Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimąNuo lapkričio 23 d. keičiami viešojo transporto tvarkaraščiai.
Lengva pastebėti, kad vakare transportas baigs kursuoti šiek tiek trumpiau (kai kurie maršrutai apie pusvalandį).
Comment
-
Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimąNuo lapkričio 23 d. keičiami viešojo transporto tvarkaraščiai.
Lengva pastebėti, kad vakare transportas baigs kursuoti šiek tiek trumpiau (kai kurie maršrutai apie pusvalandį).
Comment
-
Parašė EddieLTU Rodyti pranešimąŠiandien pastebėjau, kad visai neseniai išriedėjo nauji hibridiniai Sprinter'iai, prisukę beveik 4000km. Keista pasidarė kai pamačiau EV numerius.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Bet jie nevažiuoja populiariais maršrutais kaip pvz: 54
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąS. Daukanto g. stotelė pervadinta į Nacionalinis Kauno dramos teatras.
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąAišku stotelės pavadinimo tikriausiai neigarsins autobuse, nors tai viena iš pagrindiniu stoteliu.
Lygtais teko matyti hibridini mikra 54 pirmom dienon, poto jau nebe. Galbut nustojo ji leisti i 54, nes jis ant elektros pavažiuona 70km, poto tampa dyzeliu, su mechanine pavaru dėže.
o dar įdomiau yra tas kad iš anksto yra nustatyta to maršruto žaliosios zonos kur jis gali važiuoti elektra o kur dyzeliu. Pvz 49 maršrute nuo Kauno p ilies iki Kauno autobusų važiuoja elektra poto jungiasi dyzelis, nuo Jovarų vėl elektra.
manau turėtų būti valdymas rankinis, kad kaip patinka ir kada nori ant ko važiuoti pasidarymas
Comment
-
Kaunas, panašu, pirmasis Lietuvoje įsirengia specialus stotelių bortus. Taikos pr. netoli šiluminės elektrinės.
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąStatau, kad vienas čia rašantis Kauno vairuotojas vis tiek atsisakys tikėti, kad toks bortas specialiai skirtas privažiuoti kuo arčiau, kol jam nepakels atlyginimo
O kalbant rimtai, tai tikrai įdomu, kaip greitai vairuotojai apsipras su tokiais bortais.
viskas yra tiksliai aprašyta kaip turi, kurioje vietoje ir kiek centimetrų nuo bordiūro priklausomai nuo durų atidarymo konstrukcijos (į vidų atidaromos, į išorę , ar kai mikriukų į išorę plius jų pakabinimas iš apačios ) .
Vairuotojas turi vadovautis ne pagal stotelės įvažą, o pagal sustojimo ženklą tai yra jei vienas autobusas atvažiavo tai turi stoti bet kuria autobuso dalimi ties sustojimo ženklu, jei du vienu metu tai pirmo galas ties ženklu antro priekis, nieks nenubaus vairuotojo jei sustos ir iki 3 metrų už ženklo ar prieš ženklą , nes sustojimo zona yra po 15 metrų prieš ir už ženklo .
Jei sustojimo ženklas ir sustojimo įvažą netinkamai pastatyta vairuotojas gali ir nevažiuoti į įvažą .
Kas liečia dėl atstumo iki bordiūro keleivių ilaipinimui islaipiimui. Jei durys atsidaro į vidų leidžiamas atstumas iki 50 centimetrų, jei į išorę iki 1 metro, jei dar kažkaip kitaip atsidaro tada nėra aplamai jokių reikalavimų
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąStatau, kad vienas čia rašantis Kauno vairuotojas vis tiek atsisakys tikėti, kad toks bortas specialiai skirtas privažiuoti kuo arčiau, kol jam nepakels atlyginimo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Buvote 100% teisus.
o dėl patogesnio sustojimo tikrai būčiau linkęs suabejoti kad jie yra daromi
Comment
-
Faktas, kad jie skirti tam, kad VT galėtų privažiuot kaip įmanoma arčiau ir neraižytų padangų. Kažkurioje iš infrastruktūros temų buvo pavyzdžių iš Vokietijos su tokiais borteliais. Ukrainiečiai, betono liejimo nanotechnologijos ir sustojimas +-15 metrų nuo ženklo čia visiškai ne prie ko.
- 4 patinka
Comment
Comment