Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jei jie identuśji, tai kad neklaidint žminių ar negalėtų abu tapti nežiediniais ir važiuoti kiekvienas savo vienoda trasa?
    Anksčiau taip ir buvo, bet žiedinės trasos yra patogesnės keleiviams. Jeigu nori iš Taikos pr. patekti į Ašigalio g., tau nereikia persėdinėti Klinikose.
    Stops.lt žemėlapis turi galimybę rodyti visas maršruto trasas (visas pagrindines trasas), bet prieš gerus metus-dvejus kažkas KVT nusprendė, kad jiems nereikalinga nei šita funkcija ir turi būti rodoma tiktai viena trasa iš galimų. Galbūt tas pats asmuo nusprendė, kad ir paskutinė trasos stotelė tvarkaraščiuose yra nereikalinga.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      Anksčiau taip ir buvo, bet žiedinės trasos yra patogesnės keleiviams. Jeigu nori iš Taikos pr. patekti į Ašigalio g., tau nereikia persėdinėti Klinikose.
      Stops.lt žemėlapis turi galimybę rodyti visas maršruto trasas (visas pagrindines trasas), bet prieš gerus metus-dvejus kažkas KVT nusprendė, kad jiems nereikalinga nei šita funkcija ir turi būti rodoma tiktai viena trasa iš galimų. Galbūt tas pats asmuo nusprendė, kad ir paskutinė trasos stotelė tvarkaraščiuose yra nereikalinga.
      Tai, kad nesamonė tokios žiedinės trasos. Niekas iš Urmo per Petrašiūnus į Tvirtovės alėją nevažiuos.

      Comment


        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

        Tai, kad nesamonė tokios žiedinės trasos. Niekas iš Urmo per Petrašiūnus į Tvirtovės alėją nevažiuos.
        Istoriškai 9 ir 12 važiuodavo iš Petrašiūnų į Klinikas. 12 ankščiau važiuodavo iki Šiaurės pr., bet vėliau pratęsė iki Klinikų. Žiedinės trasos pliusas kaip minėjo Mettal, yra tas, kad žmonės gali važiuoti nuo Topolio iki Taikos pr. be perlipino. Šios žiedinės trasos dar tada kai net 30 min. perlipimo galimybės nebuvo. Nežinau ar jos labai jau klaidinančios (kryptis dubliuojasi tik Petrašiūnuose) ir ar būtų naudos kaip nors skaidyti maršrutus.

        O iš Urmo per Petrašiūnus į Tvirtovės alėją ir dabar nenuvažiuotum ir norėdamas be perlipimo

        Comment


          Klaidinimui negroja tas dubliavimas Petrašiūnuose, pvz. nuo Ašugalio iki klinikų pirmyn vienu, atgal kitu.

          Privalumą išsakė mettal, bet tai reikia padaryti, kad tă žiedą rodytų, nes žmigus užėjęs į trafi.lt galvos, kad Klinikose baigiqsi maršrutas!

          Comment


            Klausimas kylantis naujiems studentams Kaune - jei trafi rodo, kad maršrutas baigiasi klinikose, tai nuo klinikų reikia žymėti bilietą dar kartą? Vien dėl to kad sistema nerodo kad čia žiedinis maršrutas.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
              Klausimas kylantis naujiems studentams Kaune - jei trafi rodo, kad maršrutas baigiasi klinikose, tai nuo klinikų reikia žymėti bilietą dar kartą? Vien dėl to kad sistema nerodo kad čia žiedinis maršrutas.
              Nereikia.
              Kaip ir kokiam 13 nuo stoties.
              Va todėl ir sakau, kad reikia taisyti trafi, nes klaidina žmones.

              Comment


                Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                Tai, kad nesamonė tokios žiedinės trasos. Niekas iš Urmo per Petrašiūnus į Tvirtovės alėją nevažiuos.
                Tai nieks ir nevažiuoja šitaip. Išvis gal teisingiau šiuos maršrutus vadinti ne žiediniais, o kilpiniais. Tu gali neišlipdamas iš troleibuso nuo Petrašiūnų nuvažiuoti atgal į Petrašiūnus per Klinikas. Bet iš Klinikų į Klinikas per Petrašiūnus nenuvažiuosi - Petrašiūnų žiede tave vairuotoja(s) išprašys lauk.

                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                žmigus užėjęs į trafi.lt galvos, kad Klinikose baigiqsi maršrutas!
                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                jei trafi rodo
                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                reikia taisyti trafi, nes klaidina žmones.
                Pala pala, kažkur čia nesueina galai. Diskusija prasidėjo nuo to, kad Kauno transporto skyriaus valdoma stops.lt/kaunas pakeitė maršrutų spalvas bei buvo užduotas klausimas kaip toje pačioje sistemoje pamatyti visą maršruto trasą. Bet viskas susiveda į tai, kad problema vis gi yra iš Trafi pusės?

                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                nuo klinikų reikia žymėti bilietą dar kartą?
                Jeigu jūs tikrai naudojatės Trafi, o ne stops.lt, maršruto paieška jums parodys, kiek reikia mokėti ir tikrai nesiūlys išlipti iš kilpinių maršrutų "virtualioje" galinėje stotelėje.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Taigi Kaune vienkartinis bilietas leidžia persėsti 30 min. bėgyje. Ar jau panaikino? Ar ten visokiuose Žioguose to nėra?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taigi Kaune vienkartinis bilietas leidžia persėsti 30 min. bėgyje. Ar jau panaikino? Ar ten visokiuose Žioguose to nėra?
                    Nepanakino, ne prie ko 30min diskusijoje ar skaitosi kaip naujas bilietas po Klinikų. Nesiskaito kaip naujas, tad nereikia ir išnaudoti persėdimo per 30 min bilieto pravažiavus klinikas.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Pala pala, kažkur čia nesueina galai. Diskusija prasidėjo nuo to, kad Kauno transporto skyriaus valdoma stops.lt/kaunas pakeitė maršrutų spalvas bei buvo užduotas klausimas kaip toje pačioje sistemoje pamatyti visą maršruto trasą. Bet viskas susiveda į tai, kad problema vis gi yra iš Trafi pusės?
                      Aš čia apie kitą dalyką užvedziau kalbą, kad pvz naujas žmogus Kaune (savitarnkskasa pavyzdys) yra klaidinamas, atsidaro pvz trafi maršrutą ir galvoja, kad klinikos yra galutinė stotelė.
                      Todėl vieni galvos, kad ten bqigiasi ir reiks išlipt kaip Petrašiūnuose, kiti va klaus ar reiks iš naujo bilietą žymėti.

                      Tokį pat suklaidinimą mačiau kai žmonės galvojo, kad 13 baigiasi gel stotyje ir jiems reikės išlipti ir kelionę tęsti kitu maršrutu.

                      Trafi ir kitose programėlėse privalo tęstis toliau stotelių sąrašas, nesibaigti ties klinikom ar gel stotimi.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Tai nieks ir nevažiuoja šitaip. Išvis gal teisingiau šiuos maršrutus vadinti ne žiediniais, o kilpiniais. Tu gali neišlipdamas iš troleibuso nuo Petrašiūnų nuvažiuoti atgal į Petrašiūnus per Klinikas. Bet iš Klinikų į Klinikas per Petrašiūnus nenuvažiuosi - Petrašiūnų žiede tave vairuotoja(s) išprašys lauk.
                        Tai paimkim atvirkščiai - niekas nevažiuos iš Tvirtovės al. per Šiaurės pr. į Urmą, ypač kai yra 8, kuris važiuoja daug tiesiau.

                        Comment


                          Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

                          Istoriškai 9 ir 12 važiuodavo iš Petrašiūnų į Klinikas. 12 ankščiau važiuodavo iki Šiaurės pr., bet vėliau pratęsė iki Klinikų. Žiedinės trasos pliusas kaip minėjo Mettal, yra tas, kad žmonės gali važiuoti nuo Topolio iki Taikos pr. be perlipino. Šios žiedinės trasos dar tada kai net 30 min. perlipimo galimybės nebuvo. Nežinau ar jos labai jau klaidinančios (kryptis dubliuojasi tik Petrašiūnuose) ir ar būtų naudos kaip nors skaidyti maršrutus.

                          O iš Urmo per Petrašiūnus į Tvirtovės alėją ir dabar nenuvažiuotum ir norėdamas be perlipimo
                          Trukdo, nes grįždamas atgal vėl išnaujo ieškosi, koks maršrutas tau tinka, o važiuoti miližiniško rato nesinori.
                          Galėtu pratęsti 9 iki Šiaurės pr. ir bus užtikrinta Topolio jungtis su Taikos pr.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            pvz naujas žmogus Kaune (savitarnkskasa pavyzdys) yra klaidinamas, atsidaro pvz trafi maršrutą ir galvoja, kad klinikos yra galutinė stotelė.

                            Trafi ir kitose programėlėse privalo tęstis toliau stotelių sąrašas, nesibaigti ties klinikom ar gel stotimi.
                            O tai prie ko čia Trafi, kai klausiama buvo dėl stops.lt/kaunas? Klauskit transporto skyriaus, kodėl jie šitaip pateikia duomenis. Jei jie susitvarkys savo duomenis, tai atitinkamai susitvarkys ir pas kitus.

                            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                            Tai paimkim atvirkščiai - niekas nevažiuos iš Tvirtovės al. per Šiaurės pr. į Urmą, ypač kai yra 8, kuris važiuoja daug tiesiau.
                            Lygiai kaip ir niekas nevažiuos su 3 iš Šilainių iki stoties, bet esmė gi ne tame. Vis tiek yra tokių atkarpų, kur 9/12 yra vienintelis tiesioginis ir greičiausias transportas.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                              Tai paimkim atvirkščiai - niekas nevažiuos iš Tvirtovės al. per Šiaurės pr. į Urmą, ypač kai yra 8, kuris važiuoja daug tiesiau.
                              Iš Tvirtovės alėjos gal nevažiuos, bet nuo Klinikų - taip. Bent jau mano naudojimosi viešuoju transportu metodas yra toks - "kuo mažiau persėdimų". Aš geriau važiuosiu kad ir 15min ilgiau bet nepersėdinėsiu. Mano patogumui nėra nieko blogesnio už persėdimus. Gaila bet prieš keletą ar daugiau metų prasidėjo maršrutų efektyvinimas, naikinant visokius kurie dubliuojasi tam tikrose atkarpose, motyvuojant tuo kad "galima persėsti", tad kuo toliau tuo rečiau tenka naudotis VT.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                O tai prie ko čia Trafi, kai klausiama buvo dėl stops.lt/kaunas? Klauskit transporto skyriaus, kodėl jie šitaip pateikia duomenis. Jei jie susitvarkys savo duomenis, tai atitinkamai susitvarkys ir pas kitus.
                                .
                                Ne prie ko, pasakiau kaip pvz, nes juo naudojuos.
                                Aišku, kad ne jie kuria grafiką, o tik paima, tai taip, stops.lt pradinis šaltinis klaidinančiai pateikia nesamas galutines stoteles.

                                Comment


                                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                  Trukdo, nes grįždamas atgal vėl išnaujo ieškosi, koks maršrutas tau tinka, o važiuoti miližiniško rato nesinori.
                                  Galėtu pratęsti 9 iki Šiaurės pr. ir bus užtikrinta Topolio jungtis su Taikos pr.
                                  Taigi viskas veikia su 9/12, jie važiuoja žiedine trasa vienas priešais kitą.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą

                                    Taigi viskas veikia su 9/12, jie važiuoja žiedine trasa vienas priešais kitą.
                                    Niekad jokiu pakeitimu nedarys. Ziediniai marsrutai duoda geriausias pajamas mieste ( klaba apie 13-14 15-16 )

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                      Niekad jokiu pakeitimu nedarys. Ziediniai marsrutai duoda geriausias pajamas mieste ( klaba apie 13-14 15-16 )
                                      Šiuo atveju ir nereikia jokių pakeitimų, išskyrus gal padažninimą )

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                        Niekad jokiu pakeitimu nedarys. Ziediniai marsrutai duoda geriausias pajamas mieste ( klaba apie 13-14 15-16 )
                                        Tai gal duoda, nes geriausia trasa važiuoja, o ne todėl, kad žiediniai. Nežiediniu atveju irgi galimai pelningiausi būtų.
                                        Aišku žiedas turbūt duoda ir papildomai.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Tai gal duoda, nes geriausia trasa važiuoja, o ne todėl, kad žiediniai. Nežiediniu atveju irgi galimai pelningiausi būtų.
                                          Aišku žiedas turbūt duoda ir papildomai.
                                          Esme ir trasa ir trasoje isisdeste traukos objektai. Butent ir stengiamasi daryti ziediniais tuos, kur daugiau objektu ir zmoniu. Net Maskvoje metro kuriama antra ziedine linija.....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X