Šiap mūsų jaunai pilietinei visuomenei dar sunku suvokt, kad prioritetas mieste yra pėstieji ir VT. Visose šitose, “sunku pravažiuot”, “netelpa” reikia pastoviai sakyt atsakingiems žmoniems, jiem įgrįst, bet bus padaryta. Aš kitoje srityje, bet irgi viešajame sektoriuje su tuo kovoju
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
23 dvigubas ten važinėja N metų. Pravažiuoja. 54 jau ne?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Iš kautros daug atejo
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
nejuokink, kalba eina apie pasukima is uznerio gatves i vytenu , o ne is vandziogalos i vytenu , o sarkuvos 23 isvis nevaziuoja ,atsibusk kolega
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
nedaug ju ten atejo su vienu kalbejau sakau gal jau dirbi cia , sako uztenka ten buvo durnynas o cia dar ir balaganas, sako teguk gozeliai aria, mam byrza ta pati moka
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
nejuokink, kalba eina apie pasukima is uznerio gatves i vytenu , o ne is vandziogalos i vytenu , o sarkuvos 23 isvis nevaziuoja ,atsibusk kolega
Leidimai yra išduoti 54 ir 57G maršrutui iki 40 vietų tik autobusams kai visus paleis mikriukus ir darbo dienom visi vaziuos 57g marsrute mikriukai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą57G mikrobai kai jau dabar autobusai užpildyti normaliai?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
23 dvigubas ten važinėja N metų. Pravažiuoja. 54 jau ne?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kaip 43 pasuka iš vokiečių gatvės į Mažeikių gatvę tai iš uznerio į vytenu vieni juokai būtų.
Leidimai yra išduoti 54 ir 57G maršrutui iki 40 vietų tik autobusams kai visus paleis mikriukus ir darbo dienom visi vaziuos 57g marsrute mikriukai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki Megos autobusai važiuoja, kiek galima tą patį apie tą Šarkuvos g. Pravažiuojama ji yra normaliai. Be to, po velnių, kas draudžia ją sutvarkyti - uždrausti stovėjimą, jei jis trukdo pravažiuoti VT?
Comment
-
Ne visiems, o valdžiai. Nes jei valdžiai rūpėtų, tai statančių nebūtų, nes greitai baudą gautų. O jei rimtai, tai NĖRA ten jokios problemos autobusui pravažiuoti. Vilniuje Jogailos g. pačiame centre didesnė problema ir VT eismas net nepalyginimas su ta Šarkuvos g., kur 3 poros per valandą pravažiuoja... Pravažiuoja, nors, aišku, galėtų būti ir kitaip, jei valdžiai rūpėtų išspręsti tą problemą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visiems, o valdžiai. Nes jei valdžiai rūpėtų, tai statančių nebūtų, nes greitai baudą gautų. O jei rimtai, tai NĖRA ten jokios problemos autobusui pravažiuoti. Vilniuje Jogailos g. pačiame centre didesnė problema ir VT eismas net nepalyginimas su ta Šarkuvos g., kur 3 poros per valandą pravažiuoja... Pravažiuoja, nors, aišku, galėtų būti ir kitaip, jei valdžiai rūpėtų išspręsti tą problemą.
Didesnė problema Skuodo gatvė: stati ikalnė lygtais ar 11% pagal taisykles keleivių negali važiuot jei statesne nei 8%, labai arti medžiai, šakos, reiktų juos iškirsti. Senais ikarusu laikais vienam leidžiantis dingo stabdžiai kas ten atsitiko nežinau jei ta pačia minutę uždraudė ta maršrutą. Buvo stabdžiai dingę ir scania senam autobusui leidžiantis nuo parodos gatvės bet dėlto ne uždraudė važiuot toliau, o manau svarbiausias reikalas kad mokama dotacija kaip už mažos talpos autobusus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki Megos autobusai važiuoja, kiek galima tą patį apie tą Šarkuvos g. Pravažiuojama ji yra normaliai. Be to, po velnių, kas draudžia ją sutvarkyti - uždrausti stovėjimą, jei jis trukdo pravažiuoti VT?
Comment
-
Kiek galima tą demagogiją tęsti? Nei gatvės plotis, nei įkalnės NE problema. Kodėl važiuoja mikrobai yra tik vienintelis atsakymas - valdžia visiškai nesugeba organizuoti normalaus autobusų eismo Kaune, užtikrinti deramą jo finansavimą. Kaune autobusai tiek tarybiniais laikais buvo probleminė VT rūšis, po 90-ųjų dar didesne problema tapo, netgi praėjus beveik 3 dešimtmečiams, niekas iš esmės ė teigiamą pusę nesikeičia...
Comment
-
Vat kol ta valdžia pritaikys gatves, kad jos atitiktų didelių autobusų eismui keliamus reikalavimus, tol KA turi teisę leisti ten mažos talpos autobusus arba išvis atsisakyti aptarnauti maršrutą. Kai yra nurodoma leisti maršrutą be jokių bandomųjų važiavimų, tai ir gaunasi, kad ten nepasuka, čia per bordiūrus lipa arba apsisukinėja per 8 juostas ir atbulomis. Ir tuo labiau, KA neapsimoka leisti didelių autobusų į 54, jeigu už atliktus reisus jie gaus tiek pinigų, kiek yra numatyta mikroautobusui. Čia kaip pvz. Klaipėdoje pas vieną privatininką žiemą sugedo trumpas autobusas, tai leido ilgąjį sau į nuostolį, nes už ridą mokama skirtingai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVat kol ta valdžia pritaikys gatves, kad jos atitiktų didelių autobusų eismui keliamus reikalavimus, tol KA turi teisę leisti ten mažos talpos autobusus arba išvis atsisakyti aptarnauti maršrutą. Kai yra nurodoma leisti maršrutą be jokių bandomųjų važiavimų, tai ir gaunasi, kad ten nepasuka, čia per bordiūrus lipa arba apsisukinėja per 8 juostas ir atbulomis. Ir tuo labiau, KA neapsimoka leisti didelių autobusų į 54, jeigu už atliktus reisus jie gaus tiek pinigų, kiek yra numatyta mikroautobusui. Čia kaip pvz. Klaipėdoje pas vieną privatininką žiemą sugedo trumpas autobusas, tai leido ilgąjį sau į nuostolį, nes už ridą mokama skirtingai.
Kaunas yra Kaunas, arba Kaunas jau ni tas....
Comment
Comment