Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl tvarkaraščių pokyčių tai permečiau akimi maršrutų kiekius iki po 05.18.
    Reikėtų detaliau analizuotų kiek nuimama besidubliuojančio transporto:

    9ir12 - 72/69
    13ir14 - 85/75 ir 84/74
    15ir16 - 69/65 ir 67/63

    3 - 39/35
    6 - 39/36
    17 - 22/19
    17G - 30/20
    29G - 23/16 (savaitgalis)
    34G - 61/53
    37 - 66/62
    38 - 45/39
    39 - 31/29
    40 - 63/57
    42 - 35/30
    43 - 32/30
    47 - 28/25
    54 - 42/43 (1 pridedamas dienos pabaigoje)
    57G - 51/45

    Comment


      Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
      Jei tvarka iki 22:00 tai žinoma jos laikytis reikia, bet savaitgaliais visi maršrutai važiuoja trumpiau nei darbo dienomis.
      o dėl tuštumo tai jei tušti važiuoja kam juos leisti, požiūris iš dalies suprantamas.
      Dėl bilietų nežyminčių nuolatinių turėtojų (ne zuikių) tai jau kažkada rašiau: sunku parkui pravesti viešinimo akciją transporto viduje: "Jei nežymite savo nuolatinio bilietų nenustebkite jei jūsų autobusas nebevažiuos". Gal bent kas susimastytų, nes tikrai pažįstu porą asmenų, kurie iš principo nežymi savo nuolatinių. Gal bent dalis jų susimastytų.
      Naujuose Troleibusuose taip ir rašoma kad būtina žymėti bilietą nesvarbu koks jis yra. O taip parašyti manau nelabai galima kaip rašai, nes čia jau būtų kaip gąsdinimas.


      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Naujuose Troleibusuose taip ir rašoma kad būtina žymėti bilietą nesvarbu koks jis yra. O taip parašyti manau nelabai galima kaip rašai, nes čia jau būtų kaip gąsdinimas.


        Gąsdinti tikrai nereikia, čia pagrindinę mintį rašiau, kad nuo važiuojančių (žyminčiųjų) kiekio priklauso transporto važiavimo dažnumas ir tiek

        Comment


          O tai nėra naujuose troleibusuose ir kai autobusuose keleivių skaičiavimo sistemos ne pagal bilietus, o pagal įlipančius ir išlipančius? Ar čia tik Vilniuje?

          Comment


            Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
            Jei tvarka iki 22:00 tai žinoma jos laikytis reikia, bet savaitgaliais visi maršrutai važiuoja trumpiau nei darbo dienomis.
            o dėl tuštumo tai jei tušti važiuoja kam juos leisti, požiūris iš dalies suprantamas.
            Dėl bilietų nežyminčių nuolatinių turėtojų (ne zuikių) tai jau kažkada rašiau: sunku parkui pravesti viešinimo akciją transporto viduje: "Jei nežymite savo nuolatinio bilietų nenustebkite jei jūsų autobusas nebevažiuos". Gal bent kas susimastytų, nes tikrai pažįstu porą asmenų, kurie iš principo nežymi savo nuolatinių. Gal bent dalis jų susimastytų.
            Zmones ir nesizymi, o dideles dalis vaziuoja ,, zuikiu''. Zinau, tikiu, nes kontroles praktiskai nera, arba ji epizodiskai patruliuoja tik centre. Del oro ir zuikiu veziojimo vairuotojai praranda darba.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O tai nėra naujuose troleibusuose ir kai autobusuose keleivių skaičiavimo sistemos ne pagal bilietus, o pagal įlipančius ir išlipančius? Ar čia tik Vilniuje?
              Kaune visi srautai, tvarkarasciai sudaromi atsizvelgiant tik i atsizymetu korteliu, ziogo skaiciu.

              Comment


                Taip, bet ar yra naujuose troleibusuose ir autobusuose skaičiavimo sistemos pagal įlipančius ir išlipančius keleivius?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Taip, bet ar yra naujuose troleibusuose ir autobusuose skaičiavimo sistemos pagal įlipančius ir išlipančius keleivius?
                  Tik naujausiuose mikriukuose taip yra

                  Comment


                    Pala, o Solaris troleibusai ir Temsa autobusai neturi šios sistemos? Jei taip, tai ką ir bekomentuosi - naują transportą galima sulyginti kaip obuolį: iš išorės gražus, iš vidaus supuvęs. Tik šiuo atveju iš išorės naujas, o pribumbasų nėra.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Gal kas pakomentuotų kaip yra reikalai su KT modernizacija Kaune? Kaune nesilankau, tad negaliu palyginti su Vilniumi. Ar yra įrenginėjami greitaeigiai iešmai su nuotoliniu valdymu? Nes kažkada buvo šnekos apie tai, bet dabar nieko negirdėti.

                      Jei Kaunas visgi atnaujino visą troleibusų parką, man atrodo KT atnaujinimas turi būti savaime aiškus dalykas.

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Pala, o Solaris troleibusai ir Temsa autobusai neturi šios sistemos? Jei taip, tai ką ir bekomentuosi - naują transportą galima sulyginti kaip obuolį: iš išorės gražus, iš vidaus supuvęs. Tik šiuo atveju iš išorės naujas, o pribumbasų nėra.
                        O kas iš to jei ir būtų? Didelė dalis keleivių lipa kaip žvėrys paleisti iš tvarto tik pamato skylę ir per ją lenda. Skaičiavimo sistema montuojama tik prie priekinių durų o lipa keleiviai ir per vidurį ar galą.

                        Comment


                          Skaičiavimo sistema montuojama ant visų durų, nes niekam neįdomu žinoti tik įlipančių keleivių kiekį, bet taip pat svarbu žinot ir išlipančių. Nes priešingu atveju informacija tik dalinė ir iš jos mažai naudos.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Skaičiavimo sistema montuojama ant visų durų, nes niekam neįdomu žinoti tik įlipančių keleivių kiekį, bet taip pat svarbu žinot ir išlipančių. Nes priešingu atveju informacija tik dalinė ir iš jos mažai naudos.
                            Būtų įdomu sužinoti kuriuose autobusuose taip yra padaryta?

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              Būtų įdomu sužinoti kuriuose autobusuose taip yra padaryta?
                              Visose Vilniaus viešojo transporto priemonėse, pagamintose nuo 2013. Virš durų įmontuoti lazeriniai jutikliai, kurie skaičiuoja keleivius.

                              Comment


                                O Kaune?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O Kaune?
                                  Mano žiniomis yra tik MB mikriukuose ir ne visuose tik, ir negaliu dar garantuoti dėl naujų troleibusų ir Temsų ar ir juose yra.

                                  Comment


                                    Visuose dujiniuose Solariuose, atkreipkit dėmesį, o dyzeliniuose Solariuose buvo kažkokia matavimo sistema pagal svorio pokyčius autobuse, bet aišku, jau ne tas amžius, kad ten kažkas veiktų. O naujųjų troleibusų duryse nesimato jokių daviklių, jie galimai per pigūs buvo, kad būtų komplektacija normali, šiuo atveju prasta.

                                    Comment


                                      Troleibuso ekrane - kontrolė vykdo savo darbą, keleiviai be bilieto išlaipinami.
                                      Tai baudų neskiria? Kam tada ta kontrolė, išlaipininmas juk zuikiams nulis dėmesio.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Troleibuso ekrane - kontrolė vykdo savo darbą, keleiviai be bilieto išlaipinami.
                                        Tai baudų neskiria? Kam tada ta kontrolė, išlaipininmas juk zuikiams nulis dėmesio.
                                        Jei neina surašyti protokolo tada islaipina ir kas iš to? Nx siunčia patcukai kontrolę ir viskas.

                                        Comment


                                          O pasibaigus karantinui iškart niekas grafikų negrąžins, o turės keleiviai patys parodyti kad jų atsirado žymintis bilietus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X