Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Troleibusuose ir autobusuose esanciose taisyklese dar nurodoma, jog persedus is troleibuso ar autobuso bus nuskaiciuota iki 1,10 euro.

    Comment


      http://www.kaunas.lt/transportas/viesasis-transportas/ cia taip pat yra mikroautobusai

      Comment


        Nes savivaldybė turi daugiau "svarbių" darbų nei vežimo taisyklių keitimas...

        Comment


          tikiu, kad Kauno savivaldybeje dar yra tu, kurie nezino, kad jau pusmeti Kaunas mikriuku neturi. O transporte -parku apsileidimas arba nenoras.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            Troleibusuose ir autobusuose esanciose taisyklese dar nurodoma, jog persedus is troleibuso ar autobuso bus nuskaiciuota iki 1,10 euro.
            Tiesiog nepakeisti lapai. Kai keis taisykles, ar, brangins bilietus, atnaujins

            Comment


              Įdomu kada pradės naudoti kontaktinio tinklo jungtį iš Donelaičio gatvės į Parodos g? Jaugi koks pusmetis yra ir niekas nevyksta

              Comment


                bet ar poreikis yra? i kalna 6 37 40 marsrutu autobusai isveza poreiki.

                Comment


                  Paleidus nuo Birštono g atgal pro Donelaičio ir Parodos ir Petrausko g T2, galima naikint T1. Atitinkamai dažninant T2 ir T4 aišku.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Paleidus nuo Birštono g atgal pro Donelaičio ir Parodos ir Petrausko g T2, galima naikint T1. Atitinkamai dažninant T2 ir T4 aišku.
                    Kas tada nuo Klinikų suktų į Savanorių pr.?

                    Comment


                      Taip susimaišiau su trąsa, būtų atvirkščiai: T2-Eiguliai-Klinikos-Savanorių-Centras-Savanoriu-Klinikos-Eiguliai
                      Šiap vietoje dabartinio 6 autobuso- ten galima grąžint buvusį T3, paleidžiant Centras-Parodos-Draugystės

                      Bet vargu ar turės kas kiaušus pakeist, toliau vienas paskui kitą važinės T1,T2, T4, su 20-25 minučių langais.

                      Comment


                        Mano posto esmė buvo kad jungtis sumontuota, padaryta ir... nieko nevyksta. Tai kokia tos jungties prasmė tada??? Juk vistiek patirtos sąnaudos, o rezultatas kur???

                        Comment


                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          Mano posto esmė buvo kad jungtis sumontuota, padaryta ir... nieko nevyksta. Tai kokia tos jungties prasmė tada??? Juk vistiek patirtos sąnaudos, o rezultatas kur???
                          Jungtis dar pilnai neužbaigta,ne iki galo sumontuoti ,,iešmai" .

                          Comment


                            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                            Jungtis dar pilnai neužbaigta,ne iki galo sumontuoti ,,iešmai" .
                            Bet ir ilgai juos montuoja

                            Comment


                              Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

                              Bet ir ilgai juos montuoja
                              Praktiškai visi turėjo but pakeisti,i distancinius,kažkas kapeika praplovė,pakeista buvo dalis,ir ta prie autobusų stoties ir Vytauto pr. tie Laisvės al. amžinai genda,nuimti prie geležinkelio stoties ir ,,Savo" naudojami ,,ant dalių" o su nauja atkarp kolkas neaišku

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Paleidus nuo Birštono g atgal pro Donelaičio ir Parodos ir Petrausko g T2, galima naikint T1. Atitinkamai dažninant T2 ir T4 aišku.
                                Kalbinau Didziausia Lietuvos senmerge, kur Kauno autobusuose sudarineja grafikus, ji teige, kad nei T 2 ir pridejus T4 neveza tokio keleiviu skaiciaus kaip T 1. Atvykstantieji is provincijos ilipantys gelezinkelio ar autobusu stotyse, kaip kelione i klinikas akcentuoja 1 ojo marsruto troleibusa ( o ne 4 )

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Taip susimaišiau su trąsa, būtų atvirkščiai: T2-Eiguliai-Klinikos-Savanorių-Centras-Savanoriu-Klinikos-Eiguliai
                                  O tai prie ko čia pasukimas iš Donelaičio į Parodos g.? Šiaip logiškiausia būtų taip:

                                  T2 Islandijos g. - Klinikos - Savanorių pr. - Donelaičio g. - Kęstučio st. galutinė ir atgal tokiu pačiu maršrutu.
                                  T4 Dabartine trasa

                                  Apskritai, kontaktinis tinklas Parodos g. galėjo pasitarnauti pertvarkant visą Kauno VT sistemą, tačiau galų gale iš reikalo paleisti du retai važiuojantys maršrutai. Blogai išnaudojama investicija. Pavyzdžiui, kam reikia T2 maršruto? Ok, iš Eigulių į centrą patogu, o po to? Dėl užsukimo į Kauno pilį sugaištamos bent 5 min. - man, kaip paprastam keleiviui, važiuoti jau neapsimoka. Apskritai, Kauno VT problema yra ekskursijos po užkampius, o ne tiesūs maršrutai. Pavyzdžiui, koks sveiko proto dirbantis žmogus, kuris gerbia savo laiką, gali važiuoti iš Romainių į Geležinkelio stotį su 39 autobusu?

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    O tai prie ko čia pasukimas iš Donelaičio į Parodos g.? Šiaip logiškiausia būtų taip:

                                    T2 Islandijos g. - Klinikos - Savanorių pr. - Donelaičio g. - Kęstučio st. galutinė ir atgal tokiu pačiu maršrutu.
                                    T4 Dabartine trasa

                                    Apskritai, kontaktinis tinklas Parodos g. galėjo pasitarnauti pertvarkant visą Kauno VT sistemą, tačiau galų gale iš reikalo paleisti du retai važiuojantys maršrutai. Blogai išnaudojama investicija. Pavyzdžiui, kam reikia T2 maršruto? Ok, iš Eigulių į centrą patogu, o po to? Dėl užsukimo į Kauno pilį sugaištamos bent 5 min. - man, kaip paprastam keleiviui, važiuoti jau neapsimoka. Apskritai, Kauno VT problema yra ekskursijos po užkampius, o ne tiesūs maršrutai. Pavyzdžiui, koks sveiko proto dirbantis žmogus, kuris gerbia savo laiką, gali važiuoti iš Romainių į Geležinkelio stotį su 39 autobusu?
                                    o kas kitas dar veza is Romainiu i Geležinkelio stoti, apart 39 ojo ? Siaip 39 asis nera minuse.

                                    Comment


                                      Aš pats važinėdau iš Romainių į stotį, bet 100proc. sutinku, kad ekskursijos po miestą problema NR1, kurią nesunkiai galima išspręsti už tuos pačius pinigus, pakraščių maršrutus sutrumpinus ir paleidus pagrindinius dažniau

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Aš pats važinėdau iš Romainių į stotį, bet 100proc. sutinku, kad ekskursijos po miestą problema NR1, kurią nesunkiai galima išspręsti už tuos pačius pinigus, pakraščių maršrutus sutrumpinus ir paleidus pagrindinius dažniau
                                        Koks marsrutas butu efektyvus, ir su uzimtumu bent 50 proc?

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                          o kas kitas dar veza is Romainiu i Geležinkelio stoti, apart 39 ojo ? Siaip 39 asis nera minuse.
                                          Ir 39 yra nuostolingas šiaip skaito kas save išlaiko tik 6 ir 29g maršrutas.
                                          Bet šiaip kaip įmanoma tai pasakyti kai dalis vaziuoja su mėnesiniais dalis su pinigais papildytais dalis su žiogu ir dalis už grynus.
                                          Jei kiekvienas pirktų ilipantis už grynus pinigus ar papildytu bilietu grynais pinigais tada būtų imanoma suskaičiuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X