Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skraidem ir mes,stotelėse stojant Šarkuvos gatvė ne į tema,o važiuot ,pagal grafika nėra šansu nes tarkim nuo 6 forto iki stoties duoda 6 minutes.

    Comment


      Galėtų Kauno Autobusai perimti ir 56 maršrutą, kuris didele dalimi eina per miestą, keista kad neperėmė.

      Comment


        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
        Galėtų Kauno Autobusai perimti ir 56 maršrutą, kuris didele dalimi eina per miestą, keista kad neperėmė.
        Iš kur reikiamo kiekio transporto priemonių būtų paėmę? Ar rezervo pakankamai yra pas juos?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

          Iš kur reikiamo kiekio transporto priemonių būtų paėmę? Ar rezervo pakankamai yra pas juos?
          Šitų techninių ir organizacinių klausimų aš nežinau, manau, kad kažkoks rezervas yra, turėtų būti.
          Aš kalbu iš keleivių patogumo ir gerovės, iš miesto imidžo gerinimo pusės.

          Comment


            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

            Idomu kas papuls atsistažavus.
            Kaip kas papuls, gal geriau paklausk kas gaus, sarasas jau senai yra kas gaus tuos naujus, ir ne uz grazias akis. Kad dirbt ant mikriuku ir yra taksa, is kart neduoda turi ir ant didelio pavazinet

            Comment


              Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
              Skraidem ir mes,stotelėse stojant Šarkuvos gatvė ne į tema,o važiuot ,pagal grafika nėra šansu nes tarkim nuo 6 forto iki stoties duoda 6 minutes.
              Su mikru tunelio turejai nestis ant 100, nebent iki molo buvai pasidares pliusa kad spetum i stoti , o cia i pliusa vaziuot negalima nuims nuo algos procentus, o anksciau nieks neziurejo to laiko, vaziavo kaip isejo ir visiems buvo gerai

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                Ir taip jau nemažas pasiekimas, kad veikia lauko švieslentės kurias kiekviename gale vairuotojas turi perprogramuoti į tinkamą.
                O šitie Temsa autobusai nėra pirkti pagal užsakymą jie buvo apie 2-3 mėnesius naudoti kas juos naudojo atsisakė ir grąžino ir sutaisyti stovėjo temsos gamykloje kol Kauno autobusai tiksliau kautra rado pigesnių negu rinkoje autobusu.
                Gal gali pagrįsti teiginį, jog jie buvo naudoti? Kiek laiko, kur? Žinok, kiek bendravau su UAB "Kautra", su gamyklos atstovais, jie man nurodė visai kitą šių autobusų likimą. Gal Jūs žinote daugiau, ir galite visiems viešai papasakoti?

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  Rudens sezonui prikelinėja jau nurašytus žemagrindžius autobusus DEN ir Berkhof Jonckheer.
                  Nes iki rudens bus gauti tik 15 mažų autobusiukų.
                  Jie nėra nurašyti. Visi, sustatyti prie garažų ir aptverti STOP juosta yra laikinai neeksploatuojami. Dokumentacijoje jie įvardinti kaip "laikinas saugojimas". Be to, elektronika (kuro bako žiedai, komposteriai, kasos, borto kompiuteriai ir t.t) iš jų buvo sudėti į temsas.

                  Comment


                    Parašė do. Rodyti pranešimą

                    Kol kas prikelti 759, 760, 761 ir 772.
                    Bet šie autobusai pardavimui, ar konservavimui palikti buvo? Mačiau kad užvynioti stop juosta
                    772 pratęsti eksploataciją neketinama, bent kol tam nėra labai didelio poreikio. Taip pat ir 771.

                    Comment


                      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                      Gal gali pagrįsti teiginį, jog jie buvo naudoti? Kiek laiko, kur? Žinok, kiek bendravau su UAB "Kautra", su gamyklos atstovais, jie man nurodė visai kitą šių autobusų likimą. Gal Jūs žinote daugiau, ir galite visiems viešai papasakoti?
                      negaliu aš šito garantuoti bet teko tik tai girdėti kad kažkuriame Vokietijos mieste jie apie porą mėnesių buvo eksploatuoti ir dėl begalės gedimų jie gražinti atgal gamintojui. O Kautra juos Kauno Autobusams pardavė daug pigiau. Kiek šitame tiesos aš nežinau. Nebereikalo visuose ir buvo rida 4000 - 5000 km.

                      Comment


                        4000-5000 tūkstančiai autobusams turėtų būti niekis. Jie gal savo eiga iš gamyklos važiavo iki mūsų?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Eilinį sykį iš kai kurių veikejų tik gandai. Virtęs pelenais, gal galima realią versiją išgirsti?

                          Comment


                            vakar mazojo autobuso vairuotojas informavo keelivius, jog rugpjucio men pradzioje vel keisis 54 ojo marsruto tvarkarastis. priezastis : per mazas laiko skyrimas marsrutui, ko pasekome velavimai 10 min ir daugiau. eina kalba, kad atsiras ir greitasis.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              vakar mazojo autobuso vairuotojas informavo keelivius, jog rugpjucio men pradzioje vel keisis 54 ojo marsruto tvarkarastis. priezastis : per mazas laiko skyrimas marsrutui, ko pasekome velavimai 10 min ir daugiau. eina kalba, kad atsiras ir greitasis.
                              ne po 10 minučių jie vėluoja (tiek jie vėluoja ankstų rytą ir vėlyvą vakarą kai nėra eismo ir keleivių, o kai nėra piko ir atsiranda keleivių ir daugiau eismo jau ir 30 min vėluoja, piko metu apie 1 valandą ir kalba eina apie tokius skaičius pravažiavus vieną pusratį).

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                4000-5000 tūkstančiai autobusams turėtų būti niekis. Jie gal savo eiga iš gamyklos važiavo iki mūsų?
                                bet jų pagaminimo data 2017 metų.

                                Comment


                                  11 valanda. daugiau 10 min velavimo nera. niekas neisples ant tiek grafiku, numatant daugiau 10 minuciu velavima..
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    11 valanda. daugiau 10 min velavimo nera. niekas neisples ant tiek grafiku, numatant daugiau 10 minuciu velavima..
                                    Nes iš galų su dideliu minusu nevaziuoja arba tiesiog nuima kampą koki jei keleivių nėra tuo metu. Taip ir atlosiama 10 20 minučių. Kaip dabar 29g sugreitino tai iš oro uosto nevaziuojama į 2 karmelava

                                    Comment


                                      Is vis ta G ( greitasis) neatitinka greicio. Koks tikslas 57 G centre stoti kas 100 metru?. Gelezinkelio stotis ir autobusu stotis turi buti viena stotele, pradzia laisves atejos - sustojimas Gedimino (kad papulti i laisves aleja) sekanti Vilniaus g, to pakanka, kam reikia i mazesnio poliarumo stoteles yra ne G autobusai ir troleibusai . 29 G nuo kalnieciu turetu stoti prie Akluju, pilyje, ozeskienes, prie profsajungu rumu ir stotyje.
                                      Paskutinis taisė digital; 2019.07.09, 23:50.

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Is vis ta G ( greitasis) neatitinka greicio. Koks tikslas 57 G centre stoti kas 100 metru?. Gelezinkelio stotis ir autobusu stotis turi buti viena stotele, pradzia laisves atejos - sustojimas Gedimino (kad papulti i laisves aleja) sekanti Vilniaus g, to pakanka, kam reikia i mazesnio poliarumo stoteles yra ne G autobusai ir troleibusai . 29 G nuo kalnieciu turetu stoti prie Akluju, pilyje, ozeskienes, prie profsajungu rumu ir stotyje.
                                        Nors ir super G būtų vistiek veža autobusas ir jis nelėks greičiau už kitus. Pavyzdys 29G panaikinus kelis sustojimu sumažino ir 5 minutėm važiavimo laiką to pasekoje amžinas 5 10 minuciu vėlavimas
                                        Ir veža tas pats vairuotojas kuris gauna 3.80 valandinį atlyginimą tai ir veš kai ir seniau normaliu tempu o ne kaip schumacheris.
                                        Paskutinis taisė digital; 2019.07.09, 23:50.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          Is vis ta G ( greitasis) neatitinka greicio. Koks tikslas 57 G centre stoti kas 100 metru?. Gelezinkelio stotis ir autobusu stotis turi buti viena stotele, pradzia laisves atejos - sustojimas Gedimino (kad papulti i laisves aleja) sekanti Vilniaus g, to pakanka, kam reikia i mazesnio poliarumo stoteles yra ne G autobusai ir troleibusai . 29 G nuo kalnieciu turetu stoti prie Akluju, pilyje, ozeskienes, prie profsajungu rumu ir stotyje.
                                          Ar tikrai pagal atstumą įmanoma rasti vietą sustojimui, kad būtų patogu pasiekti autobusų ir geležinkelio stotį?
                                          Paskutinis taisė digital; 2019.07.09, 23:51.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X