Maksvos metro žiedinių linijų tikslas yra privežti prie tau reikiamos linijos persėdimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMaksvos metro žiedinių linijų tikslas yra privežti prie tau reikiamos linijos persėdimui.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, lyginti Maskvos keleivių srautus su Kauno, yra šiek tiek stipru
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, lyginti Maskvos keleivių srautus su Kauno, yra šiek tiek stipru
Nelygino, kad keleivių kiekis panašus kaip Maskvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Nes kiekvienoje ziedines linijos stotyje yra kazkoks traukos taskas.
- 1 patinka
Comment
-
Aš tiesą sakant nesuprantu, apie ką jūs čia diskutuojate. Kauno žiediniai maršrutai yra puikūs - tiek 9 ir 12, tiek 13 ir 14, tiek 15 ir 16. Kaip ir minėta anksčiau, 9 ir 12 maršrutų atveju, žiedinis eismas leidžia sukurti nesamas jungtis: Taikos pr./Tvirtovės al. - Sukilėlių pr./Šiaurės pr. 13, 14, 15, 16 maršrutų net neverta minėti: jei juos paversti ne žiediniais, kur tada jiems apsisukti? Iš vienos pusės Vilniaus g., iš kitos - buvusioje Kęstučio g. stotelėje? Kam varinėti tiek daug maršrutų Kęstučio, Donelaičio gatvėmis? Aš manyčiau, kad ir 2 maršrutą galėtų papildyti priešinga trasa vykstantis žiedinis.
Kaip šie maršrutai atvaizduojami tvarkaraščiuose ir programėlėse - kitas klausimas. Lietuvoje apskritai yra problema su maršrutų atvaizdavimu ir normalių programėlių nebuvimu. Anksčiau šią skylę užkamšė Trafi, bet dabar, panašu, ši programėlė tampa truputį apleista.
Kita vertus, tvarkaraščiai ir oficialios programėlės terūpi viešojo transporto entuziastams ir vyresniems žmonėms. Visų telefonuose yra Google Maps - ši programėlė puikiai parodo, į kokį troleibusą sėsti, norint nuvykti į vieną ar kitą vietą. Šiuo metu pats gyvenu užsienyje ir nė karto nesu pažiūrėjęs į tvarkaraščius stotelėse, juo labiau internete - yra švieslentės, yra Google Maps. Taigi, argumentas apie studentus ar turistus, nesuprantančius, kaip čia suprasti 9 ir 12 maršrutus, važiuojančius ta pačia trasa, nebetinka - programėlėje kaip pradinį tašką įvedus Sukilėlių pr., o kaip galutinį - Taikos pr., telefonas parodys tą patį 12 maršrutą, nesvarbu, kad oficialiai jo trasa baigiasi Klinikose.Paskutinis taisė eigh; 2021.09.08, 16:12.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kaip supratau lygino patį principą, kad žiedinė padaryta palei svarbiausius miesto traukos taškus.
Nelygino, kad keleivių kiekis panašus kaip Maskvoje.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąAš tiesą sakant nesuprantu, apie ką jūs čia diskutuojate. Kauno žiediniai maršrutai yra puikūs - tiek 9 ir 12, tiek 13 ir 14, tiek 15 ir 16. Kaip ir minėta anksčiau, 9 ir 12 maršrutų atveju, žiedinis eismas leidžia sukurti nesamas jungtis: Taikos pr./Tvirtovės al. - Sukilėlių pr./Šiaurės pr. 13, 14, 15, 16 maršrutų net neverta minėti: jei juos paversti ne žiediniais, kur tada jiems apsisukti? Iš vienos pusės Vilniaus g., iš kitos - buvusioje Kęstučio g. stotelėje? Kam varinėti tiek daug maršrutų Kęstučio, Donelaičio gatvėmis? Aš manyčiau, kad ir 2 maršrutą galėtų papildyti priešinga trasa vykstantis žiedinis.
Kaip šie maršrutai atvaizduojami tvarkaraščiuose ir programėlėse - kitas klausimas. Lietuvoje apskritai yra problema su maršrutų atvaizdavimu ir normalių programėlių nebuvimu. Anksčiau šią skylę užkamšė Trafi, bet dabar, panašu, ši programėlė tampa truputį apleista.
Kita vertus, tvarkaraščiai ir oficialios programėlės terūpi viešojo transporto entuziastams ir vyresniems žmonėms. Visų telefonuose yra Google Maps - ši programėlė puikiai parodo, į kokį troleibusą sėsti, norint nuvykti į vieną ar kitą vietą. Šiuo metu pats gyvenu užsienyje ir nė karto nesu pažiūrėjęs į tvarkaraščius stotelėse, juo labiau internete - yra švieslentės, yra Google Maps. Taigi, argumentas apie studentus ar turistus, nesuprantančius, kaip čia suprasti 9 ir 12 maršrutus, važiuojančius ta pačia trasa, nebetinka - programėlėje kaip pradinį tašką įvedus Sukilėlių pr., o kaip galutinį - Taikos pr., telefonas parodys tą patį 12 maršrutą, nesvarbu, kad oficialiai jo trasa baigiasi Klinikose.
Comment
-
Google Maps yra gerai ten, kur jie turi iš kur / rado iš ko paimti duomenis. Lietuvos didžiausių miestų atveju yra sumetami duomenys "kaip yra", todėl tvarkaraščių atnaujinimai (ypač remontų/apylankų metu) gali vėluoti ir maršruto paieška, kuri žiedinių maršrutų atveju pasiūlė be persėdimo važiuoti 12, gali pasiūlyti be persėdimo važiuoti ten, kur faktiškai privalai išlipt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGal tu nepasakok, kad nesinaudoja trafi ir kitom programėlėm, srautas yra tūkstantinis dienom.
Dėl suklaidinimų asmeniškai maćiau.
Savitarnoskasa irgi ne supratęs klausė.
Na va, reikėjo pasirodo google maps jungtis
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGoogle Maps yra gerai ten, kur jie turi iš kur / rado iš ko paimti duomenis. Lietuvos didžiausių miestų atveju yra sumetami duomenys "kaip yra", todėl tvarkaraščių atnaujinimai (ypač remontų/apylankų metu) gali vėluoti ir maršruto paieška, kuri žiedinių maršrutų atveju pasiūlė be persėdimo važiuoti 12, gali pasiūlyti be persėdimo važiuoti ten, kur faktiškai privalai išlipt.
Tai tinka nebent kelionėse, kur nežinai kur ieškot oficialių grafikų. Ir beje jau spėju nudegti su google maps kelionėse dėl nepatikimai naujinamų duomenų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Būtent. Todėl nė nekyla mintis naudotis google maps viešajam transportui.
Tai tinka nebent kelionėse, kur nežinai kur ieškot oficialių grafikų. Ir beje jau spėju nudegti su google maps kelionėse dėl nepatikimai naujinamų duomenų.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKita vertus, tvarkaraščiai ir oficialios programėlės terūpi viešojo transporto entuziastams ir vyresniems žmonėms. Visų telefonuose yra Google Maps - ši programėlė puikiai parodo, į kokį troleibusą sėsti, norint nuvykti į vieną ar kitą vietą. Šiuo metu pats gyvenu užsienyje ir nė karto nesu pažiūrėjęs į tvarkaraščius stotelėse, juo labiau internete - yra švieslentės, yra Google Maps.
Paryžiuje google maps rodė teisingai, bet aš tik traukinius naudojau ten.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBandžiau google maps naudotis Liuksemburge. Tai tiek trasos, tiek autobusų numeriai buvo neteisingi. Teko skaityti žemėlapį stotelėje ir bandyti suprasti kurgi man reikia važiuoti kad grįžti į oro uostą. Tiesa galbūt tam įtakos turėjo remontai, jie tada dar statė tą naują tramvajų.
Paryžiuje google maps rodė teisingai, bet aš tik traukinius naudojau ten.
Liuksemburge problema yra tame, kad nors ir yra atviri visos šalies VT duomenys GTFS formatu, ten kelios stotelės yra apjungtos į vieną, kas nerealiai apsunkina orientavimąsi. Palyginimui Kaune tai atitiktų visų 4 Geležinkelio stoties stotelių apjungimą į vieną ir stotelės atvaizdavimą išvedus visų koordinačių vidurkį, t.y. būtų siūloma transporto laukti viename iš stoties turgaus paviljonų. Deja, regionų su tokia problema yra nemažai, daugiausia Vokietijoje ir gretimose šalyse.
Paryžiuje duomenys yra tikrai geri, ten viso Ile-de-France regiono mąstu yra labai kokybiška atvirų viešojo transporto duomenų iniciatyva.
Bendrai imant, viskas labai priklauso nuo vietinių aplinkybių ir kiekvienas regionas/miestas turi savo ypatumų. Bet dažniausiai tai susiveda į pradinių duomenų kokybę: kuo daugiau klaidų ten, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas blogai bus ir Google Maps, Trafi, Moovit, Citymapper ir kt.
<offtopic end>
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJau paskelbtas konkursas 25 ilgiem autobusam pirkti, tad tikėtina, kad kitą vasarą jau važinės nauji su veikiančiais AC autobusai.
Comment
Comment