Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar seniau kartais važinėdavo 3 maršrute, bet labai trumpai. (čia kokiais 2015 m. berods)

    Comment


      Mačiau kartą sudvejintą Den Oudsteną 21 maršrute. 21-1 grafiku, darbo pabaiga prieš pietus. Po pietų norėjo statyt į remontą autobusą, todėl ir užsiprašė to grafiko.

      Comment


        Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
        Dar seniau kartais važinėdavo 3 maršrute, bet labai trumpai. (čia kokiais 2015 m. berods)
        Pora dienų dirbo du VanHool. Vienas iš jų: http://fotobus.msk.ru/photo/1353746/?vid=656847

        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
        Mačiau kartą sudvejintą Den Oudsteną 21 maršrute. 21-1 grafiku, darbo pabaiga prieš pietus. Po pietų norėjo statyt į remontą autobusą, todėl ir užsiprašė to grafiko.
        Labai 'fainai' tenai buvo pravažiuot su ilgu, gaila foto išėjo padaryt tik stotį: http://fotobus.msk.ru/photo/1612507/?vid=613628
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Man keista kodėl 3-am maršrute nevažinėja ilgi. Keleivių gausa, kiek atsimenu, nesiskundžia.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            6 ir 39 turėtų važinėti tik prailginti, arba trumpi bet bent jau 1.5x dažniau. Manau kiek neadekvatus dabartinis atsakingų už KVT asmenų požiūris kad keleivis 'galbūt pakalbins kaimyną važiuoti mūsų transportu', kol tuo tarpu nėra stengiamasi sukurti padorios alternatyvos privačiam transportui, bent jau minėtų maršrutų atžvilgiu.

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Man keista kodėl 3-am maršrute nevažinėja ilgi. Keleivių gausa, kiek atsimenu, nesiskundžia.
              Jo, dar labai reikia 31 ilgu, trigubų išviso.

              Parašė do. Rodyti pranešimą
              6 ir 39 turėtų važinėti tik prailginti, arba trumpi bet bent jau 1.5x dažniau. Manau kiek neadekvatus dabartinis atsakingų už KVT asmenų požiūris kad keleivis 'galbūt pakalbins kaimyną važiuoti mūsų transportu', kol tuo tarpu nėra stengiamasi sukurti padorios alternatyvos privačiam transportui, bent jau minėtų maršrutų atžvilgiu.
              Ko dar?
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Kam ta ironija? Visai adekvatūs pastebėjimai.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Nieko, 3 apsieiti ir be ilgų galima, žinoma užplaukia kartais jau iki iki, bet man atrodo nelabai ten reikia ilgų, 43 panašus srautai, su stovinčių nemažai. Dėl 6 pilnai sutinku, ten ir Greituoju kartais būna pilnai užpildyta, bet 39 važinėja pakankamai ilgų, tame maršrute kažkaip didelį užpildymą matau tik piko metų ir kai mokiniai važiuoja namo, kas irgi įsipaišo į laiką, kada pertraukos jau išvažiuoja.
                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Man keista kodėl 3-am maršrute nevažinėja ilgi. Keleivių gausa, kiek atsimenu, nesiskundžia.
                    Sovietmečiu griežtas NE buvo ilgiesiems į Parodos kalną.
                    Dabar ne sovietmetis, tai 37 maršrute buvo pabandyti ilgieji iš trijų dalių. Deja, neilgam. Matyt, ir A3 bei kituose Parodos gatve į kalną kylančiuose maršrutuose pagailima variklių.

                    Comment


                      31 maršrutas man yra atradimas. Iš pradžių pamaniau, jog tai tiesiog buvęs 12-liktas, tik šiek tiek modifikuotas. Kaip matau, tai yra naujas maršrutas jungiantis Aleksotą su Šilainiais / Mega. Kaip ten su maršruto populiarumu?

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                        Sovietmečiu griežtas NE buvo ilgiesiems į Parodos kalną.
                        Dabar ne sovietmetis, tai 37 maršrute buvo pabandyti ilgieji iš trijų dalių. Deja, neilgam. Matyt, ir A3 bei kituose Parodos gatve į kalną kylančiuose maršrutuose pagailima variklių.
                        Manau tai tiesiog kad trigubų kur kas labiau reikia rečiau kursuojančiuose maršrutuose su dideliu žmonių srautu, kaip šiuo metu 23 ir 46. 37 yra pavyzdiniu dažniu kursuojantis miesto maršrutas, nors, aišku -- neprošal būtų vieną ar kitą ilgesnį autobusą ir į čia paleisti.

                        Parašė Traf Rodyti pranešimą
                        31 maršrutas man yra atradimas. Iš pradžių pamaniau, jog tai tiesiog buvęs 12-liktas, tik šiek tiek modifikuotas. Kaip matau, tai yra naujas maršrutas jungiantis Aleksotą su Šilainiais / Mega. Kaip ten su maršruto populiarumu?
                        Koks populiarumas tarp Kauno pilies ir Megos negaliu pasakyti, bet, kiek esu matęs Aleksote, dažniausiai bent pusė sėdimų užimta būna.

                        Comment


                          31 yra atidarytas 11 maršruto pagrindu: pratęstas nuo Dariaus ir Girėno g. iki Technikumo g., o nuo klinikinės ligoninės iki Megos.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Traf Rodyti pranešimą
                            31 maršrutas man yra atradimas. Iš pradžių pamaniau, jog tai tiesiog buvęs 12-liktas, tik šiek tiek modifikuotas. Kaip matau, tai yra naujas maršrutas jungiantis Aleksotą su Šilainiais / Mega. Kaip ten su maršruto populiarumu?
                            31-as yra modifikuotas 11-as, 42-as pakeistas numeris iš 12-o.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Atrakcija: galima aplankyti ir Megą, ir Aleksoto turgų. Patogus susisiekimas, o perki kur pigiau. Šiaip juokauju. Dėl 31-o, 42-o sąsajų su buvusiais 11-u ir 12-u maršrutais dabar viskas aišku. Dėkui.

                              Comment


                                Parašė do. Rodyti pranešimą
                                Manau tai tiesiog kad trigubų kur kas labiau reikia rečiau kursuojančiuose maršrutuose su dideliu žmonių srautu, kaip šiuo metu 23 ir 46. 37 yra pavyzdiniu dažniu kursuojantis miesto maršrutas, nors, aišku -- neprošal būtų vieną ar kitą ilgesnį autobusą ir į čia paleisti.
                                23 nelabai reikia trigubų, užtektų paprasto prailginto, o 46 tik vasarą jų reikia, taip tai ten oro vežiojimas. Šiap 37 buvo labai gerai trigubi, jie galėtų važinėti 37 mokslo metų metu, o vasarą - 46. Bet, su trigubais 37 yra viena bėda, buvo pora atvejų, kai jie neužkilo į kalną. O dėl kažkokios elektronikos, jei sukant spaudi gazą pasukęs vairą, jis išsijungia, ir pradeda gazuot tik kai ištiesini visą autobusą, tad gaunas, kad į kalną važiuot reikia ant labai mažo greičio, bet jei sukant vairą gazo nespaudi, o spaudi ištiesinęs vairą (jei pasitaiko žalias šviesforas iš Donelaičio gatvės), tada gali gazuot su nesulygintu autobusu. Galiu klysti šiek tiek, nelabai jau pamenu, senokai pasakojo man pažįstamas vairuotojas nuo 839 kai dar po 37 dirbo trigubi.
                                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                Comment


                                  Atsimenu buvo straipsnis apie tai, kaip trigubas važiavo Kačerginės žiede. Tuomet jis irgi užstrigo ant pakilimo į kalną, dėl panašių priežasčių.
                                  46 apskritai kursuoja labai retai - jis vienas aptarnauja labai dideles teritorijas. Jeigu jis kursuotų dažniau, atsirastų ir keleivių.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Atsimenu buvo straipsnis apie tai, kaip trigubas važiavo Kačerginės žiede. Tuomet jis irgi užstrigo ant pakilimo į kalną, dėl panašių priežasčių.
                                    46 apskritai kursuoja labai retai - jis vienas aptarnauja labai dideles teritorijas. Jeigu jis kursuotų dažniau, atsirastų ir keleivių.
                                    jo dažniau važiuojančio tikrai nereikia nes po 20 h išvis važiuoja po 5-10 keleivius.

                                    Comment


                                      Beje į viešumą vis lenda naujas gandas apie dirbtinį Kauno autobusų kažkada daromą bankrotą, nes tai nenaudingas dalykas kuris vis daugiau reikalauja pinigų dotacijoms autobusams ir t.t..
                                      Kandidatas į užimamą vietą minimas Lenkijos kažkokia firma su naujais (o gal ir ne) Solaris autobusais ir troleibusais. Iki 2019 metų dar galima būti ramu nes dar vis galioja 5 metų vežėjo sutartis.

                                      Comment


                                        Čia suprasti, kad jei po 20 val. važiuoja 5 žmonės, tai dienos metu jo dažninti nereikia?
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Čia suprasti, kad jei po 20 val. važiuoja 5 žmonės, tai dienos metu jo dažninti nereikia?
                                          tai nėra priežastis, bet būtent dėlto ir leidžiami 100+ vietų autobusai kad jo nereikėtų dažnint. Pagal duomenis niekuomet navažiuoja daugiau nei vienu reisu daugiau kaip 50 keleivių. Pagal tai galima dar retinti kad pasiektų bent apie 80 keleivių rodiklis. Tai yra nuo geležinkelio stoties iki Žiegždrių prisiregistravusių keleivių kiekis.
                                          Dabar tik taip ir sudarinėjami maršrutai kaip savivaldybėje nėra pinigų dotacijoms kad kuo mažiau važiuotų autobusų pustuščiai net yra planai praėjus vakariniam piko metui keisti autobusus į mažos talpos autobusus (mikriukus).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X