Troleibusuose ir autobusuose esanciose taisyklese dar nurodoma, jog persedus is troleibuso ar autobuso bus nuskaiciuota iki 1,10 euro.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTroleibusuose ir autobusuose esanciose taisyklese dar nurodoma, jog persedus is troleibuso ar autobuso bus nuskaiciuota iki 1,10 euro.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPaleidus nuo Birštono g atgal pro Donelaičio ir Parodos ir Petrausko g T2, galima naikint T1. Atitinkamai dažninant T2 ir T4 aišku.
Comment
-
Taip susimaišiau su trąsa, būtų atvirkščiai: T2-Eiguliai-Klinikos-Savanorių-Centras-Savanoriu-Klinikos-Eiguliai
Šiap vietoje dabartinio 6 autobuso- ten galima grąžint buvusį T3, paleidžiant Centras-Parodos-Draugystės
Bet vargu ar turės kas kiaušus pakeist, toliau vienas paskui kitą važinės T1,T2, T4, su 20-25 minučių langais.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąMano posto esmė buvo kad jungtis sumontuota, padaryta ir... nieko nevyksta. Tai kokia tos jungties prasmė tada??? Juk vistiek patirtos sąnaudos, o rezultatas kur???
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Jungtis dar pilnai neužbaigta,ne iki galo sumontuoti ,,iešmai" .
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Bet ir ilgai juos montuoja
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPaleidus nuo Birštono g atgal pro Donelaičio ir Parodos ir Petrausko g T2, galima naikint T1. Atitinkamai dažninant T2 ir T4 aišku.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip susimaišiau su trąsa, būtų atvirkščiai: T2-Eiguliai-Klinikos-Savanorių-Centras-Savanoriu-Klinikos-Eiguliai
T2 Islandijos g. - Klinikos - Savanorių pr. - Donelaičio g. - Kęstučio st. galutinė ir atgal tokiu pačiu maršrutu.
T4 Dabartine trasa
Apskritai, kontaktinis tinklas Parodos g. galėjo pasitarnauti pertvarkant visą Kauno VT sistemą, tačiau galų gale iš reikalo paleisti du retai važiuojantys maršrutai. Blogai išnaudojama investicija. Pavyzdžiui, kam reikia T2 maršruto? Ok, iš Eigulių į centrą patogu, o po to? Dėl užsukimo į Kauno pilį sugaištamos bent 5 min. - man, kaip paprastam keleiviui, važiuoti jau neapsimoka. Apskritai, Kauno VT problema yra ekskursijos po užkampius, o ne tiesūs maršrutai. Pavyzdžiui, koks sveiko proto dirbantis žmogus, kuris gerbia savo laiką, gali važiuoti iš Romainių į Geležinkelio stotį su 39 autobusu?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
O tai prie ko čia pasukimas iš Donelaičio į Parodos g.? Šiaip logiškiausia būtų taip:
T2 Islandijos g. - Klinikos - Savanorių pr. - Donelaičio g. - Kęstučio st. galutinė ir atgal tokiu pačiu maršrutu.
T4 Dabartine trasa
Apskritai, kontaktinis tinklas Parodos g. galėjo pasitarnauti pertvarkant visą Kauno VT sistemą, tačiau galų gale iš reikalo paleisti du retai važiuojantys maršrutai. Blogai išnaudojama investicija. Pavyzdžiui, kam reikia T2 maršruto? Ok, iš Eigulių į centrą patogu, o po to? Dėl užsukimo į Kauno pilį sugaištamos bent 5 min. - man, kaip paprastam keleiviui, važiuoti jau neapsimoka. Apskritai, Kauno VT problema yra ekskursijos po užkampius, o ne tiesūs maršrutai. Pavyzdžiui, koks sveiko proto dirbantis žmogus, kuris gerbia savo laiką, gali važiuoti iš Romainių į Geležinkelio stotį su 39 autobusu?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAš pats važinėdau iš Romainių į stotį, bet 100proc. sutinku, kad ekskursijos po miestą problema NR1, kurią nesunkiai galima išspręsti už tuos pačius pinigus, pakraščių maršrutus sutrumpinus ir paleidus pagrindinius dažniau
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o kas kitas dar veza is Romainiu i Geležinkelio stoti, apart 39 ojo ? Siaip 39 asis nera minuse.
Bet šiaip kaip įmanoma tai pasakyti kai dalis vaziuoja su mėnesiniais dalis su pinigais papildytais dalis su žiogu ir dalis už grynus.
Jei kiekvienas pirktų ilipantis už grynus pinigus ar papildytu bilietu grynais pinigais tada būtų imanoma suskaičiuoti.
Comment
Comment