Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdėja gal ir gera, dabar Kaniūkuose šioks toks priemesčio mazgas formuojamas. Aišku retas kursasvimas labai blogai, jei dar paaiškės kad paskui 11 važinėja, gausis tipinis Kauno VT

    Comment


      Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
      Ar Vilijampolei/Kaniūkams trūksta VT ir perpildyti važinėja? Ar čia labiau susiję su tuo kad kažkodėl nori panaikinti Kedainių g. troleibusų kilpą (galimai susiję su tilto statybomis)?

      edit: matau 63 irgi pradeda važiuoti per Brastos g. atkarpą (kur atsiranda nauja stotelė) vtoje Kėdainių g. pro kilpą.
      31 irgi Brastos g. važiuos, greičiausiai, dėl vamzdynų remonto Kėdainių g. ,nes ten jau dabar per kasinėjimus košmaras pravažiuoti, šiandien vargau.

      Comment


        10 maršrutas iki Kaniūkų važiuos tik laikinai.

        Comment


          Nuo gruodžio 2 d. laikinai keičiamos viešojo transporto priemonės, važiuojančios maršrutu Islandijos pl.–Parodos g.–Kauno pilis:
          2-ojo maršruto troleibusus pakeis 2-ojo maršruto AUTOBUSAI.

          Nesikeis nei eismo tvarka, nei tvarkaraščiai.

          Tereikia prisiminti, kad stotelėje reikės laukti ne troleibuso, o AUTOBUSO!

          https://www.facebook.com/photo/?fbid...07768610565198
          Komentaruose žmonės rašo, kad pokytis susijęs su troleibusų vairuotojų trūkumu. Bent jau gerai, kad maršruto nenaikina apskritai.

          Matyt todėl ir 10 troleibusą laikinai pratęsus iki Kaniūkų ir dėl to prailgėjus kelionės trukmei, nebuvo pridėtas papildomas troleibusas, o praretintas grafikas. Įdomu, ką Kauno autobusai bandys daryti - perkvalifikuoti autobusų vairuotojus į troleibusų?
          Paskutinis taisė eigh; 2024.11.25, 16:59.

          Comment


            Įdomu yra kas perėjęs į troleibusus? Atvirkščias, tai būdavo dažnas variantas

            Comment


              Testuojamas autobusas Kaune
              https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...i-1636-2356034

              Comment


                Parašė Medūza Rodyti pranešimą
                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241206_162827.png
Views:	704
Size:	808,5 kB
ID:	2169397

                O, Edmundas Kučinskas?

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Įdomu yra kas perėjęs į troleibusus? Atvirkščias, tai būdavo dažnas variantas
                  Kol nebuvo bendra įmonė autobusų ir troleibusų ir skirdavosi atlyginimas tada ir būdavo norinčių daugiau vairuoti troleibusus.
                  O troleibuso teises gauti yra labai paprasta lyginant su autobuso gal todėl ir yra dar juos vairuojančių

                  Comment


                    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
                    Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.
                      Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"

                      Comment


                        Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

                        Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"
                        Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.
                          Na apie bulvių laukus tai žinoma.
                          Mieste apart privežamujų, mikruškių neturi būti. Tegul bent vidutinės talpos važiuoja, kaip tai Vilniuje.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Kaune pats privataus automobilio statusas visai kitoks. Tiek bolt pavežėjimai, ties dalijimosi paslauga visai kito kalibro, jau nekalbant apie VT
                            Šiaip Kauno VT kokybiškesnis nei Vilniaus.

                            Comment


                              Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina
                                Kaune piko valandom telpa visur, Vilniuj grūdasi ir vis tiek netelpa. Vilniuje kaip keleivis jautiesi kaip šiukšlė, vairuotojai nenuspėjamai skraido per stotelę ir stoja kur nori, bei nedaro priekinių durų, dažnai net ir piko metu. Maždaug "nelysk, dink iš mano akių". O dar pablogina situaciją kad ilgi autobusai turi tik 3 duris, o tik 2 iš jų naudojamos. Visiškas kaimizmas, šiukšlinis požiūris į keleivį. Vilniuje dažnai važiuoja traukiniais, Kaune ne.
                                Man Kauno VT kokybiškesnis ir dirbantys žmonės atrodo turi pagarbos keleiviui. Aišku grafikų dažniu Vilnius laimi, bei turi greituosius (bet Vilniuj jie veikia tik dėl to nes greitkelių/prospektų miestas). Čia vieninteliai du VVT pliusai, bet manau jie neatsveria ir didesnę dalį kelionių scenarijų mano nuomone Kauno VT geresnis.

                                Grįžtant prie Piliamiesčio, tai manau kad tikrai šeimos perkančios butus tokioje vietoje tūrėtų pasiplanuoti ir būti pasiruošusios apsieiti su vienu auto ir šitą jų geismas turėti daugiau vietų mašinom neturėtų būtų išpildomas kitų sąskaita

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina
                                  Svarbu, kad nuo "daugiau nei visai kiti kalibro" iki labai diskutuotinas bent nusileidi

                                  Comment


                                    Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą

                                    Šiaip Kauno VT kokybiškesnis nei Vilniaus.
                                    Labai abejotinas teiginys. Šiaip, tiek Kauno, tiek Vilniaus VT iš esmės yra visiškas mėšlas.

                                    Comment


                                      Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
                                        Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.

                                        Comment


                                          Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                                          Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.
                                          54-uoju autobusai savaitgaliais tik dėl didelių keleivių srautų į/iš didžiųjų prekybos centrų prieš šventes laikinai. Sausį savaitgaliais į 54-ajį grįš mikriukai. Dėl 57-ojo kaip suprantu nebesiunčia mikriukų nuo rudens pradžios nesimato jų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X