    44 darbo dienomis pakankamai daznai vaziuoja. O kam ir kaip ir su kuo vaziuoti yra keleivio pasirinkimas. Jau treti metai paleistas ten 44, rezultato jokio.
                                    Mikrobas nėra patrauklu.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Mikrobas nėra patrauklu.
                                      lengva masina patraukliausia. Vienaip ar kitaip vaziuoti tik sustojima, ar du. Toliau pilies niekas reisu netes

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Mikrobas nėra patrauklu.
                                        Nėra patrauklu, nes klaustrofobiška ir labiau jaučiasi visokie kvapai nei erdviam autobuse. Mikrai galėtų būti nebent užsakomieji reisai. Net privežamuosiuose geriau organizuot autobusus arba sumažinto tipo autobusus (kurie esme/feel'u primintų paprastus autobusus).

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Nėra patrauklu, nes klaustrofobiška ir labiau jaučiasi visokie kvapai nei erdviam autobuse. Mikrai galėtų būti nebent užsakomieji reisai. Net privežamuosiuose geriau organizuot autobusus arba sumažinto tipo autobusus (kurie esme/feel'u primintų paprastus autobusus).
                                          Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.
                                          Paskutinis taisė ikarusas; 2024.12.28, 17:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X