Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Kas liecia Palemono skyle, tai ten tikrai pakanka viesojo transporto . 17 aisis, 19 aisis 39 asis, ir 45 aisis kai kuriais reisais.56 mikro poreikis yra labai mazas. Is tikruju marsrutas ilgas, nevienodai pasiskirste srautai. Kazkada buvo Gelez Stotis - Neveronys, kai kursuodavo kas 32 minutes ir kas 16 per pika, Visa trasa buvo vienodai apkrauta keleiviu. I Romainius sis marsrutas reikalingas pagrinde del kapu lankymo.
    Nepakanka. 17 ir 19 galiama būtų palikti tik rytinio ir vakarinio piko metu. 39 reikia stiprinti, o mikrobus iš viso naikinti. Dabar gi vietoj to, kad savivaldybė gerintų savo VT, jį blogina, o palieka erdvę pasipinigauti "Kautrai". Kas pasikeitė per 20-25 metus? Ogi iš esmės nieko. Mikrobai ir toliau parazituoja normalaus VT sąskaita.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Nepakanka. 17 ir 19 galiama būtų palikti tik rytinio ir vakarinio piko metu. 39 reikia stiprinti, o mikrobus iš viso naikinti. Dabar gi vietoj to, kad savivaldybė gerintų savo VT, jį blogina, o palieka erdvę pasipinigauti "Kautrai". Kas pasikeitė per 20-25 metus? Ogi iš esmės nieko. Mikrobai ir toliau parazituoja normalaus VT sąskaita.
      Nuo sausio 1 d nelieka 53 ojo..........

      Comment


        Oficialiai ar tik kalbų lygyje? Šiaip tai logiška. Atsilaisvinusius mikobus permes į Alytų.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

          Nuo sausio 1 d nelieka 53 ojo..........
          Tegu visus išnaikiną, tik geriau bus, nelieka lai greičiau tų mikruškių.

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Oficialiai ar tik kalbų lygyje? Šiaip tai logiška. Atsilaisvinusius mikobus permes į Alytų.
          Alytui kiek reikėjo visus naujus nupirko.
          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

          Comment


            Išnaikinus "Kautros" mikrobus, KA ir transporto skyriaus planas:

            1. Nupirkt 20vnt laužyno iš vakarų, juos perdažyt, pagamint naujų "trafaretkių". Švieslentės- kam jų reik? 10 paleist į reisus, 10 palikt rezerve, jei anie 10 suges.
            2. Nupirkt dar 10mikrobų, paleist į visokius nišinius pakraščius, vienakart per valandą, per pietų pertrauką kas dvi, savatgaliais juos leist į visokius 35, 43 ir kitus mažiau apkrautus maršrutus.
            3. Girtis kokius 7 metus, kad tuoj pirks naujus ekologiškus autobusus, pagal finansavimo programą 2020-2025, 2026 metais nupirks kokius 24vnt.

            Comment


              Niekas tų "Kautros" mikrobų specialiai nenaikina. Pačiai "Kautrai" neapsimoka. O savivaldybė tikrai neturi ir neprivalo už savo pinigus remti "Kautros". Yra savo parkas ir jį reikia finansuoti. Baigsis sutartis su "Kautra" ir daugiau jokių mikrobų maršrutinio taksi pavidalu. Blogiausia, kad pati savivaldybė parkui leidžia pirkti mikrobus ir nedaro maršrutų reformos.

              Comment


                Kiek tenka dirbti 56 tai pagridinis keleiviu srautas yra iš centro i Ringaudus ir atgal,sekanti dalis nuo centro(dažniausiai nuo stoties) i Neveronys ir atgal ir tai i Neveroniu dali kur nevažiuja 39 autobusas ir tai piko metu,o darbo dienom reisais kurie važiuojat ik iki Palemono gatvės važiuojam tušti.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Nuo sausio 1 d nelieka 53 ojo..........
                  Pamiršot pridurti, kad čia yra turgaus bobų paskalos. Ir iškart užbėgant už akių - pasiteisinimas "Vairai nekalba be reikalo..." netinka. Dar ne tokių "tiesų" esame girdėję.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Išnaikinus "Kautros" mikrobus, KA ir transporto skyriaus planas:

                    1. Nupirkt 20vnt laužyno iš vakarų, juos perdažyt, pagamint naujų "trafaretkių". Švieslentės- kam jų reik? 10 paleist į reisus, 10 palikt rezerve, jei anie 10 suges.
                    2. Nupirkt dar 10mikrobų, paleist į visokius nišinius pakraščius, vienakart per valandą, per pietų pertrauką kas dvi, savatgaliais juos leist į visokius 35, 43 ir kitus mažiau apkrautus maršrutus.
                    3. Girtis kokius 7 metus, kad tuoj pirks naujus ekologiškus autobusus, pagal finansavimo programą 2020-2025, 2026 metais nupirks kokius 24vnt.
                    o iš kur bus kažkas kitaip jei keleivių srautas mažas surenkama lėšų mažai. Naujų autobusų pirkti nėra už ką nes reikia išlaikyti esamus senus autobusus, reikia mokėti atlyginimus aukštesnėse pareigose esantys kurie uždirba ne po 600-800 kaip dauguma darbuotojų. Trafaretkės kainuoja apie 50 eurų ir jos daugkartinės gali tarnaut n metų, o švieslentės vien pačios kainuoja priekinė šoninė ir galinė apie 700 eurų + montavimas + valdymo blokas ir t.t. už tokius pinigus gali mėnesį kažkas jau dirbt.

                    Beje 2020 balandžio mėnesį baigiasi visų maršrutų sutartys gal kažkas tada biški pasikeis.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                      Dabar jau kas 3 žodį skaitai. Klausk Transporto Skyriaus, o ne forumo narių - čia tau niekas į tai neatsakys. Man irgi įdomu, kodėl mažina autobusų skaičių. Tas 9-asis grafikas galėjo būti pridėtas tik dėl apylankos dėl važiavimo trukmės ilgėjimo ir norint nemažinti kursavimo dažnio, bet ir po visų apylankų būtų logiška jį palikti keleivių patogumui.
                      kaip ir sakiau savivaldybė nori mažinti finansavimą viešajam transportui todėl turi sumažinti apie 20 grafikų (savivaldybė nori sumažinti bendrą ridą nes neturi tiek pinigų mokėti, nes jau ir KA nenori dirbti už pažadus kad gražins skolą vėliau). Todėl analizuojama registruojamų bilietų skaičius kuriame yra mažiausiai ir toks grafikas išimamas mastant kad tie keleiviai gali pasiskirstyti į prieš tai važiuojantį ar po jo važiuojantį autobusą.

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        kaip ir sakiau savivaldybė nori mažinti finansavimą viešajam transportui todėl turi sumažinti apie 20 grafikų (savivaldybė nori sumažinti bendrą ridą nes neturi tiek pinigų mokėti, nes jau ir KA nenori dirbti už pažadus kad gražins skolą vėliau). Todėl analizuojama registruojamų bilietų skaičius kuriame yra mažiausiai ir toks grafikas išimamas mastant kad tie keleiviai gali pasiskirstyti į prieš tai važiuojantį ar po jo važiuojantį autobusą.
                        Su tokiu požiūriu niekada ir neturėsime gero VT. Deja. Pinigų yra, tik valdžia nenori, geriau pavogti per kitur nei per VT.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Su tokiu požiūriu niekada ir neturėsime gero VT. Deja. Pinigų yra, tik valdžia nenori, geriau pavogti per kitur nei per VT.
                          Su tuo mazinimu susidursime jau nuo pirmadienio .

                          Comment


                            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                            Kiek tenka dirbti 56 tai pagridinis keleiviu srautas yra iš centro i Ringaudus ir atgal,sekanti dalis nuo centro(dažniausiai nuo stoties) i Neveronys ir atgal ir tai i Neveroniu dali kur nevažiuja 39 autobusas ir tai piko metu,o darbo dienom reisais kurie važiuojat ik iki Palemono gatvės važiuojam tušti.
                            Sutapimas, bet kaip tik prieš kelias dienas svarsčiau apie 56 mikriuką. Iki Kautros atėjimo, tai 56 dažnai būdavo sausakimšas su stovinčiais žmonėmis tiek atkarpoje nuo centro iki Palemono, tiek nuo Palemono iki centro. Dabar kiek pamatau tai beveik visada apytuštis. Kardinaliai pasikeitė.
                            Vienintelė priežastis, kurią sugalvojau - anksčiau privatininkai labiau parazituodavo prisitaikydami prie 39 autobuso (pvz važiuodami prieš pat jį ir pan.), o dabar kautra važiuoja pagal grafikus.
                            Daugiau priežasčių kodėl tai kardinaliai krito srautas Palemonas-Centras atkarpoje nesugalvojau.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Sutapimas, bet kaip tik prieš kelias dienas svarsčiau apie 56 mikriuką. Iki Kautros atėjimo, tai 56 dažnai būdavo sausakimšas su stovinčiais žmonėmis tiek atkarpoje nuo centro iki Palemono, tiek nuo Palemono iki centro. Dabar kiek pamatau tai beveik visada apytuštis. Kardinaliai pasikeitė.
                              Vienintelė priežastis, kurią sugalvojau - anksčiau privatininkai labiau parazituodavo prisitaikydami prie 39 autobuso (pvz važiuodami prieš pat jį ir pan.), o dabar kautra važiuoja pagal grafikus.
                              Daugiau priežasčių kodėl tai kardinaliai krito srautas Palemonas-Centras atkarpoje nesugalvojau.
                              Praktiškai visuose maršrutuose kurie kažkiek siejasi su autobusais,grafikai sudaryt taip kad autobusas važiuja prieki,net buves 51 iš Kazliškiu važiuodavo paskui 26,53 dažniausiai paskui 23 . Kas dėl naikinimo kalbos eina ir apie 53 ir apie 56,antradieni jau pradėsiu dirbt,galėsiu šiuo klausimu daugiau kažka pasakyt.

                              Comment


                                Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                                Praktiškai visuose maršrutuose kurie kažkiek siejasi su autobusais,grafikai sudaryt taip kad autobusas važiuja prieki,net buves 51 iš Kazliškiu važiuodavo paskui 26,53 dažniausiai paskui 23 . Kas dėl naikinimo kalbos eina ir apie 53 ir apie 56,antradieni jau pradėsiu dirbt,galėsiu šiuo klausimu daugiau kažka pasakyt.
                                Siandien stebejau 57 aji Girstucio sustojime. Tiek link Urmo, tiek link Centro mikroautobusuose buvo 1-4 keleiviai. Sakyciau vienas populiariausiuju marsrutu dabar veza ora. Visumoje, kaip teigia pazistami, dabartinis Kauno viesasis transportas centre issiverstu be mikriuku.
                                Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.12.01, 18:40.

                                Comment


                                  56 naudojaus dar tada kai važinėdavo 7 kartus į valandą, ir bilietas kainuodavo 80 lito centų. Reisuose iš Akademijos keleivių būdavo sočiai; rytais vairuotojas tūptis paprašydavo kad tik policija neprisikabintų. Prisimenu, piko metu Kęstučio g susistabdyt mikriuko dažniausiai nepavykdavo, nes būdavo pilnas, o vairuotojas "sąžiningas" Su 81 mikriuku situacija būdavo ta pati.
                                  Dabar Tabariškių - Centro atkarpoje žmonių būna koks vienas ar trys, tik piko metu padoriau užsipildo. Pro Marvelę net ir dabar beveik visad praskrenda anksčiau grafiko (kas man visai patinka dėl azarto), tačiau dėl to žmonės čia mieliau laukia autobuso.

                                  Dabar nebevažinėju mikriukais, nes tiesiog neapsimoka. Euras trisdešimt iki centro, kai tuo tarpu už €2.4 iki Vilniaus traukiniu nuvažiuot galima. 18 autobusas beveik visad sausakimšas būna, kol mikriukai ramiai sau pustuščiai, ale laikydamiesi grafiko, pravažiuoja pro autobuso laukiančius senjorus ir studentus.

                                  Plius, yra toks stebuklas kaip rajoniniai autobusai, kaip 157. €0,35 iki Karaliaus Mindaugo prospekto ant 90 km/h ir RAMU taip sakant!

                                  Comment


                                    Parašė do. Rodyti pranešimą
                                    56 naudojaus dar tada kai važinėdavo 7 kartus į valandą, ir bilietas kainuodavo 80 lito centų. Reisuose iš Akademijos keleivių būdavo sočiai; rytais vairuotojas tūptis paprašydavo kad tik policija neprisikabintų. Prisimenu, piko metu Kęstučio g susistabdyt mikriuko dažniausiai nepavykdavo, nes būdavo pilnas, o vairuotojas "sąžiningas" Su 81 mikriuku situacija būdavo ta pati.
                                    Dabar Tabariškių - Centro atkarpoje žmonių būna koks vienas ar trys, tik piko metu padoriau užsipildo. Pro Marvelę net ir dabar beveik visad praskrenda anksčiau grafiko (kas man visai patinka dėl azarto), tačiau dėl to žmonės čia mieliau laukia autobuso.

                                    Dabar nebevažinėju mikriukais, nes tiesiog neapsimoka. Euras trisdešimt iki centro, kai tuo tarpu už €2.4 iki Vilniaus traukiniu nuvažiuot galima. 18 autobusas beveik visad sausakimšas būna, kol mikriukai ramiai sau pustuščiai, ale laikydamiesi grafiko, pravažiuoja pro autobuso laukiančius senjorus ir studentus.

                                    Plius, yra toks stebuklas kaip rajoniniai autobusai, kaip 157. €0,35 iki Karaliaus Mindaugo prospekto ant 90 km/h ir RAMU taip sakant!
                                    Ka as ir sakau, Mikriuku zmones tiesiog vengia. Ju populiarumas krenta del isaugusios bilietu kainos. Savaitgali - kai kamsciu beveik nera, visi susiplanuoja atvykimo i taska B laikus, todel puikiai tarnauja viesasis transportas. Mikriukai savaitgali vezioja ora.
                                    Kas liecia A -18, kai piko metu metu yra leidziama priekaba, manau aiskus ir nemazas keliautoju srautas.

                                    Comment


                                      Ar zino kas, kaip po straipsnio portale 15min.lt ar yra pasikeitimu del keliones apmokejimo naktiniuose miesto marsrutuose ?

                                      Comment


                                        Pagaliau susivokė kam pustuščiai 12 metrų autobusai važinėja po naujų metų pirks kazkada midibusų

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          Pagaliau susivokė kam pustuščiai 12 metrų autobusai važinėja po naujų metų pirks kazkada midibusų
                                          kurie marsrutai pustusciai? kai kurie marsrutai yra reikalingi tik tam tikrom valandom, o likusieji retai vezioja nemokamai ora.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X