Kiekvienas užsukimas yra papildomi kilometrai. Ir nesvarbu, kiek laiko užtrunka ir kiek žmonių pervežama. Jeigu numatyta, kad bus mokama už X kilometrų ir ne daugiau, tai tenka aukoti reisų skaičių. Na, o tas "nieko ypatingo laiko atžvilgiu" yra "tik" 15 min.: 86 min. gryno važiavimo a-b b-a vietoje 71 min.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
39 ajame mazeja reisiu skaicius. nors keliones marsrutas stipriai trumpeja ( nelieka apylankos atidarius gatve) vistiek sumazeja berods 4 reisai, KAIP SUPRATAU VISAS GRAFIKAS NAIKINAsi.
67 ajame irgi reisu skaicius mazeja. kazkas sako del padidejusiu kilometru. tai kas bendro tarp sumazejusiu kilometru ir nuiimamu reisu skaiciu??
nevyksta korekcijos 43 ajame. niekada. Milicininko bijo Aguliene ir Baranauskaite
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą39 ir taip jau kai kur vos ne tik kartą per valandą važiuoja, ką ten dar mažinti!
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą39 ajame mazeja reisiu skaicius. nors keliones marsrutas stipriai trumpeja ( nelieka apylankos atidarius gatve) vistiek sumazeja berods 4 reisai, KAIP SUPRATAU VISAS GRAFIKAS NAIKINAsi.
67 ajame irgi reisu skaicius mazeja. kazkas sako del padidejusiu kilometru. tai kas bendro tarp sumazejusiu kilometru ir nuiimamu reisu skaiciu??
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Taip, lieka 8 grafikai iš 9.
Tu gal paralelinėje visatoje gyveni ar skaitai tik kas 2 žodį? Kaip gali nemažėti reisų skaičius, kai vieno rato trukmė ilgėja 15 min.? Savivaldybė vežėjams moka už nuvažiuotus kilometrus ir ji tikrai nenori mokėti daugiau, nei numatyta. Darbo laiko taip pat niekas neilgins - juk paskui pats skųsies, kad orą vakarais vežioja. Jeigu jau žinai tvarkaraščių sudarinėtojų pavardes, tai malonėk ir pasidomėti kaip apskritai grafikų sudarymas veikia.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.11.28, 15:30.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Kuom ,,Kautra" sušelps ?
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
39 asis oro nevezioja niekad. tai ko tada reisu skaicius mazinamas jei marsrutas trumpeja? nes mazinama. Jau chebra sako is 9 tik 8 lieka 39 ajame, kur tikrai yra zmoniu ir vienas is topiniu ne ora veziojanciu, ir uzsukimu nedaranciu marsrutu
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Dabar jau kas 3 žodį skaitai. Klausk Transporto Skyriaus, o ne forumo narių - čia tau niekas į tai neatsakys. Man irgi įdomu, kodėl mažina autobusų skaičių. Tas 9-asis grafikas galėjo būti pridėtas tik dėl apylankos dėl važiavimo trukmės ilgėjimo ir norint nemažinti kursavimo dažnio, bet ir po visų apylankų būtų logiška jį palikti keleivių patogumui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...žmonės tiesiog bus priversti važiuoti mikrobais...
Comment
-
Iš miesto pakraščių nelabai tų keleivių yra, išskyrus moksleivius, jie tai gal ir palaukt, bet į didžiausius miesto rajonus, VT turi kursuot dažnai, ko Kaune dabar nėra. O šiap tas 39 maršrutas nelabai vykęs..Į Romainius ir Neveronis grafikas kaip ir nebūtų blogas, bet atkarpoje Centras-Šilainiai tikrai reikia žymiai dažnesnio kursavimo. Senai siūlau apkeist trasas Šilainiuose 39 su 40, pastarasis kursuoja žymiai dažniau ir apima labai nedidelę rajono dalį..
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąČia kodėl taip? Įmanoma tik tokiu atveju, kad bus pilnas autobusas ir tiesiog fiziškai netilps. Šiais laikais yra grafikas ir galima pasiplanuoti kelionę, kad prisiderinti prie autobuso. Tarkime jeigu man iš Palemono reikia darbo dienos viduryje nuvažiuoti į Sodrą - prisiderinu prie autobuso grafiko, man nėra skirtumo ar atvyksiu 13:05 ar 14:50 - įstaiga vis tiek dirba. Kiek žmonių šiais laikais iš miesto pakraščio, kur retai važiuoja VT, eina į stotelę "na ura", nepasižiūrėję grafiko?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kalba eina apie grafiko praretinimą ir taip retai kursuojančio autobuso. Tai kuo žmonės važiuos? aišku, kad mikrobu. Kiti persės į automobilį. Visgi, kas persėdo, tas jau persėdo, o tie, kas liko, važiuos mikrobu, kuris ten kursuoja pakankamai dažnai, net per dažnai. Ne keleivis turi derintis prie VT, o VT turi derintis prie keleivio. Nes su tokiu mąstymu, kad keleivis turi derintis ir buvo sunaikintas beveik visas VT Lietuvoje. Niekam nereikalingas kas valandą mieste važiuojantis autobusas, tegul tie debilai, kurie tai sugalvojo, patys ir važinėja. Bet gi jie VT iš viso nevažinėja.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIš miesto pakraščių nelabai tų keleivių yra, išskyrus moksleivius, jie tai gal ir palaukt, bet į didžiausius miesto rajonus, VT turi kursuot dažnai, ko Kaune dabar nėra. O šiap tas 39 maršrutas nelabai vykęs..Į Romainius ir Neveronis grafikas kaip ir nebūtų blogas, bet atkarpoje Centras-Šilainiai tikrai reikia žymiai dažnesnio kursavimo. Senai siūlau apkeist trasas Šilainiuose 39 su 40, pastarasis kursuoja žymiai dažniau ir apima labai nedidelę rajono dalį..
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąČia kodėl taip? Įmanoma tik tokiu atveju, kad bus pilnas autobusas ir tiesiog fiziškai netilps. Šiais laikais yra grafikas ir galima pasiplanuoti kelionę, kad prisiderinti prie autobuso. Tarkime jeigu man iš Palemono reikia darbo dienos viduryje nuvažiuoti į Sodrą - prisiderinu prie autobuso grafiko, man nėra skirtumo ar atvyksiu 13:05 ar 14:50 - įstaiga vis tiek dirba. Kiek žmonių šiais laikais iš miesto pakraščio, kur retai važiuoja VT, eina į stotelę "na ura", nepasižiūrėję grafiko?
Ta prasme tavo pasakymas, kad pasižiūri į tvarkaraštį ir važiuoji tinka bet kokiek atvejai (kol fiziškai telpa žmonės). Gi galima dar nuimt tredalį reisų ir viskas gerai, pasižiūri ir važiuoji
Nuimi reisų, keleivių neprarandi, utopinis VT verslas gautųsi
Atvažiuoji į tą sodrą, nor važiuoti atgal tai gal yra skirtumas kaip elgsis kelieviai jei matys, kad laukti 10 min ir kaip elgsis matydami, kad laukti 40 min. Tiek rinksis kitus būdus grįžti, tiek apskritai net neplanuos pirminės krypties, nes žinos, kad rizika užsiraut grįžtant.
Ta prasme čia rimtai reikia paaiškinti dalyką, kad kuo retesnis kursavimas, tuo jis mažiau patrauklus?
Comment
Comment