Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVisgi turiu sutikti. Trūksta, bet traškant braškant linijos padengiamos. Kartais lieka 2-3 nepanaudoti autobusai (nuo reikalingų 186 - dirbančių linijoj ir stovinčių rezerve su vairuotojais). Šiaip reikalai labai suprastėjo, kai parvarė MAN'us. Jų retai važiuoja bent pusė, o skiriant žmogiškus išteklius jiems remontuoti, kitų prastova pailgėja (išskyrus dujinius ir sprinter altas).
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEkologiškų autobusų nebūna, supraskit tai vieną kartą. Nebent tai elektrobusas, bet ir tai, akumuliatoriai kelia daug problemų.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVisgi turiu sutikti. Trūksta, bet traškant braškant linijos padengiamos. Kartais lieka 2-3 nepanaudoti autobusai (nuo reikalingų 186 - dirbančių linijoj ir stovinčių rezerve su vairuotojais). Šiaip reikalai labai suprastėjo, kai parvarė MAN'us. Jų retai važiuoja bent pusė, o skiriant žmogiškus išteklius jiems remontuoti, kitų prastova pailgėja (išskyrus dujinius ir sprinter altas).
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąTada reikia rašyt atitinkantys EURO6 standartą, o kodėl tuos elektrobusus tik išskiria kaip ekologiškus. Aišku ne tas pats kad sėdėtum prie duslintuvo ir uostytum troleibuse visuomet būna elektromagnetinis krūvis kurį jaučia kaip kurie keleiviai turėdami implantus metalinius. Senais laikais už tai troleibusų vairuotojai gaudavo apie 100 litų priemoką.Paskutinis taisė Al1; 2017.03.10, 12:21.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnes per greit nurašė manau dar galėjusius dirbti Volvo priekabas ir senas Scania iš kelių sulipdžius vieną.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąTada reikia rašyt atitinkantys EURO6 standartą, o kodėl tuos elektrobusus tik išskiria kaip ekologiškus. Aišku ne tas pats kad sėdėtum prie duslintuvo ir uostytum troleibuse visuomet būna elektromagnetinis krūvis kurį jaučia kaip kurie keleiviai turėdami implantus metalinius. Senais laikais už tai troleibusų vairuotojai gaudavo apie 100 litų priemoką.
Comment
-
Atrodo šios informacijos dar nebuvo:
Pernai metų gale skelbtas pirkimas naudotiems žemagrindžiams sujungtiems troleibusams įsigyti. Prieš mėnesį paskelbta, kad nebuvo pateiktas nei vienas pasiūlymas.
Gal kiek ankstoka? Arnheime visi 10 troleibusų dar linijoje.
Comment
-
Visas viešasis transportas tai yra 6A, 34, 42, 45 autobusai ir 54 mikriukas važiuos nuo Breslaujos g. link Kaišiadorių g., tada Vyšniavos g. ir kirs Prancūzų g. ties Alsėdžių g., tada Medvėgalio g., pro Žiburio mokyklos stadioną tada išlys ties Žarėnų g. ir važiuos atgal per kitą pusę tai yra Žarėnų ir Verkių g. ir Breslaujos g.
o 6A, 42, 45 nesieks Resp. Kauno ligoninės stotelės.
Dar neaišku kur kokias stoteles padarys, bet manau, kad po Breslaujos g. eis Kaišiadorių g. Vyšniavos g., Medvėgalio g., Žarėnų g., Prancūzų g., Breslaujos g.Paskutinis taisė Tautvis; 2017.03.21, 19:11.
Comment
-
Parašė Tautvis Rodyti pranešimąVerkių g. eismas bus vienpusis (tik link Breslaujos g.).
Comment
-
http://m.kauno.diena.lt/naujienos/ka...itarimu-803520
Per 2017-2018m. bus perkami 85 nauji troleibusai.) Tai kuris skaičius realus,nes buvo kalbama prieš tai apie 65 troleibusus.
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąhttp://m.kauno.diena.lt/naujienos/ka...itarimu-803520
Per 2017-2018m. bus perkami 85 nauji troleibusai.) Tai kuris skaičius realus,nes buvo kalbama prieš tai apie 65 troleibusus.
būtų normalūs atlyginimai tai visi patenkinti dirbtų ir su senais Ikarusais
Comment
-
Parašė Tautvis Rodyti pranešimąVisas viešasis transportas tai yra 6A, 34, 42, 45 autobusai ir 54 mikriukas važiuos nuo Breslaujos g. link Kaišiadorių g., tada Vyšniavos g. ir kirs Prancūzų g. ties Alsėdžių g., tada Medvėgalio g., pro Žiburio mokyklos stadioną tada išlys ties Žarėnų g. ir važiuos atgal per kitą pusę tai yra Žarėnų ir Verkių g. ir Breslaujos g.
o 6A, 42, 45 nesieks Resp. Kauno ligoninės stotelės.
Dar neaišku kur kokias stoteles padarys, bet manau, kad po Breslaujos g. eis Kaišiadorių g. Vyšniavos g., Medvėgalio g., Žarėnų g., Prancūzų g., Breslaujos g.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNuo kada taip?
Comment
-
Visai nebuvo pranešimo. Kaune mikrobai (maršrutiniai taksi) integruoti į e-bilieto sistemą. Lengvatų nėra, kelionės kaina 1 Eur. Galima atsiskaityti tik jei e-bilietas papildytas pinigais. Galima nemokamai persėsti iš maršrutinio taksi į kitą maršrutinį taksi ar autobusą bei troleibusą 30 min. bėgyje 1 kartą. Taip pat iš autobuso ar troleibuso į maršrutinį taksi 30 min. bėgyje 1 kartą, tik tada iš e-bilieto bus nuskaitytas kainos skirtumas tarp autobuso ar troleibuso bilieto ir 1 Eur, įskaitant ir visus lengvatininkus.
Taip pat yra atskiras tik maršrutiniams taksi skirtas mėnesinis e-bilietas.
Maršrutiniai taksi reisai rodomi ekranuose stotelėse. Grafikų stotelėse nemačiau.Paskutinis taisė Al1; 2017.03.30, 20:51.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąŠvieslentės jau kuris laikas pradėję chaltūrinti. Arba būna nepilnai užpildytas ekranas, pvz. mažose švieslentėse berods, yra 5 pozicijos, o rodo tik 3 viršutinės. Arba atvažiuoja TP, laiku, pagal grafiką, bet švieslentė jos iš viso nerodė.
Comment
Comment