Visas civilizuotas pasaulis naudoja šią technologiją n metų, priprasime ir mes.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
nesamoniu nesamone. Pagrindiniuose sustojimuose be jokiu spaudymu turi sustoti. Uzkampiuose sutinku, bewt pries tai visur turi buti irengtos tablo sviestlentes. Pvz ateinu i stotele pire 5 metus pagal planini tvarkarasti. autobuso nera. atejo laikas -auitobuso nera. laukiu. sviestlentes nera, nera ingfo, kad veluoja.. as tada speju i salia esancia parduotuvele kazko nusipirkt, nes matau pagal grafika nera autobuso, o jei as nestovesiu sustojime jis pravaziuos........ butinai sviestlentes kad kelevis ateitu ant rodomo laiko i sustojima.!
Comment
-
Argumentai jūsų geležiniai, kolegos - px, nx, kažkas apie kažkokią parduotuvę. Sveikinu Kauną, išdrįsusį priimti tokį sprendimą. Dabar tikėkimės, kad pagal tai bus keičiami tvarkaraščiai, kad autobusai nesivilktų be reikalo.
Tik vienas dalykas man nelogiškas - kodėl nebuvo įvesta prievolė stotelėje stabdyti autobusą? Dabar atveriamas kelias nesusipratimams - žmogus yra stotelėje ar ne, laukia to autobuso ar kito. O jeigu privalėtų iškelti ranką autobusui atvykstant - interpretacijoms laiko neliktų.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnesamoniu nesamone. Pagrindiniuose sustojimuose be jokiu spaudymu turi sustoti. Uzkampiuose sutinku, bewt pries tai visur turi buti irengtos tablo sviestlentes. Pvz ateinu i stotele pire 5 metus pagal planini tvarkarasti. autobuso nera. atejo laikas -auitobuso nera. laukiu. sviestlentes nera, nera ingfo, kad veluoja.. as tada speju i salia esancia parduotuvele kazko nusipirkt, nes matau pagal grafika nera autobuso, o jei as nestovesiu sustojime jis pravaziuos........ butinai sviestlentes kad kelevis ateitu ant rodomo laiko i sustojima.!
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąArgumentai jūsų geležiniai, kolegos - px, nx, kažkas apie kažkokią parduotuvę. Sveikinu Kauną, išdrįsusį priimti tokį sprendimą. Dabar tikėkimės, kad pagal tai bus keičiami tvarkaraščiai, kad autobusai nesivilktų be reikalo.
Tik vienas dalykas man nelogiškas - kodėl nebuvo įvesta prievolė stotelėje stabdyti autobusą? Dabar atveriamas kelias nesusipratimams - žmogus yra stotelėje ar ne, laukia to autobuso ar kito. O jeigu privalėtų iškelti ranką autobusui atvykstant - interpretacijoms laiko neliktų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Su rankos pakėlimu yra interpretacijų vairuotojui ar ten tikrai kažkas pakėlė ar nepakėlė arba pakėlė per vėlai ir tenka spręst ar staigiai stabdyt ar ignoruot keleivį. Asmeniškai esu su visais variantais sudūręs ir labiau patinka tas kur jei stovi stotelėj - autobusas stoja (pvz. Bratislava, Kopenhaga). Variantas kur reikia mojuoti yra bjauresnis nes ne visi pakankamai anksti įžiūri ar ten jiem tinkamas autobusas atvažiuoja ir pradeda signalizuoti per vėlai (kaip "mikriukų" laikais).
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Sutinku. Kita vertus, kiti miestai, kur autobusai stoja tik pakėlus ranką, atpažinimo iš tolo problema sprendžia spalvinant maršrutų numerius. Kiek yra tekę matyti, vienoje stotelėje tų pačių spalvų maršrutai nestoja.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąManau perdedat. Panaši tvarka buvo iki kokių 2007, tai populiariausiose stotelėse visuomet stodavo, o užkampiuose tiesiog pravažiuodavo. Vienintelis galimas trūkumas, kad stot nebereiks, o tvarkaraščių niekas normaliai ir nesutrauks, tad liks vilkimąsis ir bereikalingas stovyniavimas.
Nes kiek važinėdavau tai retas įvykis būdavo nestojimas tuščioje stotelėje. Rrtas tai tikrai rečiau nei 1 iš 20 kartų kalbant būtent tik apie tuščias stoteles.
Dar būdavo tokių variantų kai sustoja, bet nedaro durų, arba greitai atidaryt uždaryt paspaudžia, kad tik sujuda durys, bet neatsidaro.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jeigu tu stovėsi parduotuvės eilėje, tai nėra jokio skirtumo, sena tvarka ar nauja eisi pėsčiomis
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kodel pesciomis? as atejau ir laukiau pagal grafika.. ir jeri jis pagal grafika neatvaziuoja laiku, jau ne keleivio problema. o savivaldybes, kad neistengia irengti sviestlentes. Teisiskai keleivis teisus,
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnesamoniu nesamone. Pagrindiniuose sustojimuose be jokiu spaudymu turi sustoti. Uzkampiuose sutinku, bewt pries tai visur turi buti irengtos tablo sviestlentes. Pvz ateinu i stotele pire 5 metus pagal planini tvarkarasti. autobuso nera. atejo laikas -auitobuso nera. laukiu. sviestlentes nera, nera ingfo, kad veluoja.. as tada speju i salia esancia parduotuvele kazko nusipirkt, nes matau pagal grafika nera autobuso, o jei as nestovesiu sustojime jis pravaziuos........ butinai sviestlentes kad kelevis ateitu ant rodomo laiko i sustojima.!
Svarbiausia, kad iki tos pirmos dienos ir paskui (stotelėse ir pačiame transporte) žmonės būtų informuojami apie tokią sistemą, kol pripras.
Aš asmeniškai esu susidūrusi su tokia sistema tik užmiesčio / priemiesčių / rajonų autobusuose, nes po miestus važinėdavau metro.
Kai kas nors paspausdavo STOP, autobuso priekyje tablo pradėdavo rodyti, kad toje stotelėje autobusas stos.Paskutinis taisė manometras; 2023.07.21, 11:16.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
sveikinu Kauną ir katučių ploju su sprendimu pradėti naudoti stop mygtukus. Jau retai kur rasi miestų, kur autobusai stoja kiekvienoje stotelėje, būtinai atidaro/uždaro duris, palaukia kol išleis iš "kišenės", na ir už kelių šimtų metrų vėl stoja. Nors pranešime rašo, kad grafikų nekoreguos, bet iš esmės ne piko metu ir/ar ne pagrindiniuose maršrutuose laikas bilekaip susitaupys, ir VT bilekaip pagreitės (jei tik tvarkaraščiai kažkaip tą pakeitimą prisivys).
Išmoko kauniečiai lipti per priekines duris (kai to nori), tai išmoks ir paspausti mygtuką išlipti, ir stotelėje stovės kaip priklauso.
o Vilnius... na gal kai pamatys, kad padarė Kaunas, irgi susiprotės, kad taip galima?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąIšmoko kauniečiai lipti per priekines duris (kai to nori), tai išmoks ir paspausti mygtuką išlipti, ir stotelėje stovės kaip priklauso.
o Vilnius... na gal kai pamatys, kad padarė Kaunas, irgi susiprotės, kad taip galima?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKad didžioji dalis publikos lipa per vidurines. O ko per ten nelipt - vidurinės durys arčiau pastogės
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą. Realiai reiktų padaryti aparatą tik priekyje, tada daugiau žmonių per ten lips.
Aišku jei dauguma lips per priekines tqi jau geriau bus galima zuikius identifikuoti, nes ne zuikiui bus mepwtogu lipti į vidurines ir eiti priekin bilieto.
Bet čia kalbu tik apie mažą dalš gerbtinų vairuotojų, kurie bent kiek kovoja su zuikiais. Kitiems atsakomybės jausmo įskiepyto nėra,
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Kažkaip Lenkijoje tokių problemų nei viename mieste nemačiau ir negirdėjau. Anglijoje netgi neužtenka stotelėje stovėti, reikia pakelti ranką kad autobusas sustotų. O ir šiaip, bemaž 20 metų gyvenome su panašiu principu veikusiais mikriukais, žmonės gana greitai pripras manau.
Ne nepripras atsiras išvien tokių kurie tipo nežinojo kad reikia paspausti norint išlipti, jei nesustos už sustojimo vairuotojas išgirs keleivio visą nuomonę apie jį koks jis **** ***** ****** ****, tipo sunku sustoti. Kaip žinia durų atidarymas už sustojimo zonos max 15 metrų už sustojimo (borto kompe pagal GPS koordinates ji yra nustatyta), Jei durys atidaromos ne sustojimo zonoje vairuotojui per piniginę tada (senais laikais buvo už tai 1 euras bauda).
Daug geriau buvo, reik nereik durimis plėvesuoji ir esi ramus, buvo durys atidarytos kas spėjo kas nespėjo išlipt visi ramūs jokių priekaištų.
SENI LAIKAI VĖL KARTOJASI - buvo laikai kažkur gal 10 metų atgal kai buvo leidžiama nestoti jei nėra įlipančių ar išlipančių. Vairuotojas mato nėra sustojime stovinčių, o autobuse laukiančių išlipti prie durų - net nepristabdęs juda pro sustojimą. Bobutė būna dar net nepradėjus stotis nuo sėdynės, nes autobusui važiuojant bijo stotis kad nepargriūtų, retas kuris iš anksto būna prie durų iš anksto priėjęs, šoka paskutinę sekundę, todėl vairuotojas priverstas stabdyti staigiai ir keleiviai to nesitikėdami išsivarto po saloną.
Jei gaunamas skundas kad pravažiavo autobusas nesustojęs (nors realiai gal tas skundas yra fake gal ir real) kaip tai patikrinsi ar bus vairuotojas abiem atvejais kaltas? Man dirbant daug tokių skundų esu gavęs kadangi visada stodavau patikrinus važiavimo išklotinę likdavau ne kaltas
Todėl ir sakau, kad tai yra NESĄMONĖPaskutinis taisė egiscrypth; 2023.07.21, 17:34.
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąKodėl Klaipėdoje tokia pati tvarka veikia be problemų?
- 1 patinka
Comment
Comment