Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nepakanka. 17 ir 19 galiama būtų palikti tik rytinio ir vakarinio piko metu. 39 reikia stiprinti, o mikrobus iš viso naikinti. Dabar gi vietoj to, kad savivaldybė gerintų savo VT, jį blogina, o palieka erdvę pasipinigauti "Kautrai". Kas pasikeitė per 20-25 metus? Ogi iš esmės nieko. Mikrobai ir toliau parazituoja normalaus VT sąskaita.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Nuo sausio 1 d nelieka 53 ojo..........
Parašė Al1 Rodyti pranešimąOficialiai ar tik kalbų lygyje? Šiaip tai logiška. Atsilaisvinusius mikobus permes į Alytų.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Išnaikinus "Kautros" mikrobus, KA ir transporto skyriaus planas:
1. Nupirkt 20vnt laužyno iš vakarų, juos perdažyt, pagamint naujų "trafaretkių". Švieslentės- kam jų reik? 10 paleist į reisus, 10 palikt rezerve, jei anie 10 suges.
2. Nupirkt dar 10mikrobų, paleist į visokius nišinius pakraščius, vienakart per valandą, per pietų pertrauką kas dvi, savatgaliais juos leist į visokius 35, 43 ir kitus mažiau apkrautus maršrutus.
3. Girtis kokius 7 metus, kad tuoj pirks naujus ekologiškus autobusus, pagal finansavimo programą 2020-2025, 2026 metais nupirks kokius 24vnt.
- 4 patinka
Comment
-
Niekas tų "Kautros" mikrobų specialiai nenaikina. Pačiai "Kautrai" neapsimoka. O savivaldybė tikrai neturi ir neprivalo už savo pinigus remti "Kautros". Yra savo parkas ir jį reikia finansuoti. Baigsis sutartis su "Kautra" ir daugiau jokių mikrobų maršrutinio taksi pavidalu. Blogiausia, kad pati savivaldybė parkui leidžia pirkti mikrobus ir nedaro maršrutų reformos.
- 3 patinka
Comment
-
Kiek tenka dirbti 56 tai pagridinis keleiviu srautas yra iš centro i Ringaudus ir atgal,sekanti dalis nuo centro(dažniausiai nuo stoties) i Neveronys ir atgal ir tai i Neveroniu dali kur nevažiuja 39 autobusas ir tai piko metu,o darbo dienom reisais kurie važiuojat ik iki Palemono gatvės važiuojam tušti.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Nuo sausio 1 d nelieka 53 ojo..........
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIšnaikinus "Kautros" mikrobus, KA ir transporto skyriaus planas:
1. Nupirkt 20vnt laužyno iš vakarų, juos perdažyt, pagamint naujų "trafaretkių". Švieslentės- kam jų reik? 10 paleist į reisus, 10 palikt rezerve, jei anie 10 suges.
2. Nupirkt dar 10mikrobų, paleist į visokius nišinius pakraščius, vienakart per valandą, per pietų pertrauką kas dvi, savatgaliais juos leist į visokius 35, 43 ir kitus mažiau apkrautus maršrutus.
3. Girtis kokius 7 metus, kad tuoj pirks naujus ekologiškus autobusus, pagal finansavimo programą 2020-2025, 2026 metais nupirks kokius 24vnt.
Beje 2020 balandžio mėnesį baigiasi visų maršrutų sutartys gal kažkas tada biški pasikeis.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Dabar jau kas 3 žodį skaitai. Klausk Transporto Skyriaus, o ne forumo narių - čia tau niekas į tai neatsakys. Man irgi įdomu, kodėl mažina autobusų skaičių. Tas 9-asis grafikas galėjo būti pridėtas tik dėl apylankos dėl važiavimo trukmės ilgėjimo ir norint nemažinti kursavimo dažnio, bet ir po visų apylankų būtų logiška jį palikti keleivių patogumui.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kaip ir sakiau savivaldybė nori mažinti finansavimą viešajam transportui todėl turi sumažinti apie 20 grafikų (savivaldybė nori sumažinti bendrą ridą nes neturi tiek pinigų mokėti, nes jau ir KA nenori dirbti už pažadus kad gražins skolą vėliau). Todėl analizuojama registruojamų bilietų skaičius kuriame yra mažiausiai ir toks grafikas išimamas mastant kad tie keleiviai gali pasiskirstyti į prieš tai važiuojantį ar po jo važiuojantį autobusą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Su tokiu požiūriu niekada ir neturėsime gero VT. Deja. Pinigų yra, tik valdžia nenori, geriau pavogti per kitur nei per VT.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąKiek tenka dirbti 56 tai pagridinis keleiviu srautas yra iš centro i Ringaudus ir atgal,sekanti dalis nuo centro(dažniausiai nuo stoties) i Neveronys ir atgal ir tai i Neveroniu dali kur nevažiuja 39 autobusas ir tai piko metu,o darbo dienom reisais kurie važiuojat ik iki Palemono gatvės važiuojam tušti.
Vienintelė priežastis, kurią sugalvojau - anksčiau privatininkai labiau parazituodavo prisitaikydami prie 39 autobuso (pvz važiuodami prieš pat jį ir pan.), o dabar kautra važiuoja pagal grafikus.
Daugiau priežasčių kodėl tai kardinaliai krito srautas Palemonas-Centras atkarpoje nesugalvojau.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Sutapimas, bet kaip tik prieš kelias dienas svarsčiau apie 56 mikriuką. Iki Kautros atėjimo, tai 56 dažnai būdavo sausakimšas su stovinčiais žmonėmis tiek atkarpoje nuo centro iki Palemono, tiek nuo Palemono iki centro. Dabar kiek pamatau tai beveik visada apytuštis. Kardinaliai pasikeitė.
Vienintelė priežastis, kurią sugalvojau - anksčiau privatininkai labiau parazituodavo prisitaikydami prie 39 autobuso (pvz važiuodami prieš pat jį ir pan.), o dabar kautra važiuoja pagal grafikus.
Daugiau priežasčių kodėl tai kardinaliai krito srautas Palemonas-Centras atkarpoje nesugalvojau.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Praktiškai visuose maršrutuose kurie kažkiek siejasi su autobusais,grafikai sudaryt taip kad autobusas važiuja prieki,net buves 51 iš Kazliškiu važiuodavo paskui 26,53 dažniausiai paskui 23 . Kas dėl naikinimo kalbos eina ir apie 53 ir apie 56,antradieni jau pradėsiu dirbt,galėsiu šiuo klausimu daugiau kažka pasakyt.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.12.01, 18:40.
Comment
-
56 naudojaus dar tada kai važinėdavo 7 kartus į valandą, ir bilietas kainuodavo 80 lito centų. Reisuose iš Akademijos keleivių būdavo sočiai; rytais vairuotojas tūptis paprašydavo kad tik policija neprisikabintų. Prisimenu, piko metu Kęstučio g susistabdyt mikriuko dažniausiai nepavykdavo, nes būdavo pilnas, o vairuotojas "sąžiningas" Su 81 mikriuku situacija būdavo ta pati.
Dabar Tabariškių - Centro atkarpoje žmonių būna koks vienas ar trys, tik piko metu padoriau užsipildo. Pro Marvelę net ir dabar beveik visad praskrenda anksčiau grafiko (kas man visai patinka dėl azarto), tačiau dėl to žmonės čia mieliau laukia autobuso.
Dabar nebevažinėju mikriukais, nes tiesiog neapsimoka. Euras trisdešimt iki centro, kai tuo tarpu už €2.4 iki Vilniaus traukiniu nuvažiuot galima. 18 autobusas beveik visad sausakimšas būna, kol mikriukai ramiai sau pustuščiai, ale laikydamiesi grafiko, pravažiuoja pro autobuso laukiančius senjorus ir studentus.
Plius, yra toks stebuklas kaip rajoniniai autobusai, kaip 157. €0,35 iki Karaliaus Mindaugo prospekto ant 90 km/h ir RAMU taip sakant!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė do. Rodyti pranešimą56 naudojaus dar tada kai važinėdavo 7 kartus į valandą, ir bilietas kainuodavo 80 lito centų. Reisuose iš Akademijos keleivių būdavo sočiai; rytais vairuotojas tūptis paprašydavo kad tik policija neprisikabintų. Prisimenu, piko metu Kęstučio g susistabdyt mikriuko dažniausiai nepavykdavo, nes būdavo pilnas, o vairuotojas "sąžiningas" Su 81 mikriuku situacija būdavo ta pati.
Dabar Tabariškių - Centro atkarpoje žmonių būna koks vienas ar trys, tik piko metu padoriau užsipildo. Pro Marvelę net ir dabar beveik visad praskrenda anksčiau grafiko (kas man visai patinka dėl azarto), tačiau dėl to žmonės čia mieliau laukia autobuso.
Dabar nebevažinėju mikriukais, nes tiesiog neapsimoka. Euras trisdešimt iki centro, kai tuo tarpu už €2.4 iki Vilniaus traukiniu nuvažiuot galima. 18 autobusas beveik visad sausakimšas būna, kol mikriukai ramiai sau pustuščiai, ale laikydamiesi grafiko, pravažiuoja pro autobuso laukiančius senjorus ir studentus.
Plius, yra toks stebuklas kaip rajoniniai autobusai, kaip 157. €0,35 iki Karaliaus Mindaugo prospekto ant 90 km/h ir RAMU taip sakant!
Kas liecia A -18, kai piko metu metu yra leidziama priekaba, manau aiskus ir nemazas keliautoju srautas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąPagaliau susivokė kam pustuščiai 12 metrų autobusai važinėja po naujų metų pirks kazkada midibusų
Comment
Comment