Na 26-ojo keleiviai nebuvo patenkinti, dauguma važiavo stovintys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mikrobizacija yra VT populiarumo mažinimas.
Mikrobizacija - posovietinių atsilikusių šalių požymis.
- 2 patinka
Comment
-
Maršrutai nesumažinant keleiviams komfortabilumo dėl pergrūsties kuriuose tikrai logiška leisti mikriukus kasdien yra 21, 33 gal ir daugiau yra, bet negaliu pasakyt, jais beveik netenka važiuot. 57G ir 54 jie netinkami, bet su 54 nieko čia nepadarysi. 45 ryte 2 žmonės, bet gal todėl, kad 54 priekyj 7 min skirtumu nuvažiavęs.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąŠiandien daugelyje maršrutų vietoj autobusų paleisti mikriukai: 18, 21, 26, 31A, 32, 33, 35A, 43, 44, 45, 47, 48, 54, 57G, 63, 65A, 67, 68.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Galima pagalvoti kad jei savaitgalį 21 maršrute važiuos ne mažos talpos autobusas o didelis autobusas tai automatiškai VT taps populiaresnis??? Ar čia esmė kad tiesiog jums nuotraukose didelis autobusas gražiai atrodo?
Net ir vairuotojai patvirtino, kad buvo pergrūstų maršrutų. Jei sėdint mikrobe dar sąlyginai nedidele dalimi prastesnis komfortas nei sėdint autobuse, tai stovint komfortas ženkliai mažesnis nei stovint autobuse.
Tokie keleiviai tik prakeiks tą VT ir jų noras bei entuziasmas važiuoti tik mažės.
Čia net aiškinti tokių dalykų nereikia.
Civilizuotas VT nesimikrobizuoja.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kokią tu čia ginčo laimėjimo taktiką pasirinkęs iš viso sąrašo parinkęs vieną tau palankiausią pavyzdį?
Net ir vairuotojai patvirtino, kad buvo pergrūstų maršrutų. Jei sėdint mikrobe dar sąlyginai nedidele dalimi prastesnis komfortas nei sėdint autobuse, tai stovint komfortas ženkliai mažesnis nei stovint autobuse.
Tokie keleiviai tik prakeiks tą VT ir jų noras bei entuziasmas važiuoti tik mažės.
Čia net aiškinti tokių dalykų nereikia.
Civilizuotas VT nesimikrobizuoja.
Dėl atsilikusių posovietinių šalių - per naktį mes Vakarų Europa tikrai netapsime ir ėjimas į tuos standartus yra ilgas kelias. Man didesnis posovietinės šalies požymis yra nerenovuoti pilki blokiniai daugiabučiai, klaikūs gatvių šaligatviai, ištrupėję bordiūrai ir panašūs infrastruktūros dalykai kurių dar apstu iš tų sovietinių laikų, nei kad normalios išvaizdos mikroautobusas, su švieslente, su automatiškai atidaromomis durimis, nestojantis bet kur o tik stotelėje, su galimybe naudotis e-bilietu ir pan. Taip kad tai tikrai nėra tie mikriukai "už 1 litą" kaip kad buvo 1990-2000, kur tikrai tada buvo gūdi sovietinė glušankė ir nematau tame jokios problemos jei jie tam tikruose maršrutuose bus naudojami.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Aš jokios ginčo laimėjimo taktikos neturiu, nes aš net nematau kur čia ginčas. Vieną savaitgalį paeksperimentavo su vienais maršrutais, kai kur jie pasiteisino, kai kur tikrai ne. Tikėkimės, kad į rezultatus atsižvelgs ir ten kur tai buvo per maža talpa kitais savaitgaliais važiuos didesnė. Bet tikrai yra maršrutų, kur mažos talpos autobusas yra pakankamai racionalu ir protinga. Vis tik visi resursai yra baigtiniai, ir jei bandoma juos racionaliau paskirstyti nematau aš tame nieko blogo.
Dėl atsilikusių posovietinių šalių - per naktį mes Vakarų Europa tikrai netapsime ir ėjimas į tuos standartus yra ilgas kelias. Man didesnis posovietinės šalies požymis yra nerenovuoti pilki blokiniai daugiabučiai, klaikūs gatvių šaligatviai, ištrupėję bordiūrai ir panašūs infrastruktūros dalykai kurių dar apstu iš tų sovietinių laikų, nei kad normalios išvaizdos mikroautobusas, su švieslente, su automatiškai atidaromomis durimis, nestojantis bet kur o tik stotelėje, su galimybe naudotis e-bilietu ir pan. Taip kad tai tikrai nėra tie mikriukai "už 1 litą" kaip kad buvo 1990-2000, kur tikrai tada buvo gūdi sovietinė glušankė ir nematau tame jokios problemos jei jie tam tikruose maršrutuose bus naudojami.Paskutinis taisė Al1; 2019.11.10, 20:17.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia gal labiau verkšlenama, kad pvz 57G pastoviai perkrautas važinėja, kai laisvai pasiteisintų ir didelis autobusas. Keista, kad to nebuvo padaryta dar 2014metais, kuomet išnyko legendinis 30as mikriukas. Jam net numeris VIENINTELIS sekoje paliktas tas pats
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai kad niekada Vakarais ir netapsime. Ir gerai, nes esame Lietuva. Kitas dalykas, kad su VT vis lipama ant tų pačių gręblių jau beveik 30 metų ir progreso nesimato. Per tą laiką tik didžioji dalis keleivių persėdo į automobilius ir viskas. Kai Vakaruose vyksta atvirkštinis procesas - ten stengiamasi mažinti kelionių automobiliais skaičių ir šiokie tokie pasiekimai yra. Tam reikalingas kokybiškas VT. O kiek iš mikrobo begimdytum autobusą, autobusu jis netaps. Švieslentės, automatinės durys ar žemagrindė dalis iš mikrobo nedaro nomalaus VT. Taip, vienas kitas maršrutas jais gali būti aptarnaujamas, bet tai, kiek pastaraisiais metais užveista Kaune mikrobų, tai yra grįžimas į 90-uosius tik kiek lengvesne forma. Pinigų yra, resursai ne begaliniai, bet pinigų yra, tik jei neskirsi normaliai pinigų VT, tai daug daugiau jų reikės sukišti į asfaltą. Bet, kaip matyti, Lietuvoje labiau mėgstama ir pelninga kišti pinigus į asfaltą.
Tas lipimas kada nors turi baigtis. Aišku, ir asfaltui reikia pinigų skirti, tiesa ne vien važiuojamoms dalims. Kaune šaligatviai irgi asfaltuojami, beje.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąo ar dar daug ateina i sita katorga dirbt ar jau tik pvieniai
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mikrobizacija yra VT populiarumo mažinimas.
Mikrobizacija - posovietinių atsilikusių šalių požymis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Man pvz. ne mikrobe/autobuse esmė, Vienintelis dalykas kuris gali paversti viešąjį transportą kažkiek naudojamu tai reisų dažninimas. Jei transporto reikia laukti ilgiau nei 10minučių (čia ir taip labai dosniai) tai gali atvažiuoti nors "limuzininins" autobusas su masažinėm kėdėm ir šampanu, aš jo nelauksiu. Jeigu galėtų važinėti mikrobai bet dvigubai dažniau už autobusus tai aš tik už mikrobus.Paskutinis taisė Al1; 2019.11.12, 11:07.
Comment
Comment