Autoniminis tai reiškia ne nuo variklio, o nuo pečiuko. O aš turiu omenyje, kad vairuotojo kabinos apšildymas turėtų valdytis atskirai nuo salono šildymo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutoniminis tai reiškia ne nuo variklio, o nuo pečiuko. O aš turiu omenyje, kad vairuotojo kabinos apšildymas turėtų valdytis atskirai nuo salono šildymo.
Autonominis yra toks išradimas kaip - mažas katilas kuris naudoja dyzeliuką ir taip gaunasi karštas oras.
Jei ir viskas būtų tvarkoje paimkime Vanhool autobusus ten aplamai vairuotojas nieko negali valdyti - automatiškai nustatytas gamintojo kažkur apie 22-25 silumos. Pas Volvo irgi panašiai kondicionierius pradeda veikti kai salone kokie 30 manau nukrenta mažiau 20 iįsijungia kondicionierius. Kadangi autobusam apie 20 metų kondicionieriaus veikimas yra ribotas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O žiemą kai lauke 15 šalčio ir kadangi visi su kailiniais salone reikia palaikyti Max 10 šilumos nes visi apsirengę?
vairuotojui vairuoti su pirštinėmis ? Kai toks lauke šaltis atidaromos durys ar isivsuzduoji koks traukimas per autobuso saloną gaunasi?
Kai realiai šito darbo nepatyręs tai paprasta kalbėti kaip turėtų būti keleiviui geriau. Manau pats sestum už vairo ir pasikeistų nuomonė kad vairuotojui tada tegu būna geriau negu keleiviams .
Bent man asmeniškai nesvarbu koks oras lauke 25 šilumos turi būti palaukoma
Važinėju ir įsivaizduoti nereikia, tas "traukimas" neturi didelės įtakos, ypač kai viduje daugiau žmonių kurie veikia kaip vėjosienos. Viešasis transportas privalo būti patogus keleiviams, kitaip yra visiškai nelogiška tikėtis, kad juo naudosis.
Taip, tau asmeniškai svarbu, kad vairuotum trumpom rankovėm, o kelievių sveikata nusispjauti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, geriau dar ir mažiau už 10, o su 10 šilumos pirštinių nereikia, nebent turite kraujotakos sutrikimų.
Važinėju ir įsivaizduoti nereikia, tas "traukimas" neturi didelės įtakos, ypač kai viduje daugiau žmonių kurie veikia kaip vėjosienos. Viešasis transportas privalo būti patogus keleiviams, kitaip yra visiškai nelogiška tikėtis, kad juo naudosis.
Taip, tau asmeniškai svarbu, kad vairuotum trumpom rankovėm, o kelievių sveikata nusispjauti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDarbo vieta patalpose, o autobusas nėra patalpa ir netgi ne darbo vieta.
tada supratau jusu manau ne visų čia esančių nuomonę apie vairuotojus. Jie turi kentėti šaltį, nes keleiviai apsirengę. Jei keleiviai laiko vairuotoją už šunį turi jis šypsotis, o ne lygiai vienodai vairuotojui turėtų būti ant jų pačių.
O kad keleiviai rūpėtų, ar jie kiek įmanoma laiku atvažiuotų turi visiškai kitoks ir atlyginimas, o daug svarbiau pačių keleivių elgesys su vairuotoju, eina kaip pro tuščią vietą nereik nei bilieto. Todėl ir vairuotojams keleiviai kaip tuščia vieta žiūrima kaip patiems patogiau, nelakstoma, kiek duodama laiko poilsiui tiek ilsimasi tai yra jei su vėlavimu atvažiuojama tai su tokiu vėlavimu pradedamas sekantis reisas.
Jei taip tada supratau kiek dar šūdinesnis autobuso vairuotojo darbas yra negu iki šiolei maniau.
Jei autobusą vairuoji reiškiasi - turi kentėti nenormalias oro sąlygas, keleivių užgauliojimus ir panašiai ir tuo džiaugtis? Ir kalbėti Laba diena kokio bilieto pageidaujate? Atsakinėti į klausimus ar važiuoja į Maximą, Megą ar xuj kur kitur?
Ne vairuotojas turi tik pasakyti bilietas kainuoja 1 euras, su nuolaida 50 centų ir viskas.
Gyvenam realiame pasaulyje, nemanau kad žymiai pažangesnėse valstybėse Vokietijoje Švedijoje kas nors puikiau ar kažkas panašiau kaip Jūs kalbate apie palaikomą temperatūrą autobuso salone.
Praitą vasarą buvau lygtais 5 dienas Graikijoje Pirėjuje ir teko naudotis viešuoju transportu. Su kondicionieriumi autobuso nei vieno neteko sutikti, salonai užmėžti, patys autobusai apdaužyti skardos samariezais ar dirželiais suveržti. Kauno transportas puikus pagal tai.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.18, 12:31.
Comment
-
O paštininko, kuris nešioja laiškus darbo vieta kur ir kas tai?
Nereikia perlenkti lazdos. Kiti dirba kur kas blogesnėmis sąlygomis. Autobuse neturi būti žiemą nei 15, nei 20 laipsnių. Lietuvos sąlygomis vairuotojo kabina turi būti uždara ar beveik uždara ir jokio laipinimo pro priekines duris. Tik išlaipinimas ir tai ne nuolat. Bet čia pretenzijos ne vairuotojams, o parkų vadovybei ir tiems, kas užsiima VT organizavimu miestuose.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO paštininko, kuris nešioja laiškus darbo vieta kur ir kas tai?
Nereikia perlenkti lazdos. Kiti dirba kur kas blogesnėmis sąlygomis. Autobuse neturi būti žiemą nei 15, nei 20 laipsnių. Lietuvos sąlygomis vairuotojo kabina turi būti uždara ar beveik uždara ir jokio laipinimo pro priekines duris. Tik išlaipinimas ir tai ne nuolat. Bet čia pretenzijos ne vairuotojams, o parkų vadovybei ir tiems, kas užsiima VT organizavimu miestuose.
Iš didžiausių trūkumų, autobusai pasižymi nešvara: kvapai, dulkės, etc., nu ir netvarka (tas neveikia, anas neveikia, tas nesutvarkyta, anas nesutvarkyta...)
Apie emocinį klimatą tarp vairuotojų (ir beje, keleivių) irgi galiu bandyt šnekėt, bet galvoju, aš ne diplomuotas dr. psichologasPaskutinis taisė PoDV; 2020.09.18, 13:51.
Comment
-
Žiemą keleiviai apsirengę ir 10 laipsnių yra būtent žiemai skirta temperatūra. 25 žiemą nesąmonė. Jei šalta, tai ir neįmanoma, o jei nešalta, tai žmonės vis tiek apsirengę.
O tai jau ne vairuotojo problema, bet parko, kad tokie autobusai. Bet tenka dirbti su tuo, ką duoda, tai faktas. Nes čia Lietuva.
- 1 patinka
Comment
-
Man yra buvę, kad kažkur daugiabučių rajone išgėręs įsėdau troleibusą "Škoda" važiuojantį ne į tą pusę. Žiemą, prie didelio minuso. Bet pagalvojau dzin, iki truliko apsisukimo Ašigalio g. tik pora stotelių, apsisuksim ir važiuosim ten kur man reikia - trulike vis geriau, nei stypsoti lauke. Aha, pasirodė, kad škodos salonas nešildomas, o galinėj stotelėj stovėjo gal 20 min. Rezultate vos nenušalau kojų, kaip koks patvory gulintis alkoholikas.
Tai iš savo praktikos galiu pasakyti, kad -10 troleibuso salone nėra geras variantas. +25, už kurį agituoja vairuotojai, kur kas geriau.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽiemą keleiviai apsirengę ir 10 laipsnių yra būtent žiemai skirta temperatūra. 25 žiemą nesąmonė. Jei šalta, tai ir neįmanoma, o jei nešalta, tai žmonės vis tiek apsirengę.
O tai jau ne vairuotojo problema, bet parko, kad tokie autobusai. Bet tenka dirbti su tuo, ką duoda, tai faktas. Nes čia Lietuva.Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.18, 14:10.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMan yra buvę, kad kažkur daugiabučių rajone išgėręs įsėdau troleibusą "Škoda" važiuojantį ne į tą pusę. Žiemą, prie didelio minuso. Bet pagalvojau dzin, iki truliko apsisukimo Ašigalio g. tik pora stotelių, apsisuksim ir važiuosim ten kur man reikia - trulike vis geriau, nei stypsoti lauke. Aha, pasirodė, kad škodos salonas nešildomas, o galinėj stotelėj stovėjo gal 20 min. Rezultate vos nenušalau kojų, kaip koks patvory gulintis alkoholikas.
Tai iš savo praktikos galiu pasakyti, kad -10 troleibuso salone nėra geras variantas. +25, už kurį agituoja vairuotojai, kur kas geriau.
+25 žiemą tikrai per šilta, sakyčiau +10-15 intervale yra gerai, kad nesušalt ir nesukaist su striuke.Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.18, 14:15.
- 1 patinka
Comment
-
Darnus judrumas tai eilinė schema, kaip įsisavinti pinigus. Rezultatas mažai kam rūpi, o užsiimama profanacijomis ar pinigų išmetimu į balą - visokie paspirtukai, nauji šaligatviai/dviračių takai į niekur (kai kur), o pagrindinė priemonė, kuri leistų atlaisvinti gatves nuo automobilių - VT - gauna proporcingai mažiausiai dėmesio visame tame darniame judėjime. Arba perkami visokie elektrobusai, rajonuose netgi priemiesčiui...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO paštininko, kuris nešioja laiškus darbo vieta kur ir kas tai?
Nereikia perlenkti lazdos. Kiti dirba kur kas blogesnėmis sąlygomis. Autobuse neturi būti žiemą nei 15, nei 20 laipsnių. Lietuvos sąlygomis vairuotojo kabina turi būti uždara ar beveik uždara ir jokio laipinimo pro priekines duris. Tik išlaipinimas ir tai ne nuolat. Bet čia pretenzijos ne vairuotojams, o parkų vadovybei ir tiems, kas užsiima VT organizavimu miestuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDarnus judrumas tai eilinė schema, kaip įsisavinti pinigus. Rezultatas mažai kam rūpi, o užsiimama profanacijomis ar pinigų išmetimu į balą - visokie paspirtukai, nauji šaligatviai/dviračių takai į niekur (kai kur), o pagrindinė priemonė, kuri leistų atlaisvinti gatves nuo automobilių - VT - gauna proporcingai mažiausiai dėmesio visame tame darniame judėjime. Arba perkami visokie elektrobusai, rajonuose netgi priemiesčiui...
Dviračių takai tikrai būtų gerai Kaunui, nes lyginant su Vilniumi, praktiškai lygus kaip stalas reljefas, išskyrus, kad išsidėstęs terasomis, bet dėl nesusikalbėjimo tarp šviesoforus įrengiančių specialistų ir dviračių takų tiesėjų, neįrengiamos normalios dviračių pervažos, kas mažina patrauklumą važinėtis dviračiais + dviračių trasos kartais linksta nei iš šio nei iš to nutrūkti net kalbant apie naują statybą. Visa tai turi būti harmonijoje su VT. Šiuo metu sakyčiau didžiausias trūkumas Kaune yra šviesoforų pritaikymas ne automobiliui ir pats viešasis transportas.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nu jei su lauko striuke sedėti šalta, tai niekas nesako, kad tai yra gerai... pamenu net senus LRT reportažus iš Vilniaus VT, kur skundžiamasi kaip žiemą šala keleiviai. Įdomu ar jie ne kasmetiniai
+25 žiemą tikrai per šilta, sakyčiau +10-15 intervale yra gerai, kad nesušalt ir nesukaist su striuke.
Comment
-
https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...senoji-tvarka/
Žiogą kontrolė blokuos nuotoliniu būdu.
Iki šiol galima sukčiauti ir žymėti tik pamačius kontrolę.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąhttps://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...senoji-tvarka/
Žiogą kontrolė blokuos nuotoliniu būdu.
Iki šiol galima sukčiauti ir žymėti tik pamačius kontrolę.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimątada supratau jusu manau ne visų čia esančių nuomonę apie vairuotojus. Jie turi kentėti šaltį, nes keleiviai apsirengę. Jei keleiviai laiko vairuotoją už šunį turi jis šypsotis, o ne lygiai vienodai vairuotojui turėtų būti ant jų pačių.
Jei taip tada supratau kiek dar šūdinesnis autobuso vairuotojo darbas yra negu iki šiolei maniau.
Jei autobusą vairuoji reiškiasi - turi kentėti nenormalias oro sąlygas, keleivių užgauliojimus ir panašiai ir tuo džiaugtis? Ir kalbėti Laba diena kokio bilieto pageidaujate? Atsakinėti į klausimus ar važiuoja į Maximą, Megą ar xuj kur kitur?
Ne vairuotojas turi tik pasakyti bilietas kainuoja 1 euras, su nuolaida 50 centų ir viskas.
Nieko, autobuso vairuotojo dabars bus vienas iš pirmųjų automatizuotas savaeigių transporto priemonių. Kasdien tas pats maršrutas kurį galima lentvai sužymėti yra lengvai automatizuojamas ir tie vairuotojai turės ieškoti "šiltesnio" darbo kitur.
Kiek teko pirkti pas vairuotoja bilietų tai jie išviso nieko nešnekėdavo. Paduodavo ką pasakai, paimdavo pinigus ir tiek. Niekas ten nereikalauja kažkokių klausimynų atsakinėti, tuo pabiau dabar kai prie vairuotojo dėl karantino net prieiti negalima.
- 1 patinka
Comment
Comment