Tame ziog ir blogis, kad tik viena bilieta gali pazymeti. ir visai Zioge netruretu buti rasoma vartotojo vardas ir pavarde. Nera jokio konfidencialumo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTame ziog ir blogis, kad tik viena bilieta gali pazymeti. ir visai Zioge netruretu buti rasoma vartotojo vardas ir pavarde. Nera jokio konfidencialumo.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tam ir rašomas vartotojo vardas kad išeitų suvest galus jei keleivis ieškosi iš draudimo išmokos. Ne gana to kad buvau autobuse ir susitrenkiau galva ar kažkas pan. Kaip neužtenka vien el bilieto tik turėt ji būtina registruoti pridedant prie komposterio
Comment
-
Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
O kontrolės metu kam rodyt vardą, jei bilietas už pilną kainą?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nes kad tavo asmeninis bilietas o ne kaip visa šeima vienu dalinasi. Iki šito nedaeje bet pagal viską reikia tokius bilietus registruoti kažkuriam asmeniui kuriam priklauso
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTame ziog ir blogis, kad tik viena bilieta gali pazymeti. ir visai Zioge netruretu buti rasoma vartotojo vardas ir pavarde. Nera jokio konfidencialumo.
Suprantu, kad gal nenori leisti žymėt už antrą, nes nuolatiniui per greit sukaups, bet galima paxaryt, kad antras bilietas nesiskaičiuoja į nuolatinio kaupimo sumą.
O dėl privatumo, tai per kelias sekundes gali pasikeist vardą ar pavardę programėlėje.
Čia panašiai juk kaip ir ant kortelės ar seniau popierinių nuolatinių - visur oficialiai reikėjo būt užsirašius pavardę, tad nieko naujo.
Comment
-
idomus pastebejimas ryte. belaukiant reikiamo troleibuso, matau kaip pro vidurines duris bando isokti vienas vaikinas. Troleibuso (13 m. 255 ) vairuotoja vidurines duris uzdaro viakinui ,, pries nosi'', tada jis eina prie pirmuju duru. Ilipa, ir eina link troleibuso galo. Vairuotoja islipa is kabinos ir prarukytu balsu rekia - ,, o ka bilieto pazymeti nereikia?'' tada nepescias vaikinas jai atsako: taip kad ilipimas pro priekines duris as sutinku, o kur pazymeti bilieta, - to taisyklese nera pabrezta.
vadinasi galima lipti pro priekines duris, o zymeti bilieta bet kur.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąidomus pastebejimas ryte. belaukiant reikiamo troleibuso, matau kaip pro vidurines duris bando isokti vienas vaikinas. Troleibuso (13 m. 255 ) vairuotoja vidurines duris uzdaro viakinui ,, pries nosi'', tada jis eina prie pirmuju duru. Ilipa, ir eina link troleibuso galo. Vairuotoja islipa is kabinos ir prarukytu balsu rekia - ,, o ka bilieto pazymeti nereikia?'' tada nepescias vaikinas jai atsako: taip kad ilipimas pro priekines duris as sutinku, o kur pazymeti bilieta, - to taisyklese nera pabrezta.
vadinasi galima lipti pro priekines duris, o zymeti bilieta bet kur.
36.1. Keleivis, įlipdamas į transporto priemonę, privalo pažymėti mobiliąja programėle elektroninį bilietą ar elektroniniu komposteriu, esančiu prie vairuotojo, elektroninę kortelę arba nusipirkti popierinį vienkartinį bilietą iš vairuotojo. Jeigu nėra galimybės prie vairuotojo esančiu komposteriu pažymėti elektroninės kortelės, ji pažymima kitu arčiausiai esančiu elektroniniu komposteriu.
Comment
-
Pravažiavau nauju Temsa autobusu, tai nebuvo to naujumo ar įspūdngumo jausmo važiuojant daug naujesne transporto priemone palyginus su Solaris. O metų skirtumas net 15.
O pvz tarp 2003 solaris ir 1998 ar panašių metų kitų autobusų tas "naujumo" jausmas daug didesnis solaris naudai, nors skirtumas tik 5 metai.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąidomus pastebejimas ryte. belaukiant reikiamo troleibuso, matau kaip pro vidurines duris bando isokti vienas vaikinas. Troleibuso (13 m. 255 ) vairuotoja vidurines duris uzdaro viakinui ,, pries nosi'', tada jis eina prie pirmuju duru. Ilipa, ir eina link troleibuso galo. Vairuotoja islipa is kabinos ir prarukytu balsu rekia - ,, o ka bilieto pazymeti nereikia?'' tada nepescias vaikinas jai atsako: taip kad ilipimas pro priekines duris as sutinku, o kur pazymeti bilieta, - to taisyklese nera pabrezta.
vadinasi galima lipti pro priekines duris, o zymeti bilieta bet kur.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
Šaunuolė Jūratė, pro jos akis niekas nepraeina nepažymėjęs bilieto. Kad visi būtų tokie kaip ji pareigingi vairuotojai. O koks jos balsas, tai mažiausiai turėtų rūpėti. ji gerai dirba savo darbą.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPas Mindaugą Čėsną Rigvedoje. Pats ant sunkvežimio pas jį mokiausi. Negaliu pasakyti nei vieno blogo žodžio. Viską paaiškins, parodys, išmokys. Ir papasakos, kaip regitra išsidirbinėja. D kategorijos kursai 309, 95 kodas 239 eurai, autobuso nuoma egzaminui 45 eurai, teorija regitroj apie 10 eurų, praktinis 16. Dar medicininė keli eurai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPravažiavau nauju Temsa autobusu, tai nebuvo to naujumo ar įspūdngumo jausmo važiuojant daug naujesne transporto priemone palyginus su Solaris. O metų skirtumas net 15.
O pvz tarp 2003 solaris ir 1998 ar panašių metų kitų autobusų tas "naujumo" jausmas daug didesnis solaris naudai, nors skirtumas tik 5 metai.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Oj tikrai ne keli eurai o virs 20 profesionalam cde
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Nieko nustabaus. Niekas nebepirktų brand'inių markių, jei galėtų taip pat su turkiškom išsisukt. Kiek sunkvežimių turkiškų keliuose matot? Po 6metų įdomu bus palygint.
Būtų įdomu automobilių markių analogija, kad suprasti. Nes atrodė, kad abi markės tokios labiau ekonominės klasės.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O tai Solaris prieš Temsa yra visai kitos prestižo lygos?
Būtų įdomu automobilių markių analogija, kad suprasti. Nes atrodė, kad abi markės tokios labiau ekonominės klasės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąEina labai rimti gandai, kad 52 ir 53 mikroautobusus po kelių savaičių jau aptarnaus Kauno autobusai, o vėliau perims ir 55/56.
Panašu, kad Kautros eksperimentas baigiasi - bet gal kažkas su daugiau informacijos galėtų patikslinti, tiesa tai ar ne?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
Šaunuolė Jūratė, pro jos akis niekas nepraeina nepažymėjęs bilieto. Kad visi būtų tokie kaip ji pareigingi vairuotojai. O koks jos balsas, tai mažiausiai turėtų rūpėti. ji gerai dirba savo darbą.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Balsas - pagarbos keleivui zenklas. Reke kaip kolukio pirmininke ant karves. Klientas perka paslauga is vezejo, ir kalbos tonas ir kuno manieros turi buti neissaukiancios.Galima pasakyti, o ne rekti. Jos visas kunas net persikreipe
- 1 patinka
Comment
Comment