Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prireikė metų: po avarijos pradeda veikti Žaliakalnio funikulierius

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...xhYGA1au5UN-as

    Comment


      dar neveikia

      Comment


        O kur dingo trigubi autobusai? Tiesiog nuvažiavo jiems skirtus likusius kilometrus, ar išryškėjo kažkokios problemos, kurios neleido jiems dirbti toliau?

        Comment


          Kaip ir niekur nedingo - dirba 23 ir 46. Šiandien pvz. 46 yra vienas.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            O šiaip kuriuose maršrutuose didžiausi šansai jais pasivažinėti? Kaip suprantu, bet minėtų 23 ir 46, dar ir 39 kartais būna?

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              O šiaip kuriuose maršrutuose didžiausi šansai jais pasivažinėti? Kaip suprantu, bet minėtų 23 ir 46, dar ir 39 kartais būna?
              39-am gyvačių (trisekcijinių) nebūna. Buvo leidę į 37, bet nepasiteisino (matyt dėl Parodos kalno, kas buvo per stipru tam autobusui). Pagrindas dabar pas juos - 46 ir 23. Abu iš stoties po dieninės atstovos išvažiuoja apie 14-15 valandą darbo dienomis.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Teisingai, dirba tik 23 ir 46. 37 nėra prasmės leisti tokios talpos autobusą. Variklio galios parodos kalnui pilnai užtenka (265kW). 840 paskutinį mėnesį stovi dėl suskaldyto variklio kožucho. 838 pastarąją savaitę stovėjo dėl salono sėdynių (persiųtos). 841 šiandien nedirbo, remontuota aušinimo sistema,

                Comment


                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                  Teisingai, dirba tik 23 ir 46. 37 nėra prasmės leisti tokios talpos autobusą. Variklio galios parodos kalnui pilnai užtenka (265kW). 840 paskutinį mėnesį stovi dėl suskaldyto variklio kožucho. 838 pastarąją savaitę stovėjo dėl salono sėdynių (persiųtos). 841 šiandien nedirbo, remontuota aušinimo sistema,
                  Kiek jų eksplotacija skirais nuo dvigubų?

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                    Kiek jų eksplotacija skirais nuo dvigubų?
                    Galingesnis variklis, didesnė kuro norma, o daugiau nelabai skirtumų ir yra. 3 ir 4 ašies konstrukcija visiškai identiška. Dar šildymo sistemoje įmontuoti 2 papildomi cirkuliaciniai siurbliai (iš viso 4). Didžiausias skirtumas, kad sunkiau nuvaryt atbulą nuo duobės. Ypač 838. Tiesiog reikia prieš varant ant duobės pagalvoti, kaip reikės nuvaryti

                    Comment


                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą

                      Buvo (yra) analogiškas atvejis su Vilniaus Volvo - jei rytais šalta ir reikia pūsti šiltą orą į langus kad nerasotų, dieną, orui sušilus nebebūdavo kaip to šildymo išjungti, nes kažkokie elektriniai vožtuvai buvo "pakeisti" į mechaninį kraną, kurio vairuotojas užsukti dienos metu nebegali. va nuoroda
                      Tokia pati problema yra ir KA volvo autobusuose. Elektriniai vožtuvai (skirstytuvai) neveikia. Ir ta problema sprendžiama įstatant colinį kraną. Tik kranai montuojami tokioje vietoje, jog vairuotojas galėtų jį atsukti/užsukti nenaudodamas jokių įrankių, ir be remonto kanalo. Užtenka atidaryti galinį variklio dangtį ir pasukti rankenėlę.

                      Comment


                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                        Tokia pati problema yra ir KA volvo autobusuose. Elektriniai vožtuvai (skirstytuvai) neveikia. Ir ta problema sprendžiama įstatant colinį kraną. Tik kranai montuojami tokioje vietoje, jog vairuotojas galėtų jį atsukti/užsukti nenaudodamas jokių įrankių, ir be remonto kanalo. Užtenka atidaryti galinį variklio dangtį ir pasukti rankenėlę.
                        Tame ir esmė užsukus kraną aplamai nėra ir jokio šilumos srauto vairuotojo kabinoje. O vairuotojai turi būti pasidarę kažkiek šilumos į priekinį stiklą kad atidarinejant priekines duris nesijaustų vėjo traukimas. Tai taip ir gaunasi kad salone netoli jau kaip pirtį o priekyje tik labai malonus šiltai oras.

                        Comment


                          Mane irgi domina klausimas, kodėl trisekcijinius autobusus nustojo leisti į Parodos kalną (37 maršrutas, atrodo). Ar nėra poreikio, ar išryškėjo kažkokios problemos, neleidžiančios to daryti.
                          Virtęs pelenais dalinai atsakė.
                          Atsimenu, Ikarusų laikais dvisekcijiniai Ikarusai nevažinėjo į Parodos kalną. Pasakojo, kad kažkada važiavo, bet nutrūko sukabinimo įtaisas, buvo avarija. O galima plačiau apie tą avariją - kas ir kada ten įvyko, kokios buvo pasekmės?
                          Kaip šitų trisekcijinių autobusų sukabinimo įtaisai atlaikydavo važiavimus į Parodos kalną?
                          Ar dar kokie nors daugiasekcijiniai autobusai važinėjo į Parodos kalną?
                          Rašote, kad šių autobusų variklių galingumas 265 kW. O koks dujinių Solaris variklių galingumas? Kažkur lyg tai skaičiau kad 290 kW. Ar tikrai tiek? Matosi, kad jie labai dinamiški ir energingi, greitai įgauna pagreitį, energingai važiuoja į kalnus.

                          Comment


                            Važinėjo(a?) ir dabartiniai Man ir Vanhool

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Važinėjo(a?) ir dabartiniai Man ir Vanhool
                              Kad nei viename iš vaziuojanciu per parodos kalną maršrutų nereikalingi tokio dydžio autobusų. Pilnai užtenka viengubų autobusų nes nėra tokio didelio keleivių srauto.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Kad nei viename iš vaziuojanciu per parodos kalną maršrutų nereikalingi tokio dydžio autobusų. Pilnai užtenka viengubų autobusų nes nėra tokio didelio keleivių srauto.
                                Argi 6 maršrutas nebūna pilnesnis už 46 darbo dienomis?

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                  Argi 6 maršrutas nebūna pilnesnis už 46 darbo dienomis?
                                  Realiai jis pilnesnis bet pagal registruotų bilietų kiekį jis yra vidutiniškas. Plius yra Garliava Kauno rajonas tai su licensijom padidinto talpumo yra kažkokie kitokie reikalavimai

                                  Comment


                                    Ne piko metu i Parodos kalna kyla 29 autobusai / troleibusai per valanda, piko metu -38 reisai.. Pilnai pakanka viengubu autobusu. t y nuo 7 - iki 21. valandos kyla kas 3-5 minutes.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Realiai jis pilnesnis bet pagal registruotų bilietų kiekį jis yra vidutiniškas.
                                      Gera nuoroda kontrolei, kur nukreipti savo dėmesį ir jėgas B)

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                        Realiai jis pilnesnis bet pagal registruotų bilietų kiekį jis yra vidutiniškas. Plius yra Garliava Kauno rajonas tai su licensijom padidinto talpumo yra kažkokie kitokie reikalavimai
                                        Girionys ir Šlienava taip pat Kauno rajonas

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą

                                          Girionys ir Šlienava taip pat Kauno rajonas
                                          6 marsrute prailginti neišlauš posūkių ipatingai petrausko savanorių kampas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X