Galima plačiau apie ketvirtą punktą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąDarbo dienomis esu pats naudojęsis šiuo reisu skrisdamas į Kopenhagą, ir keli draugai. Laiko tikrai sočiai. Dėl savaitgalio - čia jau kaip tamsta mėgsta riziką.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKadangi pakliuvo mano mašiniukas į autoįvykį, važinėju jau gera savaitė Kauno VT, keli pastebėjimai:
1. Vairuotojų uniformos, jauni vairuotojai jas dėvi, seni nelabai, kodėl???
2. Vairuotojų kabinos: naujų autobusų kabinos neskoningai apklijuotos jau apiplyšusiom plėvelėm, senom Škodom blogiau jau gal nebus, bet visiem kitiem? Taip pat informacija apie blietus, užklijuota ant senų tarifų, be to dar užklijuotos senos, tokios raudonu rėmeliu, kur litais buvo, kam toks bardakas tokioj mažoj vietoj?
3. Garažiniai numeriai ir įlipimo tvarkos lipdukai ant naujesnių autobusų užklijuoti bet kaip, kaip čia sugebėjo atgrubnagį pražiūrėt?
4. Kautros mikriukai sėkmingai praktiškai visi važinėja su reklamom gan skoningom, KA tokie turtingi, kad gali sau leist savo laužų rūdis eksponuot?
2. kabinas klijuoja vairuotojai nuo sėdinčių pirmoje eilėje iš dešinės keleivių, nakty dirbama su įjungtu apšvietimu salone kuris atspindi į priekinį stiklą ir nieko nesimato, todėl tas apklijavimas mažina atsispindėjimą.
3. o koks skirtumas kaip užklijuota svarbu užklijuota
4. pirma yra svarbu kad aplamai važiuotų o po to tik svarbu kad ir kaip atrodytų
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąGalima plačiau apie ketvirtą punktą?
P.S. Išbandžiau šiandien ilgąjį MAN'ą, tai gal techniškai neblogi, bet iš keleivio pusės sh krūva. Viskas nudevėta, siauri praėjimai, nepatogūs užlipimai ant sėdynių, plastmasės visos pageltusios, gerai neužsidaro, variklio darbas garsus, per priekabos sujungimą kažkai baisiai baladojasi važiuojant pro kelio nelygumus. Vidury dienos salono apšvietimas pats savaime išsijungia-įsijungia.. Galūtiniai įsitikinau, kad žūtbūt reikia siekt parko atnaujinimo, būtent naujais autobusais, kad ir mažesniu kiekiu.
P.P.S Nustebino Den Oudsen buvę žaliai-balti autobusai: salonai labai geros būklės, gerai traukia, maloniai važiuoja, gan patogūs, randu du minusus:
1. Neveikia švieslentės
2. Baisiausia išvaizda kokią tik galima sukurt autobusui.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGalima. "Kautra" gauna pinigus už reklamą (nežinau kaip socialinė), kuri gan skoninga ir puošia miestą, tuo tarpu KA važinėja įvairaspalviai laužai arba mėtomi pinigai jų perdažymui, vietoje to, kad galima gauti taip trukstamus pinigus.
P.S. Išbandžiau šiandien ilgąjį MAN'ą, tai gal techniškai neblogi, bet iš keleivio pusės sh krūva. Viskas nudevėta, siauri praėjimai, nepatogūs užlipimai ant sėdynių, plastmasės visos pageltusios, gerai neužsidaro, variklio darbas garsus, per priekabos sujungimą kažkai baisiai baladojasi važiuojant pro kelio nelygumus. Vidury dienos salono apšvietimas pats savaime išsijungia-įsijungia.. Galūtiniai įsitikinau, kad žūtbūt reikia siekt parko atnaujinimo, būtent naujais autobusais, kad ir mažesniu kiekiu.
P.P.S Nustebino Den Oudsen buvę žaliai-balti autobusai: salonai labai geros būklės, gerai traukia, maloniai važiuoja, gan patogūs, randu du minusus:
1. Neveikia švieslentės
2. Baisiausia išvaizda kokią tik galima sukurt autobusui.
apie Den autobusus tai pasisekė į geresnį įlipt nes yra tokių kurie į parodos kalną kylą ant 10km/h
Comment
-
Keleivių dėmesiui: Kauno mieste pradėjo dirbti griežti kontrolieriai
„Iš ankstesnės darbo su bendrove „Dorsimus“ patirties žinome, kad šie kontrolieriai yra gerokai principingesni ir „zuikiams“ už važiavimą be bilieto surašo bent keturiskart daugiau protokolų,“ – sako UAB „Kauno autobusai“ vyresnioji kontrolės vadybininkė Roma Matulevičienė.
Teikia vilčių, žiūrėsim kaip realiai bus.
O šiaip tai nieko daugiau nebereikia ir sakyti kas per "kontrolė" buvo jei sugebėjo keturiskart mažiau zuikių nubaust. Tai reiškiai, kad absoliuti dauguma zuikių būdavo visiškai nebaudžiami.
Kas būdavo akivaizdu ir stebint gyvai, dažnaiu būdavo tiesiog paleidžiami, kai kuriais atvejais net neišlaipinant, nei nubaudžiami.
Nekalbant apie sukčiavimus kai tiesiog paimdavo parašą iš vairuotojo, bet keleivių nė netikrindavo!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKeleivių dėmesiui: Kauno mieste pradėjo dirbti griežti kontrolieriai
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/1...#ixzz4VlRGSJzV
Teikia vilčių, žiūrėsim kaip realiai bus.
O šiaip tai nieko daugiau nebereikia ir sakyti kas per "kontrolė" buvo jei sugebėjo keturiskart mažiau zuikių nubaust. Tai reiškiai, kad absoliuti dauguma zuikių būdavo visiškai nebaudžiami.
Kas būdavo akivaizdu ir stebint gyvai, dažnaiu būdavo tiesiog paleidžiami, kai kuriais atvejais net neišlaipinant, nei nubaudžiami.
Nekalbant apie sukčiavimus kai tiesiog paimdavo parašą iš vairuotojo, bet keleivių nė netikrindavo!
Bet reikia pastebėti, kad "zuikių'' tikrai sumažėjo...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKeleivių dėmesiui: Kauno mieste pradėjo dirbti griežti kontrolieriai
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/1...#ixzz4VlRGSJzV
Teikia vilčių, žiūrėsim kaip realiai bus.
O šiaip tai nieko daugiau nebereikia ir sakyti kas per "kontrolė" buvo jei sugebėjo keturiskart mažiau zuikių nubaust. Tai reiškiai, kad absoliuti dauguma zuikių būdavo visiškai nebaudžiami.
Kas būdavo akivaizdu ir stebint gyvai, dažnaiu būdavo tiesiog paleidžiami, kai kuriais atvejais net neišlaipinant, nei nubaudžiami.
Nekalbant apie sukčiavimus kai tiesiog paimdavo parašą iš vairuotojo, bet keleivių nė netikrindavo!
Comment
-
Nuo 01.18 keičiami 1, 13 ir 15 troleibusų darbo dienų tvarkaraščiai, kiek pastebėjau nežymiai suretinti.
http://stops.lt/kaunas/
Comment
-
26 maršrutas važiuos visom dienom, bei perkeliama stotelė Vytauto pr už Kęstučio g., transportui važiuojantiems į Parodo kalną. Sakyčiau logiška, galetų dar 36 maršrutą gražint savaitgalį, užtektų manau ir mikrobų.
http://www.kaunas.lt/transportas/nuo...tvarkarasciai/
Teko čia kurį laiką pasinaudot Kauno VT, įspudžiai gan neblogi, kalbant apie autobusus. Man aktualus dalinai ekspresinis 34maršrutas atrodo labai pasiteisinęs, kuo daugiau tokių greitų, dažnai kursuojančių maršrutų.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąTaip pat pakeitė kai kurių stotelių įgarsinimą troleibusuose, tačiau naujas įgarsinimas lyginant su senuoju daug blogesnis, nemalonus klausyti, lyginti su senuoju.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąNauji, galbūt nori suvienodinti, pakeisti neatitinkančias stoteles. Bet galėjo nusamdyti malonesnio balso pranešėją.
Comment
-
Parašė minde_kns Rodyti pranešimąUrmo stotele sako tiek autobusuose tiek troleibusuose tas pats balsas.
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąO vyro ar moters balsas? Tai pvz. Ukmergės g. sakys Ukmergės stotelė? Nelogiška bus.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
Comment