Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Hibridiniai ar elektriniai?


    Kaip suprantu hibridiniai, nes su elektra tik apie 70 KM gali nuvaziuoti.
    Paskutinis taisė digital; 2020.09.14, 16:00. Priežastis: citavimas

    Comment


      Kam pirkt dar daugiau mikriukų? Dabartinio mikriukų skaičiaus kaip suprantu užtenka dabartiniam maršrutų kuriais važiuoja mikriukai skaičiui, nejaugi dar daugiau maršrutų vietoj autobusų leis mikriukus?

      Comment


        Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
        Kam pirkt dar daugiau mikriukų? Dabartinio mikriukų skaičiaus kaip suprantu užtenka dabartiniam maršrutų kuriais važiuoja mikriukai skaičiui, nejaugi dar daugiau maršrutų vietoj autobusų leis mikriukus?
        Gandai buvo bet kaip matom kaip kurie pasitvirtino savaitgalį mikriukai, poto darbo dieną 38 ar 47. Sklinda gandai ir apie 17, 37, 40 po kelis ar kiek grafiku paleisti mikriukus. Kaip matoma mikriukai paleisti pačiais vėliausiai baigianciais grafikais, tai jei tas taps realybe mikriuku trūksta.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Hibridiniai ar elektriniai?



          Kas realu, tai kad Kauno VT nemoka dirbti (turiu omenyje tuos, kurie užsiima organizacija, o ne KA). Seniai reikalinga autobusų maršrutų reforma. Kardinali, o ne kosmetinė. Normaliai sutvarkius maršrutus, mikrobai būtų reikalingi gal vienam kitam periferiniam maršrutui ir ne daugiau. O kitų laikai taptų normaliais. Maršrutų būtų mažiau, aprėptų gal net didesnę teritoriją, o kursuotų autobusai jais dažniau.
          O gal gali trumpai bent keletą maršrutu parašyti kaip norėtum keist ir kurį?
          nes jei aš būčiau keleiviu kuris naudotųsi VT į akis Kristų visai kas kita, o tik poto marsrutų trasų koregavimas .
          Man svarbiausia būtų jei atėjau į sustojimą ir pamatęs grafike laikus, pagal juos ir sulaukti transporto, kas šiuo metu yra retenybė. O kad taip būtų realybe nežinau net kaip turėtų pakeist viską - eismo srautas, vairuotojas turi laikytis ne tik grafiko bet yra daug svarbesnis darbo grafikas, per greiti grafikai ir t t

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            O gal gali trumpai bent keletą maršrutu parašyti kaip norėtum keist ir kurį?
            nes jei aš būčiau keleiviu kuris naudotųsi VT į akis Kristų visai kas kita, o tik poto marsrutų trasų koregavimas .
            Man svarbiausia būtų jei atėjau į sustojimą ir pamatęs grafike laikus, pagal juos ir sulaukti transporto, kas šiuo metu yra retenybė. O kad taip būtų realybe nežinau net kaip turėtų pakeist viską - eismo srautas, vairuotojas turi laikytis ne tik grafiko bet yra daug svarbesnis darbo grafikas, per greiti grafikai ir t t
            Na tai tam, kad būtų galima per 10 minučių sulaukti autobuso, ir reikia keisti maršrutus. Juk nerealu dabar absoliučiai kiekvieną maršrutą padažninti iki tokio lygio, o ir nėra poreikio. Turėtų būti keletas normalių, stuburinių maršrutų, o ne po šimtą maršrutų, važiuojančių kartą per valandą ir vežančių 3 keleivius.

            Comment


              Pradėkime nuo to, kad miesto VT neturėtų būti maršrutų, kuriuose autobusai kursuoja kartą, ar du, per valandą.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                egiscrypth, aš esu aprašęs išsamiai, kaip turėtų atrodyti Lietuvos miestų autobusų tvarkaraščiai, jeigu pagaliau būtų perimta patirtis iš užsienio:
                Kaip sukurti tobulą autobusų tvarkaraštį Lietuvos miestams?

                Tvarkaraščių optimizavimas, suderinimas, persėdimo punktų sukūrimas, susiejimas su priemiestiniu/rajono transportu, reguliaraus kursavimo įvedimas turėtų būti prioritetas, o ne mikriukų pirkimai ir kažkokie nesąmoningi taupymai.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Kad visą tai padaryti, reikia turėti galvą ir norą dirbti. O kam, jei galima nieko nekeisti, nes tam reikia intelekto ir noro dirbti, jei galima pirkti? Mikrobus, ar autobusu, nesvarbu. Svarbu, kad tai būtų naudinga kišenei.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kad visą tai padaryti, reikia turėti galvą ir norą dirbti. O kam, jei galima nieko nekeisti, nes tam reikia intelekto ir noro dirbti, jei galima pirkti? Mikrobus, ar autobusu, nesvarbu. Svarbu, kad tai būtų naudinga kišenei.
                    Nemanau kad ten sėdi visi kaip sakai be galvų, tik kad noro dirbti trūksta tai tikiu, nes maži atlyginimai.
                    puikios galvos jų yra kad sugalvoja kaip galima iš kur galima sutaupyti centą.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Pradėkime nuo to, kad miesto VT neturėtų būti maršrutų, kuriuose autobusai kursuoja kartą, ar du, per valandą.
                      o tai kaip tokiu atveju išsprendžiamas atvejis būtų su pvz 48 maršrutu. Kodėl jis toks retas? Atsakymas - labai mažas keleivių srautas. Kodėl jis yra? Atsakymas - nes jis būtinas, jis yra vienintelis ta kryptimi kursuojantis maršrutas. Laukiu protingų atsakymų kaip šioje situacijoje reiktų elgtis? Leisti autobusus dažnesniu kursavimu vežiojant orą ir tikintis gal po kurio laiko didesnio srauto, ar išvis tokį maršrutą traukti ir pvz paleisti mikriuką su dažnesniu kursavimu Raudondvaris - raudondvario plentas (galinė stotelė 7, 11 troleibuso).
                      Ar dar kažką idomesnio sugalvojat?

                      Comment


                        O todėl ir retas, nes reikia apsispręsti, ar jis reikalingas miestui, ar atiduoti viską rajonui. Maršruto potencialas didelis, didžiąją dalį keleivių pavogia mikrobai. Manau, kad atidavimas tokių maršrutų rajonui būtų klaida. Visur, kur VT vystomas normaliai, tokie artimo priemiesčio maršrutai yra miesto VT dalis, o ne priemiesčio. Čia, aišku, koją kiša ir teisės aktai, ir, galbūt, nenoras Kauno rajonui tartis ir mokėti miestui už VT.
                        Atsisakius rajoninių mikrobų, normalūs autobusai (ar midibusai ne piko metu) kas 15-20 minučių būtų visiškai normalus ir įmanomas variantas ir oro nevežiotų.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          ir pvz paleisti mikriuką su dažnesniu kursavimu Raudondvaris - raudondvario plentas (galinė stotelė 7, 11 troleibuso).
                          Manau neblogas variantas, ypač jei pavyktų bent dvigubai padažninti.

                          Comment


                            VT gerinimas yra mikrobų likvidavimas, o ne jų veisimas. Taip, 48 maršrutą reikia trumpinti iki Raudondvario plento troleibusų žiedo. Ir tokių maršrutų, važiuojančių į pakraščius miesto yra daug, ir juos reikia raukti, trumpinant iki artimiausio stambaus VT mazgo mieste ar tokius mazgus sukurti. Iš esmės dauguma tokių mazgų egzistuoja, gal vieną kitą dar papildomai galima padaryti.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              VT gerinimas yra mikrobų likvidavimas, o ne jų veisimas. Taip, 48 maršrutą reikia trumpinti iki Raudondvario plento troleibusų žiedo. Ir tokių maršrutų, važiuojančių į pakraščius miesto yra daug, ir juos reikia raukti, trumpinant iki artimiausio stambaus VT mazgo mieste ar tokius mazgus sukurti. Iš esmės dauguma tokių mazgų egzistuoja, gal vieną kitą dar papildomai galima padaryti.
                              Beje buvo ant klaustuko maršrutus siekiančius Kauno rajoną tokius kaip 6 23 39 46 48 trumpinti iki Kauno žymos, o toliau veztu pvz kautra ar dar kita firma. Vienu žodžiu Kauno VT aptarnauja tik Kauno miestą

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                o tai kaip tokiu atveju išsprendžiamas atvejis būtų su pvz 48 maršrutu. Kodėl jis toks retas? Atsakymas - labai mažas keleivių srautas. Kodėl jis yra? Atsakymas - nes jis būtinas, jis yra vienintelis ta kryptimi kursuojantis maršrutas. Laukiu protingų atsakymų kaip šioje situacijoje reiktų elgtis? Leisti autobusus dažnesniu kursavimu vežiojant orą ir tikintis gal po kurio laiko didesnio srauto, ar išvis tokį maršrutą traukti ir pvz paleisti mikriuką su dažnesniu kursavimu Raudondvaris - raudondvario plentas (galinė stotelė 7, 11 troleibuso).
                                Ar dar kažką idomesnio sugalvojat?
                                Akivaizdu, kad 48 maršrutą 90% dubliuoja 44 ir tikėtina, kad abu maršrutai vežioja orą. Sprendimas paprastas, kaip ir visi siūlo. Naikinti visus tuos 48, 44 ir pan., vietoj jų paleisti vieną tankiai kursuojantį "stuburinį" maršrutą Raudondvario pl. ir privežamuosius maršrutus iš Raudondvario ir visokių ten Kaniūkų ir Romainių.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                  egiscrypth, aš esu aprašęs išsamiai, kaip turėtų atrodyti Lietuvos miestų autobusų tvarkaraščiai, jeigu pagaliau būtų perimta patirtis iš užsienio:
                                  Kaip sukurti tobulą autobusų tvarkaraštį Lietuvos miestams?

                                  Tvarkaraščių optimizavimas, suderinimas, persėdimo punktų sukūrimas, susiejimas su priemiestiniu/rajono transportu, reguliaraus kursavimo įvedimas turėtų būti prioritetas, o ne mikriukų pirkimai ir kažkokie nesąmoningi taupymai.
                                  Super!
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Super!
                                    Bet kaip taip padaryti realybe? Bus neišvengiami velavimai tai iškart persėdimo vietos praranda prasmę taip buvo kai 26 nevaziavo iki Kazliškių tai 00 isvazinedavo 3-5 min po 26 atvykimo kas pasekoje būdavo kad 26 atvykdavo minimum su 10 min velavimu o 00 jau išvykęs visi laukia sekančio

                                    Comment


                                      Nutraukti meisto VT kursavimą iki miesto ribos yra labai blogas sprendimas. Niekur, kur normalus VT, taip nedaroma. Artimas priemiestis turi būti miesto VT dalis. Esmė tik pinigų srautuose (kur savivaldybė moka), kaip priversti mokėti rajoną, kaip neleisti rajonui leisti savo mikrobų. Čia, kaip jau minėjau, reikėtų keisti įstatymus, nes, kaip matyti, jei Vilniuje ir Klaipėdoje sutarė miestas ir rajonai, tai Kaune nesutaria, nenori, Kavenska rajoninių mikrobų mafija matyt turi gera stogą.

                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                      Akivaizdu, kad 48 maršrutą 90% dubliuoja 44 ir tikėtina, kad abu maršrutai vežioja orą. Sprendimas paprastas, kaip ir visi siūlo. Naikinti visus tuos 48, 44 ir pan., vietoj jų paleisti vieną tankiai kursuojantį "stuburinį" maršrutą Raudondvario pl. ir privežamuosius maršrutus iš Raudondvario ir visokių ten Kaniūkų ir Romainių.
                                      Raudondvario plente stuburas yra - 7 ir 11 troleibusai. 48 ir 44 ne naikinti, o paleisti nuo troleibusų galinio žiedo Raudondvario plente į ten, kur jie ir dabar važiuoja.

                                      Comment


                                        Pakartoju sena savo pranešima, kaip as isivaizduoju persedimus Kaune:

                                        Reikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:

                                        1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
                                        2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė stotis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
                                        3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
                                        4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ'o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam

                                        Comment


                                          Nereikia pamiršti esamų - Kauno pilis, geležinkelio stotis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X