Gal galite durnam paaiškinti, kaip šitie bortai leis patogiau laipinti keleivius?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Jie leidžia arčiau privažiuoti prie šaligatvio. Vairuotojai nenori priekiniu ratu atsitrenkti į šaligatvį, ar abiem dešiniais ratais prisispausti prie bordiūro, gadinant padangas. Tokia forma leidžia pajusti, kad jau ratu kabini bortą, bet ant jo neužvažiuosi ir padangų nesugadinsi.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie leidžia arčiau privažiuoti prie šaligatvio. Vairuotojai nenori priekiniu ratu atsitrenkti į šaligatvį, ar abiem dešiniais ratais prisispausti prie bordiūro, gadinant padangas. Tokia forma leidžia pajusti, kad jau ratu kabini bortą, bet ant jo neužvažiuosi ir padangų nesugadinsi.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGal galite durnam paaiškinti, kaip šitie bortai leis patogiau laipinti keleivius?
1. Pranešimas forume
2. Kaip turi atrodyti stotelė? Straipsnis su pavyzdžiais100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSrautai keleivių Kauno VT kaip nukrito per Covid:
didziausias keleivių kritimas prasidėjo kai pagreitino grafikus ir pagal juos niekas idealiai nesugejo važiuoti, tuo labiau kai dabar išvis ryte padaryti nuo nerealių iki kosminių . Kai 3 maršrutas norima 30 kilometrų atstumo trasą du 56 sustojimais įveikti per 1 valandą 4 minutes, nuo jų neatsilieka ir 39 ar 43 ir dar kitas ne vienas.
Todėl keleiviai spjovė į tai ir sėda į savą transportą.
Kita priežastis atsainus darbuotojų požiūris į darbą, vairuotojai dirba tik kas priklauso - vairuoja autobusą ir parduoda bilietą. Informacijos teikimas kur važiuoja ir pan sakyti nepriklauso .
Kodėl taip dirba visi puikiai žino , tai nerasysiu, nes tuoj atsiras kad maximoje dar mažiau gauna , o jei kam blogai tegu eina kur geriau
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi grafikas aiškiai rodo, kad iki karantino 2019 ir 2020 srautai panašūs.Netgi 2020 šiek tiek didesni.
kaip ir su vairuotoju atlyginimu grafiku kaip kito 2018 - 2020 metais. Kaip aplamai jis gali kisti jei atlyginimas apskaičiuojamas už 21 darbo dieną po 8 valandas už 168 darbo valandas. Neskaičiuojami nei viršvalandžius nei kitką.
Kokių ten nėra skaičių ir virš 1500 eurų ant popieriaus tik kažkaip keistai karantinui prasidėjus užstrigo ties 1100 žyma .
Nors iš tiesų padidėjo per mokesčių reformą valandinis atlyginimas 20 centų.
Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.12.12, 10:28.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKokį nori tokį ir gali padaryti tą grafiką.
...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi grafikas aiškiai rodo, kad iki karantino 2019 ir 2020 srautai panašūs.Netgi 2020 šiek tiek didesni.
Iš pradžių nesugeba suprasti kaip skaityti elementarų grafiką.
Kai paaiškinai kaip skaityti, tada sugalvojo, kad grafikas falsifikuotas.
Aš jau seniai pasidaviau į sieną galvą daužyti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKeista, kad rugsėjį negrįžo į pavasario lygį. Nors apribojimų nebuvo jokių tada,dauguma studentų startavo kontaktiniu būdu.
Į pavasario 2019? Pavasaris ir ruduo 2019m panašūs maždaug. Tai akivaizdu, kad viruso metu 2020 rugsėjį bus daug mažiau nei 2019 rugsėjį (ir tuo pačiu 2019 pavasarį)
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Į pvasario 2020? Tai jį viršijo. Pavasarį buvo patsrimčiausias karantinas, rudenį laisviau daug.
Į pavasario 2019? Pavasaris ir ruduo 2019m panašūs maždaug. Tai akivaizdu, kad viruso metu 2020 rugsėjį bus daug mažiau nei 2019 rugsėjį (ir tuo pačiu 2019 pavasarį)
Comment
-
Keleiviu skaicius Kauno VT ir siap yra krites. Blogiausia,kad i mazginius ( K. pilis, Gel. stotis, Paneriu g. Silainiu polikl.) sustojimus atvyksta is karto keliu marsrutu autobusai i skirtingas kryptis, o paskui 15-20 minuciu tarpas, tol kol neatvyks kita porcija. Per ta ,,kol' susirenka keleviu i stoteles ir tada zmogus jau renkasi ne tuo kuriuo vaziuoti jam reikia, o tas kuris pirmesnis atvaziuos keleiviui norima kryptimi.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKeleiviu skaicius Kauno VT ir siap yra krites. Blogiausia,kad i mazginius ( K. pilis, Gel. stotis, Paneriu g. Silainiu polikl.) sustojimus atvyksta is karto keliu marsrutu autobusai i skirtingas kryptis, o paskui 15-20 minuciu tarpas, tol kol neatvyks kita porcija. Per ta ,,kol' susirenka keleviu i stoteles ir tada zmogus jau renkasi ne tuo kuriuo vaziuoti jam reikia, o tas kuris pirmesnis atvaziuos keleiviui norima kryptimi.
Ir kodėl toks elgesys tik todėl, kad 15 min tarpas būna iki porcijos suvažiavimo? Atrodo kaip tik jei prorcija vienu metu suvažiuoja - gali rinktis tą, kurio reikia. O jei ne vienu metu tada jau sėsti į kažką kitą, kuris anksčiau nei reikiamas atvažiavo.
- 1 patinka
Comment
-
Man taip pat labai kliūva tas transporto atvažiavimas grupėmis, kad visus vienu metu išvežiotų reikiamomis kryptimis (gal tokio siekio nėra, bet tokių atvejų esu pastebėjęs nemažai).
Praktinis pavyzdys (dabar galiojančio grafiko pavyzdžių neieškojau):
Europos pr. stotelė ir norima važiuoti į centro pusę - panašiu metu važiuoja keli autobusai iš 6, 20, 26, 42 (aleksoto tiltas) ir net 32, 35, 67 (čiurlionio tiltas) masršrutų.
Turint tikslą išvažiuoti centro link net piko metu būdavo virš 10 minučių tarpų, o tada atvažiuoja keli skirtingi maršrutai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kodėl žmogus važiuoja ne, kurio jam reikia, o tuo, kurio jam nereikia (bet kažkur ta kryptimi)?
Ir kodėl toks elgesys tik todėl, kad 15 min tarpas būna iki porcijos suvažiavimo? Atrodo kaip tik jei prorcija vienu metu suvažiuoja - gali rinktis tą, kurio reikia. O jei ne vienu metu tada jau sėsti į kažką kitą, kuris anksčiau nei reikiamas atvažiavo.
Comment
Comment