Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visas civilizuotas pasaulis naudoja šią technologiją n metų, priprasime ir mes.

    Comment


      nesamoniu nesamone. Pagrindiniuose sustojimuose be jokiu spaudymu turi sustoti. Uzkampiuose sutinku, bewt pries tai visur turi buti irengtos tablo sviestlentes. Pvz ateinu i stotele pire 5 metus pagal planini tvarkarasti. autobuso nera. atejo laikas -auitobuso nera. laukiu. sviestlentes nera, nera ingfo, kad veluoja.. as tada speju i salia esancia parduotuvele kazko nusipirkt, nes matau pagal grafika nera autobuso, o jei as nestovesiu sustojime jis pravaziuos........ butinai sviestlentes kad kelevis ateitu ant rodomo laiko i sustojima.!

      Comment


        Argumentai jūsų geležiniai, kolegos - px, nx, kažkas apie kažkokią parduotuvę. Sveikinu Kauną, išdrįsusį priimti tokį sprendimą. Dabar tikėkimės, kad pagal tai bus keičiami tvarkaraščiai, kad autobusai nesivilktų be reikalo.

        Tik vienas dalykas man nelogiškas - kodėl nebuvo įvesta prievolė stotelėje stabdyti autobusą? Dabar atveriamas kelias nesusipratimams - žmogus yra stotelėje ar ne, laukia to autobuso ar kito. O jeigu privalėtų iškelti ranką autobusui atvykstant - interpretacijoms laiko neliktų.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          nesamoniu nesamone. Pagrindiniuose sustojimuose be jokiu spaudymu turi sustoti. Uzkampiuose sutinku, bewt pries tai visur turi buti irengtos tablo sviestlentes. Pvz ateinu i stotele pire 5 metus pagal planini tvarkarasti. autobuso nera. atejo laikas -auitobuso nera. laukiu. sviestlentes nera, nera ingfo, kad veluoja.. as tada speju i salia esancia parduotuvele kazko nusipirkt, nes matau pagal grafika nera autobuso, o jei as nestovesiu sustojime jis pravaziuos........ butinai sviestlentes kad kelevis ateitu ant rodomo laiko i sustojima.!
          Jeigu tu stovėsi parduotuvės eilėje, tai nėra jokio skirtumo, sena tvarka ar nauja eisi pėsčiomis

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą
            Argumentai jūsų geležiniai, kolegos - px, nx, kažkas apie kažkokią parduotuvę. Sveikinu Kauną, išdrįsusį priimti tokį sprendimą. Dabar tikėkimės, kad pagal tai bus keičiami tvarkaraščiai, kad autobusai nesivilktų be reikalo.

            Tik vienas dalykas man nelogiškas - kodėl nebuvo įvesta prievolė stotelėje stabdyti autobusą? Dabar atveriamas kelias nesusipratimams - žmogus yra stotelėje ar ne, laukia to autobuso ar kito. O jeigu privalėtų iškelti ranką autobusui atvykstant - interpretacijoms laiko neliktų.
            Su rankos pakėlimu yra interpretacijų vairuotojui ar ten tikrai kažkas pakėlė ar nepakėlė arba pakėlė per vėlai ir tenka spręst ar staigiai stabdyt ar ignoruot keleivį. Asmeniškai esu su visais variantais sudūręs ir labiau patinka tas kur jei stovi stotelėj - autobusas stoja (pvz. Bratislava, Kopenhaga). Variantas kur reikia mojuoti yra bjauresnis nes ne visi pakankamai anksti įžiūri ar ten jiem tinkamas autobusas atvažiuoja ir pradeda signalizuoti per vėlai (kaip "mikriukų" laikais).

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą

              Su rankos pakėlimu yra interpretacijų vairuotojui ar ten tikrai kažkas pakėlė ar nepakėlė arba pakėlė per vėlai ir tenka spręst ar staigiai stabdyt ar ignoruot keleivį. Asmeniškai esu su visais variantais sudūręs ir labiau patinka tas kur jei stovi stotelėj - autobusas stoja (pvz. Bratislava, Kopenhaga). Variantas kur reikia mojuoti yra bjauresnis nes ne visi pakankamai anksti įžiūri ar ten jiem tinkamas autobusas atvažiuoja ir pradeda signalizuoti per vėlai (kaip "mikriukų" laikais).
              Sutinku. Kita vertus, kiti miestai, kur autobusai stoja tik pakėlus ranką, atpažinimo iš tolo problema sprendžia spalvinant maršrutų numerius. Kiek yra tekę matyti, vienoje stotelėje tų pačių spalvų maršrutai nestoja.

              Click image for larger version  Name:	24467427953_fa48cbe132_c.jpg Views:	0 Size:	104,7 kB ID:	2064191
              Click image for larger version  Name:	20180722084750-9a5f1e66-me.jpg Views:	0 Size:	95,7 kB ID:	2064192

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Sutinku. Kita vertus, kiti miestai, kur autobusai stoja tik pakėlus ranką, atpažinimo iš tolo problema sprendžia spalvinant maršrutų numerius. Kiek yra tekę matyti, vienoje stotelėje tų pačių spalvų maršrutai nestoja.

                Click image for larger version Name:	24467427953_fa48cbe132_c.jpg Views:	0 Size:	104,7 kB ID:	2064191
                Click image for larger version Name:	20180722084750-9a5f1e66-me.jpg Views:	0 Size:	95,7 kB ID:	2064192
                Nereikia generalizuoti, spalvoti maršrutų numeriai toli gražu nėra dažnas atvejis.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Sutinku. Kita vertus, kiti miestai, kur autobusai stoja tik pakėlus ranką, atpažinimo iš tolo problema sprendžia spalvinant maršrutų numerius. Kiek yra tekę matyti, vienoje stotelėje tų pačių spalvų maršrutai nestoja.
                  Ar tos numerių spalvos keičiamos prieš kiekvieną stotelę? Nes jei ne, tai Kaune tokiu atveju reikėtų prigalvoti dešimtis skirtingų spalvų maršrutams, visgi nėra tiek daug maršrutų kurie visai nesusitinka visose savo trasose.

                  Comment


                    Manau perdedat. Panaši tvarka buvo iki kokių 2007, tai populiariausiose stotelėse visuomet stodavo, o užkampiuose tiesiog pravažiuodavo. Vienintelis galimas trūkumas, kad stot nebereiks, o tvarkaraščių niekas normaliai ir nesutrauks, tad liks vilkimąsis ir bereikalingas stovyniavimas.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Manau perdedat. Panaši tvarka buvo iki kokių 2007, tai populiariausiose stotelėse visuomet stodavo, o užkampiuose tiesiog pravažiuodavo. Vienintelis galimas trūkumas, kad stot nebereiks, o tvarkaraščių niekas normaliai ir nesutrauks, tad liks vilkimąsis ir bereikalingas stovyniavimas.
                      Labai retai nestodavo užkapmiuose, priklausydavo nuo vairuotojo, kiek žinau stoti visada reikėdavo, tik naglesni vairuotojai kartais nestodavo vienoj ar kitoj stotelėje. Galbūt kai atsilikdavo nui grafiko nebent.
                      Nes kiek važinėdavau tai retas įvykis būdavo nestojimas tuščioje stotelėje. Rrtas tai tikrai rečiau nei 1 iš 20 kartų kalbant būtent tik apie tuščias stoteles.
                      Dar būdavo tokių variantų kai sustoja, bet nedaro durų, arba greitai atidaryt uždaryt paspaudžia, kad tik sujuda durys, bet neatsidaro.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        Jeigu tu stovėsi parduotuvės eilėje, tai nėra jokio skirtumo, sena tvarka ar nauja eisi pėsčiomis
                        Kodel pesciomis? as atejau ir laukiau pagal grafika.. ir jeri jis pagal grafika neatvaziuoja laiku, jau ne keleivio problema. o savivaldybes, kad neistengia irengti sviestlentes. Teisiskai keleivis teisus,

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          Kodel pesciomis? as atejau ir laukiau pagal grafika.. ir jeri jis pagal grafika neatvaziuoja laiku, jau ne keleivio problema. o savivaldybes, kad neistengia irengti sviestlentes. Teisiskai keleivis teisus,
                          Man atrodo Kaune nesenai įrengė šimtus naujų švieslenčiu.

                          Comment


                            Šiaip jei būtumėt 46 kada nors pravažiavę tai žinotumėt, kad mokiniai iš miesto mokyklų stovi išlipti prie priekinių durų, nes ir taip vairuotojas visas stoteles pravažiuoja nesustojęs

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              nesamoniu nesamone. Pagrindiniuose sustojimuose be jokiu spaudymu turi sustoti. Uzkampiuose sutinku, bewt pries tai visur turi buti irengtos tablo sviestlentes. Pvz ateinu i stotele pire 5 metus pagal planini tvarkarasti. autobuso nera. atejo laikas -auitobuso nera. laukiu. sviestlentes nera, nera ingfo, kad veluoja.. as tada speju i salia esancia parduotuvele kazko nusipirkt, nes matau pagal grafika nera autobuso, o jei as nestovesiu sustojime jis pravaziuos........ butinai sviestlentes kad kelevis ateitu ant rodomo laiko i sustojima.!
                              Tai jeigu stos tais atvejais, kai kas nors laukia stotelėje, jau iškart daug kur stos. Plius dar stos, jeigu bent vienas keleivis paspaus STOP. Čia išeina, kad irgi gali būt žioplių, bet vis tiek jie galės išlipti.
                              Svarbiausia, kad iki tos pirmos dienos ir paskui (stotelėse ir pačiame transporte) žmonės būtų informuojami apie tokią sistemą, kol pripras.

                              Aš asmeniškai esu susidūrusi su tokia sistema tik užmiesčio / priemiesčių / rajonų autobusuose, nes po miestus važinėdavau metro.
                              Kai kas nors paspausdavo STOP, autobuso priekyje tablo pradėdavo rodyti, kad toje stotelėje autobusas stos.
                              Paskutinis taisė manometras; 2023.07.21, 11:16.
                              ПТН ПНХ
                              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                              Comment


                                sveikinu Kauną ir katučių ploju su sprendimu pradėti naudoti stop mygtukus. Jau retai kur rasi miestų, kur autobusai stoja kiekvienoje stotelėje, būtinai atidaro/uždaro duris, palaukia kol išleis iš "kišenės", na ir už kelių šimtų metrų vėl stoja. Nors pranešime rašo, kad grafikų nekoreguos, bet iš esmės ne piko metu ir/ar ne pagrindiniuose maršrutuose laikas bilekaip susitaupys, ir VT bilekaip pagreitės (jei tik tvarkaraščiai kažkaip tą pakeitimą prisivys).
                                Išmoko kauniečiai lipti per priekines duris (kai to nori), tai išmoks ir paspausti mygtuką išlipti, ir stotelėje stovės kaip priklauso.
                                o Vilnius... na gal kai pamatys, kad padarė Kaunas, irgi susiprotės, kad taip galima?

                                Comment


                                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                  Išmoko kauniečiai lipti per priekines duris (kai to nori), tai išmoks ir paspausti mygtuką išlipti, ir stotelėje stovės kaip priklauso.
                                  o Vilnius... na gal kai pamatys, kad padarė Kaunas, irgi susiprotės, kad taip galima?
                                  Kad didžioji dalis publikos lipa per vidurines. O ko per ten nelipt - vidurinės durys arčiau pastogės, o ir bilietų skaitytuvas ten stovi. Realiai reiktų padaryti aparatą tik priekyje, tada daugiau žmonių per ten lips.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                    Kad didžioji dalis publikos lipa per vidurines. O ko per ten nelipt - vidurinės durys arčiau pastogės
                                    Tai tegul stoja troleibusai priekinėmis durimis prie pastogės, kur yra galimybė. Dažnai matau taip sustojančius, kad galinės durys vos ne pralenkia pastogę, toks vaizdas, kad vairuotoją užknisę lipantys pro jį žmonės ir specialiai daro, kad liptų per galines ir vidurines. Nekalbu apie atvejus kai nori palikti vietos už jo atvažiuojančiam autobusui.

                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                    . Realiai reiktų padaryti aparatą tik priekyje, tada daugiau žmonių per ten lips.
                                    Mintis nebloga, bet zuikiai vis tiek lips per vidurines. O priekinių durų esmė yra zuikiai.
                                    Aišku jei dauguma lips per priekines tqi jau geriau bus galima zuikius identifikuoti, nes ne zuikiui bus mepwtogu lipti į vidurines ir eiti priekin bilieto.
                                    Bet čia kalbu tik apie mažą dalš gerbtinų vairuotojų, kurie bent kiek kovoja su zuikiais. Kitiems atsakomybės jausmo įskiepyto nėra,

                                    Comment


                                      Parašė Elis Rodyti pranešimą

                                      Kažkaip Lenkijoje tokių problemų nei viename mieste nemačiau ir negirdėjau. Anglijoje netgi neužtenka stotelėje stovėti, reikia pakelti ranką kad autobusas sustotų. O ir šiaip, bemaž 20 metų gyvenome su panašiu principu veikusiais mikriukais, žmonės gana greitai pripras manau.
                                      6 metus atidirbau tokį darbą todėl ir galiu pasakyti kaip buvo. Teko savavališkai išimti iš autobuso garsiakalbį kuris pypdavo jei kas paspausdavo "STOP" mygtuką, kuriuose to neįmanoma padaryti reikėdavo "STOP" mygtukus atjungti, nes atsirasdavo koks durnelis kuris spaudinėdavo matyt gražu kaip tablo užsidegdavo STOP užrašas, ar kaip kuriuose autobusuose žviegdavo signalas per visą autobusą.
                                      Ne nepripras atsiras išvien tokių kurie tipo nežinojo kad reikia paspausti norint išlipti, jei nesustos už sustojimo vairuotojas išgirs keleivio visą nuomonę apie jį koks jis **** ***** ****** ****, tipo sunku sustoti. Kaip žinia durų atidarymas už sustojimo zonos max 15 metrų už sustojimo (borto kompe pagal GPS koordinates ji yra nustatyta), Jei durys atidaromos ne sustojimo zonoje vairuotojui per piniginę tada (senais laikais buvo už tai 1 euras bauda).
                                      Daug geriau buvo, reik nereik durimis plėvesuoji ir esi ramus, buvo durys atidarytos kas spėjo kas nespėjo išlipt visi ramūs jokių priekaištų.
                                      SENI LAIKAI VĖL KARTOJASI - buvo laikai kažkur gal 10 metų atgal kai buvo leidžiama nestoti jei nėra įlipančių ar išlipančių. Vairuotojas mato nėra sustojime stovinčių, o autobuse laukiančių išlipti prie durų - net nepristabdęs juda pro sustojimą. Bobutė būna dar net nepradėjus stotis nuo sėdynės, nes autobusui važiuojant bijo stotis kad nepargriūtų, retas kuris iš anksto būna prie durų iš anksto priėjęs, šoka paskutinę sekundę, todėl vairuotojas priverstas stabdyti staigiai ir keleiviai to nesitikėdami išsivarto po saloną.
                                      Jei gaunamas skundas kad pravažiavo autobusas nesustojęs (nors realiai gal tas skundas yra fake gal ir real) kaip tai patikrinsi ar bus vairuotojas abiem atvejais kaltas? Man dirbant daug tokių skundų esu gavęs kadangi visada stodavau patikrinus važiavimo išklotinę likdavau ne kaltas
                                      Todėl ir sakau, kad tai yra NESĄMONĖ
                                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2023.07.21, 17:34.

                                      Comment


                                        Kodėl Klaipėdoje tokia pati tvarka veikia be problemų?

                                        Comment


                                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                          Kodėl Klaipėdoje tokia pati tvarka veikia be problemų?
                                          mažum ne daunai ten gyvena

                                          Comment

                                          Working...
                                          X