Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąReisų skaičiaus neskaičiavau, tik iš vizualiai peržiūrėto tvarkaraščio teigiu, galiu ir klysti, nieko nesakau.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
laiko korekcija ( trasos iveikimo) atlikta beveik visuose marsrutu autobusuose. Nustatyta, kad vairuotojai nestoja sustojimuose, jei nera keleiviu, todel, paciu vairuotoju ,,gerumui'' tas laikas sumazintas. Pagalvojus, 80 yje grafiku sumazintas laikas, vadinasi tiek trumpeja vairuotojo darbo laikas. Isvada - padideja elektyvumas, mazeja darbo laiko apmokejimo sanaudos.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Kodėl trumpėja? Reisų skaičius gi maždaug tas pats. Atstovos tarp reisų pailgės - kaip tik į naudą vairuotojui. Nebereikia vaizduoti kitiems eismo dalyviams, kad esi laidotuvių procesijos dalis, o reiso gale turi 20 minučių nosies krapštymui, už kurį tau moka.
Grafikai yra nerealus dabar o po šito pagreitinimo bus dar nerealesni tikrai ne šitos būklės technikai su kuriomis važiuoti greičiau nei 50 km/h su keleiviais kyla pavojus.
Nenormalūs pagreitinimai imant 3 maršrutą piko metu tarp 5 - 8 minučių sugreitinta o anksti ryte ir nuo 18h jau ir 15 minučių greičiau. neatsilieka ir 23, 35, 37, 39 maršrutai.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.01.30, 11:02.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei važiuotų nors 40 km/h, tai būtų gerai. Dauguma velkasi 20-30 km/h greičiu. Vilniuje tas pats. Daugumai vairuotojų greičiau važiuoti - kaip su lėktuvu skristi - baisu.
Aišku ne taip kas buvo su aukstagrindziais volvo ar daf, scania ir panasiais kaip stabdį uzmintas dugnas o jis dar bent 5 metrus nurieda. Todėl maksimalus ir greitis buvo 25 km h.
Kitas reikalas yra kodėl kaip riedėjo taip ir riedės nors grafikas greites, o tai jei įlipa zuikiu# tada pradeda ir vairuotojas kaip patinka važiuoti
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia eiti į kraštutinumus. Tai, kad VT greitį galima didinti, tai yra faktas. Tai, kad seni autobusai tai riboja (troleibusai jau nauji, taigi, riboja tik KT, bet ne visur), tai irgi faktas. Bet optimumą galima gauti, ir greitį padidinti, ir saugumą užtikrinti.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nuo kitos savaitės pamatysim kaip sugebės važiuoti pvz 3 maršrutas piko metu 8 minutėm greičiau o ne piko 15 minučių ar 23 maršrutas piko 5 min o ne piko 10 min
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
kas idomiausia, kad autobusai vykstantys pro Kauno autobusu bendrove Raudondvario pl ( 41,44,48,49,63) nei vieno marsruto grafikas nekeiciamas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
taip galima, bet pirma reikia bent patį apmokėjimą už darbą reikia keisti nekalbu apie didesnį atlyginimą bet patį principą kaip mokamas. Tai yra mokams valandinis ir už parduotus bilietus procentas (taip gaunas kiekvienas nesusimokėjęs iį vairuotojo pavogia nors ir kelis centus bet pavogia) automatiškai yra nepxoistų vairuotojų kuriem vienodai ar uždirbs 50 - 100 eurų daugiau ar ne ir tai iškart įtakoja važiavimo spartai. Antra priekinių durų įlaipinimo tvarka, trečia būtinas stojimas visose sustojimuose nors ir nėra keleivių, o ketvirta turėtų vairuotojui nerūpėti ar yra zuikių.
Nuo pirmadienio pagreitinima bet nemanau kad realūs pagreitinimai pvz 3 maršrutas 22 minutėm greičiau vietoj 1h 35 min iki 1 h 13 pusračiui? Pusratį sudaro 36 kilometrai.
dabar isvykimas is 2 ligonines ( pikas ) 7:12-8:54 o bus - 7:12-8:53 trasos iveikimo laikas piko metu trumpeja tik 1 minute !
( tarpinis pikas) 8:03-9:39 o bus - 08:03 -09:34 trumpiau 5 minutes.
Isvadoje kuo ilgesnis marsrutas, tuo didesnis laiko apkarpymas piko metu.
Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2020.02.01, 13:26.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr Škodos dar važinėja? Prieš kažkur 3 savaites dar dirbo.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nuo kitos savaitės pamatysim kaip sugebės važiuoti pvz 3 maršrutas piko metu 8 minutėm greičiau o ne piko 15 minučių ar 23 maršrutas piko 5 min o ne piko 10 min
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Netruko laiko ir jau galime stebėti vėlavimus. 3ojo maršruto autobusų (stebėta 10:30) vidutinis vėlavimas 4 min. (vėluoja 1-7 min., skubančių nepastebėta). 23ojo maršruto vairuotojai netgi sugeba minutę skubėti. Visgi, vienas autobusas vėluoja 5 min. Ilgojo 36ojo maršruto autobusai vėluoja 4 ir 7 minutes. Troleibusai vėluoja taip pat, pavyzdžiui 1asis turi 6 minučių vidutinį vėlavimą (vėl. 3-12 min). Visi kiti važiuoja normaliai, iki 2 minučių vėlavimo
- 1 patinka
Comment
-
Vat as koki velavima maciau tai neturiu zodziu. N -transporto priemone isvykusi is pradines marsruto stoteles( pagla naujuosius grafikus) veluodama keturias minutes !!!!, ir visai saltai ,, vilkosi'' toliau savo marsruto trasa, tol kol pamate, kad jau kita transporto priemone, ,, nuims '' jo keleivius ir galbut bilietu pardavimo uzdarbi. Pasekoje, dienos metu, neesant kamsciams velavo atvykti i mano stotele 7 minutes, nors tam pateisinanciu aplinkybiu nemaciau. Talonai, pinigai.. Isvaziuosiu veliau, parduosiu daugiau. P. S i galine stotele is kurios isvyko veliau 4 minutes, vairuotojas atvyko laiku, nes toje trasoje konkurentu nera.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVat as koki velavima maciau tai neturiu zodziu. N -transporto priemone isvykusi is pradines marsruto stoteles( pagla naujuosius grafikus) veluodama keturias minutes !!!!, ir visai saltai ,, vilkosi'' toliau savo marsruto trasa, tol kol pamate, kad jau kita transporto priemone, ,, nuims '' jo keleivius ir galbut bilietu pardavimo uzdarbi. Pasekoje, dienos metu, neesant kamsciams velavo atvykti i mano stotele 7 minutes, nors tam pateisinanciu aplinkybiu nemaciau. Talonai, pinigai.. Isvaziuosiu veliau, parduosiu daugiau. P. S i galine stotele is kurios isvyko veliau 4 minutes, vairuotojas atvyko laiku, nes toje trasoje konkurentu nera.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
mažum su 4 minutėmis vėluodamas jis atvyko praitu ratu į galinį sustojimą todėl ir išvažiavo su tiek į sekantį ratą. Šiuo metu vėluoti nedraudžiama galima važiuoti pagal nuotaiką.
Comment
Comment