Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebūtinai. Technika ne pora senų batų, negali tik stovėti iki poreikio. Reikia, jog ji bent epizodiškai dirbtų. Be to, išlaikyti 4 retai naudojamas transporto priemones yra neracionalu ir brangu. Geriausia išeitis būtų nurašyti. Taip manau aš, o valdžiažmogiai kitaip.

    Comment


      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
      Nebūtinai. Technika ne pora senų batų, negali tik stovėti iki poreikio. Reikia, jog ji bent epizodiškai dirbtų. Be to, išlaikyti 4 retai naudojamas transporto priemones yra neracionalu ir brangu. Geriausia išeitis būtų nurašyti. Taip manau aš, o valdžiažmogiai kitaip.
      Kiekvienas autobusas yra gerai nes jį reikia remontuoti ar kitaip išlaikyti o tai kainuoja pinigus o juos remontuojant galima prirašyti daug daugiau darbų nei buvo iš tiesų padaryta. Taip paplaut pinigus. O jei jie būtų nauji darbus atliktų garantinis remonto centras. Tai nauji autobusai nenaudingi

      Comment


        Berkhoff troleibuse Nr. 056 įmontuotos išorinės elektroninės švieslentės (baltos spalvos)

        Comment


          Gal kam pavyks ir nufotografuoti!

          Comment


            Parašė Lich Rodyti pranešimą
            Berkhoff troleibuse Nr. 056 įmontuotos išorinės elektroninės švieslentės (baltos spalvos)
            Kuriam maršrute jis? Nesimato per Google map

            Comment


              Rašė švieslentėse 7-ame; bet trafaretės uždėtos 16-to; Vilniaus g. stotelėje nesustojo ir nuvažiavo link Kauno pilies.

              Comment


                Parašė Lich Rodyti pranešimą
                Berkhoff troleibuse Nr. 056 įmontuotos išorinės elektroninės švieslentės (baltos spalvos)
                Lenkų įmonė sumontavo visą įrangą pabandymui šiame troleibuse, kolkas jis važinės toks kaip eksperimentinis.

                Comment


                  Parašė Raivo Rodyti pranešimą

                  Lenkų įmonė sumontavo visą įrangą pabandymui šiame troleibuse, kolkas jis važinės toks kaip eksperimentinis.
                  Tik švieslentes eksperimentines įdėjo, ar elektronika panaši kaip ir 348 Škodos?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    Kiekvienas autobusas yra gerai nes jį reikia remontuoti ar kitaip išlaikyti o tai kainuoja pinigus o juos remontuojant galima prirašyti daug daugiau darbų nei buvo iš tiesų padaryta. Taip paplaut pinigus. O jei jie būtų nauji darbus atliktų garantinis remonto centras. Tai nauji autobusai nenaudingi
                    Kol bus gaištamas laikas "pinigų plovimui" ir nenaudojamų autobusų "remontui", tie autobusai, kuriems tikrai reikia normalaus remonto, stovės. Tokia schema gali veikti tik kokiuose LG, kurie gauna neišsemiamas valstybės dotacijas. O KA, kaip ir kitos valstybinės viešojo transporto įmonės, turi melste melsti kiekvieno cento.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Raivo Rodyti pranešimą

                      Lenkų įmonė sumontavo visą įrangą pabandymui šiame troleibuse, kolkas jis važinės toks kaip eksperimentinis.
                      Kas per nesąmonės? Tai jau galima laidot ta trolika, bus nesąmonė kaip ir su 345 ir 348. Kodėl būtent 056, kam gerą troleibusą gadint? Daro tegul nesąmones iš tokių probleminių kaip 043 ar 049, o ne gerus troleibusus gadiną.

                      Parašė Traf Rodyti pranešimą
                      Gal kam pavyks ir nufotografuoti!
                      Dirbo tik iki pertraukos, po to vietoj jo dirbo 049.
                      Paskutinis taisė rytis001; 2017.12.15, 20:15.
                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                      Comment


                        Šventinė vežėjų dovana kauniečiams – nauji mažieji autobusai

                        Kultinę frazę „Kaunas tvarkosi“ nuo šiol galima pritaikyti ir miesto viešajam transportui. Nuo pirmadienio Kauno gatvėmis pradės kursuoti nauji bendrovės „Kauno autobusai“ mažieji autobusai. Jie keleivius veš iš atokesnių miesto vietų...


                        Yra daugiau nuotraukų
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                          Tik švieslentes eksperimentines įdėjo, ar elektronika panaši kaip ir 348 Škodos?
                          Įranga, turėjau galvoje troleibuso informacinę sistemą: borto kompiuteris, švieslentės, vaizdo kameros ir t.t. , tai neturi įtakos troleibuso eksploatacinių savybių pokyčiams. Kaip matau, susiejote su LAAIF projekto "kūriniais" Nr. 345 ir Nr. 348, kuriame taip pat dalyvavo lenkų įmonė, to projekto tikslas buvo kondensatorių panaudojimas troleibuso autonominei eigai.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                            Kol bus gaištamas laikas "pinigų plovimui" ir nenaudojamų autobusų "remontui", tie autobusai, kuriems tikrai reikia normalaus remonto, stovės. Tokia schema gali veikti tik kokiuose LG, kurie gauna neišsemiamas valstybės dotacijas. O KA, kaip ir kitos valstybinės viešojo transporto įmonės, turi melste melsti kiekvieno cento.
                            tao kad negauna pilnai dotacijų savivaldybė vis į skolą lenda

                            Comment


                              Nu tai aš taip ir sakau. Jūsų minėta schema KA veikti gali tik tada, kai net ir žemiausio lygmens darbuotojų (vairuotojų, valytojų, remontininkų ir pan.) tikslai yra gauti pinigus už nieko neveikimą ir atvirai žlugdyti savo įmonę.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Nu tai aš taip ir sakau. Jūsų minėta schema KA veikti gali tik tada, kai net ir žemiausio lygmens darbuotojų (vairuotojų, valytojų, remontininkų ir pan.) tikslai yra gauti pinigus už nieko neveikimą ir atvirai žlugdyti savo įmonę.
                                o vairuotojai nieko neveikia?

                                Comment


                                  Nereikia čia išvedžiojimų. Jums prastai su teksto suvokimu?
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    M. Grigelis teigia, jog atvykus visiems dešimčiai „Mercedes Benz Sprinter“, miesto gatvėse nebeliks senųjų mažos talpos autobusų.
                                    http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/12/18/eismas/artejanciu-svenciu-proga-kaunieciams-isankstine-vezeju-dovana/

                                    Comment


                                      Nuo Sausio 2 dienos organizuojamas naujas autobusų maršrutas Nr. 24 Kauno pilis - Savanorių pr. - Eiguliai - Šiaurės pr. (Šiaurės pr. - S. Žukausko g. - Savanorių pr. - Kauno pilis). Autobusai kursuos tik darbo dienomis 2 kartus per valandą, nuo 6 ryto iki 20 vakaro. Speciali maršruto stotelė - klientų aptarnavimo centras Mano Kaunas (Statybininkų g. 3)

                                      https://www.stops.lt/kaunas/#bus/24(nuo01.02)/a-b

                                      Comment


                                        Be to, eilinį kartą keičiama 00 maršruto trasa. Ir dar, standartiškai nutylėti pakeitimai: atsirado 2 naujos stotelės: Gėlių g. 32 maršrute Ringauduose (abiem kryptim) bei B. Buračo gimnazija 29 maršrute Karmėlavoje link Kauno.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė do. Rodyti pranešimą
                                          Nuo Sausio 2 dienos organizuojamas naujas autobusų maršrutas Nr. 24 Kauno pilis - Savanorių pr. - Eiguliai - Šiaurės pr. (Šiaurės pr. - S. Žukausko g. - Savanorių pr. - Kauno pilis). Autobusai kursuos tik darbo dienomis 2 kartus per valandą, nuo 6 ryto iki 20 vakaro. Speciali maršruto stotelė - klientų aptarnavimo centras Mano Kaunas (Statybininkų g. 3)

                                          https://www.stops.lt/kaunas/#bus/24(nuo01.02)/a-b
                                          Keistas maršrutas, kažin ar ilgai begyvuos. Šiaurės pr., aišku, transporto trūksta, o pensininkai negali patogiai pasiekti Švaros. Tokia turbūt logika..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X