67 nėra žiedinis, todėl ir užsukinėja po 2 kartus. Esant žiediniam maršrutui kur kas labiau jaustųsi vėlavimai dėl kamščių bei kiltų vidinė eismo organizavimo problema: kaip vairuotojams pietauti Skubios pagalbos centro galinėje stotelėje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą67 nėra žiedinis, todėl ir užsukinėja po 2 kartus. Esant žiediniam maršrutui kur kas labiau jaustųsi vėlavimai dėl kamščių bei kiltų vidinė eismo organizavimo problema: kaip vairuotojams pietauti Skubios pagalbos centro galinėje stotelėje.
Comment
-
Tie dauguma kelevių turbūt vienas aktyvistas. Pasišnekėkite su vairuotojais, jie mato realią situaciją, kiek keleivių įlipa Kazliškiuosia, ir kiek važinėja ratais. Tačiau tai vistiek nepakeičia fakto, kodėl yra daromi du užsukimai, kai pilnai užtektų vieno, nes dabar užsukama tiek važiuojant link tirkiliškių tiek link centro.
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąTie dauguma kelevių turbūt vienas aktyvistas. Pasišnekėkite su vairuotojais, jie mato realią situaciją, kiek keleivių įlipa Kazliškiuosia, ir kiek važinėja ratais. Tačiau tai vistiek nepakeičia fakto, kodėl yra daromi du užsukimai, kai pilnai užtektų vieno, nes dabar užsukama tiek važiuojant link tirkiliškių tiek link centro.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O vairuotojams manau visiškai vienodai kiek tų kartų uzsukinėti svarbu laikas eina o kur važiuoti visiškai vienodai
Comment
-
Nes 67 marsruto besidubliuojantis uzsukimas yra paciame reiso gale, ir teoriskai turetu buti naudingas tik kazliskiu gyventojams norintiems nuvaziuoti i tirkiliskius. Idomu, kiek praktikoje pasitaike tokiu keleiviu. 31 atveju to nera, uzsukimas racionalus. tikrai gali pasitaikyti keleiviu is J.Dobkeviciaus gimnazijos, tiek i aleksoto, tiek i centro pusę. 38 tokį neracionalų užsukimą veikiausiai finansuoja Mega?
Pridedu žemėlapį:Paskutinis taisė Litch; 2018.12.29, 23:36.
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąNes 67 marsruto besidubliuojantis uzsukimas yra paciame reiso gale, ir teoriskai turetu buti naudingas tik kazliskiu gyventojams norintiems nuvaziuoti i tirkiliskius. Idomu, kiek praktikoje pasitaike tokiu keleiviu. 31 atveju to nera, uzsukimas racionalus. tikrai gali pasitaikyti keleiviu is J.Dobkeviciaus gimnazijos, tiek i aleksoto, tiek i centro pusę. 38 tokį neracionalų užsukimą veikiausiai finansuoja Mega?
Pridedu žemėlapį:
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąĮdomu kaip keisis maršrutai į Mega prasidėjus nuo muravos iki megos Vilniaus magistralės rekonstrukcijai, nes viadukas link megos nuo jotvingių gatvės bus griaunamas nes po dabartiniu viaduku 8 juostų kelio neįmanoma padaryti.
Spėju, jei viaduku eismas bus leidžiamas, tai niekas, kas susiję su remontais, nesikeis O jei viaduką nuspręs uždaryti (nes reikės lipdyt tuos jungiamuosius kelius), tai spėju autobusai apsisuks ties Senukais ir važiuos atgal, truputį pasukios ratus tuo Sargėnų mazgu
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tas užsikimas yra nes 51 mikriukas taip uzsukinėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Mano žiniomis, buvo planų griauti viaduką, bet planų atsisakė ir dabartinį viaduką paliks. Šonuose tarp atramų įlipdys 2 juostų jungiamuosius keliukus, o dabartinis kelias liks po 3 juostas į kiekvieną pusę kaip dabar, tik visos bus tranzitinės.
Spėju, jei viaduku eismas bus leidžiamas, tai niekas, kas susiję su remontais, nesikeis O jei viaduką nuspręs uždaryti (nes reikės lipdyt tuos jungiamuosius kelius), tai spėju autobusai apsisuks ties Senukais ir važiuos atgal, truputį pasukios ratus tuo Sargėnų mazgu
Comment
-
Naujųjų metų naktį Kaune važiuos papildomas viešasis transportas, tačiau grafikų niekur nėra...
Apsiribojama tiesiog maršrutų išvardinimu, kas atrodo labiau negu keista...
Kelerius praėjusius metus tvarkaraščiai būdavo skelbiami stops.lt.
Naujųjų metų naktį važiuos šie troleibusų maršrutai:
1-ojo maršruto „Vaidoto g.–Islandijos pl.“
5-ojo maršruto „Petrašiūnai–Varnių g.“
11-ojo maršruto „Islandijos pl.–Kaniūkai“
15-ojo maršruto „Partizanų g.–Centras“
https://www.kvt.lt/papildomi-autobus...ebimo-sventes/
P.S. gruodžio 31 dieną po pietų atsirado grafikai stops.lt puslapyje.Paskutinis taisė pigiausioskeliones; 2018.12.31, 13:52.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė pigiausioskeliones Rodyti pranešimąNaujųjų metų naktį Kaune važiuos papildomas viešasis transportas, tačiau grafikų niekur nėra...
Apsiribojama tiesiog maršrutų išvardinimu, kas atrodo labiau negu keista...
Kelerius praėjusius metus tvarkaraščiai būdavo skelbiami stops.lt.
Naujųjų metų naktį važiuos šie troleibusų maršrutai:
1-ojo maršruto „Vaidoto g.–Islandijos pl.“
5-ojo maršruto „Petrašiūnai–Varnių g.“
11-ojo maršruto „Islandijos pl.–Kaniūkai“
15-ojo maršruto „Partizanų g.–Centras“
https://www.kvt.lt/papildomi-autobus...ebimo-sventes/
P.S. gruodžio 31 dieną po pietų atsirado grafikai stops.lt puslapyje.
Comment
-
Metų pabaiga žymėjo ir Kauno viešajame transporte šokinėjusio Žiogo pirmojo mėnesio pabaigą. Statistika, praėjus gruodžiui, išties pozityvi – programėlę atsisiuntė per 11 tūkst. vartotojų.
Bendrovės archyvas Šiems vartotojams programėlė palengvino daugiau nei 42 tūkst. kelionių. Didžiausioji dalis paslaugomis naudojosi be nuolaidos – tokių bilietų pažymėta per 31 tūkst. Aktyviai programėle naudojosi ir studentai – Žiogo pagalba apmokėta beveik 10 tūkst. studentiškų kelionių, rašoma pranešime žiniasklaidai. Beveik 300 programėle besinaudojančių kauniečių patyrė išskirtinę naudą – per gruodžio mėnesį Žiogu pažymėję 40 vienkartinių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=80015643
Comment
-
https://www.vz.lt/transportas-logist...a-25-autobusus - kodėl iš kautros perka ir kas čia per konkursas "ne senesniem nei 2017m", ta prasme kaip ir naujiems, bet gal ir padėvėtiems iki vienų metų (kas tokius ir kodėl parduoda)?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" yra Temsos atstovė Lietuvoje. Todėl autobusai bus turkiški.
Comment
-
Kautra Temsa atstovauja jau 14 metų taip kad gali ramintis apie visokius bendradarbiavimo pasibaigimus.
O va čia visus reikalavimus atitinkanti miestui skirta Temsa https://europe.temsa.com/urunDetay.aspx?lng=2&&id=17
Comment
Comment