Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Konstatavau faktą vakar dienos, maniau visam laikui.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa tai prisigalvoti galima daug ką, bet bet mum reikia faktų ir jų pagrindimo. Aišku, kad vienas iš srautų šaltinių yra atsižymėjimas, bet teigti, kad pagal jį nusprendžia kokį autobusą leisti- didžiausia nesąmonė.
Comment
-
Vilniuje ar Klaipėdoje iš viso nėra srautų apskaitos, nes mėnesinių nereikia žymėti, yra popieriniai bilietai, o Kaune taip, yra griežta apskaita. Visgi tai ne argumentas, kodėl reikia leisti mikrobus. Tai buka bukų politikanų savivaldybėje, nenorinčių skirti dotacijų VT politika. Dėl tokių bukų politikų Kaunas ir tarpukaryje neįsirengė tramvajaus, o užleido autobusus, dėl tokių pat bukų poliktikų ir Vilnius dar prie caro nenusitiesė elektrinio tramvajaus, o tarpukaryje užlenkė ir konkę, paleisdamas autobusus (jų reikėjo, bet ten, kur nebuvo tramvajaus). Klaipėdoje irgi tramvajus buvo užlenktas dėl to paties. Na bet tai jau išeina iš temos apie Kauno VT.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Norima taip parodyti kad nėra svarbus viešasis transportas kad kuo mažiau reiktų mokėti dotacijoms. O keleiviai nesizymedami bilietų savivaldybei padaro puikų įrodymą kad važiuoja mažai keleivių, nes niekas iš ten iš savo kabinetų neišeina ir nemato realiu srautu o tik registruotų bilietų statistiką.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje ar Klaipėdoje iš viso nėra srautų apskaitos, nes mėnesinių nereikia žymėti, yra popieriniai bilietai, o Kaune taip, yra griežta apskaita. Visgi tai ne argumentas, kodėl reikia leisti mikrobus. Tai buka bukų politikanų savivaldybėje, nenorinčių skirti dotacijų VT politika. Dėl tokių bukų politikų Kaunas ir tarpukaryje neįsirengė tramvajaus, o užleido autobusus, dėl tokių pat bukų poliktikų ir Vilnius dar prie caro nenusitiesė elektrinio tramvajaus, o tarpukaryje užlenkė ir konkę, paleisdamas autobusus (jų reikėjo, bet ten, kur nebuvo tramvajaus). Klaipėdoje irgi tramvajus buvo užlenktas dėl to paties. Na bet tai jau išeina iš temos apie Kauno VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Užtat ir VT ir yra tik lochams (anot kietų pacančikų valdžioje ir KA vadovybėje), kurie nesugeba nuspirkti auto, nes su tokiu VT tik savęs negerbiantys ir ubagai gali važinėti. Sėkmės Kaunui virstant gūdžia skyle...
Comment
-
Mano nuomone didelė problema VT transporto yra vingiuoti maršrutai, kurie jau nesikeitė n metų ir tikiu daugelis dar nuo sovietmečio. Tarkim pažiūrėkime kaip vingiuoja 3 maršrutas, tai tarkim tau reikia iš šilainių į 3 ligoninę tai ir noras gali praeiti kol nuvažiuosi.
Mano nuomone maršrutai turi būti kuo tiesesni ir išvystytas geresnės persėdimo galimybės, tai yra dažnesnis kursavimas, stotelės kaip įmanoma arčiau sankryžų ar pėsčiųjų perėjų, kad norint persėsti nereiktų įveikinėti ilgų atstumų. Netgi galbūt neriboti persėdimo skaičiaus per pusvalandį ar valandą. Įvesti netik mėnesinį bilietą, bet gal ir dieninį, savaitgalinį, ar darbo dienų. Super, kad atsirado "Žiogas" bet dar yra kur tobulinti, tarkim sukryžminant su "trafi" kuri stebėtų live trafiką ir galbūt rekomenduotų persėsti, jeigu matytų, kad atsirado patogesnis maršrutas pasiekti tikslą.
Kiek girdėjau Kaune niekas neruošia specialistų kuris gebėtų planuoti naujus maršrutus ir pan. tai jie yra prisiėmę jaunuolį ir bandys patys tokį specialistą užsiauginti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąMano nuomone didelė problema VT transporto yra vingiuoti maršrutai, kurie jau nesikeitė n metų ir tikiu daugelis dar nuo sovietmečio. Tarkim pažiūrėkime kaip vingiuoja 3 maršrutas, tai tarkim tau reikia iš šilainių į 3 ligoninę tai ir noras gali praeiti kol nuvažiuosi.
Mano nuomone maršrutai turi būti kuo tiesesni ir išvystytas geresnės persėdimo galimybės, tai yra dažnesnis kursavimas, stotelės kaip įmanoma arčiau sankryžų ar pėsčiųjų perėjų, kad norint persėsti nereiktų įveikinėti ilgų atstumų. Netgi galbūt neriboti persėdimo skaičiaus per pusvalandį ar valandą. Įvesti netik mėnesinį bilietą, bet gal ir dieninį, savaitgalinį, ar darbo dienų. Super, kad atsirado "Žiogas" bet dar yra kur tobulinti, tarkim sukryžminant su "trafi" kuri stebėtų live trafiką ir galbūt rekomenduotų persėsti, jeigu matytų, kad atsirado patogesnis maršrutas pasiekti tikslą.
Kiek girdėjau Kaune niekas neruošia specialistų kuris gebėtų planuoti naujus maršrutus ir pan. tai jie yra prisiėmę jaunuolį ir bandys patys tokį specialistą užsiauginti.
Aš matau kitą problemą, kad labai daug maršrutų važiuojančių tomis pačiomis trasomis.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
tuo ir skiriasi viešasis transportas nuo taksi, kad vienu maršrutu stengiamasi kuo daugiau aptarnauti keleivių, kuo daugiau įmanoma apvažiuoti pakampių. 3 maršrutas yra vienas pupoliariausių maršrutų pagal keleivių pervežimą. Mano nuomone kitaip turėtų būti pvz nuo linkuvos gatvės iki krevės pr. jų indentiškos trasos, o kam tai yra? Kodėl kažkurio iš jų nepaleist kitom gatvėm toj atkarpoj? Kai buvo planai kad važiuos karaliaus mindaugo gatve autobusai tada ir būtų jie išsiskyrę vienas nuo kito.
Aš matau kitą problemą, kad labai daug maršrutų važiuojančių tomis pačiomis trasomis.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
tuo ir skiriasi viešasis transportas nuo taksi, kad vienu maršrutu stengiamasi kuo daugiau aptarnauti keleivių, kuo daugiau įmanoma apvažiuoti pakampių.
Kaunui apskritai reikia naujo autobusų maršrutų tinklo. 90-ais (o ne tarybiniais laikais, kaip čia kažkas minėjo) buvo priveista belenkokio ilgio maršrutų, kurie tuo metu puikiai "atitiko keleivių poreikius" - kartą per valandą per visą miestą. Dabar srautai persiskirstė ir turime tokias nesamones kaip 23 ir 43, kur 2/3 trasos žmonių yra, o 1/3 - pusantro keleivio.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Va dėl to ir atsiranda tokios nesamonės kaip 65 / 65A. Važiuoja per visur, ilgai ir nepatogiai. Dėl to jais važiuoja tiktai tie, kas neturi kitų alternatyvų. Kadangi nėra keleivių, maršrutai kursuoja retai. Kadangi maršrutai kursuoja retai, tie, kas neturi alternatyvų, galų gale jas įsigija ir dėl to maršrutas pradeda kursuoti dar rečiau.
Kaunui apskritai reikia naujo autobusų maršrutų tinklo. 90-ais (o ne tarybiniais laikais, kaip čia kažkas minėjo) buvo priveista belenkokio ilgio maršrutų, kurie tuo metu puikiai "atitiko keleivių poreikius" - kartą per valandą per visą miestą. Dabar srautai persiskirstė ir turime tokias nesamones kaip 23 ir 43, kur 2/3 trasos žmonių yra, o 1/3 - pusantro keleivio.
65 maršruto paskirtis surinkti kelis mokinius kreidos gatvėje kurie mokinasi adamkaus gimnazijoje.
O ką naujo sugalvosi? Ką pakeisi? Kurie tau aplamai netinkantys sakysi kad aplamai panaikinti.
Bet yra kas labai patenkinti 24 maršrutu, net žinau kam patinka 27, net yra kam 33 geras amalių sodų gyventojams.
Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.12.10, 11:49.
Comment
-
Vienas persėdimas nėra blogai. Maža kas ko reikalauja. Tiesioginis maršrutas turi būti ten, kur iš tiesų yra poreikis ir yra keleivių, kurie važiuoja didesnę maršruto trasos dalį, o ne kelias stoteles.
3 maršrutas tikrai nėra blogas, nors juo nuo galo iki galo nevažiuoja daug keleivių, bet visoje trasoje jis yra apkrautas. Ir kursavimo dažnis priimtinas. Yra kitų važinėjančių rretai į pakampes ir ratais ir dar didelę dalį gatvėmis su troleibusais, kur dubliuojasi ir orą vežioja.
Comment
-
Pačio važiavimo greičio nepakeisi, nes pagal grafikų sudarymo laikus jau pasiektas beveik maksimumas (kaip kuriuose maršrutuose net perviršinta - tokie kaip 20, 34G, 41, 57G savaitgaliniai 23, 39, 57G) todėl vairuotojai į tai nekreipdami dėmesio važiuoja pagal savo sugebėjimus ir kaip jam atrodo saugu) pagaliau iš 54 kosminio padarė normalų.
Kad pakampę kažkokią pasiekti reikia pravažiuoti atkarpas kur nėra keleivių.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą46 maršrutui nuėmė sustojimą st. Kauno pilis prie žiedinės sankryžos link Vaišvydavos. Kvt.lt apie tai jokios informacijos, eismo tvarkaraščiai nepakeisti. Kam reikia tas žino. O kas nežino, tai lochas. Nėra čia ko važinėti.
Comment
Comment