Forumas neskirtas vien tik straipsnių rašymui. Taip pat forumas tai ne tik kažkokios naujienos paskelbimas, bet ir jos aptarimas. Taip, naujienos ir valdžios ar kitų priimami spendimai irgi kartojasi skirtinguose miestuose, skirtingais metais, todėl vėl ir vėl iškyla tų pačių dalykų aptarimo poreikis. Forumas ir taip merdėja (daugybė VT temų paskutiniai komentarai rašyti prieš kelis metus), nes nėra daug jame rašančių, o kitose temose (ne VT, nors iš dalies VT, ypač geležinkelių), yra norima pateikti tik viena politiškai "teisingą" nuomonę. Būsiu nekuklus - kol manęs nebuvo, VT temos, išskyrus kelias, iš viso merdėjo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąegiscrypth ir Al1 šioje ir bet kurioje kitoje VT skilties temoje trolinimų ir pilstymų iš tuščio į kiaurą nebetoleruosiu. Rašykit tik jei turit ką daugiau pasakyt. Jūsų požiūrį į darbą, priekinių durų tvarką, mikroautobusus ir kt. mes visi puikiai žinom - mums to nereikia dėstyti visose temose iš eilės ir kiekviename savo pranešime. Šis forumas nuo soc. tinklų ar naujienų portalų komentarų skilčių skiriasi tuo, kad dauguma čia rašančių nori kokybiško turinio ir patys prisideda prie tokio turinio kūrimo.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, jei temos palaikymui reikia 100kart apie tą patį trolint, tai gal ir nereikia tokių temų palaikymo.
Comment
-
Niekas šimto kartų to paties nerašo. Metai iš metų VT problemos panašios ar valdžiažmogių ir už VT atsakingų asmenų veiksmai įvairiuose miestuose yra panašūs ar vienodai absurdiški... Tai ką, reikia tik kelti tokias naujienas (jei tai oficialios naujienos, tai jas galima ir kitur paskaityti) ir jų niekaip neaptarinėti? Taip, vėl bus apie tą patį rašomą. O ką? Kam tada forumas skirtas? Pilna temų, kurios, kaip jau minėjau, merdi. Naujokai neskaitys temų nuo pradžios iki galo, o senbūvių pozicija jiems ne visada žinoma. Kam žinoma, tas tegul ją praleidžia, jei nenori. Galiausiai šitą forumą tikriausia skaito ir realiai su VT susiję, ten dirbantys ir priimantys spendimus. Tai jie irgi neims skaityti temos nuo pradžios iki galo. Jiems tai ne pro šalį perskaityti nuomonę iš šalies (ne vien tik iš keleivių, gautą iš kažkokių tai apklausų) apie tai, kas vyksta ar planuojama. Grįžtamasis ryšys, taip sakant, šioks toks.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.27, 11:16.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas šimto kartų to paties nerašo.
Metai iš metų VT problemos panašios ar valdžiažmogių ir už VT atsakingų asmenų veiksmai įvairiuose miestuose yra panašūs ar vienodai absurdiški... Tai ką, reikia tik kelti tokias naujienas (jei tai oficialios naujienos, tai jas galima ir kitur paskaityti) ir jų niekaip neaptarinėti?
Kažkodėl kitose skiltyse ir temose (kad ir šiuo metu Vilniaus A juostų temoje) vyksta normalios diskusijos. O Kauno VT temos pamažu virsta sąvartynu, kur 1 klausimui apie bet ką visada tenka 5 universalūs komentarai su tuo pačiu turiniu: šūdinas atlyginimas, per daug zuikių, "prie xozeino buvo geriau", Grigelį - lauk, Kerą - lauk.Paskutinis taisė Mettal; 2019.08.27, 17:36.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Rašo. Dar kartą paskaitykit šitą pranešimą ir paskaitykit daugiau senesnių temos pranešimų. Visur viskas sukasi apie vieną šventą tiesą "kalti zuikiai ir vergiški atlyginimai". Nesvarbu net kad žmogus klausė kaip nuvažiuoti iš A į B. Vis tiek atsakymas bus toks pats.
Nu tai ir yra aptarinėjama. Tik kad tie aptarimai pasimeta šita tokio šlamšto sraute, kur atsiranda "diskusijų gaivintojai", bandantys diskutuoti su troliais taip, lyg tie troliai reikštų daugumos, o ne vien tik savo asmenines pažiūras.
Kažkodėl kitose skiltyse ir temose (kad ir šiuo metu Vilniaus A juostų temoje) vyksta normalios diskusijos. O Kauno VT temos pamažu virsta sąvartynu, kur 1 klausimui apie bet ką visada tenka 5 universalūs komentarai su tuo pačiu turiniu: šūdinas atlyginimas, per daug zuikių, "prie xozeino buvo geriau", Grigelį - lauk, Kerą - lauk.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąAr dar reikia darbui vairuotoju , kokia alga siulo siuo metu
Aišku galima eit pas valdžią nunešt konors ir gausi 13N, 37N, ar gausi dirbt virš 200 valandų tada ir atlyginimas bus link 900.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąJau paskelbti tvarkaraščiai nuo 09.02 stops.lt, keistas dalykas rudeninis 54-ojo tvarkaraštis važiuos rečiau nei vasarą, kaip suprast?
Pagal idėją turėjo būti pridėti 2 papildomi grafikai (iš viso 12)
Ar čia parkui per mažai žmonių važiuoja ir taip sausakimšuose mikriukuose, ar nedidins, tol kol nebus naujų mikriukų trasoj?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą(...) 54-ojo maršruto įveikimo laikas pailgėja apie 10-15 minučių į vieną pusę, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekančios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga.... Išvada : 54-asis tam, kad prarastu savo populiarumą dėl greito važiavimo, važiuos lėtai, kaip ir kiti likę mažieji 19-asis, 44-asis...
54-asis gavo vieną papildomą grafiką, nes pailginti pravažiavimai tarp stotelių. Tą galime pastebėti ties Urmu. Beje, 54-as išvis yra per daug reikalingas, kad kursuotų mikrai... Bet ar koks Solaris užliptų į Skuodo kalną? Nemanau... Galima išeitis: dažnesnis kursavimas, tačiau tam neužtenka nei transporto priemonių, nei vairuotojų. Vien pažvelkime į 68-ąjį, kuris orą vežioja, nes iš paskos 46-o važiuoja ir juo kursuoja dideli autobusai...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVienąkart jau važiavo 54 Solaris. Kažkada tarybiniais laikais autobusai sugebėdavo užvažiuoti, nors jie nebuvo tokie galingi kaip dabartiniai. Ar nebus čia tiesiog miesto legenda, kaip kad buvo "į Parodos kalną ilgi autobusai įvažiuoti negali"?
- 1 patinka
Comment
-
Kam reikalingas toks ilgas visą miestą kertantis maršrutas, aptarnaujamas mikrobų? Į Sargėnus, jei ten neįmanoma pravažiuoti, tegul leidžia mikrobą nuo Šilainių, o nuo Megos iki onkologijos ligoninės be sukinėjimosi Šarkuvos g. maršrutas turi būti aptarnaujamas autobusais.
Ir iš viso Kaune seniausiai reikia autobusų maršrutų tinklo reformos, o tokie maršrutai kaip 54 pavydyzdys, kokių maršrutų neturi būti. Maršrutas dubliuoja didelėje savo dalyje troleibusus, kai kuriuos autobusus, beje, dažnai kursuojančius. O tokiu "kreivu" maršrutu ratais niekas iš vieno miesto gali į kitą nevažinėja. Toks maršrutas reikalingas tik tam tikrose atkarpose, daugumoje kurių ir taip yra dažnai kursuojantis VT. Tai gal reikia peroganizuoti visą tinką, kad neliktų štai tokių kreivų maršrutų, bet liktų tegul ir vienas maršrutas tam tikrame rajone ar gatvėje, vežantis tarp persėdimo mazgų ir kursuojantis dažnai, ir ne mikrobas. Bet kokiu atveju, Kaune, norint pagerinti VT dar reikia ir gerokai padidinti autobusų kiekį. Štai Vilniuje, nepaisant to, kad galima buvo ir geriau padaryti "reformą", išvengiant dubliavimo ir troleibusų nedaišnaudojimo, autobusų kiekis buvo ženkliai padidintas, ir tai duoda teigiamą rezultatą .Paskutinis taisė Al1; 2019.08.29, 17:01.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą54 nevažiuoja normalūs autobusai dėl apsisukimo sargėnuose.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąKodėl 2-ojo maršruto kryptimi Kauno pilis - Islandijos pl. visdar nepaleidžia per K. Donelaičio g., Parodos g., K. Petrausko g.? Tinklas kiek mačiau jau paruoštas.
- 1 patinka
Comment
Comment