O kur dingo trigubi autobusai? Tiesiog nuvažiavo jiems skirtus likusius kilometrus, ar išryškėjo kažkokios problemos, kurios neleido jiems dirbti toliau?
O šiaip kuriuose maršrutuose didžiausi šansai jais pasivažinėti? Kaip suprantu, bet minėtų 23 ir 46, dar ir 39 kartais būna?
39-am gyvačių (trisekcijinių) nebūna. Buvo leidę į 37, bet nepasiteisino (matyt dėl Parodos kalno, kas buvo per stipru tam autobusui). Pagrindas dabar pas juos - 46 ir 23. Abu iš stoties po dieninės atstovos išvažiuoja apie 14-15 valandą darbo dienomis.
Teisingai, dirba tik 23 ir 46. 37 nėra prasmės leisti tokios talpos autobusą. Variklio galios parodos kalnui pilnai užtenka (265kW). 840 paskutinį mėnesį stovi dėl suskaldyto variklio kožucho. 838 pastarąją savaitę stovėjo dėl salono sėdynių (persiųtos). 841 šiandien nedirbo, remontuota aušinimo sistema,
Teisingai, dirba tik 23 ir 46. 37 nėra prasmės leisti tokios talpos autobusą. Variklio galios parodos kalnui pilnai užtenka (265kW). 840 paskutinį mėnesį stovi dėl suskaldyto variklio kožucho. 838 pastarąją savaitę stovėjo dėl salono sėdynių (persiųtos). 841 šiandien nedirbo, remontuota aušinimo sistema,
Galingesnis variklis, didesnė kuro norma, o daugiau nelabai skirtumų ir yra. 3 ir 4 ašies konstrukcija visiškai identiška. Dar šildymo sistemoje įmontuoti 2 papildomi cirkuliaciniai siurbliai (iš viso 4). Didžiausias skirtumas, kad sunkiau nuvaryt atbulą nuo duobės. Ypač 838. Tiesiog reikia prieš varant ant duobės pagalvoti, kaip reikės nuvaryti
Buvo (yra) analogiškas atvejis su Vilniaus Volvo - jei rytais šalta ir reikia pūsti šiltą orą į langus kad nerasotų, dieną, orui sušilus nebebūdavo kaip to šildymo išjungti, nes kažkokie elektriniai vožtuvai buvo "pakeisti" į mechaninį kraną, kurio vairuotojas užsukti dienos metu nebegali. va nuoroda
Tokia pati problema yra ir KA volvo autobusuose. Elektriniai vožtuvai (skirstytuvai) neveikia. Ir ta problema sprendžiama įstatant colinį kraną. Tik kranai montuojami tokioje vietoje, jog vairuotojas galėtų jį atsukti/užsukti nenaudodamas jokių įrankių, ir be remonto kanalo. Užtenka atidaryti galinį variklio dangtį ir pasukti rankenėlę.
Tokia pati problema yra ir KA volvo autobusuose. Elektriniai vožtuvai (skirstytuvai) neveikia. Ir ta problema sprendžiama įstatant colinį kraną. Tik kranai montuojami tokioje vietoje, jog vairuotojas galėtų jį atsukti/užsukti nenaudodamas jokių įrankių, ir be remonto kanalo. Užtenka atidaryti galinį variklio dangtį ir pasukti rankenėlę.
Tame ir esmė užsukus kraną aplamai nėra ir jokio šilumos srauto vairuotojo kabinoje. O vairuotojai turi būti pasidarę kažkiek šilumos į priekinį stiklą kad atidarinejant priekines duris nesijaustų vėjo traukimas. Tai taip ir gaunasi kad salone netoli jau kaip pirtį o priekyje tik labai malonus šiltai oras.
Mane irgi domina klausimas, kodėl trisekcijinius autobusus nustojo leisti į Parodos kalną (37 maršrutas, atrodo). Ar nėra poreikio, ar išryškėjo kažkokios problemos, neleidžiančios to daryti.
Virtęs pelenais dalinai atsakė.
Atsimenu, Ikarusų laikais dvisekcijiniai Ikarusai nevažinėjo į Parodos kalną. Pasakojo, kad kažkada važiavo, bet nutrūko sukabinimo įtaisas, buvo avarija. O galima plačiau apie tą avariją - kas ir kada ten įvyko, kokios buvo pasekmės?
Kaip šitų trisekcijinių autobusų sukabinimo įtaisai atlaikydavo važiavimus į Parodos kalną?
Ar dar kokie nors daugiasekcijiniai autobusai važinėjo į Parodos kalną?
Rašote, kad šių autobusų variklių galingumas 265 kW. O koks dujinių Solaris variklių galingumas? Kažkur lyg tai skaičiau kad 290 kW. Ar tikrai tiek? Matosi, kad jie labai dinamiški ir energingi, greitai įgauna pagreitį, energingai važiuoja į kalnus.
Kad nei viename iš vaziuojanciu per parodos kalną maršrutų nereikalingi tokio dydžio autobusų. Pilnai užtenka viengubų autobusų nes nėra tokio didelio keleivių srauto.
Kad nei viename iš vaziuojanciu per parodos kalną maršrutų nereikalingi tokio dydžio autobusų. Pilnai užtenka viengubų autobusų nes nėra tokio didelio keleivių srauto.
Argi 6 maršrutas nebūna pilnesnis už 46 darbo dienomis?
Argi 6 maršrutas nebūna pilnesnis už 46 darbo dienomis?
Realiai jis pilnesnis bet pagal registruotų bilietų kiekį jis yra vidutiniškas. Plius yra Garliava Kauno rajonas tai su licensijom padidinto talpumo yra kažkokie kitokie reikalavimai
Ne piko metu i Parodos kalna kyla 29 autobusai / troleibusai per valanda, piko metu -38 reisai.. Pilnai pakanka viengubu autobusu. t y nuo 7 - iki 21. valandos kyla kas 3-5 minutes.
Realiai jis pilnesnis bet pagal registruotų bilietų kiekį jis yra vidutiniškas. Plius yra Garliava Kauno rajonas tai su licensijom padidinto talpumo yra kažkokie kitokie reikalavimai
Comment