Įvertinus pačios transporto priemonės kainą, išlaidas remontui ir techniniam aptarnavimui (5 metų ar ilgesniam laikotarpiui, prastovas ir kita), naudotų pirkti neverta. Nebus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąAntradienį planuojamas pirmųjų naujų mercedes markės mikroautobusų perdavimas (jeigu nebus pažeidimų transportuojant, ir kitų trūkumų).
Altas Cityline, Kaunas by Rytis Z., on FlickrMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVien iš nuotraukos jau matau, kad jis priimtas nebus, nes dėl komplektacijos jo neįmanoma užregistruoti.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Galima plačiau kokie kriterijai lemia, kad dėl komplektacijos neįmanoma užregistruoti?
Comment
-
Jau paskelbti tvarkaraščiai nuo 09.02 stops.lt, keistas dalykas rudeninis 54-ojo tvarkaraštis važiuos rečiau nei vasarą, kaip suprast?
Pagal idėją turėjo būti pridėti 2 papildomi grafikai (iš viso 12)
Ar čia parkui per mažai žmonių važiuoja ir taip sausakimšuose mikriukuose, ar nedidins, tol kol nebus naujų mikriukų trasoj?
Comment
-
Pastebejimas : visi populiariausieji marsrutai 3,34,37,54, 57 G su kiekvienu tvarkarasciu keitimu tik retinami, tam, kad naturaliai mazetu keleiviu skaicius. 54 aisis turetu vaziuoti nuolat, 10 minuciu intervalu.
54 ojo marsruto iveikimo laikas pailgeja apie 10-15 minuciu i viena puse, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekancios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga....
Isvada : 54 asis tam, kad prarastu savo populiaruma del greito vaziavimo, vaziuos letai, kaip ir kiti like mazieji 19 aisis, 44 asis...
Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2019.08.26, 16:54.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPastebejimas : visi populiariausieji marsrutai 3,34,37,54, 57 G su kiekvienu tvarkarasciu keitimu tik retinami, tam, kad naturaliai mazetu keleiviu skaicius. 54 aisis turetu vaziuoti nuolat, 10 minuciu intervalu.
54 ojo marsruto iveikimo laikas pailgeja apie 10-15 minuciu i viena puse, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekancios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga....
Isvada : 54 asis tam, kad prarastu savo populiaruma del greito vaziavimo, vaziuos letai, kaip ir kiti like mazieji 19 aisis, 44 asis...
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPastebejimas : visi populiariausieji marsrutai 3,34,37,54, 57 G su kiekvienu tvarkarasciu keitimu tik retinami, tam, kad naturaliai mazetu keleiviu skaicius. 54 aisis turetu vaziuoti nuolat, 10 minuciu intervalu.
54 ojo marsruto iveikimo laikas pailgeja apie 10-15 minuciu i viena puse, ir kai kuriose atkarpose ne piko metu iki sekancios stoteles duodamos 3 minutes. Juokinga....
Isvada : 54 asis tam, kad prarastu savo populiaruma del greito vaziavimo, vaziuos letai, kaip ir kiti like mazieji 19 aisis, 44 asis...
Kas dėl 54 kas iš to kad jo grafikas greitas jei nėra kas pagal jį važiuoja? Dar tie kas iš Kautros atėję laksto kaip išprotėję, bet jei dirba KA vairuotojai važiuoja įprastai kaip kuri bet kurį kitą maršrutą.
Šiuo metu grafikas yra niekas.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Visi kuriuos išvardinai: 3, 34G, 37, 57G sudažninti, tik 54 darbo dienom paliktas panašus tvarkaraštis kaip dabar, o savaitgaliais net paretintas, jei tikrai retina, kad mažėtų keleivių skaičius kokia iš to nauda parkui ar savivaldybei?
- 1 patinka
Comment
-
Tai ir priekinių durų tvarka jau nepadeda? Ajajai, o dar kai kurie aiškina, kad ji yra pažangi... Šiaip tai tokia politika VT ir nepadarys populiariu, jis taip ir liks ubagų transportu, kuriems ir mikrobo kas valandą turėtų pakakti. Toks valdžios požiūris nesikeičia dešimtmečiais, todėl ir turime tai, ką turime. Daugiau į asfaltą, kad būtų gerinamos sąlygos automobilistams.
Comment
-
Parašė do. Rodyti pranešimąPanaikinti 18-to užsukimai į Ringaudus?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir priekinių durų tvarka jau nepadeda? Ajajai, o dar kai kurie aiškina, kad ji yra pažangi... Šiaip tai tokia politika VT ir nepadarys populiariu, jis taip ir liks ubagų transportu, kuriems ir mikrobo kas valandą turėtų pakakti. Toks valdžios požiūris nesikeičia dešimtmečiais, todėl ir turime tai, ką turime. Daugiau į asfaltą, kad būtų gerinamos sąlygos automobilistams.
Paziurejus rudens grafikus, nieko neprideta lyginiant su pavasario sezonu. o juk Kautros transporto nera....
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir priekinių durų tvarka jau nepadeda? Ajajai, o dar kai kurie aiškina, kad ji yra pažangi...
a) čia patys keleiviai kalti, nes vienas iš 100 važiuoja be bilieto;
b) mes čia vergaujam už vergišką atlyginimą, prie xozeino prieš 15 metų buvo geriau.
- 9 patinka
Comment
-
Visa be dirbanti kompanija susideda iš: jaunų vairuotojų kurie atidirbineja nemokama D kategoriją, kita kuriuos pasiuntę darbo birža pagal perkvalifikavimo programą, kita kuriems šitas darbas yra tarpinė stotelė, dar kita pensininkai arba kuriems jau ji nebe už kalnų.
Geras darbas išmokti geriau važiuoti, su nelabai techniškai tvarkingom kaip nors pratempt dar vieną dieną.
Comment
-
Dar šiek tiek pasikeitimų nuo 09-02:
1) 54 maršruto reisai iki Balčkalnio g. pratęsiami iki Rokelių.
2) 17 maršrutas Palemono kryptimi sustos buvusioje galinėje stotelėje M. ir P. Šalčių g.
3) 64 maršrute atsiras nauja A. Šapokos g. stotelė link Šilainių. Prieš porą savaičių tos pačios krypties ir pavadinimo stotelė buvo pervadinta į K. Čerbulėno g.
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPaziurejus rudens grafikus, nieko neprideta lyginiant su pavasario sezonu. o juk Kautros transporto nera....
Comment
-
egiscrypth ir Al1 šioje ir bet kurioje kitoje VT skilties temoje trolinimų ir pilstymų iš tuščio į kiaurą nebetoleruosiu. Rašykit tik jei turit ką daugiau pasakyt. Jūsų požiūrį į darbą, priekinių durų tvarką, mikroautobusus ir kt. mes visi puikiai žinom - mums to nereikia dėstyti visose temose iš eilės ir kiekviename savo pranešime. Šis forumas nuo soc. tinklų ar naujienų portalų komentarų skilčių skiriasi tuo, kad dauguma čia rašančių nori kokybiško turinio ir patys prisideda prie tokio turinio kūrimo.
- 9 patinka
Comment
Comment